Dus ik kan ook gewoon bier drinken want dat is maar 5,5%quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik rijd niet als ik drink.ik ben geen 21 meer. Ik ben nu responsible.
![]()
trouwens doorslobbertjes word je niet dronken van, zit maar 11 procent in ofzo...
Het ging om het idee...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik rijd niet als ik drink.ik ben geen 21 meer. Ik ben nu responsible.
![]()
trouwens doorslobbertjes word je niet dronken van, zit maar 11 procent in ofzo...
als je op vakantie bent welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus ik kan ook gewoon bier drinken want dat is maar 5,5%
tuurlijk niet , maar het legaliseert wel mn woorden zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem is.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ging om het idee...
Jij wordt er niet meer dronken van inderdaad. jij bent er immuun voor intussen
dus zoals TT al zegt. Je moet me af gaan zitten zeiken o.i.d.quote:
euh,.... ik doe een gok....jij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
wie doet even een topic report om nummering te herstellen?
snel voordat bartjabart het zietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
xit niet achter een pcquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh,.... ik doe een gok....jij?
waarom heb jij nog geen internet thuis, mister ICT?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
zijn we zo slaapverwekkend ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef wonderer het volgende:
*geeuw*
internet zat vol:)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom heb jij nog geen internet thuis, mister ICT?
alleen vloeibaar s ochtends.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Peter het volgende:
Mike drinkt niet bij zijn ontbijt... Hij ontbijt gewoon niet en begint de lunch met een halve fles
liar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |