Bloemenvazen?quote:
De laatste keer dat ik keek lag jij op de bodem.quote:
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg trouwens gister wel een bekentenis van Tibo dat ie vreemd is gegaan
Hoe erg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaringquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaring
en hij zei "Sorry ben vreemd gegaan met Pino"
ik geloofde hem niet want Pino is blauw, maar hij beweerde dat de kontveertjes van Pino wit waren
Geloof jij 't?? Ik niet!
En "aan"... ja dat weet ik ook niet hoorhij had het over vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topic
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...quote:
Volgens mij voelt Des zich ook vaak zo als we in 1 bed liggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,
Hij draait echt heel veel in z'n slaap. Dat plus 't feit dat ie me alttijd helemaal vastpakt zorgde er voor dat IK dus ook niet kon slapen, want dan heb je dus de hele tijd af en aan een arm om je heen geslagen. *mep* arm *rol* arm weg *mep* arm *rol* arm weg.... Kun je niet slapen? Nee.... Ja ik nu ook niet!!!!!
medicatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...
dank u ik hou ook van uquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd...gadver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |