qft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
Daarom moeten we wereldwijd aan de iDeal.
Piraniaquote:
Hmm gedeeltelijk mee eens, maar als je opgelicht wordt heb je geen mogelijkheid om te storneren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
Dan bouw je die functie in. iDeal is gewoon baas en niet te overtreffen wat betreft de snelheid van verwerken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm gedeeltelijk mee eens, maar als je opgelicht wordt heb je geen mogelijkheid om te storneren.
en dat is toch noujuist best wel handig dat storneren
iDeal beschermt de verkoper, creditcards en ik denk ook paypal beschermen de koper. Daarom gebruik ik iDeal ook alleen bij verkopers die ik wel vertrouw. Zo niet dan toch maar de creditcard als het kan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
Jah oke, daar heb je zeker gelijk in. 't is zeker top.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan bouw je die functie in. iDeal is gewoon baas en niet te overtreffen wat betreft de snelheid van verwerken.
Eensch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan bouw je die functie in. iDeal is gewoon baas en niet te overtreffen wat betreft de snelheid van verwerken.
In Nederland doen we niet zo gek veel met creditcards geloof ik. En buiten Amerika doen verder bar weing landen iets met CC's.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah oke, daar heb je zeker gelijk in. 't is zeker top.
Maar creditcard is toch net zo snel als iDeal? iig, de sites waar ik creditcard dan toch gebruikt heb,
Hmm jah moet ik je ook weer gelijk in geven. 't zou in nl meer ingevoerd moeten worden de CC's eigenlijk, twerkt tenslotte gewoon makkelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet zo gek veel met creditcards geloof ik. En buiten Amerika doen verder bar weing landen iets met CC's.
oww oke, dat wist ik niet dat dat percentage zo weinig was. ik heb d'r zelf wel een, maar dat ligt aan de aankopen van me in het buitenland meer. in NL zelf gebruik ik altijd iDealquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet zo gek veel met creditcards geloof ik. En buiten Amerika doen verder bar weing landen iets met CC's.
Als 10% in Ned. een CC heeft is het veel. Ik heb er iig geen.
Nee hoor. Bij iDeal wordt het bedrag gelijk van je bankrekening afgeschreven. Bij creditcards krijg je later de rekening (+ eventuele rente) binnen die je moet betalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah oke, daar heb je zeker gelijk in. 't is zeker top.
Maar creditcard is toch net zo snel als iDeal? iig, de sites waar ik creditcard dan toch gebruikt heb,
Paypal werkt net zo snel en heeft veel meer voordelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Percentage zal iets hoger liggen denk ik btw. Maar van de 500 mensen die ik ken, hebben een handvol zo'n ding.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oww oke, dat wist ik niet dat dat percentage zo weinig was. ik heb d'r zelf wel een, maar dat ligt aan de aankopen van me in het buitenland meer. in NL zelf gebruik ik altijd iDeal
Dus dit topic is geopend voor de lol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Paypal werkt net zo snel en heeft veel meer voordelen.
Mwa, dit ligt aan de verkoper die geen directe betaling accepteert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus dit topic is geopend voor de lol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |