quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Pffft. Wat een taal..
de leuke natuurlijk, de stomme praat niet eens tegen mequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Stel duitsers de weg gewezen vandaag btw?
Wat denk je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
doen jullie die betaalde lessen van rosetta stone of downloaden jullie die ergens?
Ik klik steeds op "activate later" en om een of andere reden werkt dat bij mijn versie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
doen jullie die betaalde lessen van rosetta stone of downloaden jullie die ergens?
butcrackquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Na patchen nogmaals cracken met een NOCD-crack.
dan moet ke maar ff pipi machen onder de douche voordat je naar bed gaatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks xixi ik nog in bed..
net zo erg als op de BF?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
Warm.Ik ben zwaar verliefd op me nieuwe camera.
jullie zijn wel erg sweet samenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Eustace. het volgende:
Thanks. ^^quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jullie zijn wel erg sweet samen
Nee... Ik fotografeer niet genoeg om zo'n uitgave te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon de oude van de trap laten vallen
ja echt schattigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jullie zijn wel erg sweet samen
Jij woont in Amerika, het land waar je momenteel voor een dollar vier huizen en een blowjob koopt.quote:
Ja. En ons inkomen is ook in dollars. Dus dat maakt geen ruk uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jij woont in Amerika, het land waar je momenteel voor een dollar vier huizen en een blowjob koopt.
Ja dan wordt het al lastiger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En ons inkomen is ook in dollars. Dus dat maakt geen ruk uit.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef SCH het volgende:
Hey SCHrijvertjeKomt hier nog leuk volk tegenwoordig en is het allemaal legaal?
Hij is er dus echtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, Tibo pinged dat ie de smeermaster is en me wel ff van mijn verbrande rug komt afhelpen.
Ik geloof er geen fuck van, maar tis wel liefde gedachte.
Mooi, kun je meteen duidelijkheid vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is er dus echt
Kei lief! En hij blijft.
De hele week binnenblijven dan maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
Mijn Tibo past de hele week op zijn vader, en ik kan niet bij mijn eigen rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |