Het klinkt ook wel als pinografie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we hier straks nog Pinogate
Tuurlijk! met die vriend! Of het met de lokalen is. Nee. not my cup of tea.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus je gaat de hele vakantie geen sex hebbenjajajaja
nee geen neptroep, een maatkostuum door een kleermaker aldaar laten maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, al die neptroep. Daar doe ik niet aan. Maar dvd's ofzo misschien wel![]()
Ben jij daar wel geweest?
lekker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als pinografie!
En goeiedag allemaal![]()
Nog een paar uur....en dan lekker 3 weken vakantie
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kansquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk! met die vriend! Of het met de lokalen is. Nee. not my cup of tea.
neem een voorbeeld aan Abraham van Leeuwen of de Prince de lignacquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kans
Vietnamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee geen neptroep, een maatkostuum door een kleermaker aldaar laten maken?
heb ik in Vietnam laten doen
lijkt wel wat op thailand maar dan nog niet verperst door toeristen leeg te schudden
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op niet zo picky, geef de locals ook een kans
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan Abraham van Leeuwen of de Prince de lignac
er zal toch wel 1 mooie thai bestaan voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er zal toch wel 1 mooie thai bestaan voor je
dude seriousquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg nooit nooit.
Ik heb nog nooit een thai gehad.
toch wel een paar denk ik, zal er tijdens de koffie over nadenkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke nationaliteiten moet jij nog afstrepen op je lijstje dan?
ik kom net pas kijkenquote:
Vietnam is echt leuk en mooi en gaaf!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
VietnamDaar is Joost ook geweest. Hij reist graag door al die landen.
Hij had juist wel rijke keuke met een dienstbare bemanning van meer dan 20 jongemannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het verschil tussen hem en mij, is dat hij geen keus heeft/had.
Thom yam is wel lekker scherpquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg nooit nooit.
Ik heb nog nooit thai gehad.
Ja jij wilde niet luisteren naar mijn verzoekjes om het hier nog eens te problerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke nieuwe mensen hier, ik heb nog nooit zoveel fotoboeken bkeken als vandaag
Een beetje kieskeurigheid misstaat niemand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er lopen genoeg touristen daar rond die ze kunnen bangen. Ik geloof het wel. hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |