Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Op je 22e zit je hersenvermogen op een piek, vanaf je 27e zet de daling in van je hersenvermogen. Vanaf je 37e begint geheugenverlies en vanaf je 60e start het verlies aan vocabulair en algemene kennis. (Bron)
Nou..
of de max-geheigen trainer kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!
Japans leren leek mij wel een leuke uitdaging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijven oefenen dus. Veel puzzelen!
Da's ook een goeie ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Japans leren leek mij wel een leuke uitdaging..
mentol tandpastaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Pijpen met ijsklontjes in je mond is overigens wel interessant..
Maar G_E kan je G_L op zulke zwoele nachten wel gewoon slapen, of zitten jullie nu alle twee ergens met een mobile device met elkaar via internet te communiceren ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vakantie. Ik had nog goede voornemens om morgen nog te werken, maar dat laat ik maar. Met dit weer kan ik niet slapen, mij niet concentreren en er is toch niets te doen..
Hij had het over vreemdgaan, en volgens mij kun je dat alleen in een relatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi, kun je meteen duidelijkheid vragen
dat zou hij toch niet doen als hij niet echt interesse in je hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had het over vreemdgaan, en volgens mij kun je dat alleen in een relatie
Maar ik ben er niet op in gegaanI know I know!
Maar echt super schattig. Paar x pingen over en weer: Au au verbrand en dat hij wel eens ff zou komen smeren... maar ik ging er echt vanuit dta het een grapje was. Gaat 10 min later de bel "U had een massage besteld?"
En nu is ie net pas weg.
het was toch ook veel te heet om vannacht actief bezig te zijn om schaapjes te tellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja blijkbaarIk zal hem blijven herinneren hoe uh... ja leuk ik ben of zo? Als vriendje?
Komende donderdag zie ik 'm sowieso weer. Had eigenlijk verwacht hem dan ook pas weer te zien.
Pleasant surpriseOok al ben ik nu echt bekaf.
Zolang mensen naar je toe blijven komen ben je blijkbaar boeiend voor ze, dus met die gedachte kun je jezelf troosten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja blijkbaarIk zal hem blijven herinneren hoe uh... ja leuk ik ben of zo? Als vriendje?
Komende donderdag zie ik 'm sowieso weer. Had eigenlijk verwacht hem dan ook pas weer te zien.
Pleasant surpriseOok al ben ik nu echt bekaf.
Ik had vernomen dat Yurithemaster vandaag zijn verjaardag heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Over welke meneer hebben we het?
Ik heb jaren onder een steen gelegen en moet dus weer mijn sociale vaardigheden trainen.
Die komt pas tegen 4 uur zijn nest uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat Yurithemaster vandaag zijn verjaardag heeft
Ik heb je werkomgeving gezien...als ik dat soort mensen om me heen zou hebben zou ik nooit meer thuis slapen.quote:
Ik zit ook een saaie locatie op een mini-industrieterrein... hier zijn geen leuke jongensquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je werkomgeving gezien...als ik dat soort mensen om me heen zou hebben zou ik nooit meer thuis slapen.
Koffie komt op het station wel.. heb ik toch uitgelegd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel 2 dagen op rij mopperen als er nog geen koffie is om 6.30 uur
Tot ik weer met pek en veren wegrenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je geeft het nog eens een poging
SCH komt weer regelmatig posten in het H topic![]()
![]()
Dus ik had helemaal niet zo vroeg mijn nest uit gehoeven ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koffie komt op het station wel.. heb ik toch uitgelegd?
Kijk, dat zijn de betere tekstenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gatver.. dan moet je ook even douchen hoor
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was toch ook veel te heet om vannacht actief bezig te zijn om schaapjes te tellen
Doet dat joch niks nuttigs dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die komt pas tegen 4 uur zijn nest uit.
Zo irritant....daarom heb ik de relatie ook verbroken, geen geplak in de zomer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,
Hij draait echt heel veel in z'n slaap. Dat plus 't feit dat ie me alttijd helemaal vastpakt zorgde er voor dat IK dus ook niet kon slapen, want dan heb je dus de hele tijd af en aan een arm om je heen geslagen. *mep* arm *rol* arm weg *mep* arm *rol* arm weg.... Kun je niet slapen? Nee.... Ja ik nu ook niet!!!!!
Onzin. Het is een hele mond volquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat je alleen SCH! amper een regel kunt noemen.
Ik vind de vergelijking anders behoorlijk treffend. Klassequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
SCH!
Mijn tosti met brie en honing droop net heel pijnlijk over mijn handen.
Die twee regels hebben weinig met elkaar de maken trouwens
Tuurlijk wel. Het is SCH he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat je alleen SCH! amper een regel kunt noemen.
einde van deze maand gaat hij toch weer met school beginnenquote:
o?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er posten op dit moment alleen maar vredeliefde persoontjes
Dat stond toch al in de planning...zo nog even naar de jachthaven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
SAJ, we moeten stoppen met posten!
Bloemenvazen?quote:
De laatste keer dat ik keek lag jij op de bodem.quote:
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg trouwens gister wel een bekentenis van Tibo dat ie vreemd is gegaan
Hoe erg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaringquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan zijn dat ik het gemist heb, maar sinds wanneer is het "aan" dan tussen jullie?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij hem iets verteld over je plannen voor parijs ?
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vond een wit veertje op zijn shirt dus ik eiste een verklaring
en hij zei "Sorry ben vreemd gegaan met Pino"
ik geloofde hem niet want Pino is blauw, maar hij beweerde dat de kontveertjes van Pino wit waren
Geloof jij 't?? Ik niet!
En "aan"... ja dat weet ik ook niet hoorhij had het over vreemdgaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah, je deed gewoon even aan telegraafheadlining in dit topic
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...quote:
Volgens mij voelt Des zich ook vaak zo als we in 1 bed liggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja het was benauwd. Konden ook beide niet slapen,
Hij draait echt heel veel in z'n slaap. Dat plus 't feit dat ie me alttijd helemaal vastpakt zorgde er voor dat IK dus ook niet kon slapen, want dan heb je dus de hele tijd af en aan een arm om je heen geslagen. *mep* arm *rol* arm weg *mep* arm *rol* arm weg.... Kun je niet slapen? Nee.... Ja ik nu ook niet!!!!!
medicatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met al die medicatie die je slikt en wegspoelt met drank...
dank u ik hou ook van uquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd...gadver
net gehadquote:
quote:
nee cap en zonnebril en het lijkt heel coolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je zit gelukkig niet thuis met de gordijnen dicht en lakens over de spiegels.
Maar dat had ie andere keren helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij voelt Des zich ook vaak zo als we in 1 bed liggen![]()
Dan maak je hem toch moe?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat had ie andere keren helemaal niet zo erg.
Zal wel door 't warme weer komen. Werd ik weer wakker van die arm op en af.. hoorde je'm weer zuchten en steunen. "Nog geen slaap?" Neee.......En ik draai me dan weer net zo vlot om om te slapen.
(al ben ik nu echt bekaf)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we hier straks nog Pinogate
Alweer?quote:
Heeft ie nou ook veertjes van jou op zijn kleren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alweer?
Het was warm, ik sliep half. nee.
Whehe, nee geen veertjes op de kleertjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ie nou ook veertjes van jou op zijn kleren?
die steekt ie er zelf meestal inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar haalt Ang3l dan die veren in zijn reet vandaan?
waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef mike_hunt het volgende:
Vakantie is geboekt!!!Voor volgend jaar
![]()
blijf ik straks met meneer Aart alleen achter ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Pino's Gat ging 't over.
Echt jonguhPino is de MIJNE!
Ik ga hem opwachten op Sesamstraat!
zelfde generatie toch ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf ik straks met meneer Aart alleen achter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfde generatie toch ?Bij de stratenmaker op zee show en JJ de Bom was hij toch al wel volwasen en ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik studeer precies op het goeie moment aan de uni dus. Wat een opluchting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Op je 22e zit je hersenvermogen op een piek, vanaf je 27e zet de daling in van je hersenvermogen. Vanaf je 37e begint geheugenverlies en vanaf je 60e start het verlies aan vocabulair en algemene kennis. (Bron)
Nou..
wat staat er voor die schaal met Churros ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:22 schreef mike_hunt het volgende:
net gehaald.
Tis wel errug fout voor ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.quote:
WTF is dat met sesamstraat? moet ik weer teruglezen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat staat er voor die schaal met Churros ?
ga je ook pakken kopen daar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.
Bangkok schijnt echt over de top te zijn.
Nee, al die neptroep. Daar doe ik niet aan. Maar dvd's ofzo misschien welquote:
dus je gaat de hele vakantie geen sex hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tailand. En nee, tis geen sexreis. (Dat is de gedachte als je naar Tailand gaat zeker hahaha) Ik ga met een vriend. We kennen daar mensen die een privé strand hebben. Ik ga eerst naar Bangkok voor een week en daarna naar het strand.
Bangkok schijnt echt over de top te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |