quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Braddie het volgende:
kleine kinderen zijn soieso irritant...
sowieso schrijven als soieso ook...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Braddie het volgende:
Meest terechte klacht van vandaag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Schreeuwende, rennende, huilende, in de weg lopende en irritante kinderen![]()
Van die vrouwen met dikke reten en met kort en vlot kapseltje. Samen met papa proleet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
En hun ouders met die de boodschappen wagen midden in het pad parkeren bij hun poging om hun kinderen een beetje in bedwang te houden
Bejaarden in de stad, met hun graftakketempo en kutrollator.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan zwijg ik nog maar over bejaarden in de supermarkt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Braddie het volgende:
Oo god..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Braddie het volgende:
+ rollatorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan zwijg ik nog maar over bejaarden in de supermarkt
Zolang ze je bij de kassa maar voorlaten kan ik respect voor ze opbrengen. Normen en waarden jeweetzzzzzzz.quote:
Vuige pedofielquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
''Wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik wil de bananen wegen''
Ik zal godver eens een banaan in je strot drukken
Die kun je juist lekker kletsen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef asperger het volgende:
[..]
Van die vrouwen met dikke reten en met kort en vlot kapseltje. Samen met papa proleet.
Bij de schoudertjes pakken en dan met een fikse trap tegen de knie dat beentje brekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Schreeuwende, rennende, huilende, in de weg lopende en irritante kinderen die je het bloed doen laten koken in de supermarkt![]()
Tot zo'n olifant boven op je komt te liggen..En dat is al sowieso niet fijn wat daar komt meestal een penetrante lucht uit die bek zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij de schoudertjes pakken en dan met een fikse trap tegen de knie dat beentje breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |