Ja maar je haalt zelf toch niet altijd 4% rendement. Dit is een hele opgeblazen discussie terwijl ik simpelweg zei dat je niet moet uitgaan van 27mln x0,04x0,3quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Neuh, fictieve 4% staat altijd vast, je betaalt altijd 1,2%, al krijg je maar 3% rente.
Dit stijlvol noemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef cultheld het volgende:
En ik koop natuurlijk een voertuig dat meer allure heeft dan een BMW of Mercedes, want dat zijn auto's voor huisjesmelkers, wiettelers en notarissen:
[ afbeelding ]
Dat marine fregat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit stijlvol noemen
Dit is pas stijlvol:
[ afbeelding ]
Sorry, maar je kan juist wel van 27mln x0,04x0,3 uitgaan als je wilt weten hoeveel belasting je moet betalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar je haalt zelf toch niet altijd 4% rendement. Dit is een hele opgeblazen discussie terwijl ik simpelweg zei dat je niet moet uitgaan van 27mln x0,04x0,3
Maar dan heb je bijna geen geld meer over, dus dat zou een erg domme aankoop zijn. Voor een richtprijs van 5 - 8 miljoen euro is de door mij geposte jacht een uitstekende aankoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit stijlvol noemen
Dit is pas stijlvol:
[ afbeelding ]
Gezien al die mensen hier die meteen hun baan op zouden zeggen, ben je blijkbaar niet de enige die enkel voor het geld werkt. En, bevalt het?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nooit meer hoeven werken , o man ik droom daarvan . Ik werk aleen maar voor geld , niet voor de voldoening
En stijl heb ik niet en dat koop ik dus ook niet![]()
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar dan heb je bijna geen geld meer over, dus dat zou een erg domme aankoop zijn. Voor een richtprijs van 5 - 8 miljoen euro is de door mij geposte jacht een uitstekende aankoop.
Vermogensrendementsheffing is 30%. Aangezien de belasting dienst altijd een rendement hanteerd van 4% betaal je over 4% van je gemiddelde vermogen ((1/jan + 31/dec) / 2) minus het vrijgestelde bedrag, 30% belasting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar je haalt zelf toch niet altijd 4% rendement. Dit is een hele opgeblazen discussie terwijl ik simpelweg zei dat je niet moet uitgaan van 27mln x0,04x0,3
O shit heb het teruggelezen en er werd idd het te betalen bedrag berekent en niet het rendement, wat ik dacht. My bad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan juist wel van 27mln x0,04x0,3 uitgaan als je wilt weten hoeveel belasting je moet betalen.
Je kan wat minder zeggen over het rendement dat je gaat halen met je geld.
Ja hoor , ik doe mijn werk met plezier maar het is geen levensideaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Gezien al die mensen hier die meteen hun baan op zouden zeggen, ben je blijkbaar niet de enige die enkel voor het geld werkt. En, bevalt het?
Ach, Sinisa Mihajlovic heeft zelfs een jacht van 25 miljoen en die is uitgevoetbaldquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Zo'n jacht van jou kost aan onderhoud per jaar al 2 ton, afgezien van het feit dat ik niet denk dat jij over de papieren beschikt om er zelf mee te mogen varen.
Personeel inhuren dan maar ? Duur geintje.
No problemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
O shit heb het teruggelezen en er werd idd het te betalen bedrag berekent en niet het rendement, wat ik dacht. My bad.
En je vriendin achterlaten ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef nuget het volgende:
Eerst mijn vriendin is flink uitwonen.
Daarna lekker emigreren naar een land waar het wel af en toe lekker weer is
Toedels
Ja, die is dan toch al uitgewoond. Dat wil je niet meer.quote:
Als je wint, denk eraan wie je op het idee heeft gebracht !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
Dit doet me ergens aan denken. Ik moet nog een lot kopen. Ik doe nooit mee maar ik heb met een vriend afgesproken dat ik ooit een ticket zou kopen en gewed dat ik meer zou winnen dan hij. Misschien is dit een mooi moment!
Ik zal er aan denken wanneer ik lekker met mijn luie reet en een cocktail op Hawaii lig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je wint, denk eraan wie je op het idee heeft gebracht !
OMGquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef nuget het volgende:
Eerst mijn vriendin is flink uitwonen.
Daarna lekker emigreren naar een land waar het wel af en toe lekker weer is
Toedels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |