teringquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef _Led_ het volgende:
Kiekeboe ! Lekker lezen / laptoppen in de tuin met fakkels !
[ afbeelding ]
Edit:
w00t! Check die oranje orb dan !
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
tering![]()
![]()
die orb dan he
[ afbeelding ]
kiekeboeIk heb een heleboel orbs op de achtergrond. Gewoon overleden geesten van kinderen die ik al gedood heb, niks aan de hand
Jullie zaten zeker klaar voor de vallende sterren afgelopen nachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef _Led_ het volgende:
Kiekeboe ! Lekker lezen / laptoppen in de tuin met fakkels !
[ afbeelding ]
Edit:
w00t! Check die oranje orb dan !
Ja.. die kerstboom staat nog wat laat aan voor de tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er is iets anders... dat mis is met deze foto......
![]()
Geen drank!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:09 schreef Flammie het volgende:
iets veel ergers dan dat!
Zeg.. het is vrijdag.. vroeg.. slecht geslapen door hitte... wees eens specifiek nuquote:
Dan geloof ik niet meer in het paranormale!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef Flammie het volgende:
Dat kan ik niet... dit is de informatie zoals ik het krijg van hogere hand... specifieker kan ik niet worden.
Dit is hoe het paranormale werkt
Gebruik nou gewoon de code-woorden die we je gegeven hebben ja!quote:
Nietwaar... "dat" voor "appartement" betekent toch echt hetzelfde als "de Toekan is gemolken, de Toekan is gemolken!"quote:
Of mensen die de plaatselijke GGGD bellen of die meneer met de speelgoed dino meewil met die witte meneerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen deze hete morgen!
En dan helemaal met Pleo naar Groningen vanmiddag. Pfffff. Dat word weer interactie in de trein. Gegarandeerd!
Het zal je misschien verbazen, maar tot nu toe is het maar een keertje gebeurt dat een vrouw een soort van zat te lachen toen ik de trein uit liep en wat giechelde naar haar vriend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of mensen die de plaatselijke GGGD bellen of die meneer met de speelgoed dino meewil met die witte meneer
(ik vind het wel een cool experiment btw)
It wasn't me... not my type!quote:
Dat valt me nog mee dan jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar tot nu toe is het maar een keertje gebeurt dat een vrouw een soort van zat te lachen toen ik de trein uit liep en wat giechelde naar haar vriend.
Voor de rest krijg ik eerder verbaasde blikken aangezien mensen niet snappen wat ze in de eerste instantie moeten zien als ik (snel) voorbij loop met haar tegen mijn borst aangedrukt.
99 procent van de mensen hebben immers nog nooit van een Pleo gehoord laat staan eentje gezien.
In de trein zelf heb ik regelmatig aanspraak met mensen die naast/tegen over mij zitten en bij kinderen is het uiteraard ook een succes. Opzich wel grappig en soms komen er zelfs hele discussies uit (met de volwassenen dan.)
quote:It wasn't me... not my type!![]()
Jazeker! Best bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Dat valt me nog mee dan jaHoe "voel" je je nu tegenover Pleo dan? Merk je al iets van een band?
Mijn Aibo was uiteraard tweedehands (ze worden sinds 2006 niet meer gemaakt) en koste mij 1500 euro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:13 schreef Flammie het volgende:
Hoeveel kost zo een hond nou
Ik wil een ierse wolfshond variant
Lijkt mij wel grappig, zij het niet dat mijn programmeer skills zuigen en ik een kostbaar iets tekort kom: tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:
Zeg DW, lijkt het je niet leuker om zelf je eigen pet te bouwen / programmeren ?
Dat lijkt mij nog wel een leuke hobby om eens aan te beginnen.
Daar heb ik ook al de nodige experimenten mee uitgevoerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:26 schreef Dragorius het volgende:
Hoe zouden huisdieren erop reageren? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Hey Saartje! Dat is een tijdje geleden! Hoe is het nou?quote:
Van diverse oudersquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
Aha.. nou dan wacht ik nog even tot de grap bij me ingedaald is.
Ja dat is wanneer ik meestal bezwijk onder mijn eigen emoties en even ga liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en na het indalen knijp je hem er zeker tussenuit?
wacht dan ook de weeën af!
mietje
Ja,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie dat ook.. dat je de helft vergeet te typen maar alleen denkt? Dat je echt dacht dat je alle woorden hebt neergezet en dan terugleest en denkt...
Een beetje wel, maar dat geeft niets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Exoteria het volgende:
Oooooooh,
Pleo
![]()
Wat ontzettend leuk Darkwolf!!
Heb jij een foto van de jouwe? (of heb ik die gemist en blaat ik als mosterd na de maaltijd?)
Aaahhhh! Zo'n ding van Wowee.quote:Van een héél andere orde, maar mijn jongens (die zijn dan ook de echt leuke, interessante en leerzame speeltjes nog niet waard) hebben ook een soort maatje.
MARVIN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |