En er gaat een klacht wegens discriminatie de deur uit, dag hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.
Maar het komt er dus op neer dat Joden (voornamelijk ondernemers en politici) de untermenschen op aarde zijn. Dat is zo klaar als een klontje. Zij zetten al decenia US presidenten in spagaat. Zij zijn de onrust stokers. Zij zijn de moslim ophitsers.
Heeft niets met BNW te maken en het is nog spam ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef Bakkerbier het volgende:
Maffia Game
ergens snap ik het slotje wel maar vanwaar de OP-edit?
Ik zal alvast even antwoord geven voor je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:
Ik wil me wel onderdanig gedragen op voorwaarde dat ik niet voor TROL word uitgemaakt voor elk pietluttig akkevietje
Dragorius je weet donders goed dat ik niet de enigste ben die wel eens baldadige posts plaatst, je bent naar mijn bescheiden mening nogal partijdig wat dit betreft
Ik zal me daarom ook wenden tot de feedback om mijn beklacht te doen hierover want je belemmerd hiermee stelselmatig mijn recht op vrije meningsuiting.
wat ToT zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
in "bewijs eindelijk bewijs hoera" staan wat posts over vaccinatie, ook door mij, had niet door dat het niet het vaccinatietopic was en heb me een beetje uit laten lokken. Is het mogelijk om de laatste reeks posts misschien naar vaccinatie te moven? In principe interessant maar t dwaalt wel erg off-topic en zou beter in t vaccinatietopic passen.
Het is volgens mij ondertussen weer wat rechtgetrokken, dus misschien niet meer nodig
Na de desbetreffende user doet niet echt aan lezen, maar een goede tip voor de toekomst!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat ToT zegtMaar quoten kan natuurlijk wel altijd en dan even een opmerking in het topic waar de post origineel stond om de betreffende user er op te wijzen moet voldoende zijn toch?
Ben het hier iig deels mee eens, vooral omdat we nu in het stadium zijn waar hij bijna letterlijk posts&bronnen herhaalt waar de vorige thread al veel reacties op zijn geweest die vervolgens genegeerd werden. Nu wordt t een beetje een visueuze cirkelquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Cerbie het volgende:
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!
Kunnen we eerst een onderwerp afhandelen voordat we naar het volgende gaan? Het is nu net een complotdiarree van rieboet.
Ik heb wat nieuwe informatie, maar ik ben niet verdiept genoeg in het 9/11 verhaal om een goeie discussie te kunnen leiden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef ToT het volgende:
Is momenteel geen centrale meer van. Toen de laatste vol was, kwamen er nog wat onsamenhangende topicjes, maar er is niet echt meer wat van de grond meer gekomen. Wil jij er eentje maken?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef ToT het volgende:
Je hoeft het ook niet te leiden als je een centraal topic opstart, maar ik wil 'm ook wel aanmaken hoor.
Motherfucker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
wil je mijn vraagjes meenemen in de OP ?
Sheen: VS zit achter 9/11
Wat ben jij voor figuur, met je gehuil slijmen bij moderators, omdat iemand je uitscheldt voor "mankerkongool".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef oompaloompa het volgende:
Lievelievelieve mods, vaccinatietopic is weer aan het ontsporen vermoed ik, ben in ieder geval al weer een aantal keer uitgescholden (ook zo origineel) waaronder voor kankermongool, kanker is niet echt een ziekte waarmee je zou moeten schermen i.m.o maar ja das mijn mening...
Ik heb je grove schending van de mensenrechten al verbeterdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef oompaloompa het volgende:
Het is helemaal niet deel 3 maar al deel 5 of 6, kan iemand de tt misschien veranderen? Van het vaccinatietopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |