Waterdicht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga winnen zie mijn berekening;
Als je een lot hebt heb je 50 % kans, je wint namelijk wel of je wint niet 50 % kans dus![]()
Ik heb 2 loten gekocht dus 2 maal 50 % kans is 100% kans![]()
![]()
![]()
Yes vet ik ben bijna multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan is het op en moet je weer gaan werken om het onderhoud van al je bezittingen te kunnen betalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
Huis kopen voor mijn vader plus wat riant leefgeld
appartementje voor mijn broer, mag ie het ook leuk inrichten,
een finca op Ibiza, een huis in El Lay met uitzicht op de heuvels, een appartement in NY en een leuke Gooische Villa voor mij en de mijnen. Mooie auto's voor ons beiden en een Harley voor mijn wederhelft en een miljoen geven aan KIKA en de kankerstichting. Oh ja, een een leuke boot.
Ik ga winnen, ik zal uitleggen waarom :quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga winnen zie mijn berekening;
Als je een lot hebt heb je 50 % kans, je wint namelijk wel of je wint niet 50 % kans dus![]()
Ik heb 2 loten gekocht dus 2 maal 50 % kans is 100% kans![]()
![]()
![]()
Yes vet ik ben bijna multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwhoa zwemmen is ook lekker hoor zie tekeningquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik hoef niet zonodig te zwemmen in het geld,
maar pootje baaien vind ik wel fijn.
viespeukquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Oh, een hond nemen ook nog trouwens.. Want daar heb ik dan wel tijd voor
Jij gaat een hond nemen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Oh, een hond nemen ook nog trouwens.. Want daar heb ik dan wel tijd voor
Tjah inderdaad, stel je hebt 27,5 miljoen en je koopt een flink stuk grond voor een half miljoen moet je wel eerst ff goed doorrekenen of je de volgende dag nog wel een halfje brood kan kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef ikbenik het volgende:
Ik zou eerst even kalmeren. Het heeft geen zin om gelijk naar de winkel/makelaar te rennen, om van alles te gaan kopen.
Natuurlijk heb ik wel zo mijn ideeën wat ik zou willen doen, bijvoorbeeld een kavel kopen om er dan een huis op neer te zetten, een nieuwe boot, dat soort dingen. Ik zou alleen wel eerst goed uitrekenen hoeveel iets zou kosten, hoeveel er zou overblijven en of dat voldoende is om een zorgeloos bestaan van te leiden.
Uhm, met 27.5 miljoen hoef je wat dat betreft niet echt te rekenen hoor, tenzij je ineens 8 miljoen uitgeeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef ikbenik het volgende:
Ik zou eerst even kalmeren. Het heeft geen zin om gelijk naar de winkel/makelaar te rennen, om van alles te gaan kopen.
Natuurlijk heb ik wel zo mijn ideeën wat ik zou willen doen, bijvoorbeeld een kavel kopen om er dan een huis op neer te zetten, een nieuwe boot, dat soort dingen. Ik zou alleen wel eerst goed uitrekenen hoeveel iets zou kosten, hoeveel er zou overblijven en of dat voldoende is om een zorgeloos bestaan van te leiden.
uhm, van 1500 netto per maand als inkomen kan ik lang niet rondkomen hoor, daar kan ik amper huur en vaste lasten van betalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je laten we zeggen 50.000,- euro elke maand op je rekening gestort krijgt.
Wat ga je dan ermee doen?
- Als je laten we zeggen 1500 per maand hebt als netto inkomen en ermee rond kan komen.
Ik ook niet maar er zijn genoeg mensen die dat bruto nog niet hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
uhm, van 1500 netto per maand als inkomen kan ik lang niet rondkomen hoor, daar kan ik amper huur en vaste lasten van betalen
Hey de telefoon gaatquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Teeno het volgende:
Ik heb begrepen dat om 15:00 bekend wordt gemaakt waar hij is gevallen.. tv of internet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |