zie onderste deel van de OPquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef _Michiel_ het volgende:
Special voor Shoarmahoer: Je haalt regelmatig Antiklacht, bonusklacht, verwachte reacties, etc weg in KLB. Als je nou ff in de FAQ zet dat je dat ongewenst vindt... Scheelt mij weer antiklacht, bonusklacht en verwachte reacties bedenken en intikken.
you've got yourself an answerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:39 schreef Nikmans het volgende:
wat mijns inziens relevant was en die bleef ook gewoon staan.
Waar is die eigenlijkquote:
donequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef Ezio het volgende:
Kan iemand ff in dit topic Vriendin met armspanwijdte van 8 meter (inc. paint!!)
in de TT [PAINT] neerzettenBen ik vergeten
Mijn dank is groot, o grote swarmaquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef 3keernix het volgende:
Ik ben 12 en wat is dit?/ MSN? dat ken ik niet
probeer nog isquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef 8108139dpths het volgende:
MIJN NIEUWE FIETS IS GESTOLEN!!!!!!!!!!!
Ik krijg, zodra ik dit topic probeer te openen, van Chrome een veiligheidswaarschuwing:
[ afbeelding ]
Ik laat dat topic dus ook maar even voor wat het is... iemand een verklaring?
quote:
Anders die avatar ff hosten op Imageshack of zo....quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja herkende die naam omdat ik daar mijn avatar vandaan had, wat hierboven ook al staat.
Apart want eerder kwam er nooit een melding
Hem hem al van andere site gehaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Anders die avatar ff hosten op Imageshack of zo....
Paypal Graag sluiten en verwijzen naar het centrale paypal topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap niet dat je zelf niet snapt dat dit geen klb waardig topic is
mijn zusje kijkt ook kutprogramma's momenteel, dan zet je de tv toch uit ipv erover te lopen zeiken
klagen om het klagen, hoeft niet
Sorry dat ik geen mongolenvulling zoals samenvatting, klacht, anti klacht, subklacht en paint heb.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
en los daarvan is je OP ook nogal karig
Welk topic?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Spui maar in 1 van de lopende topics.
Let dan ook beter op gekkiequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef blckbb het volgende:
weer
een
slotje
op
mijn
puike
topic
![]()
[..]
Welk topic?
Sorrie toffe Biogarde, voortaan zal ik KLB niet verder verpauperen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Let dan ook beter op gekkie![]()
Er zijn topics over hetzelfde. Ergens.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen mongolenvulling zoals samenvatting, klacht, anti klacht, subklacht en paint heb.
Ongelooflijk. Volgens mij is de OP groot genoeg om een discussie te beginnen.
Ja, laten we voor iedere scheet die je dwars zit een topic starten. Waarom erger je je aan die kinderen? Wat deden ze verkeerd? Ligt het meestal bij de ouders? Word je er stiekem opgewonden van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Kleine kinderen in de supermarkt
Come onHet was een goede gegronde klacht, er ging niet te veel offtopic of TS-gebash, iedereen kon zich er in vinden en het zorgde voor nog meer goede voorbeelden.
Verder:
[..]
Topic nagelezen, en mee eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Kleine kinderen in de supermarkt
Come onHet was een goede gegronde klacht, er ging niet te veel offtopic of TS-gebash, iedereen kon zich er in vinden en het zorgde voor nog meer goede voorbeelden.
Verder:
[..]
Als je ziet wat voor topics er open blijven, is het best triestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, laten we voor iedere scheet die je dwars zit een topic starten. Waarom erger je je aan die kinderen? Wat deden ze verkeerd? Ligt het meestal bij de ouders? Word je er stiekem opgewonden van?
Met andere woorden: een kalcht hoeft inderdaad gen paint, anti- of subklachten, samenvattingen, PM-verslagen, X-ray avonturen of andere meuk te bevatten. Maar één regel dekt de lading ook niet echt
Dit doen ze verkeerd, dat staat er toch,.Het is de klacht, mensen kunnen er mee uit de voeten, duidelijk zat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Schreeuwende, rennende, huilende, in de weg lopende en irritante kinderen die je het bloed doen laten koken in de supermarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |