quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
foto van betreffende attractie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mis mee tochquote:
baalt rene van of nietquote:
viel de sex tegen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
Hosti met een hemd EN bij e pinocciodat wil ik meemaken
![]()
Verder: moe! gister niet zo'n geweldige avond gehad![]()
Zo jammer hè. Soms ben je best grappig, en soms val je echt enorm tegen.quote:
ze was bij jou dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo jammer hè. Soms ben je best grappig, en soms val je echt enorm tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Californium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Anne K. waar Sander mee heeft zitten bekken op dat ene feestjequote:
Kleine kans dat ze die vandaag nog leest, die ligt waarschijnlijk grote kans hele dag nog in comaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Californium het volgende:
zie net op hyves trouwens dat ik ook uitgenodgid waszal dr wel even een krabbel sturen ofzo
er is altijd een nihile kans dat ze niet in coma ligt dus ik denk, dek mezelf goed inquote:
Oh ja, dat meisjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anne K. waar Sander mee heeft zitten bekken op dat ene feestje
Nogal last minute allemaalBen er misschien anderhalf uur geweest
Don't get me startedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje. Is het alweer aan met S.?
Nah, hij zit in Turkije. En ik heb geen idee wat er allemaal precies gebeurt is, dus ik ga er ook niet over uitweiden. Ik hoorde alleen bits & pieces.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:![]()
als het weer aan is geef ik haar volgende week een schop onder de kont
![]()
what's gebeurt?
Die ging net weg op het moment dat ik aankwamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
ah! dees komt dinsdag eten.... zal haar uithoren![]()
Ik bedoelde idd die Yasha net postte...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:31 schreef Mikkie het volgende:
Zo ruig zijn die dingen toch niet? Of ben jij gewoon een heel fragiel meiske.
Vooral die vervangersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he die huisartsen van tegenwoordig
Dat zou goed kunnen. Maar ja, keuzes hè. Vlees snijden, kruiden, groente snijden...dan ben ik al moe genoegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar het is zoveel lekkerder dan uit 'n potje..![]()
Midden in het bos met scouting, en dan nog fokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Sander het volgende:
Zit in Leusden met een scoutinggroep. Gelukkig nog droog. Ben nu midden in het bos, en niks bij me
zorg dat je geen slet naait, dan is je beurs wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Californium het volgende:
@ yasha:
Je krijgt beurs uitbetaald op de maanden die je daar bent, moet jij en iemand daar ondertekenen van welke datum tot welke datum. Ik weet niet of het op de RU / volgend schooljaar hoger is dan op de HAN / afgelopen schooljaar, maar ik had 200 euro per maand. Je krijgt eerst 75% van de beurs en je moet achteraf kunnen aantonen dat je alles naar behoren hebt afgerond om de laatste 25% gestort te krijgen (als je weer terug bent, dus jah nutteloos).
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zorg dat je geen slet naait, dan is je beurs weg
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo jammer hè. Soms ben je best grappig, en soms val je echt enorm tegen.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
goede kant en klare? Het is zo simpel zelf te maken!!!!!! In een kwartiertje, waarvan eigenlijk maar 4 minuten echt werk, aangezien de komkommer even uit moet lekken en je dan niets te doen hebt
ken je de mop van de klb meetquote:
ongetwijfeldquote:
Niet chique, eerder hondsbrutaal, maar ook wel grappig dat iemand daar in tuintquote:
IB is dus een baasquote:
hij heeft de broek nog aan, of zoiets, geen zin om er n leuk grapje bij te bedenken dat mikkie toch weer afzeiktquote:
Swarmi, je hebt een fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:44 schreef SLP_ het volgende:
Mikkie is gewoon jaloers dat hij zelf niet van die meesterlijke grappen kan bedenken!
sterke comback mikkiequote:
Oh, nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Het gaat nu niet over platgeslagen vliegen hè Piet
ik heb n boete van 126 euroquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik nog rellen gemist? Zijn Hosti en Cali alweer aan 't neuken
? IB & yashi getrouwd
?
Goed puntquote:
Omdat ik al een goede videokaart heb en ik er feitelijk op achteruit zou gaan (moet terug naar S-video).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
waarom niet nieuwe videokaart en dvdspeler en huidige tv houden?
Nouja... 'gewoon'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
als je al n goede videokaart hebt dan koop je toch gewoon de tv
Als er qua prijs geen verschil in zou zitten, zou je gelijk hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
zo bedoelde ik t nietje stond voor de keus nieuwe tv of dvd/videokaart
nu blijkt dat je videokaart nog meekan, dan lijkt me de tv een logische keus toch
wtf manquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
? IB & yashi getrouwd
?
Ja mooi hèquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Midden in het bos met scouting, en dan nog fokken
Dat is wel altijd vrij kut aan die dingen jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Ik zat op een post maar het duurde echt 2.5 uur voor het eerste groepje kwam opdraven
Herinnertquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Mikkie het volgende:
Bij de echt goede bakker natuurlijk![]()
.
Help me even herinneren dat ik dat spel morgen ophaal bij m'n ouwelui... ben zo in staat het te vergeten
Ik heb ook wel eens een typfout gemaakt in een mailtje. Toen wilde ik tukken schrijven maar schreef rukken, toen kreeg ik terug dat het TMI wasquote:
het klinkt eerder als een slechte grapquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een typfout gemaakt in een mailtje. Toen wilde ik tukken schrijven maar schreef rukken, toen kreeg ik terug dat het TMI was.
Serieusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het klinkt eerder als een slechte grap
écht???
Jij krijgt een kusje, die krijgt piet dan weer nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik thuiskom doet ze dat nooit, dus.
Iig fijne vakantie gehad dus?Ga je dit jaar nog naar Sziget?
Whehehehequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus.
Ik zag het zelf ook pas in de reply
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus.
Ik zag het zelf ook pas in de reply
zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ga nog wel hulp nodig hebben bij die begroting/boekhouding. Hij is nogal uitgebreid, en niet super overzichtelijkWel een grote omzet enzo
Echt, wat wil je nou?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
laat staan als ik langs/terug zou komen
die ik gezien had waren 15 euro, inclusief drukkostenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
Om wat voor truien gaat het, mobli? Wij hebben vorig jaar verenigingstruien eindelijk laten drukken (stond al twee jaar op de planning), en die kostten aanvankelijk 10 of 12 euro ofzo geloof ik.
Dan scheelt het niet heel veel, aangezien er bij ons nog een sponsoring van de vereniging bij de prijs in zatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die ik gezien had waren 15 euro, inclusief drukkostenbij afname van 50.. was niet eens debiel
![]()
maar als jij ze goedkoper kan vinden/hebt, dan horen we dat uiteraard graag
Volgens mij van DressMe Clothing. Is van twee kerels die ook op de uni gestudeerd hebben (of het nog steeds doen). Oh, en trouwens ook in combinatie met sponsoring van Pieckenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
nou, we hebben nog niets besloten ofzoik had alleen gisteren even gegoogled en http://www.deshirtmakers.nl/stap3.php gevonden
is 15 euro met een groot print-ding op de rug, en er kwam nog wat bij als je ook een borstlogootje wilde
Waar hadden jullie ze vandaan?
koffie drinken is ook 'iets doen'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Wat ben ik toch een fijne werknemer, zelfs is het vandaag mijn vrije dag, toch kom ik ff langs om ... tja.... iets te doen
nog steeds alleen oploskoffiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koffie drinken is ook 'iets doen'
die was kapotquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koffie drinken is ook 'iets doen'
hoe goed ben je met LaTeX?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nog steeds alleen oploskoffie
En ik ben maar aan het programmeren geslagen, moet nog een hoop gebeuren in de code
Niet zo denderend, als je vragen over java hebt kun je je wel meldenquote:
public static String giveAnwserquote:
Heul niet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat mailtje heb jij ook gehad hoor@ Mikkie
cheers...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
public static String giveAnwser
{
return "de taal, duuh"
}
Syntaxfoutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
public static String giveAnwser
{
return "de taal, duuh"
}
Tsja, die haken en ogen altijd.quote:
Maarre, ben het wel met je eens; Javaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, die haken en ogen altijd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
? IB & yashi getrouwd
?
Mocht je willenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
welkom terug Piet
En nee dus
of nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, nog steeds niet. Jullie hebben een duwtje nodig, ofzo.
opgeweest??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je ook al langs je ouders opgeweest?
Dat was me niet eens opgevallen maar nu je het zegt! Wtf is opgeweest?quote:
Maar dat is dus hetzelfde als bij iemand langs gaan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel dialect zijn![]()
Ik vraag het me nu ook af
op geweest dan iig
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben van m'n geloof gevallen
Ik heb een tip van moblo opgevolgd.
Kip, shoarmakruiden, sla etc. gekocht om morgen shoarma te maken
homoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik vreet sowieso geen knoflooksaus bij m'n shoarma.
Ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Iemand ervaring met LED-maglites? Ik heb wel een originele 4D, maar twijfel om de LED-aanbieding van iBood te kopen...
Niet doen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Iemand ervaring met LED-maglites? Ik heb wel een originele 4D, maar twijfel om de LED-aanbieding van iBood te kopen...
Thanks!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Welkom Exentric
Ik heb de Maglite overigens niet gekocht. Heb altijd ook nog een 2AA-mini in de auto liggen, die neem ik wel mee als ik 'm een keer nodig heb. Had het ding niet echt nodig
Praten jullie ook wel eens zonder msn of fok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt IB, jij was net weg, en toen ging huisgenootje boven je blijkbaar lopen.. Maar soms is dat gekraak net alsof het hier in de kamer is, dus ik zat rechtop in bed
Maar het was dus niks
Hmmm, die LED-dingen ken ik dus niet, alleen de originele. Ik heb een mini met twee AA'tjes in het dashboardkastje liggen. Altijd handig voor als je ooit autopech krijgt en wat licht moet hebben. Een 4D heb ik hier in de kast staan voor het geval de stroom uitvalt ofzo. En als ik een lange reis ga maken met de auto voor bijvoorbeeld een vakantie o.i.d., dan gaat de 4D mee tussen de voorstoelen. Je weet nooit wat je 's nachts tegenkomt...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Thanks!
Haha verstandig, ik heb zelf ook een Maglite voor in de auto hoor maar dan inderdaad de originele 4D.
De nieuwere Maglite's met LED werken voor geen meter,
wel mooi blauw "Xenon" licht maar sterkte valt erg tegen.
Sowieso zeg nu zelf hoe vaak heb je een zaklamp nodig?
Hehehe, IB is nu aant werk dus vandaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Praten jullie ook wel eens zonder msn of fok?
Uhuh. Voor twaalf uur naar bed is voor mij een uitdaging. Al zal ik komend jaar op een gegeven moment wel moeten. Dan word ik echt saaiquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:45 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt best lang slapen, maar dan moet je gewoon op tijd naar bed gaan
Ik koop liever in NL, dat verzenden duurt me te lang.quote:
So truequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef Sander het volgende:
Het leuke van deze reeks is dat een heleboel dingen nooit veranderen. Yasha heeft altijd tentamens en Mikkie heeft altijd deadlines en nooit motivatie.
Ow wacht, daar heb ik een aflevering van gezien, toen was ie in india en moest zijn cameraman weg ofzo. Leuke shit ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
het is ook geen 'serie' serie, heeft maar 6 of 8 afleveringen
Charley Boorman die van Ierland naar Sydney reist met allerlei soorten transportmiddelen
Zelfde producer als Long Way Down, Long Way Round en Race to Dakar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow wacht, daar heb ik een aflevering van gezien, toen was ie in india en moest zijn cameraman weg ofzo. Leuke shit ja.
Die ken ik ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfde producer als Long Way Down, Long Way Round en Race to Dakar.
Allemaal briljante series, als je van reizen houdt
Thanks thanks!quote:
ijverig!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar even een paar uurtjes naar de UB, m'n zondag enigszins nuttig maken.
Haha en hoe lang gaat dat gemiddeld duren?quote:
ja, dus ga maar scoutenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha en hoe lang gaat dat gemiddeld duren?
Tot dat er een andere "nieuwe" komt?
Haha jep een tvp'tjequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
zag dat je al in het meeting-topic had gereageerd
ijverig hoor
wat doe je in het dagelijks leven?
Ik was de laatste ''nieuwe''quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha en hoe lang gaat dat gemiddeld duren?
Tot dat er een andere "nieuwe" komt?
Ownoes, misschien ben je wel een collega van IBquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha jep een tvp'tje
Straks f reageren had gister geen zin
Wat ík doe?
Ík zou zeggen lees mijn prof.
Staat ook een link in naar mijn blog sinds eergister. (toen pas aan gemaakt)
Even snel een opsomming:
1. Werken in een call-center
2. Rond hangen bij/met vrienden
3. Uitgaan
4. Muziek luisteren
5. Photoshopen
Dat was t wel een beetje
Van 10 juli t/m 9 augustus 2009 zijn de bibliotheken, tenzij op de website bij de afzonderlijke locaties anders vermeld, geopend van 09.00 uur tot 17.30 uur.Ook op zaterdag en zondag zijn de bibliotheken in deze periode gesloten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar even een paar uurtjes naar de UB, m'n zondag enigszins nuttig maken.
Dat hoop ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is die open op zondag in de vakantie?
daar gaat de ijverigheidquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van 10 juli t/m 9 augustus 2009 zijn de bibliotheken, tenzij op de website bij de afzonderlijke locaties anders vermeld, geopend van 09.00 uur tot 17.30 uur.Ook op zaterdag en zondag zijn de bibliotheken in deze periode gesloten.
M'n discipline, wat doe je?!quote:Van 10 juli tot en met 9 augustus is de Centrale Bibliotheek alleen geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur. De avond-, zaterdag- en zondagopenstellingen vervallen in deze periode. Vanaf maandag 10 augustus zijn de openingstijden weer zoals gebruikelijk.
die stelt je nog meer op de proef!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ah crap
[..]
M'n discipline, wat doe je?!.
Zou altijd kunnen natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ownoes, misschien ben je wel een collega van IB
Ach vanaf morgen is de bieb weer gewoon openquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:53 schreef Mikkie het volgende:
Owh D_K had ook al gepost.
Ah kut, thuis doe ik sowieso niks, dus dit is weer matig.
Ik hoef niet te leren, ik moet 'maakwerk' doen. Berekeningen enzulks. En dat kan hier niet, want ik heb niet de goede versie van SPSS. En thuis schrijfwerk doen heeft geen zin, want dan ben ik binnen no-time afgeleidquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die stelt je nog meer op de proef!
Dus hup! PC/laptop uit, leren en daarna shoarma maken![]()
Haha ja lekker is datquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij is het huisgenootje boven ons dr gister gekregen meditatiecd aant draaien, ik word er iig helemaal zen van
nou, dan .. euh...... heb je nog boeken nodig voor komend jaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te leren, ik moet 'maakwerk' doen. Berekeningen enzulks. En dat kan hier niet, want ik heb niet de goede versie van SPSS. En thuis schrijfwerk doen heeft geen zin, want dan ben ik binnen no-time afgeleid.
Kippensoep + kippenbouten!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:zen
![]()
over Zen gesproken, ik ga zo maar eens de kippenbouten in een pan gooien voor de kippensoep. Van kip pluizen word ik altijd weer helemaal zen
Nee bedanktquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan .. euh...... heb je nog boeken nodig voor komend jaar?Ik besteed de laatste dagen vooral met het zoeken naar goedkope studieboeken op www.veilingkijker.nl en www.studieboeken.nl en bol.com
Word je daar zen van? Ik vind dat echt meest irritant... eet nooit kippenbouten of -poten. Dat gekluif werkt op m'n zenuwen...vreselijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
zen
![]()
over Zen gesproken, ik ga zo maar eens de kippenbouten in een pan gooien voor de kippensoep. Van kip pluizen word ik altijd weer helemaal zen
kluivenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Word je daar zen van? Ik vind dat echt meest irritant... eet nooit kippenbouten of -poten. Dat gekluif werkt op m'n zenuwen...vreselijk
nou, het is niet erbij hè? De kippenbouten gaan er in dus, om de bouillon van te trekkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Kippensoep + kippenbouten!
Kan ík niet bij jouw eten!
er zit naast bacon en kaas ook sla, tomaat en augurk op hoorquote:
oh, dan is 't goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
er zit naast bacon en kaas ook sla, tomaat en augurk op hoor
Haha nee het is er niet bij dat had ík ook wel begrepenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, het is niet erbij hè? De kippenbouten gaan er in dus, om de bouillon van te trekken
En euh.. nee.. ik ken je nog niet
Dus iedereen in Nijmegen kent jou?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha nee het is er niet bij dat had ík ook wel begrepen![]()
Pft.. Dan maak ík het zelf wel hoor!
Kent mij niet zegt ze dan.. Wie kent mij nu niet... Pft..
Ben diep geschokt moblo!![]()
Haha nee het tamboerijnmannetjequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus iedereen in Nijmegen kent jou?
Je bent het tamboerijnvrouwtje?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swarmi ziek? Is ie snel hersteld, want die zat in dezelfde kroeg als ondergetekende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |