teringquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef _Led_ het volgende:
Kiekeboe ! Lekker lezen / laptoppen in de tuin met fakkels !
[ afbeelding ]
Edit:
w00t! Check die oranje orb dan !
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
tering![]()
![]()
die orb dan he
[ afbeelding ]
kiekeboeIk heb een heleboel orbs op de achtergrond. Gewoon overleden geesten van kinderen die ik al gedood heb, niks aan de hand
Jullie zaten zeker klaar voor de vallende sterren afgelopen nachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef _Led_ het volgende:
Kiekeboe ! Lekker lezen / laptoppen in de tuin met fakkels !
[ afbeelding ]
Edit:
w00t! Check die oranje orb dan !
Ja.. die kerstboom staat nog wat laat aan voor de tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er is iets anders... dat mis is met deze foto......
![]()
Geen drank!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:09 schreef Flammie het volgende:
iets veel ergers dan dat!
Zeg.. het is vrijdag.. vroeg.. slecht geslapen door hitte... wees eens specifiek nuquote:
Dan geloof ik niet meer in het paranormale!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef Flammie het volgende:
Dat kan ik niet... dit is de informatie zoals ik het krijg van hogere hand... specifieker kan ik niet worden.
Dit is hoe het paranormale werkt
Gebruik nou gewoon de code-woorden die we je gegeven hebben ja!quote:
Nietwaar... "dat" voor "appartement" betekent toch echt hetzelfde als "de Toekan is gemolken, de Toekan is gemolken!"quote:
Of mensen die de plaatselijke GGGD bellen of die meneer met de speelgoed dino meewil met die witte meneerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen deze hete morgen!
En dan helemaal met Pleo naar Groningen vanmiddag. Pfffff. Dat word weer interactie in de trein. Gegarandeerd!
Het zal je misschien verbazen, maar tot nu toe is het maar een keertje gebeurt dat een vrouw een soort van zat te lachen toen ik de trein uit liep en wat giechelde naar haar vriend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of mensen die de plaatselijke GGGD bellen of die meneer met de speelgoed dino meewil met die witte meneer
(ik vind het wel een cool experiment btw)
It wasn't me... not my type!quote:
Dat valt me nog mee dan jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar tot nu toe is het maar een keertje gebeurt dat een vrouw een soort van zat te lachen toen ik de trein uit liep en wat giechelde naar haar vriend.
Voor de rest krijg ik eerder verbaasde blikken aangezien mensen niet snappen wat ze in de eerste instantie moeten zien als ik (snel) voorbij loop met haar tegen mijn borst aangedrukt.
99 procent van de mensen hebben immers nog nooit van een Pleo gehoord laat staan eentje gezien.
In de trein zelf heb ik regelmatig aanspraak met mensen die naast/tegen over mij zitten en bij kinderen is het uiteraard ook een succes. Opzich wel grappig en soms komen er zelfs hele discussies uit (met de volwassenen dan.)
quote:It wasn't me... not my type!![]()
Jazeker! Best bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Dat valt me nog mee dan jaHoe "voel" je je nu tegenover Pleo dan? Merk je al iets van een band?
Mijn Aibo was uiteraard tweedehands (ze worden sinds 2006 niet meer gemaakt) en koste mij 1500 euro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:13 schreef Flammie het volgende:
Hoeveel kost zo een hond nou
Ik wil een ierse wolfshond variant
Lijkt mij wel grappig, zij het niet dat mijn programmeer skills zuigen en ik een kostbaar iets tekort kom: tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:
Zeg DW, lijkt het je niet leuker om zelf je eigen pet te bouwen / programmeren ?
Dat lijkt mij nog wel een leuke hobby om eens aan te beginnen.
Daar heb ik ook al de nodige experimenten mee uitgevoerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:26 schreef Dragorius het volgende:
Hoe zouden huisdieren erop reageren? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Hey Saartje! Dat is een tijdje geleden! Hoe is het nou?quote:
Van diverse oudersquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
Aha.. nou dan wacht ik nog even tot de grap bij me ingedaald is.
Ja dat is wanneer ik meestal bezwijk onder mijn eigen emoties en even ga liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en na het indalen knijp je hem er zeker tussenuit?
wacht dan ook de weeën af!
mietje
Ja,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie dat ook.. dat je de helft vergeet te typen maar alleen denkt? Dat je echt dacht dat je alle woorden hebt neergezet en dan terugleest en denkt...
Een beetje wel, maar dat geeft niets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Exoteria het volgende:
Oooooooh,
Pleo
![]()
Wat ontzettend leuk Darkwolf!!
Heb jij een foto van de jouwe? (of heb ik die gemist en blaat ik als mosterd na de maaltijd?)
Aaahhhh! Zo'n ding van Wowee.quote:Van een héél andere orde, maar mijn jongens (die zijn dan ook de echt leuke, interessante en leerzame speeltjes nog niet waard) hebben ook een soort maatje.
MARVIN
[ afbeelding ]
of juist van "boehoe, ik spook jou"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
Tsja.. het is bizar.. en ik geloof wel in die dingen, teken van "ik leef nog hoor, maak je niet druk" . Maar dat is mijn mening.
Ik spijker liever niet door m'n foto's heen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Dragorius het volgende:
En als je de dingen eromheen vastspijkert ipv dat plakspul gebruikt?
Dan kun je misschien als geest het genot nog even vergrotenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb mn vriendin verteld dat als ik overlijd en ze een nieuwe vriend krijgt die ik niet mag, ik haar en die knakker het leven flink zuur kom maken
Als ik 'm wel aardig vind is er geen probleem natuurlijk
Oe dirty mind youquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je misschien als geest het genot nog even vergroten
Precies. Doe dan als geest iets nuttigsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, waarom wel een glas kunnen bewegen, maar niet iets anders ?
Buiten, waar is datquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Exoteria het volgende:
waarschijnljk net als ik veel buiten geweest?
Heh, dat zou wel lief zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Doe dan als geest iets nuttigs
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Buiten, waar is dat![]()
Mag zo weer naar huis
Scherp... heeeel scherp opgemerkt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar waar je die klap in je gezicht krijgt, zodra je je met airco gekoelde werkplek verlaat.
Vlgs mij zie je op FOK! door de klonen de users niet meer eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef _Led_ het volgende:
Hm, zie ik hier bewijs dat zowel Michielos, Sjoep als Summers eigenlijk 3 troll-accounts zijn van dezelfde persoon ?
Fuck ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar waar je die klap in je gezicht krijgt, zodra je je met airco gekoelde werkplek verlaat.
Zo is het maar net !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij zie je op FOK! door de klonen de users niet meer eerlijk gezegd
Ons kent onsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo is het maar net !
Groetjes,
veldmuis
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
sorry ik stond de hele dag in de hoek
Ik heb zooo geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Darkwolf het volgende:
Lalalalala lekker in de trein naar Groningen! IInternet erbij. Zoooooooo!
EEE PC + N95 = win
Die dagen heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
sorry ik stond de hele dag in de hoek
Ik was stout geweest.. Even mijn Summers acc zoeken, brbquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik was stout geweest.. Even mijn Summers acc zoeken, brb
Wahahaha! Deja vu!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zooo geen idee waar je het over hebt
Woon je in Groningen? ik kom er met enige regelmaat zelf ook.
Nu je het verteld denk ik "oh ja das waar ook"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wahahaha! Deja vu!
Je geheugen is niet meer wat het geweest is.
Ten eerste was ik in Amsterdam gaan wonen. Dit detail stond zelfs nog vermeldt in het blog / kranten artikel van NRC.next.
Ten tweede wist je de vorige keer ook niet waar ik het over had, en werd jou uitgelegd dat het tegenwoordig mogelijk is om via je mobiele telefoon te internetten.
Of in mijn geval: ik heb een minilaptopje die via BlueTooth naar mijn Nokia N95 telefoon verbind.
De Nokia N95 telefoon is dan eigenlijk een draadloos modem op dat moment.
...Komt er al iets terug?
Groningen is voor mij een lekker uitstapje naar mensen die ik ken. Even ontsnappen van de urban jungle en lekker de country side in.
Wat is regelmatig in jouw geval?
Ik ga gemiddeld een keertje per maand.
Cheers!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef Flammie het volgende:
Ik vind je robo's eik best gaaf Darkwolf
Zelf ben ik heel erg lui en haal gewoon van die Hero Fruit2Day flesjes!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Exoteria het volgende:
Weeeeee, ik heb weer genoeg vitamientjes in huis voor de komende dagen![]()
Mij blijft Aibo nog steeds verrassen en ik ken Aibo eigenaren van het eerste uur die hun eerste Aibo nu al bijna 10 jaar hebben en nog steeds laat rond lopen. En dat was dan het allereerste model!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:04 schreef _Led_ het volgende:
Toch denk ik dat 't mij binnen 2 dagen zou gaan vervelen, tenzij 't mogelijk is om ze zelf te programmeren.
Zelf AI schrijven om ze aan te sturen lijkt me leuk, maar om nou de hele tijd met hun 'fixed' AI te zitten - ik denk dat voor mij de lol daar snel vanaf zou zijn.
Daar heb ik ook wat filmpjes van opgezocht. Daar kan je echt hele coole dingen mee maken!quote:Misschien moet ik maar eens met Lego Mindstorms NXT gaan spelen ofzo
Ja in en om het huis.. je zal kinderen moeten hebben om het te begrijpen denk ik.. maar ik kan zo genieten van ze..quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat hebben jullie drieen gedaan dan? Beetje thuis lopen dollen?
ow, lekker is dat ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja in en om het huis.. je zal kinderen moeten hebben om het te begrijpen denk ik.. maar ik kan zo genieten van ze..
Niet altijd natuurlijk, als ze echt vervelend worden maar vaak is het ook om te buigen en heb je gewoon wel een leuke dag
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
En ik had vanacht ook een TRU dinges droom met Obama
Weet niet meer precies hoe dat zat, maar was op een fenefietavond waar ik aan tafel zat met hem. En eigenlijk is het een heel geschikte kerel, en ik gaf hem wat tips "doe als amerika nou eens relaxed in de rest van de wereld" "Good point" vond hij dat
Kan jullie toch niet aan jullie lot overlatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
[..]![]()
ik denk dat je een tijdje tru/bnw vakantie moet houden...
Zelfs in zijn dromen is hij een moderatorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
[..]![]()
ik denk dat je een tijdje tru/bnw vakantie moet houden...
Whehehe, en die Fok!'er ze dan in de fik steken zodra ie ze krijgt, jij zo van "WTF GEK MIJN SCHILDERIJEN",quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Leuk weekend gehad, ja. o.a. hier in V&A ten bate van de asielactie schilderijen en tekeningen aangeboden die ik dan voor mensen zal maken
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehe, en die Fok!'er ze dan in de fik steken zodra ie ze krijgt, jij zo van "WTF GEK MIJN SCHILDERIJEN",
hij zo van "ja ik heb ze toch gekocht whehehehe"
Dat is wel een lief verhaal!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
Er zijn trouwens vast mensen die in dit verhaal iets bovennatuurlijks kunnen vinden,
en anders is 't gewoon amusant leesvoer : The squirrel who knwe too much
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehe, en die Fok!'er ze dan in de fik steken zodra ie ze krijgt, jij zo van "WTF GEK MIJN SCHILDERIJEN",
hij zo van "ja ik heb ze toch gekocht whehehehe"
Ja het knapt nog weer op vandaag hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
Ook een goedemorgen deze morgen.
Lekker grijs weer.
Alhoewel... zie nu wat blauw aan de lucht.
I
Leuk! Welke ga je heen? Zelf laatst naar Blijdorp gegaan, erg mooi opgezet allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef nokwanda het volgende:
Ja hoor. Het wordt hier steeds helderder en we gaan straks lekker naar de dierentuin met EW en zijn beste vriend die hier logeert.
Echte dierentuin liefhebbers dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
We gaan weer naar Blijdorp. We hebben een abonnement en EW's vriend is er nooit geweest.
Lachen hoor. We waren er vorige week op mijn verhaardag en vandaag op die van EW. Wij krijgen er echt geen genoeg van. Hoorde gisteravond ik de auto EW tegen zijn vriend zeggen: kunnen we vandeweek mooi naartoe gaan. Dus ik dacht: goeie tijdsbesteding, aangezien we niet echt visite krijgen.
We kunnen met ons abonnement trouwens ook een keer gratis naar Artis en een keer samen naar de zoo in Antwerpen.
Nog bekende gezien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:30 schreef Darkwolf het volgende:
Ben zelf onlangs nog naar artis geweest.
Moeten we ongerust worden ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:30 schreef Darkwolf het volgende:
Ben zelf onlangs nog naar artis geweest.
Pff.. dus je loopt de kantjes er vanaf wil je zeggenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik hoef lekker alleen vandaag en morgen nog voor deze week!
Ja graag! Een FOKmaat van me heeft er prachtige foto's van op zn site.. www.devliegeropreis.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef Flammie het volgende:
Tijd gaat snel... zie er best al een beetje tegenop om eventjes terug naar Nederland te gaan hoor
Maar ik heb de "frikandel speciaal" heeeeel erg gemist en dag 1 ga ik me meteen al volvreten
Sowieso even oude vrienden en familie wederzien. Verder met mijn vertaalopleiding (BA) en daarna weer terug om weer te praktijken.
Ik ben aan het denken om me over een paar jaar te stationeren in Viet Nam en ik dacht aan Ha Noi of HCM cityAnders is het Hua Hin in Thailand. Wie komt op bezoek?
Hij is alleen.... op het moment weer tijdelijk in Australiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef Flammie het volgende:
Ze hebben zo te zien een heel leuke reis gemaakt
Waah, dat wil ik ook weerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is alleen.... op het moment weer tijdelijk in Australie
Ben je daarheen geweest ? http://www.nature-one.de/events/nature-one/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
voorlopig niet
Maar wel over 2 weken als getrouwd man naar Brazilie, da's ook fijn
Ik heb er 5 maanden erg relaxed gewoond... Mis het nu wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En ik ook!!!
(Jij was toch alleen even snel in Sydney met de zaak?)
Mijn nicht woont er nu (nee niet zo een nicht) . Wellicht dat ik volgend jaar ga .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maanden erg relaxed gewoond... Mis het nu wel.
[url=http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=hyde+park+sydney&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.817613,7.811279&ie=UTF8&ll=-33.877174,151.211478&spn=0.000234,0.000477&t=h&z=21&iwloc=A]dit was m'n zwem- en bubbelbad
Holy crap! Nice!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb er 5 maanden erg relaxed gewoond... Mis het nu wel.
dit was m'n zwem- en bubbelbad
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:13 schreef Susi het volgende:
Klein vraagje : Is er ook een soort van spiritueel weekblad of maandblad op de markt ?
En nee, niet de Happinez
Vaag genoeg gelukt hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rellen plan je niet, leer dat nou eens
ben sinds gister net terug uit de buurt van suhl, hildburghausenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:14 schreef Darkwolf het volgende:
Zo! Morgen lekker naar Duitsland. Maandag laat pas weer terug.
Zo ben ik praktisch nog nooit in Duitsland geweest in heel mijn leven en zo ga ik er deze maand in totaal maarliefst 3x naar toe.
Afgelopen weekend net even over de grens geweest (kraam visite veulen), dit weekend dus echt Duitsland in en mensen bezoeken (rij met iemand mee) en over twee weken op naar Suhl!
Had jij ook zulk lekker weer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben sinds gister net terug uit de buurt van suhl, hildburghausen
hoiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:43 schreef Exoteria het volgende:
Jééétje, dit was even zoeken....
hoi!
dat was hij toch al wel,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
cool liedje
nu is jullie dag weer goed
en jou dromen zijn die al uitgekomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
hoiwelkom in de ouwehoer slowchat..waar al je dromen uitkomen
heb jij dat vertaald?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
cool liedje
nu is jullie dag weer goed
Ik vind het ook erg mooi!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef Flammie het volgende:
ik share het gewoon omdat ik het een erg sterk liedje vind
stalkers moet je negeren.quote:
Ban vanwege racisme ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:17 schreef Exoteria het volgende:[..]stalkers moet je negeren.
Dan had iemand op 11/9/2001 dus de moeite moeten nemen om Amerika te beschermen....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef bassos het volgende:
Als we toch aan het ouwehoeren zijn :
Wat erg fijn van het openbaar vervoer is, is dat je tijd hebt om ritueolen uit te voeren.
Zo doe ik af en toe een ritueel dat heel amsterdam afschermt.
noord : CS, easy.
Zuid, Grens met amstelveen.
West, ten westen van geuzenveld. (weilanden enzo)
Oost.
Hmm, oost is lastig.
Ik doe de A10 (ringweg) maar dat is niet echt persoonlijk.
Dus wie heeft een leuke suggestie voor Amsterdam Oost en Amsterdam West voor 'landmarks'.
Iets dat geschikt is om in oost Lucht/Rafael te vertegenwoordigen.
De zonsopkomst, het verlichten van de geest.
Iets in west, dat de verbondenheid met het water(gabriel) benadrukt.
Naja, 1 antwoord is te googlen, het eerste antwoord heeft wellicht toch kennis van amsterdam nodig.
Let wel, het pentagram ritueel is elementaal, niet planetair.
Dus hou het dicht bij plastische interpretatie.
Racisme?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef bassos het volgende:
[..]
Ban vanwege racisme ?
(ik bedoel, draden waarin ik voornamelijk content post worden continu gelockt)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef bassos het volgende:
[..]
Ban vanwege racisme ?
(ik bedoel, draden waarin ik voornamelijk content post worden continu gelockt)
Het zal toch niet dat je serieus was toen je claimde dat je Bastard bent ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Exoteria het volgende:Trouwens,
ik heb mijn banaan uiteindeljk toch maar opgegeten.
ik hoop niet dat dat ongeluk brengt.
Beter dan die vertaling >BDquote:ฉันไม่รู้ว่าเป็นเพราะใคร
โชคชะตาเป็นใจ
หรืออะไรทำให้เธอลาจาก
คนที่รักกันมากมาย
ต้องพรากกันไปไกล
ฉันก็คงจะทนอย่างไรไหว
*ฉันไม่รู้จะทำอย่างไร
เหมือนใจมันจะขาด
ชีวิตมันดูอ้างว้าง
วังเวงไปทุกอย่าง
เหมือนคนที่เดียวดาย
จมอยู่กับความหลัง
อยากให้รู้ว่าฉันเสียใจ
และปวดร้าวมากเพียงไหน
**ใจของฉันเป็นของเธอ
ไม่ว่านานเท่าไร
และมันจะเป็นของเธอตลอดไป
ใจของฉันมันเป็นของเธอ
คนเดียวทั้งใจ
จะรอเธอรักเธอจนตาย...ใจเอย
ฉันไม่รู้ว่าเหตุผลใด
ฟ้าข้างบนจงใจ
หรือว่าใครทำให้เราไกลกัน
มันโหดร้ายจนเกินไป
ฉันไม่เคยเตรียมใจ
ที่จะเสียเธอไปอย่างวันนี้
Het is jammerlijk genoeg niet in een andere categorie "jammerlijk" dan de ban die ik kreeg en de posts van mij die verwijdert zijn en topics die gelockt zijn.quote:
Racisme is het benadelen van iemand vanwege zijn raciale kenmerken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is jammerlijk genoeg niet in een andere categorie "jammerlijk" dan de ban die ik kreeg en de posts van mij die verwijdert zijn en topics die gelockt zijn.
En dat is ook daadwerkelijk precies het argument dat je hebt gemist.
Dank voor het meespelen.
laten we in het midden laten wie hier een communicatie stoornis heeft....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat je serieus was toen je claimde dat je Bastard bent ?
Zoveel spam en dan als een sockpuppet terwijl je eigenlijk moderator zou horen te zijn ?
Nah, vast niet.
Gozer, eerlijk, zoet ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Dragorius het volgende:
Zoete witte wijn...paardenstal ofzo geloof ik
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Gozer, eerlijk, zoet ?
Tegenwoordig is droog met spa in!
* op zoek gaat naar fles spa *
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef nokwanda het volgende:ik verwijder mij weer snel. Zit aan een cocktail van vruchtensap met geitenmelk
inderdaad.. een droge rode wijn is best.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Exoteria het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon een lekker rood wijntje
Bergschaduw drink ik vanavond.
yukquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Exoteria het volgende:
[..]
* Exoteria schenkt er een tik bij door.
Bassos behoort niet tot mijn collectie relklonen. mocht je dat denkenquote:
ey conspiracy nut.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bassos behoort niet tot mijn collectie relklonen. mocht je dat denken
ik verdenk michielos ervan, al zou het wel te makkelijk zijn met die -os natuurlijk.
Mij ook, om zoiets goed te doen heb je toch een zeker mate van intelligentie nodigquote:
ik was correcter!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mij ook, om zoiets goed te doen heb je toch een zeker mate van intelligentie nodig
Ja, dat geloof ik meteen.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mij ook, om zoiets goed te doen heb je toch een zeker mate van intelligentie nodig
Maar eh, zou het niet Bastard kunnen zijn, met een os erachter als sneer naar michielos ?
ik was ook eerlijk, maar minder uitgebreidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik was eerlijk ! (En volgens mij bedoel jij exact hetzelfde)
wut happened?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Exoteria het volgende:
oooooohw, wat voel ik mij beledigd.
ik ben echt vreselijk nijdig vandaag!
T*kketr*t!
zooooow, privé relaas opgeruimd.quote:
jah!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Dragorius het volgende:
jezus wat een ondankbaar persoon zeg bah..
nee joh!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:00 schreef Michielos het volgende:
Lijkt me een schat van een mens die vrouw![]()
![]()
dat je nog moeite doet gek! Nja, eens een altruïst ...
misschien is dit uiteindelijk beter voor haar omdat ze eens niet de heletijd op haar wenken bedient wordt..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
nee joh!
die is afgeschreven.
voorgoed
toen ik begon hadden wij goede afspraken
die is ze niet nagekomen
einde verhaal
hoe sneu ook.
want eigenlijk is het gewoon erg sneu als je zo leeft.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb een ouwe kat van 16 jaar.
dat is minder.quote:Zijn broertje is helaas een paar jaar geleden overleden. Tenminste, we hebben hem moeten laten inslapen omdat hij kanker had.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
nokwanda het is zeker triest, maar jeetje wat heb jij veel kattenOnze overgebleven ouwe kater is trouwens sinds een paar maanden ook aan het kwakkelen. Hij heeft een te snel werkende schildlklier en moet nu 2 x per dag een pilletje. Dat heb ik er graag voor over hoor, als ie toch maar een paar maandjes/jaartjes bij ons mag blijven.
Exo? Gaat ie?
maar dan weer geen kluizenares (wat vaak wel samen gaat)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Ja, het zijn er wel veel, maar gelukkig zijn er ook 3 paar handen om te kroelen en te verzorgen.
Ben wel een beetje een gek kattenvrouwtje
Waar? Waar is die banaan? En hoe kom ik eraan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:23 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hebbie mijn banaan niet gezien?
hij schijnt geluk te brengen!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Waar? Waar is die banaan? En hoe kom ik eraan?
Nee dat niet, maar ben me wel in de loop der jaren bewust gaan beperken in mijn contacten. Gewoon voor de rust. En dat bevalt heel goed. Ik hoef niet zo nodig meer een open huis te hebben zoals dat tot ongeveer 4 jaar geleden wel altijd zo was. De katten geven mij op de een of andere manier ook rust. Ze zijn onze vriendjes en vriendinnetjes. En okay... Mudhle is mijn meisje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Exoteria het volgende:
[..]
maar dan weer geen kluizenares (wat vaak wel samen gaat)
Ok hah it's you! Ja, heb het lieve beestje nog steeds. Moet straks even een weekendje zonder mij doen aangezien ik naar Lowlands ga, maar er wordt goed op haar gepast.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Exoteria het volgende:
Spellmeista heb jij je kat eigenlijk nog?
Ik vond het wel een poepie!
(jouw putertje staat hier overigens nog steeds)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Exoteria het volgende:
Mijn kattekop heeft een vleugel van een duif in mijn keuken gelegd.
nee, die is echt!!quote:
Ik heb hem eerst in de koelkast bewaard.quote:
er zaten 2 afzonderlijke bananen, zonder vergroeïng, binnenin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef nokwanda het volgende:
En hoe wastie open? Ook aan elkaar gegroeid, of zat er toch schilweefsel tussen?
iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef nokwanda het volgende:
ow ja, jij riep BOE en fok was weer down.
Barra...quote:
Schijnbaar heel veel!quote:
*barra wijst naar Flammie*quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Barra...
Bassos
hij post boe en fok is down... dit was de inleiding van de aanval...
barra... je maakt jezelf erg verdacht
bij deze val jij af,quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*barra wijst naar Flammie*
moest van hem!
zo dus als ik verdacht ben ben jij het nu ook
were in this together!![]()
klopt...2 kilo sinds mijn vakantiequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef Exoteria het volgende:
[..]
bij deze val jij af,
je reageert te inhoudelijk.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klopt...2 kilo sinds mijn vakantie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef Exoteria het volgende:
[..]
tssss.... dat zijn de drankjes die je nu niet meer drinkt!
*afkickmode*
Dat mag en dat kan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:42 schreef Exoteria het volgende:
Darkwolf, ik vind het allemaal wel een beetje bizar (zonder bizar als goed/verkeerd te bestempelen.. gewoon "bizar")
Inderdaad. Al is het furry gebeuren minder schokkend om open over te zijn. Dat is best een bekend wordend fenomeen en begint steeds harder te groeien. Zeker in Nederland.quote:Je bent er ook wonderlijk open over, zowel over je seksuele voorkeur als je interesse in mensen met een donsje.. of andersom gezegd zogenaamde dieren met menselijke eigenschappen.
een van mijn levensmotto'squote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom gaan topics dood als ik er kom?
quote:
quote:
oew sorry mn mamma roept... ik moet etenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
oeh, een man die denkt dat hij de broek aan heeft.
wat schattig
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oew sorry mn mamma roept... ik moet eten
tuurlijk ben ik de baas
schudden met die pompoms!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|