quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Pffft. Wat een taal..
de leuke natuurlijk, de stomme praat niet eens tegen mequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Stel duitsers de weg gewezen vandaag btw?
Wat denk je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
doen jullie die betaalde lessen van rosetta stone of downloaden jullie die ergens?
Ik klik steeds op "activate later" en om een of andere reden werkt dat bij mijn versie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
doen jullie die betaalde lessen van rosetta stone of downloaden jullie die ergens?
butcrackquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Na patchen nogmaals cracken met een NOCD-crack.
dan moet ke maar ff pipi machen onder de douche voordat je naar bed gaatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks xixi ik nog in bed..
net zo erg als op de BF?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
Warm.Ik ben zwaar verliefd op me nieuwe camera.
jullie zijn wel erg sweet samenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
Thanks. ^^quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jullie zijn wel erg sweet samen
Nee... Ik fotografeer niet genoeg om zo'n uitgave te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon de oude van de trap laten vallen
ja echt schattigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jullie zijn wel erg sweet samen
Jij woont in Amerika, het land waar je momenteel voor een dollar vier huizen en een blowjob koopt.quote:
Ja. En ons inkomen is ook in dollars. Dus dat maakt geen ruk uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jij woont in Amerika, het land waar je momenteel voor een dollar vier huizen en een blowjob koopt.
Ja dan wordt het al lastiger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En ons inkomen is ook in dollars. Dus dat maakt geen ruk uit.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef SCH het volgende:
Hey SCHrijvertjeKomt hier nog leuk volk tegenwoordig en is het allemaal legaal?
Hij is er dus echtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, Tibo pinged dat ie de smeermaster is en me wel ff van mijn verbrande rug komt afhelpen.
Ik geloof er geen fuck van, maar tis wel liefde gedachte.
Mooi, kun je meteen duidelijkheid vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is er dus echt
Kei lief! En hij blijft.
De hele week binnenblijven dan maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
Mijn Tibo past de hele week op zijn vader, en ik kan niet bij mijn eigen rug
hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja dan wordt het al lastiger.![]()
Zijn hier btw Xbox360 gamers?
ik kan wel bij mn eigen rugquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
Mijn Tibo past de hele week op zijn vader, en ik kan niet bij mijn eigen rug
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef SCH het volgende:
http://s187.photobucket.c(...)eren/?albumview=grid
Hij is um kwijt
Hoe erg is het dat ik precies weet welk plaatje je bedoelt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 1 meneer gelinkt had, die in zijn broekje zat te zoeken, vandaar.
make that 2quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik precies weet welk plaatje je bedoelt?
Nou, die is hem duidelijk niet kwijt, die zit zichtbaar op de juiste plekquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, die is hem duidelijk niet kwijt, die zit zichtbaar op de juiste plek
quote:
Nee, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een mooie jongen in een strakke spijkerbroek?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet..
Die komt al een heel endquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het dichtste wat erbij in de buurt komt..
Nou ja, of zoiets, maar ze zegt strakke spijkerbroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
alleen bloote mannen of half naakt in zwembroek
boeind, geef mij maar een strak lichaaamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, of zoiets, maar ze zegt strakke spijkerbroek.
gewoon mn username hier maar dan met spaties er tussenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wat is je gamertag? Dan voeg ik je even toe.
Vooral als ze zelf niet snappen waar ze in geloven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:51 schreef Eustace. het volgende:
Ik word echt pissig van die verstandelijk beperkte grefo's.
neem je een ijsje, of gewoon wat ijsklontjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:09 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is te warm om te slapen..
Ja, dat is lekker, maar het blijft warm.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neem je een ijsje, of gewoon wat ijsklontjes
dan stop je hem in je broekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker, maar het blijft warm..
Koop eens wat kwaliteitgames jij, dit is gewoon bedroevend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon mn username hier maar dan met spaties er tussen
*weet*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Pijpen met ijsklontjes in je mond is overigens wel interessant..
betaal jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Koop eens wat kwaliteitgames jij, dit is gewoon bedroevend.
Dat wordt een zootje.quote:
Wel als je van je tong een gootje maakt.quote:
Dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als je van je tong een gootje maakt.
Daarom wordt het bij jou geen zootje.quote:
Vakantie. Ik had nog goede voornemens om morgen nog te werken, maar dat laat ik maar. Met dit weer kan ik niet slapen, mij niet concentreren en er is toch niets te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom wordt het bij jou geen zootje.
Moet je morgen werken of heb je vakantie?
I know the feeling. Was ook vanalles van plan vandaag maar zit nu gewoon Hellboyte kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vakantie. Ik had nog goede voornemens om morgen nog te werken, maar dat laat ik maar. Met dit weer kan ik niet slapen, mij niet concentreren en er is toch niets te doen..
Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Op je 22e zit je hersenvermogen op een piek, vanaf je 27e zet de daling in van je hersenvermogen. Vanaf je 37e begint geheugenverlies en vanaf je 60e start het verlies aan vocabulair en algemene kennis. (Bron)
Nou..
of de max-geheigen trainer kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!
Japans leren leek mij wel een leuke uitdaging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!
Da's ook een goeie ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Japans leren leek mij wel een leuke uitdaging..
mentol tandpastaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Pijpen met ijsklontjes in je mond is overigens wel interessant..
Maar G_E kan je G_L op zulke zwoele nachten wel gewoon slapen, of zitten jullie nu alle twee ergens met een mobile device met elkaar via internet te communiceren ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vakantie. Ik had nog goede voornemens om morgen nog te werken, maar dat laat ik maar. Met dit weer kan ik niet slapen, mij niet concentreren en er is toch niets te doen..
Hij had het over vreemdgaan, en volgens mij kun je dat alleen in een relatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi, kun je meteen duidelijkheid vragen
dat zou hij toch niet doen als hij niet echt interesse in je hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had het over vreemdgaan, en volgens mij kun je dat alleen in een relatie
Maar ik ben er niet op in gegaanI know I know!
Maar echt super schattig. Paar x pingen over en weer: Au au verbrand en dat hij wel eens ff zou komen smeren... maar ik ging er echt vanuit dta het een grapje was. Gaat 10 min later de bel "U had een massage besteld?"
En nu is ie net pas weg.
het was toch ook veel te heet om vannacht actief bezig te zijn om schaapjes te tellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja blijkbaarIk zal hem blijven herinneren hoe uh... ja leuk ik ben of zo? Als vriendje?
Komende donderdag zie ik 'm sowieso weer. Had eigenlijk verwacht hem dan ook pas weer te zien.
Pleasant surpriseOok al ben ik nu echt bekaf.
Zolang mensen naar je toe blijven komen ben je blijkbaar boeiend voor ze, dus met die gedachte kun je jezelf troosten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja blijkbaarIk zal hem blijven herinneren hoe uh... ja leuk ik ben of zo? Als vriendje?
Komende donderdag zie ik 'm sowieso weer. Had eigenlijk verwacht hem dan ook pas weer te zien.
Pleasant surpriseOok al ben ik nu echt bekaf.
Ik had vernomen dat Yurithemaster vandaag zijn verjaardag heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Over welke meneer hebben we het?
Ik heb jaren onder een steen gelegen en moet dus weer mijn sociale vaardigheden trainen.
Die komt pas tegen 4 uur zijn nest uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat Yurithemaster vandaag zijn verjaardag heeft
Ik heb je werkomgeving gezien...als ik dat soort mensen om me heen zou hebben zou ik nooit meer thuis slapen.quote:
Ik zit ook een saaie locatie op een mini-industrieterrein... hier zijn geen leuke jongensquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je werkomgeving gezien...als ik dat soort mensen om me heen zou hebben zou ik nooit meer thuis slapen.
Koffie komt op het station wel.. heb ik toch uitgelegd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel 2 dagen op rij mopperen als er nog geen koffie is om 6.30 uur
Tot ik weer met pek en veren wegrenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je geeft het nog eens een poging
SCH komt weer regelmatig posten in het H topic![]()
![]()
Dus ik had helemaal niet zo vroeg mijn nest uit gehoeven ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koffie komt op het station wel.. heb ik toch uitgelegd?
Kijk, dat zijn de betere tekstenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gatver.. dan moet je ook even douchen hoor
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was toch ook veel te heet om vannacht actief bezig te zijn om schaapjes te tellen
Doet dat joch niks nuttigs dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die komt pas tegen 4 uur zijn nest uit.
Zo irritant....daarom heb ik de relatie ook verbroken, geen geplak in de zomer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,
Hij draait echt heel veel in z'n slaap. Dat plus 't feit dat ie me alttijd helemaal vastpakt zorgde er voor dat IK dus ook niet kon slapen, want dan heb je dus de hele tijd af en aan een arm om je heen geslagen. *mep* arm *rol* arm weg *mep* arm *rol* arm weg.... Kun je niet slapen? Nee.... Ja ik nu ook niet!!!!!
Onzin. Het is een hele mond volquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat je alleen SCH! amper een regel kunt noemen.
Ik vind de vergelijking anders behoorlijk treffend. Klassequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
SCH!
Mijn tosti met brie en honing droop net heel pijnlijk over mijn handen.
Die twee regels hebben weinig met elkaar de maken trouwens
Tuurlijk wel. Het is SCH he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat je alleen SCH! amper een regel kunt noemen.
einde van deze maand gaat hij toch weer met school beginnenquote:
o?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er posten op dit moment alleen maar vredeliefde persoontjes
Dat stond toch al in de planning...zo nog even naar de jachthaven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
SAJ, we moeten stoppen met posten!
Bloemenvazen?quote:
De laatste keer dat ik keek lag jij op de bodem.quote:
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg trouwens gister wel een bekentenis van Tibo dat ie vreemd is gegaan
Hoe erg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaringquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaring
en hij zei "Sorry ben vreemd gegaan met Pino"
ik geloofde hem niet want Pino is blauw, maar hij beweerde dat de kontveertjes van Pino wit waren
Geloof jij 't?? Ik niet!
En "aan"... ja dat weet ik ook niet hoorhij had het over vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topic
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...quote:
Volgens mij voelt Des zich ook vaak zo als we in 1 bed liggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,
Hij draait echt heel veel in z'n slaap. Dat plus 't feit dat ie me alttijd helemaal vastpakt zorgde er voor dat IK dus ook niet kon slapen, want dan heb je dus de hele tijd af en aan een arm om je heen geslagen. *mep* arm *rol* arm weg *mep* arm *rol* arm weg.... Kun je niet slapen? Nee.... Ja ik nu ook niet!!!!!
medicatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...
dank u ik hou ook van uquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd...gadver
net gehadquote:
quote:
nee cap en zonnebril en het lijkt heel coolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je zit gelukkig niet thuis met de gordijnen dicht en lakens over de spiegels.
Maar dat had ie andere keren helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij voelt Des zich ook vaak zo als we in 1 bed liggen![]()
Dan maak je hem toch moe?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat had ie andere keren helemaal niet zo erg.
Zal wel door 't warme weer komen. Werd ik weer wakker van die arm op en af.. hoorde je'm weer zuchten en steunen. "Nog geen slaap?" Neee.......En ik draai me dan weer net zo vlot om om te slapen.
(al ben ik nu echt bekaf)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we hier straks nog Pinogate
Alweer?quote:
Heeft ie nou ook veertjes van jou op zijn kleren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alweer?
Het was warm, ik sliep half. nee.
Whehe, nee geen veertjes op de kleertjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ie nou ook veertjes van jou op zijn kleren?
die steekt ie er zelf meestal inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar haalt Ang3l dan die veren in zijn reet vandaan?
waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef mike_hunt het volgende:
Vakantie is geboekt!!!Voor volgend jaar
![]()
blijf ik straks met meneer Aart alleen achter ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Pino's Gat ging 't over.
Echt jonguhPino is de MIJNE!
Ik ga hem opwachten op Sesamstraat!
zelfde generatie toch ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf ik straks met meneer Aart alleen achter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfde generatie toch ?Bij de stratenmaker op zee show en JJ de Bom was hij toch al wel volwasen en ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik studeer precies op het goeie moment aan de uni dus. Wat een opluchting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Op je 22e zit je hersenvermogen op een piek, vanaf je 27e zet de daling in van je hersenvermogen. Vanaf je 37e begint geheugenverlies en vanaf je 60e start het verlies aan vocabulair en algemene kennis. (Bron)
Nou..
wat staat er voor die schaal met Churros ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:22 schreef mike_hunt het volgende:
net gehaald.
Tis wel errug fout voor ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.quote:
WTF is dat met sesamstraat? moet ik weer teruglezen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat staat er voor die schaal met Churros ?
ga je ook pakken kopen daar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.
Bangkok schijnt echt over de top te zijn.
Nee, al die neptroep. Daar doe ik niet aan. Maar dvd's ofzo misschien welquote:
dus je gaat de hele vakantie geen sex hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.
Bangkok schijnt echt over de top te zijn.
Het klinkt ook wel als pinografie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we hier straks nog Pinogate
Tuurlijk! met die vriend! Of het met de lokalen is. Nee. not my cup of tea.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus je gaat de hele vakantie geen sex hebbenjajajaja
nee geen neptroep, een maatkostuum door een kleermaker aldaar laten maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, al die neptroep. Daar doe ik niet aan. Maar dvd's ofzo misschien wel![]()
Ben jij daar wel geweest?
lekker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als pinografie!
En goeiedag allemaal![]()
Nog een paar uur....en dan lekker 3 weken vakantie
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kansquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk! met die vriend! Of het met de lokalen is. Nee. not my cup of tea.
neem een voorbeeld aan Abraham van Leeuwen of de Prince de lignacquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kans
Vietnamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee geen neptroep, een maatkostuum door een kleermaker aldaar laten maken?
heb ik in Vietnam laten doen
lijkt wel wat op thailand maar dan nog niet verperst door toeristen leeg te schudden
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kans
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan Abraham van Leeuwen of de Prince de lignac
er zal toch wel 1 mooie thai bestaan voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er zal toch wel 1 mooie thai bestaan voor je
dude seriousquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg nooit nooit.
Ik heb nog nooit een thai gehad.
toch wel een paar denk ik, zal er tijdens de koffie over nadenkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke nationaliteiten moet jij nog afstrepen op je lijstje dan?
ik kom net pas kijkenquote:
Vietnam is echt leuk en mooi en gaaf!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
VietnamDaar is Joost ook geweest. Hij reist graag door al die landen.
Hij had juist wel rijke keuke met een dienstbare bemanning van meer dan 20 jongemannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.
Thom yam is wel lekker scherpquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit thai gehad.
Ja jij wilde niet luisteren naar mijn verzoekjes om het hier nog eens te problerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke nieuwe mensen hier, ik heb nog nooit zoveel fotoboeken bkeken als vandaag
Een beetje kieskeurigheid misstaat niemand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er lopen genoeg touristen daar rond die ze kunnen bangen. Ik geloof het wel. hahah
Ik schaar ze bij de oostblokkers: totaal niet mijn ding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef SCH het volgende:
Er gaat niks boven een lekkere Aziaat op zijn tijd. Ik vind het verreweg de leukste en lekkerste mannen.
die consumeer je ook met chopsticks ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schaar ze bij de oostblokkers: totaal niet mijn ding.
Ik kan hun piemeltjes nooit vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een thai gehad.
op de tast is ook veel leukerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan hun piemeltjes nooit vinden.
Maar nou heb ik 's nachts ook -8 qua ogen dus het moet minimaal 20cm zijn wil ik 't zien!
Die smoes heb ik gister nog gebruiktquote:
daat biedt mijn nachtblindheid dan ook eens een voordeeltjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die smoes heb ik gister nog gebruikt
"Waar ben je nou?! Ik zie je niiieeeet!"
Ik zal vanaaf eens luisteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Cybart het volgende:
ik kan er maar niet over uit hoe mooi dit nummer is...
zucht....
met stip binnen op #2 in mijn plaat van 2009 lijstje
Ja ach, ik tast altijd met m'n tongquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daat biedt mijn nachtblindheid dan ook eens een voordeeltje![]()
net als dat ik s avonds nooit hoef te boppen
las pas geleden een goede review over hemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal vanaaf eens luisteren.
Heb JJ wel 1x live gezien, op Lowlands.
Was een leuk optreden!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nou heb ik 's nachts ook -8 qua ogen dus het moet minimaal 20cm zijn wil ik 't zien!
Onweer en regen komen toch pas vanavond hier in het oosten ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is gewoon nog steeds lekker weer.
Ik zag gister op 't strand dat de trend is om je Bjorn Borg Boxer onder je zwembroek aan te doen en dan je zwembroek zo laag mogelijk te hangen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is gewoon nog steeds lekker weer.
maar die types gaan dan niet het water in?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag gister op 't strand dat de trend is om je Bjorn Borg Boxer onder je zwembroek aan te doen en dan je zwembroek zo laag mogelijk te hangen........ Heb je daar voorbeeld foto's van?
Jawel hoor, die gaan gewoon met boxer en zwembroek het water in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die types gaan dan niet het water in?![]()
want anders kan je toch beter gewoon een zwembroek van Bjorn Borg dragen ?
we worden oud en bejaard Ang3l als we hier vreemd tegenaan kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, die gaan gewoon met boxer en zwembroek het water in.
Soms beide van BB
Ik was met mensen van 21, 24 en 27 en die keken er allemaal raar tegenaan. Het waren ook wel bepaalde... uh... lagen van de bevolking zegmaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we worden oud en bejaard Ang3l als we hier vreemd tegenaan kijken
vanavond nog maar eens aan MisterO voorleggen, die moet nu proffesioneel weten wat er hot en hip is Nederlandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was met mensen van 21, 24 en 27 en die keken er allemaal raar tegenaan. Het waren ook wel bepaalde... uh... lagen van de bevolking zegmaar.
ik vind het in elk geval oncomfortabelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was met mensen van 21, 24 en 27 en die keken er allemaal raar tegenaan. Het waren ook wel bepaalde... uh... lagen van de bevolking zegmaar.
Dat heb je dan fout wat ik ben heul niet jarigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat Yurithemaster vandaag zijn verjaardag heeft
moet je ons maar niet voor het lapje houden met je misleidende MSN tagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout wat ik ben heul niet jarig
Nee. Ik vind dat soort jongens niet interessant. En ik kom nooit op het strand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag gister op 't strand dat de trend is om je Bjorn Borg Boxer onder je zwembroek aan te doen en dan je zwembroek zo laag mogelijk te hangen........ Heb je daar voorbeeld foto's van?
die had ik helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je ons maar niet voor het lapje houden met je misleidende MSN tag
Dit is het al 3 jaar hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijdende voorwerpen van Wilders populistische denkbeelden? Onze knuffel- en kutmarrokanen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die werkt bij een mannen winkel volgens mij en niet ghetto'R'usquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanavond nog maar eens aan MisterO voorleggen, die moet nu proffesioneel weten wat er hot en hip is Nederland
zijn volgens mij meer de sjonnies die zoiets doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijdende voorwerpen van Wilders populistische denkbeelden? Onze knuffel- en kutmarrokanen?
Ik ben ook al 3 jaar niet meer op het strand geweest of zo. In NL dan he. Wel in Barcelona. Maar op Barceloneta is 't toch anders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit is het al 3 jaar hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we zeggen .... de mannen hadden allen tattoo's en een dikke gouden ketting en de vrouwen een bikini met blingbling of dierenprint.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijdende voorwerpen van Wilders populistische denkbeelden? Onze knuffel- en kutmarrokanen?
Je gaat dus niet zwemmen maar je er wel aan verlekkeren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar gelukkig zijn in het PvdH Zwemstadion bij de olymische zwemhunks de miniscule speedo's gebruikelijker..
Ik ga om te zwemmen. Zonder bril, en mijn zicht is dan misschien iets beter dan dat van jou, maar niet heel veel. In een 50 meter bad zie ik dan amper de overkant, laat staan de zwemmers aan de andere kant van het stadion.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat dus niet zwemmen maar je er wel aan verlekkeren?
Oooh. Ok. Dus de mensen die op Wilders stemmen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen .... de mannen hadden allen tattoo's en een dikke gouden ketting en de vrouwen een bikini met blingbling of dierenprint.
Compensatie-angst denk ik. Bang dat de contouren van hun lul of eerder het gebrek eraan zichtbaar wordt als het nat wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn volgens mij meer de sjonnies die zoiets doen
Ik kan daar niet tegen, zonder bril/lenzen gaan zwemmen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ga om te zwemmen. Zonder bril, en mijn zicht is dan misschien iets beter dan dat van jou, maar niet heel veel. In een 50 meter bad zie ik dan amper de overkant, laat staan de zwemmers aan de andere kant van het stadion.
Maar af toe zie je toch iets van wat meer dichtbij..
.
Maar met zo'n boxershort eronder gebeurt dat toch nog steeds, lijkt me?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:39 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Compensatie-angst denk ik. Bang dat de contouren van hun lul of eerder het gebrek eraan zichtbaar wordt als het nat wordt.
Minder erg. Vooral als je een short hebt die wit en iets doorschijnend isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar met zo'n boxershort eronder gebeurt dat toch nog steeds, lijkt me?
Ze gunnen ons ook niks, stomme hetero's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:43 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Minder erg. Vooral als je een short hebt die wit en iets doorschijnend is,
zwemmen met lenzen in?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, zonder bril/lenzen gaan zwemmen...
Zo'n slechte kwaliteit vind ik het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:37 schreef Eustace. het volgende:
Bjorn Borg boxershorts.Kutkwaliteit.
daarom moet je ook, schoonspringen of waterpolo kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ze gunnen ons ook niks, stomme hetero's.Volgens mij is dat ook echt zo'n heteroding. Een beetje zelfrespecterend homoseksueel zou zoiets nooit doen.
Ow homo's hebben ook wansmaak. Als je de body hebt dan is een speedo wel okay, maar meestal is het in NL niet echt het gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ze gunnen ons ook niks, stomme hetero's.Volgens mij is dat ook echt zo'n heteroding. Een beetje zelfrespecterend homoseksueel zou zoiets nooit doen.
Tegenwoordig wel ja. Gewoon een paar daglenzen naast mijn maandlenzen.quote:
Moet je dan ook de dingen op de tast doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga om te zwemmen. Zonder bril, en mijn zicht is dan misschien iets beter dan dat van jou, maar niet heel veel. In een 50 meter bad zie ik dan amper de overkant, laat staan de zwemmers aan de andere kant van het stadion.
Maar af toe zie je toch iets van wat meer dichtbij..
.
verkapte ik heb ook bjorn borg en draag deze ook onder mijn zwembroek maar ik durf het niet toe te geven post?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo'n slechte kwaliteit vind ik het niet.
zo'n soort iets hebben wij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef Cybart het volgende:
mijn bank
[ link | afbeelding ]
zonder onderstel welliswaar
Ik hou niet van dat soort zwemkleding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom moet je ook, schoonspringen of waterpolo kijken
Ik zwem ook met mijn lenzen in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Gewoon een paar daglenzen naast mijn maandlenzen.
dan moet je ook niet zeurenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort zwemkleding.Ik weet nog wel eens dat ik een of ander hardloop-iets keek, je zag die piemels vet rondzwabberen in die broekjes.
Ik doe ook altijd 2 zwembroeken aan hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:39 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Compensatie-angst denk ik. Bang dat de contouren van hun lul of eerder het gebrek eraan zichtbaar wordt als het nat wordt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef Yurithemaster het volgende:
verkapte ik heb ook bjorn borg en draag deze ook onder mijn zwembroek maar ik durf het niet toe te geven post?
klere, -8??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ideaal ding volgensmij...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n soort iets hebben wij ook
Apartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd 2 zwembroeken aan hoor.
Maar dan wel een zwembroek dus, onder de bovenste zwembroek.
Of je moet een reet als SJM hebben, dan wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klere, -8??![]()
je ziet geen reet dus zonder bril?
Er zitten zoveel fouten in die zinquote:
maar jij hebt het ook nog nooit gezien in het hippe Marais ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat soort jongens niet interessant. En ik kom nooit op het strand..
Ik vind het gewoon irritant van die losse zwembroeken dat alles rondzwabberd en als je uit het water komt alles overal aab vastzuigtquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhh!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je moet een reet als SJM hebben, dan wel.
Ik vind het gewoon irritant van die losse zwembroeken dat alles rondzwabberd en als je uit het water komt alles overal aab vastzuigtquote:
dan moet je ook fatsoenlijke boardshorts halen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant van die losse zwembroeken dat alles rondzwabberd en als je uit het water komt alles overal aab vastzuigtEn ik vind me te skinny voor alleen een strakke.
Miaauwquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je moet een reet als SJM hebben, dan wel.
Maar anders zie ik die inderdaad niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |