Niet waar, loterijen zijn het bewijs dat God wel dobbelt met het universumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
ik zou alleen nooit winnen omdat loterijen slechts een belasting is op domheid
Heb je daar 27,5 miljoen voor nodig? Ik ken ze goedkoper..quote:
Dat is wel heel leuk om te hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef Fusionfreak het volgende:
Met die hoofdprijs zou ik meteen dit huis kopen, staat nog steeds te koop voor net geen 1 miljoen euro. (¤ 950.000 k.k.)
Met het overige geld zou ik dan een aparte aangepaste woning laten bouwen voor mijn zwaar gehandicapte moeder in een door haar gewenste gemeente en lokatie waarin ze zo veel mogelijk zelfstandig en prezierig kan worden.
[ afbeelding ]
HOMMERTS (SNEEK) - KRIMWEI 1-A.
Uniek en zeer landelijk gelegen onder architectuur gebouwd landhuis, op eigen eiland (de Pikpolle). Het eiland is schitterend gesitueerd in het prachtige plassen- en natuurgebied van de Witte en Zwarte Brekken (Het Oudhof) en wordt sinds 40 jaar voor RECREATIE gebruikt. De eigenaar heeft in 2003 opdracht gegeven tot de bouw van een in de omgeving passend landhuis, de oevers verstevigd, het eiland opgehoogd en een haventje aangelegd alsmede een T-steiger.
De tocht over het water in het bij de woning te koop aangeboden dieselvletje met kajuit, van de huurligplaats in het kleine knusse haventje van "d' Uylenburgh" naar het eiland, duurt ca. 10 - 15 minuten.
25% korting voor Fok!'ers ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat en rentenieren..Beachbarretje openen ergens in Griekenland ofzo.
Ach er zijn sowieso niet zoveel fokkers die ik een drankje zou schenken hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Minus klonen zijn dat toch gauw nog zo'n 75 drankjes !
Dat soort dingen gaan je ontzettend veel belasting kosten...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- 2 Miljoen naar m'n moeder en directe familie (1x 1 mil en 10x 0,1 mil)
- 0,5 Miljoen naar m'n beste vrienden (5x 0,1 mil)
Als je 27,5 miljoen euro hebt gewonnen kun je gerust een aprte ADSL en telefoon aanluisting van het vaste land laten aanleggen, voor een paar ton extra hoef je in dit geval geen buil te vallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef _Led_ het volgende:
Uhm, maar je hebt daar geen ADSL, kabel of roep het maar neem ik aan, of wel ?
Dat wordt E-meeuwen !
Ohja, inderdaad. Verdommequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan je ontzettend veel belasting kosten...
Vaak zo'n ouwe lul die 2 miljoen wint en dan een nieuwe fiets gaat kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef _Led_ het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet weten wat ze met dat geld zouden moeten.
Ben je dan niet nieuwsgierig ofzo ?
Ik wil met een hondeslee door alaska, naar nieuw-zeeland, afrika, zo'n toch op zo'n boot langs antarctica, roep het maar.
En dan zijn er mensen die zeggen "nuh, geen idee wat ik met geld zou moeten" ?
Fiscaal lijkt me dat onverstandig. Misschien toch maar een opleiding afmaken ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef Snever het volgende:
Stoppen met opleiding
Stoppen met werken
Heel groot feest organiseren
Dikke auto kopen
Villa kopen en meteen afbetalen
Wereld rond reizen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |