The BeeGees is het goede antwoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
IRC-kanalen met triviabots
Vrouwonvriendelijke vlegel!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Mooie naam he, en nu hup terug achter het aanrecht jij
Niet reageren op trolletjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke vlegel!!
Mijn huisvrouwtaak zit er op voor vandaag.. Toevallig u_u
Woeps! Mijn nederige excuses Ploertendoderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet reageren op trolletjes
voor deze keer..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps! Mijn nederige excuses Ploertendoder
Met een paar mixdrankjes is dat tegenwoordig zo opgelost en kun je alles met ze doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
alleen kan je irl niet iets vies in een willekeurig meisje haar oor fluisteren zonder blauwe plekken op te lopen
Excuus aanvaard, biertje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps! Mijn nederige excuses Ploertendoder
Trollentjes? dat zijn toch die dingen daar in het efteling land?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet reageren op trolletjes
Nee, dat zijn Lavenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Trollentjes? dat zijn toch die dingen daar in het efteling land?
Daar heb ik niks mee te maken hoor!
Zeker wel!!quote:
Noem eens iets wat niet door de man is uitgevondenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
Omdat die het internet hebben uitgevonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Adelante op 11-08-2009 22:30:51 (nikmans werd onwel :')) ]
Radiumvergiftigingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Noem eens iets wat niet door de man is uitgevonden
Alimentatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Noem eens iets wat niet door de man is uitgevonden
Vrouwenrechtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Noem eens iets wat niet door de man is uitgevonden![]()
-koffiefilter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |