Dan heb jij zeker niet temaken gehad met de regels over 'buiten beschouwing laten inkomens ouders'quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef Muzz_ het volgende:
Twee weken geleden collegekrediet + (maximaal) lening aangevraagd, meteen verwerkt. Mensen die klagen over de IBG snap ik nooit.
Ja ik leen er massaal op los, terugbetalen is een zorg voor later.
Lekker kansloos, ben je eindelijk klaar met studeren zit je nog steeds aan die kansloze bende in Groningen vast.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef Muzz_ het volgende:
Ja ik leen er massaal op los, terugbetalen is een zorg voor later.
Ik werk al, 40u in de week, kortzichtige eikel.quote:
Gaan we rellen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef SoSerious het volgende:
[..]
Ik werk al, 40u in de week, kortzichtige eikel.Daar heb ik mijn studie van moeten betalen, plus mijn kamer en alles wat daarbij hoort.
quote:
15 jaar in het buitenland wonen en het wordt dan toch kwijtgescholden.Of is dit een urban legend?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Lekker kansloos, ben je eindelijk klaar met studeren zit je nog steeds aan die kansloze bende in Groningen vast.
En dan nog niet rond kunnen komenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef SoSerious het volgende:
[..]
Ik werk al, 40u in de week, kortzichtige eikel.Daar heb ik mijn studie van moeten betalen, plus mijn kamer en alles wat daarbij hoort.
Doe maar niet zo mongool kneus met je stomme gelul. Wachten net als iedereen en zuiniger zijn met je geld. Pauper.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:54 schreef SoSerious het volgende:![]()
Heb ik al gedaan! Zo'n 20x!!assholeeees. willen ze persee een verklaring van zon beetje alle bestaande instanties dat er geen allimentatie word betaald. moet ik dáar weer op wachten. wtf heeft dát er nou weer mee temaken
Je bent echt kortzichtig. Dat je uberhaupt zon studie kan volgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
En dan nog niet rond kunnen komen. Volg een cursus geld management oid, klaphark.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doe maar niet zo mongool kneus met je stomme gelul. Wachten net als iedereen en zuiniger zijn met je geld. Pauper.
IBGroep is van de overheidquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
15 jaar in het buitenland wonen en het wordt dan toch kwijtgescholden.Of is dit een urban legend?
... Nee toch? Volgens IB groep zelf hoor ik eigenlijk vanaf augustus zelfs te krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef J.Herrer het volgende:
Het gaat per kwartaal vanaf het nieuwe schooljaar, dus ik denk dat je tot januari volgend jaar moet wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |