Precies. Doe dan als geest iets nuttigsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, waarom wel een glas kunnen bewegen, maar niet iets anders ?
Buiten, waar is datquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Exoteria het volgende:
waarschijnljk net als ik veel buiten geweest?
Heh, dat zou wel lief zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Doe dan als geest iets nuttigs
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Buiten, waar is dat![]()
Mag zo weer naar huis
Scherp... heeeel scherp opgemerkt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar waar je die klap in je gezicht krijgt, zodra je je met airco gekoelde werkplek verlaat.
Vlgs mij zie je op FOK! door de klonen de users niet meer eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef _Led_ het volgende:
Hm, zie ik hier bewijs dat zowel Michielos, Sjoep als Summers eigenlijk 3 troll-accounts zijn van dezelfde persoon ?
Fuck ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar waar je die klap in je gezicht krijgt, zodra je je met airco gekoelde werkplek verlaat.
Zo is het maar net !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij zie je op FOK! door de klonen de users niet meer eerlijk gezegd
Ons kent onsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo is het maar net !
Groetjes,
veldmuis
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
sorry ik stond de hele dag in de hoek
Ik heb zooo geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Darkwolf het volgende:
Lalalalala lekker in de trein naar Groningen! IInternet erbij. Zoooooooo!
EEE PC + N95 = win
Die dagen heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
sorry ik stond de hele dag in de hoek
Ik was stout geweest.. Even mijn Summers acc zoeken, brbquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik was stout geweest.. Even mijn Summers acc zoeken, brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |