quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh ik vergeet iets: Ik heb een Senseo apparaat. Die doet het wel prima.
Ik bespeur een obsessie met de Aldi. Traumaatje opgelopen? Aangerand in het magazijn misschien?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Philips is een soort van Aldi onder de elektronica....
Geen wonder dat de Taliban die dingen inzet in Afghanistan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
die zal van de week nog wel in je gezicht ontploffen let op
Och och...Wil je erover praten aangezien het je zo dwars zit? Dan verwijs ik je graag door naar de kindertelefoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ik bespeur een obsessie met de Aldi. Traumaatje opgelopen? Aangerand in het magazijn misschien?
Alleen is daarvan de drap weer niet te zuipen (drap omdat het de naam koffie niet verdient)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh ik vergeet iets: Ik heb een Senseo apparaat. Die doet het wel prima.
Nee, ik raad het absoluut af. Zelfs met zo'n simpel apparaat zal wat aan de hand zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik moet maar geen blender van Philips gaan kopen?
Komen er mensen uit je Senseo????quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef Sakura het volgende:
[..]
Alleen is daarvan de drap weer niet te zuipen (drap omdat het de naam koffie niet verdient)
Ja, in mijn naïviteit deed ik dat. Maar da's voorbij nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Bakkerbier het volgende:
En na een tv, recorder, scheerapparaten, oplaadbare batterijen en spaarlampen die het niet goed deden, besloot je toch nog om autolampen van hetzelfde merk te kopen?
oke.
De beste friteuse die ik ooit gehad heb, heb ik 3 jaar geleden bij de Blokker gekocht voor 25 euro.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef SpookY22 het volgende:
Eensch, philips maakt tyfus zooi en ze willen niet eens voor je wat doen om je uit de brand te helpen.
Eerst friteuse gehad voor uitzet, en dat duurde nog ff dus 5 jaar later uitgepakt en an gezet NIETS, NAKKES NADA kutding verrot uit de doos.....
2 de friteuse begaf het net in de 13de maand.....en je hebt maar 1jaar garantie.... dus deze hebben we ritueel verbrand
Heel philips kan van mij inclusief dat kut stadion wat ze hebben aan het gas en het liefst nog aan het duitse gas ook want das effectiever.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik raad het absoluut af. Zelfs met zo'n simpel apparaat zal wat aan de hand zijn.
Ja vaag idd, die encyclopedie begint ook wat op de feiten achter te lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:39 schreef Tahiti het volgende:
Die CD-i van mij is anders best een puik ding, wordt alleen tijd dat ze eens met een ander spelletje uitkomen dat Zelda's Adventure ken ik nu wel
Same here.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik heb dezelfde ervaring met een Philips dvd Recorder. Wat een pauperding is dat zeg.
Die Philips CD speler heeft nog het CDM4 swingarm loopwerk, wat destijds een van de beste loopwerken was wat je kon krijgen. En dat ouwe ding kan (nu nog steeds) beter met bekraste CD's overweg dan een veel nieuwere DVD Speler van Sony.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik heb dezelfde ervaring met een Philips dvd Recorder. Wat een pauperding is dat zeg.
Ik wil geen nieuwe dingen als t oude nog goed werktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
We leven in een consumptiemaatschappij. Waar vroeger je auto, tv, videorecorder, geluidsset, 30 jaar meeging met gemak, kun je nu de zooi al afschrijven na een paar jaar of eerder.
Niets is er meer op gemaakt om het lang vol te houden. We willen o.a. steeds meer nieuwe dingen itt vroeger, dus fabrikanten spelen daar marketingtechnisch heel handig op in.
Die hek nu ook, maar dan de dubbele variant was 40 tienen bij de blokkert, is inderdaad veul beter en zeker makkelijker schoon te houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De beste friteuse die ik ooit gehad heb, heb ik 3 jaar geleden bij de Blokker gekocht voor 25 euro.
Simpel ding, frituurt en doet dat goed.
Daarnaast demonteerbaar en snel schoon te maken.
[ afbeelding ]
En mocht hij helemaal naar de ****** zijn, dan gooi ik 'm weg en haal ik er wéér ééntje
idd, ik heb in de auto en de motor philips lampen die het prima doen, alle spaarlampen zijn philips lampen,quote:
Ik wilde net iets soortgelijks typen. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met iets van Philips.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef MrDrako het volgende:
[..]
idd, ik heb in de auto en de motor philips lampen die het prima doen, alle spaarlampen zijn philips lampen,
2 lcd tv's doen het ook perfect, friteuse doet het prima, 2 dvd spelers allebij perfect,
scheerapparaat, senseo, stofzuigers, NERGENS problemen mee.
Wat een onzin, er komen toch steeds nieuwe technieken / decoders etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe dingen als t oude nog goed werkt.
Een goede versterker is een goede versterker. Idem dito voor dvd-recorder. TV. Die hoeven niet vervangen te worden. Al maken ze binnenkort TV's met telefoonfunctie. Of versterkers met een feesttoeter
Jah en waarom niet, stereo geluid is prima en een oude buizenversterker klinkt echt veel mooier dan die plastic kut dingen die philips produceert en NEE ook in het hoge segment stelt philips nog steeds geen reet voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat een onzin, er komen toch steeds nieuwe technieken / decoders etc.
Jij zit du s nog met een houten versterker uit 86, met stereo geluid ?
Oh nee, een audiofiel in the housequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jah en waarom niet, stereo geluid is prima en een oude buizenversterker klinkt echt veel mooier dan die plastic kut dingen die philips produceert en NEE ook in het hoge segment stelt philips nog steeds geen reet voor.
Teruggebracht door een klant, en weer als nieuw verkocht aan mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:32 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Philips toetsenbordje zeker??
Dat ding heb ik een Switch meegegeven. Wat een bagger apparaat. Zo traag als de pest, loopt gewoon vast tijdens het afspelen van een DVD (je moet dan inderdaad de stekker eruit trekken, anders doet ie gewoon niks meer), er zit een vertraging tussen beeld en geluidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan mijn Philips HDD Recorder. Man wat een kutapparaat. Echt waar: windows 3.1 loopt minder vaak vast dan dit waardeloos kreng. Heb 'm net weer moeten resetten door de stroom eraf te halen, reageerde nergens meer op. Ik sta op het punt het kreng bij de service center naar binnen te smijten. Dit is met stip nog mijn grootste ergernis, zo'n kutapparaat van 300 euro ook nog.
Probleem bij Philips is dat het vanaf het begin af aan al niet goed werkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
We leven in een consumptiemaatschappij. Waar vroeger je auto, tv, videorecorder, geluidsset, 30 jaar meeging met gemak, kun je nu de zooi al afschrijven na een paar jaar of eerder.
Niets is er meer op gemaakt om het lang vol te houden. We willen o.a. steeds meer nieuwe dingen itt vroeger, dus fabrikanten spelen daar marketingtechnisch heel handig op in.
Aristona is Philips met een ander labeltje...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overigens heeft mijn moeder een tv van het merk Aristona (Phillips werd afgeraden, omdat het toch een vergelijkbaar model was).
De tv doet het nog steeds na 15 jaar.
Whehehe, zijn jullie even er mooi in geluisd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Ravage het volgende:
[..]
Aristona is Philips met een ander labeltje...
http://www.taxafinn.dk/aristonastory.htm
Maar de oude TV's van Philips zijn ook prima. Ik heb ook nog een Philips TV van 15 jaar oud staan. Doet het nog prima.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, zijn jullie even er mooi in geluisd.
In bijna alle ouderwetse tv's zitten Philips onderdelen, om al te beginnen met de beeldbuizen.
ik had het ook niet specifiek over philips.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jah en waarom niet, stereo geluid is prima en een oude buizenversterker klinkt echt veel mooier dan die plastic kut dingen die philips produceert en NEE ook in het hoge segment stelt philips nog steeds geen reet voor.
Dat is ook zo, daar is ook niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar de oude TV's van Philips zijn ook prima. Ik heb ook nog een Philips TV van 15 jaar oud staan. Doet het nog prima.
Denonquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:51 schreef Markster het volgende:
[..]
ik had het ook niet specifiek over philips.
* blij is met zijn denon
Ja dat waren die gerardjoling-batterijen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
(...) Philips oplaadbare batterijen. Alleen oplaadbaar volgens de verpakking. Na 10 herladingen zit er geen kracht meer in.(...)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:56 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja dat waren die gerardjoling-batterijen.![]()
Zijn gelukkig al weer snel uit productie genomen.
harman/kardon ziet er alleen maar leuk uit. Denon is kwalitatief echt wel beter hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denon [ afbeelding ]
harman/kardon
Die van mij is al wat ouder, toen ze nog niet zo fancy eruit zagen maar wel kwaliteit leverdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Markster het volgende:
[..]
harman/kardon ziet er alleen maar leuk uit. Denon is kwalitatief echt wel beter hoor [ afbeelding ]
Stuur maar direct terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah kut vandaag komt mijn Philips tv.![]()
Eens met user, hoewel mijn yamaha ook puik isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Markster het volgende:
[..]
harman/kardon ziet er alleen maar leuk uit. Denon is kwalitatief echt wel beter hoor [ afbeelding ]
Jajaja, maar zo zijn we niet getrouwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens met user, hoewel mijn yamaha ook puik is
Haha, een kenner zie ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denon [ afbeelding ]
harman/kardon
Samsung harde schijven zijn prima ja. De telefoons echt kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:51 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Samsung.![]()
Ik heb 3 Samsung TB schijven
Ik heb 3 Samsung Mobiele telefoons (gehad)
We hebben 3 Samsung televisies in huis
Ik heb een Samsung PC monitor
Met alle Smasung producten die ik heb (gehad) heb ik nog nooit een probleem gehad.
Nergens, ik suggereer alleen dat je het in ieder geval niet bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar beweer ik een kenner te zijn
Nergens inderdaad. Dus wat zit je nou te blaten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nergens, ik suggereer alleen dat je het in ieder geval niet bent
Waar zeg ik dat jij zegt dat je een kenner bent? Dus waarom reageer je eigenlijk op mijn post?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nergens inderdaad. Dus wat zit je nou te blaten?
Ja, dat zit ik me nu ook af te vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij zegt dat je een kenner bent? Dus waarom reageer je eigenlijk op mijn post?
Ik gebruik mijn D600 nu al bijna 4 jaar en hij voldoet nog steeds prima.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Samsung harde schijven zijn prima ja. De telefoons echt kut
Oke, nicequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me nu ook af te vragen
Dat is dan ook wel een tof dingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef muzas het volgende:
Ik gebruik op dit moment deze:
[ afbeelding ]
En die doet het pri-ma! Ze komen hier zelfs maandelijks van alle uithoeken van de wereld om dat ding te bekijken. En dan natuurlijk altijd zo'n gladjakker van phillips erbij
Waar komt de koffie uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
En die doet het pri-ma! Ze komen hier zelfs maandelijks van alle uithoeken van de wereld om dat ding te bekijken. En dan natuurlijk altijd zo'n gladjakker van phillips erbij
Ho, wacht even. Het ging over de kwaliteit van het apparaat. Niet over die van de kloffie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef PeZu het volgende:
senseo prima noemen_!
dat is echt het grootste wanproduct van philips ooit, wat een vieze "koffie" is dat zeg
dat is bij een goede en een goed koffieapparaat inherent aan elkaar verbondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Het ging over de kwaliteit van het apparaat. Niet over die van de kloffie.
Die van mij is kapot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef PeZu het volgende:
senseo prima noemen_!
dat is echt het grootste wanproduct van philips ooit, wat een vieze "koffie" is dat zeg
Nee hoor, zelfs uit een top apparaat kan je smerige koffie halen. Andersom kan ook prima.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is bij een goede en een goed koffieapparaat inherent aan elkaar verbonden
Nee. De koffiepads van merk X smaken nu eenmaal anders dan die van bijvoorbeeld DE. Daarbij hebben zij ook weer verschillende smaakjes etc. Daar kan het apparaat verder weinig aan doen. Klacht ongegrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is bij een goede en een goed koffieapparaat inherent aan elkaar verbonden
nee, de druk waarmee het water door de koffie gaat is van groot belang voor een goed kopje koffiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs uit een top apparaat kan je smerige koffie halen. Andersom kan ook prima.
Dat is zo'n lopende band. Staat 's ochtends op de ingestelde tijd een kopje koffie, met een broodje en/of croissantje voor je klaar met een krant naar keuze erbij.quote:
Dat kan wel, maar de soort koffie die je erin stopt is nog belangrijker. Iets waar het apparaat niet zoveel aan kan doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, de druk waarmee het water door de koffie gaat is van groot belang voor een goed kopje koffie
Dan moet je hem gewoon aansluiten op een door elven bij maanlicht gesmeerd snoer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, de druk waarmee het water door de koffie gaat is van groot belang voor een goed kopje koffie
klopt maar een slecht ontworpen apparaat (te weinig druk) kan daardoor geen goede koffie zetten althans voor mijn maatstavenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar de soort koffie die je erin stopt is nog belangrijker. Iets waar het apparaat niet zoveel aan kan doen.
Ah, je bent gewoon een verwende aap?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar een slecht ontworpen apparaat (te weinig druk) kan daardoor geen goede koffie zetten althans voor mijn maatstaven
qua koffie wel jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon een verwende aap?
Een koffieofiel!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zo'n lopende band. Staat 's ochtends op de ingestelde tijd een kopje koffie, met een broodje en/of croissantje voor je klaar met een krant naar keuze erbij.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een koffieofiel!Hier ook, die gasten proeven het meteen als er andere koffiebonen in het apparaat zitten, terwijl ik het verschil echt niet merk.
tijd voor een lekkere ristretto van braziliaanse koffiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een koffieofiel!Hier ook, die gasten proeven het meteen als er andere koffiebonen in het apparaat zitten, terwijl ik het verschil echt niet merk.
Aan koffie dient men dan ook niets toe te voegen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn Senseo doet het al zo'n 5 jaar goed, worden 5 koppen koffie per dag uit gezet. HDD's moet je natuurlijk ook niet laten stuiteren, gek dan dat ze kapot gaan hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:35 schreef superworm het volgende:
Eens met TS. Heb zelf een HDD 120, met 20 GB, maar wat een baggerapparaat. Speelt de helft van de nummers niet, programma loopt altijd vast, gruwel. Is dan ook al zes jaar oud. Vorige HDD (ook Philips) liet ik 1x stuiteren op de badkamervloer en meteen was-ie morsdood. De senseo die er nu staat is al de derde. Punt is, je koopt philips uit vaderlandsliefde, maar het is gewoon veel te duur voor de kwaliteit die ze bieden, zijnde, nul.
Die mij maar een Siemensquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. De breedbeeld gaf al sinds de tweede week die problemen, en de HDD Recorder liep in de eerst week van gebruik al 5x vast. Echt vast dus. lampje in display knippert wel dat hij de signalen van de ab ontvangt, maar geen reactie. Gaat zelfs niet uit als je op de aan/uit knop drukt op het apparaat zelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Probleem bij Philips is dat het vanaf het begin af aan al niet goed werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |