Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?
*btw ben je nu dit topic aan het kapen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.
Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?
Hahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.
Ik vind het een beetje jammer dat je commentaar op andermans problemen hebt en sowieso fout schrijft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?
ja ik stop nu wel het is niet mijn topic.
Aggus, meneer zit me te stalkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
En mijquote:
...wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
uhmmm please explain the course of this topic please...
Du muss das gewoon weghalen ja...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
nah, ik wilde gewoon even wat uitlegquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Du muss das gewoon weghalen ja...
Schenkstroop vindt zichzelf nóg lelijker en wahopiger en verdient daarom zoveel aandacht in plaats van TS!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
Schenkstroop kaapt een topic omdat hij zieliger is en een vijandig toontje aanslaat tegen de mensen die in zijn ogen ten onrechte reageren op degene die wel de moeite genomen heeft een topic te openen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Bastian het volgende:
[..]
Als een vriend als Jezus geprobeerd?
Ik wacht toch al een tijdje in spanningquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Vivi het volgende:
Straks even doorlezen en voorzien van commentaar.
Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wacht toch al een tijdje in spanning
Een heuse huisvrouwquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.
Dat staat niet voor niets in mijn signature, he kuismadam'ke van me!quote:
O dus Henk is de huisvrouw? Ook prima!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk dit niet zou bevestigen.
Die tijd van de maand weer lieverd?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef Vivi het volgende:
Gast, hoepel op uit onze entre-noutje voordat ik mijn bikkelharde staal op onvriendelijke wijze met je voorhoofd laat kennis maken.
Probeer je nu nog steeds dit topic te kapen?quote:Op donderdag 17 september 2009 04:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mij opvalt bij vrouwen, is dat al hebben ze zo'n verschrikkelijke zin in sex, dat de meesten het liever doen met een partner binnen een langdurige relatie. One night stands wordt op neer gekeken maar aarom? Kan een one night stand niet uitgroeien naar een weekend-stand of een week-stand als het klikt of wellicht een jaar-stand?
Nobody caresquote:Op donderdag 17 september 2009 04:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mij opvalt bij vrouwen, is dat al hebben ze zo'n verschrikkelijke zin in sex, dat de meesten het liever doen met een partner binnen een langdurige relatie. One night stands wordt op neer gekeken maar aarom? Kan een one night stand niet uitgroeien naar een weekend-stand of een week-stand als het klikt of wellicht een jaar-stand?
Misschien even vraag geven op de vraag boven je?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef minnemin het volgende:
daar wil ik dus aan werken bij de GGZ en co! Maar, ik moet dus vijf maanden ofzo wachten voordat ik bij de doorgespeelde opties terechtkan.....
kent niemand dan de HSk groep? Die vond ik op inet...
Ik ben nu alleen thuis. Ik wil tegen iemand aan praten. Ik wil dat gevoel voelen, knuffelen, die prikkel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Maar minnemin, wat vind je nu zo erg aan alleen zijn? Ik vermaak me buiten een relatie ook prima.
Weet niet hoe een man het verkeerd zou kunnen interpreteren? Seks is seks. Ja, in mijn hoofd ga ik wel nadenken over hoe samen in een huisje wonen zou zijn, maar goed, niet dat ik het daar verder over heb (god behoede me, zeg). Nee, ik ben idd niet leuk genoeg voor een relatie. Ik heb geen carrière, geen geld, ga nooit op vakantie, en ik ben gewoon heel erg moeilijk geweest bij de vriendjes die ik heb gehad. Ik ben niet leuk. Seks kan ik wel krijgen (met moeite, hoor), en dan ga ik daar maar voor.quote:Is het misschien zo dat je bang bent dat je uberhaupt niet leuk genoeg bent voor een relatie, daardoor denkt te moeten compenseren met sex en dat mannen dat verkeerd interpreteren?
Omdat ik zonder vriend niks waard ben. Je kunt nog zo leuk zijn, maar als niemand het bevestigt, is het niets waard. Vind ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef mafkees01 het volgende:
Je komt vanzelf wel iemand tegen, dus waarom het forceren?
Draai het eens om: waarom zou iemand jou leuk vinden als jij jezelf niet eens leuk vindt?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef minnemin het volgende:
Omdat ik zonder vriend niks waard ben. Je kunt nog zo leuk zijn, maar als niemand het bevestigt, is het niets waard. Vind ik.
Dit is echt heel erg waar, minnemin. Echt heel erg.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Draai het eens om: waarom zou iemand jou leuk vinden als jij jezelf niet eens leuk vindt?
Bevestiging hoef je niet alleen uit relaties te halen trouwens. Ik voel me ook vrijwel iedere dag gewaardeerd door vrienden, familie, collega's.
In afwachting van de psych zou je vast een lijstje kunnen maken van dingen waar je wel blij mee bent/trots op. Je gaat toch niet een half jaar wachten op een ander om het wat leuker te krijgen met jezelf?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef minnemin het volgende:
Ik wéét dat jullie gelijk hebben, zo ontzettend gelijk. Ik wil dus bij de psych leren om mezelf wel leuk te vinden.
Ach, het topic heeft eigenlijk geen zin meer, ik weet welke stappen te ondernemen. Ik kom met een aantal maanden wel eens terug om te laten weten hoe het nou is. Iedereen heel erg bedankt voor mij aanhoren! Echt heel erg bedankt!
Juist. Hoop dat Minnemin dit heel goed leest.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Draai het eens om: waarom zou iemand jou leuk vinden als jij jezelf niet eens leuk vindt?
Bevestiging hoef je niet alleen uit relaties te halen trouwens. Ik voel me ook vrijwel iedere dag gewaardeerd door vrienden, familie, collega's.
Omdat mensen als TS de aandacht opeisen daar. Dit vind ik nou een geval waar bij je terecht zegt waar gaat het over/er zijn wel ergere dingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Andromache het volgende:
Klopt, een wachtlijst van een half jaar is niet gek.
Ja, en jij hebt wel echt hulp nodigquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat mensen als TS de aandacht opeisen daar. Dit vind ik nou een geval waar bij je terecht zegt waar gaat het over/er zijn wel ergere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |