quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
foto van betreffende attractie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mis mee tochquote:
baalt rene van of nietquote:
viel de sex tegen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
Hosti met een hemd EN bij e pinocciodat wil ik meemaken
![]()
Verder: moe! gister niet zo'n geweldige avond gehad![]()
Zo jammer hè. Soms ben je best grappig, en soms val je echt enorm tegen.quote:
ze was bij jou dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo jammer hè. Soms ben je best grappig, en soms val je echt enorm tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Californium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Anne K. waar Sander mee heeft zitten bekken op dat ene feestjequote:
Kleine kans dat ze die vandaag nog leest, die ligt waarschijnlijk grote kans hele dag nog in comaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Californium het volgende:
zie net op hyves trouwens dat ik ook uitgenodgid waszal dr wel even een krabbel sturen ofzo
er is altijd een nihile kans dat ze niet in coma ligt dus ik denk, dek mezelf goed inquote:
Oh ja, dat meisjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anne K. waar Sander mee heeft zitten bekken op dat ene feestje
Nogal last minute allemaalBen er misschien anderhalf uur geweest
Don't get me startedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje. Is het alweer aan met S.?
Nah, hij zit in Turkije. En ik heb geen idee wat er allemaal precies gebeurt is, dus ik ga er ook niet over uitweiden. Ik hoorde alleen bits & pieces.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:![]()
als het weer aan is geef ik haar volgende week een schop onder de kont
![]()
what's gebeurt?
Die ging net weg op het moment dat ik aankwamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
ah! dees komt dinsdag eten.... zal haar uithoren![]()
Ik bedoelde idd die Yasha net postte...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:31 schreef Mikkie het volgende:
Zo ruig zijn die dingen toch niet? Of ben jij gewoon een heel fragiel meiske.
Vooral die vervangersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he die huisartsen van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |