abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:17:52 #151
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71828516
Ik kijk een beetje met gemengde gevoelens. Enerzijds is het goed dat ie hardheid in internationale wedstrijden opdoet en weer even scherp wordt (zo scherp was ie nog niet). Anderzijds lijkt me dat veel van zulke wedstrijden voor vermoeidheid kunnen zorgen aan t einde van t seizoen. Qua blessures kan het een voordeel zijn dat ie veel wedstrijden speelt en eerst rustig kan opstarten mt een oefenwedstrijd
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:33:40 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71829038
Ik denk dat het voor zo'n jonge leider als Schaars alleen maar goed is, dit soort wedstrijden. Laten we hopen dat ie niet doormidden wordt getrapt.
Confidence through competence
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:58:52 #153
55709 Stereotomy
pi_71834401
Schaars had enkele curieuze balverliezen weer, maar voor de rest erg goed controlerend gespeeld. Leuk dat Mendes mocht invallen ook.

De Zeeuw
pi_71834445
Hij speelde alleen maar vanwege die klappers
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:03:00 #155
55709 Stereotomy
pi_71834539
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
Hij speelde alleen maar vanwege die klappers
Klappers in de Arena
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:06:33 #156
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71834635
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Schaars had enkele curieuze balverliezen weer, maar voor de rest erg goed controlerend gespeeld. Leuk dat Mendes mocht invallen ook.

De Zeeuw
Ja, opvallend. DE man die AZ overeind moet houden.

Wel de meeste goede passes in de statistieken daarentegen
pi_71834659
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ja, opvallend. DE man die AZ overeind moet houden.

SBS statistieken
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:09:09 #158
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71834725
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:07 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

SBS statistieken
Ik ben opgegroeid zonder kabeltelevisie. Laat mij nou even van SBS6 genieten, ja
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:14:32 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71834890
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:27:45 #160
55709 Stereotomy
pi_71835286
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Mounir speelde niet mee hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:28:31 #161
55709 Stereotomy
pi_71835307
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ja? Nou, dat valt me dan weer geheel mee. Schaars, held.

Had de TV al uitgedaan voordat de statistieken kwamen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:08:46 #162
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837654
ik vond schaars anders opvallend veel slechte passes geven, waarna hij vaak zelf de fout herstelde. punt is dat die foute passes niet moeten worden gegeven. tegen een brazilie worden die genadeloos afgestraft.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:10:54 #163
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71837683
He, wes blij dat ie die nu maakt. Daar leert ie van. En hij wordt weer een stukje scherper. Volgende wedstrijd RKC, dan mag t ook nog hoop ik .
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:27 #164
55709 Stereotomy
pi_71837709

RKC
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:18:24 #165
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71837826
Goh, Koenders wordt daar opzij gezet.

Schaars speelde aardig, komt op dat niveau nog wat handelingssnelheid tekort wat soms tot balverlies of slechte passing lijdt, maar verder niet eens zo verkeerd vergeleken met de rest.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:49:48 #166
55709 Stereotomy
pi_71838259
Speaking of which. Wat doen Agustien en Koenders nu? Met Jong AZ meetrainen? Meespelen doen ze daar iig niet.
pi_71840115
Schaars was de tweede helft erg slordig en leed te veel balverlies.
pi_71841124
Hij herstelde wel zelf veel, en ik vond dat hij meer moest opknappen nadat Sneijder was ingevallen, die was alleen maar op eigen succes uit.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_71842658
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Madhouse11 het volgende:
Hij herstelde wel zelf veel, en ik vond dat hij meer moest opknappen nadat Sneijder was ingevallen, die was alleen maar op eigen succes uit.
Sneijder was dramatisch, slechte vrije schoppen, kansloze akties met balverlies tot gevolg.. Nee was duidelijk te zien dat de wissels van Bert kut met peren uitpakte.....

Schaars was zeker niet top idd, maar wie was dat nou wel gisteren.
Misschien Kuyt.

Ik genoot ervan om te zien dat Schaars en Mendes mochten spelen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71843652
quote:
Schaars: "Tempo ligt veel hoger dan bij AZ"

Stijn Schaars was een verrassende naam in de basisopstelling van bondscoach Bert van Marwijk. De middenvelder viel vrijdag nog uit met een -naar het oog- zware blessure, het leek allemaal mee te vallen en Schaars kon gewoon in actie komen.

Schaars speelde 82 minuten mee in de oefeninterland, maar hij was niet tevreden over zijn eigen optreden: "Ik leed veel te veel balverlies, vooral als ik onder druk werd gezet. Dat mag eigenlijk gewoon niet. Maar bij AZ heb je veel meer tijd, maar hier lag het tempo een stuk hoger. Je kunt merken dat dit topvoetbal is, maar hier kan ik alleen maar van leren", aldus de aanvoerder van AZ tegenover de Telegraaf.

Doordat Mark van Bommel geblesseerd afhaakte stond Schaars in de basis, Van Marwijk wilde echter geen risico met hem nemen: "Vrijdag raakte ik geblesseerd in de wedstrijd tegen Sparta, de bondscoach wilde geen risico met me nemen. Ik wilde daarentegen juist graag voetballen. Dat is een reden waarom het niet is gegaan zoals ik wilde."
quote:
RKC hoopt ook op Agustien

Marcel Brands, de algemeen directeur van AZ, heeft vandaag een gesprek bij RKC in Waalwijk.

Beide partijen hopen een financieel akkoord te bereiken over de verhuur van Gijs Luirink (25) en Kemy Agustien (bijna 23) aan de Waalwijkse club. De spelers gaven zelf te kennen graag de rest van het seizoen voor RKC te gaan spelen.
Verhuur? Verhuur? verpatsen...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71843794
quote:
Amstel komt weer met AZ Bier

De supporters van AZ kunnen vanaf maandag 24 augustus proosten op het nieuwe voetbalseizoen met bier uit eigen blik&. Want Amstel brengt blikken bier op de markt met een speciaal ontwerp geheel in stijl van de Alkmaarse club. De bijzondere clubblikken, met een inhoud van 50 cl, zijn verkrijgbaar bij supermarkten in heel Nederland.

Voorzitter Remco Strik van de supportersvereniging van AZ heeft het eerste blik feestelijk in ontvangst genomen. Samen met enkele andere AZ-supporters toostte Strik met het nieuwe AZ-clubblik op het succes van hun club in de komende competitie.

Dit jaar kreeg AZ al een eigen kampioensblik, dat werd verkocht bij een select aantal supermarkten in Noord-Holland. Dit kampioensblik werd op de markt gebracht in een oplage van 300.000 blikken en was een groot succes. Amstel verwacht dat ook deze nieuwe clubblikken gretig aftrek zullen vinden bij de fans van AZ.

Amstel is als sponsor van de topclubs in de Nederlandse eredivisie - zoals AZ - en als hoofdsponsor van de KNVB-beker zeer nauw betrokken bij het Nederlandse voetbal. Met de AZ-clubblikken willen wij onze verbondenheid met de topclubs en hun voetbalsupporters nog eens extra benadrukken aldus Chris Lakens, Marketing Manager van Amstel.

De clubblikken zijn onder andere verkrijgbaar bij de supermarkten Albert Heijn, C1000, Vomar en Dekamarkt. De blikken zijn voor een consumentenadviesprijs van 89 eurocent te koop.

Knappe blikken, die zien er goed uit!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:44:38 #172
202348 Susi
Temple of Love
pi_71845626
Ah tof, ik zal er wel een paar gaan halen
pi_71845746
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Ah tof, ik zal er wel een paar gaan halen
Stereo zal je weer zeer dankbaar zijn.

Misschien een foto van jullie samen?
Pasgemaaid gazonnetje waar een kalfslederen bank op staat waar jullie parmezaanse kaas en amstel bier liggen te drinken..
Ja leuke setting als het mij vraagt.

Stereo kom er eens in jongen....
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:52:32 #174
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71845818
Is er al wat meer bekend over de blessure van El Hamdaoui en of hij kan spelen morgen? Kan er nog niets over vinden, naast dan de berichten dat hij Marokko af moest zeggen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:00:25 #175
55709 Stereotomy
pi_71846001
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Stereo zal je weer zeer dankbaar zijn.

Misschien een foto van jullie samen?
Pasgemaaid gazonnetje waar een kalfslederen bank op staat waar jullie parmezaanse kaas en amstel bier liggen te drinken..
Ja leuke setting als het mij vraagt.

Stereo kom er eens in jongen....
Ja hoi.

Dat was Susi niet, die bij een blik toezond.
pi_71847554
quote:
SWEDEN: Rasmus Elm latest... the highly-rated midfielder will visit Leverkusen in Germany and AZ Alkmaar in the Netherlands today, as he continues his much-hyped (in Sweden) Euro-tour

Bron : Eurosport/Sportexpressen.
De volgende Zweed die voor het geld in Duitsland zal kiezen ipv de CL met AZ?
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
pi_71848927
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

De volgende Zweed die voor het geld in Duitsland zal kiezen ipv de CL met AZ?
Tering nog een middenvelder....
Leuke roddel dat dan wel weer
pi_71870424
quote:
El Hamdaoui zorgt voor ophef op trainingsveld AZ

In de aanloop naar het duel met RKC Waalwijk liep de spanning op het trainingsveld van AZ op. Mounir El Hamdaoui speelde opnieuw een negatieve hoofdrol.

Tijdens de ochtendtraining liet El Hamdaoui zich donderdag van zijn opvliegende kant zien. Na een akkefietje met Gijs Luirink moest Kees Luijckx het ontgelden, waarna de gemoederen hoog opliepen en andere spelers de kemphanen uit elkaar moesten houden.

Trainer Ronald Koeman wilde niet veel woorden vuil maken aan het incident. 'Het is niet goed te praten, maar dit soort dingen kan gebeuren op een trainingsveld. We gaan het intern bespreken', zei hij na afloop.

Het incident is opvallend aangezien El Hamdaoui voor de vierde keer in twee weken tijd negatief van zich doet spreken. Koeman stuurde de Marokkaan eind juli van de training na onenigheid met assistent Shota Arveladze. Bovendien maakte de aanvaller zich boos na zijn wissel in het duel met SC Heerenveen om de Johan Cruijff Schaal, terwijl hij een week later in Almelo uitviel naar de grensrechter.
pi_71870926
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wil ie weg ofzo?
-
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:11:56 #180
55709 Stereotomy
pi_71872461
Het is ramadan, toch?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:19:26 #181
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71872666
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Moet Mounir ongesteld worden ofzo. Hij zit niet echt lekker in zn vel lijkt het.
#FreeHat
pi_71873017
Ach, een akkefietje denk ik zo maar. Maak me er niet echt druk om... meneer trainde gewoon verder en was daarmee de kous af. Tis natuurlijk wel een slecht voorbeeld das een feit
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:27:23 #183
55709 Stereotomy
pi_71874482
Ach, een Noord-Afrikaans heethoofdje he. Is genetisch bepaald. Als ie erna maar excuus heeft aangeboden ende zo, en Luijckz ook mocht hij er aandeel in hebben.
pi_71876026
quote:
Luirink en Agustien naar RKC Waalwijk

ALKMAAR- AZ verhuurt Gijs Luirink (25) en Kemy Agustien (22) voor één seizoen aan RKC Waalwijk. De verdediger en de middenvelder kunnen komende week tegen FC Twente hun debuut maken voor de Brabanders.

Luirink stapte in de zomer van 2006 over van FC Groningen naar AZ. Door blessureleed kwam de Amsterdammer sindsdien slechts tot zeventien competitiewedstrijden in het eerste elftal. Daarin scoorde hij één keer. Daarvoor speelde Luirink 78 competitiewedstrijden voor FC Volendam en FC Groningen, waarin hij driemaal doel trof.

Agustien werd in 2006 gecontracteerd door AZ en werd in zijn eerste seizoen verhuurd aan Roda JC. Afgelopen jaar kwam de 22-jarige Tilburger op huurbasis uit voor Birmingham City. In totaal speelde Agustien 25 competitiewedstrijden voor AZ. Hij scoorde daarin tweemaal.
http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=234834&folderid=222
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:20:18 #185
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71876076
quote:
Jeej. Kunnen ze bij Rkc goed gebruiken.
#FreeHat
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:21:05 #186
55709 Stereotomy
pi_71876104
En Koenders alleen in kleedkamer 2?

Maargoed. Waterman / Agustien / Koenders moeten het wel heel bont gemaakt hebben. Echt flink aan de kant gezet bij AZ. Terwijl pak em beet zo'n Pelle of Poulsen eigenlijk minder heeft laten zien.
pi_71876133
quote:
Goeie deals voor spelers en beide clubs....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71876431
Gaat lekker met jullie topscorer

Binnen 2 maanden is de hand van koeman nu al zichtbaar. Discipline is opeens ver te zoeken. koeman doet er geen moer aan en gaat wel even 'praten'. Paar weken terug ook al, tegen heracles en nu dit weer. Ga zo door
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71876607
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef Red_85 het volgende:
Gaat lekker met jullie topscorer

Binnen 2 maanden is de hand van koeman nu al zichtbaar. Discipline is opeens ver te zoeken. koeman doet er geen moer aan en gaat wel even 'praten'. Paar weken terug ook al, tegen heracles en nu dit weer. Ga zo door

Ik zou me eerder zorgen maken over een een te dikke en slecht conditionele aankoop van 16 miljoen, dan om een opstootje tijdens de training van AZ beste
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:59:27 #190
55709 Stereotomy
pi_71877155
quote:
Rasmus Elm bij AZ in beeld als opvolger De Zeeuw

14/08/2009 14:45

Viktor Elm krijgt in Nederland mogelijk gezelschap van zijn broer Rasmus Elm. AZ volgt de verrichtingen van de middenvelder op de voet.

Na het vertrek van Demy de Zeeuw naar Ajax wil AZ een rechtermiddenvelder aan de selectie toevoegen. De Alkmaarders hebben de 21-jarige Zweed op het oog als potentiële versterking. 'Hij is een jonge jongen', zei trainer Ronald Koeman tegen Voetbal International, 'die op termijn gezien kan worden als opvolger van De Zeeuw.'

Eenvoudig zal het niet zijn om Elm naar Alkmaar te lokken. 'In alle grote competities zijn er clubs waar hij zo kan tekenen', aldus zijn zaakwaarnemer Patrick Mörk tegen VI. 'Nederland is ook een optie, alleen al omdat zijn broer hier speelt.' SC Heerenveen haalde afgelopen winter Viktor Elm weg bij Kalmar FF, waar Rasmus nog onder contract staat.
De grote vraag is: hoe ziet zijn vriendin eruit?
pi_71877730
quote:
AZ-voorzitter komt met heli naar RKC kijken
WAALWIJK - De ene voorzitter - Ad Passier van RKC - gaat regelmatig op de fiets naar het stadion, de andere - Dirk Scheringa van AZ - komt zaterdag per helikopter naar Waalwijk.

Illustreert dat het verschil tussen het armlastige RKC en het rijke AZ? "Dat valt wel mee", lacht Passier. "Het geeft eerder aan wie van ons beiden de meeste pecunia heeft."

Scheringa, eigenaar van DSB-bank, wordt door Heli Holland Air Service rond 18.30 uur neergezet op het Hoefsventerrein. De voorzitter wordt vervolgens met een auto opgehaald en naar het stadion gebracht. Het gebeurde nog niet eerder dat een clubvoorzitter RKC per helikopter bezoekt.
Klopt als een bus... ik weet wie de reservering gedaan heeft.
Overigens heeft Scheringa daar zijn eigen Heli staan, dus geen "rental" ofzo.

Die van hem wordt wel verhuurd via Air Service aan derden...
quote:
Van der Velden ontbreekt bij AZ, Schaars inzetbaar

Stijn Schaars kan zaterdag meedoen tegen RKC. De middenvelder liep vorige week een knieblessure op, maar kwam woensdag in actie met Oranje tegen Engeland. Hierna bleef een terugslag uit, waardoor hij ook komend weekend kan spelen.

Volgens trainer Ronald Koeman is Schaars helemaal in orde. "Hij heeft geen enkele fysieke reactie gehad na de interland met Nederland. De bondscoach en hij zijn geen personen die risico nemen op dat gebied", zegt hij op de website van AZ.

Koeman mist in Waalwijk drie spelers. Naast de geschorsten Graziano Pelle en Gill Swerts is ook Nick van der Velden afwezig. Hij kampt met een knieblessure.
Ik heb liever Marko Vejinovic naast Mounir, maar die zal niet mee doen vermoed ik zo

-----Mounir-Dembele
-Martens-Schaars-Mendes-Holman
-Poco-Moreno-Moisander-Jaliens-
----------Romero-------------------

Dat zal hem wel worden, hoewel ik liever Lens op de positie van Holman zie spelen

[ Bericht 35% gewijzigd door fuckbuddy op 14-08-2009 15:26:17 ]
pi_71879526
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik zou me eerder zorgen maken over een een te dikke en slecht conditionele aankoop van 16 miljoen, dan om een opstootje tijdens de training van AZ beste
Neem van mij aan, dit is het begin van een tijdperk koeman waarin het zeer rustig in de selectie gaat worden. koetje heeft nog nooit ergens een selectie bij elkaar weten te houden zonder dat er ergens ruzie is en het naar buiten komt. Hij kan daar gewoon weg niet mee omgaan en eerder nog, hij kan het niet voorkomen. Wacht maar tot dat hij moet gaan bouwen aan een selectie. Dat kan hij niet.

Hoef ik me geen zorgen over te maken. Als die gast ook maar het minste goed doet in een wedstrijd is het gelijk een assist of een goal. Vorig jaar was hij idd net een natte krant, maar wel eentje met de een na meeste assists en een goaltje of 8.
Die 16mln is wel veel maar we zullen er niet aan failliet gaan mocht hij helemaal mislukken. En dan nog, ik voorzie dat Jol hem best wat discipline gaat bijbrengen.

Ga jij je maar druk maken om koetje die az best gaat verneuken als hij moet gaan bouwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71879950
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Neem van mij aan, dit is het begin van een tijdperk koeman waarin het zeer rustig in de selectie gaat worden. koetje heeft nog nooit ergens een selectie bij elkaar weten te houden zonder dat er ergens ruzie is en het naar buiten komt. Hij kan daar gewoon weg niet mee omgaan en eerder nog, hij kan het niet voorkomen. Wacht maar tot dat hij moet gaan bouwen aan een selectie. Dat kan hij niet.

Hoef ik me geen zorgen over te maken. Als die gast ook maar het minste goed doet in een wedstrijd is het gelijk een assist of een goal. Vorig jaar was hij idd net een natte krant, maar wel eentje met de een na meeste assists en een goaltje of 8.
Die 16mln is wel veel maar we zullen er niet aan failliet gaan mocht hij helemaal mislukken. En dan nog, ik voorzie dat Jol hem best wat discipline gaat bijbrengen.

Ga jij je maar druk maken om koetje die az best gaat verneuken als hij moet gaan bouwen.
wat nou als AZ weer kampioen wordt? Of 2e?
Ben je dan de eerste die roept dat je er compleet naast zat?
Of is het dan niet thuis...
pi_71886206
Scheringa Beetje interessant doen ofzo
Feyenoord Rotterdam
pi_71886637
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tuurlijk, haal de grote broer er maar weer bij

Hamdaoui is gewoon gefrustreerd dat er geen club voor hem is gekomen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71886901
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef navigator het volgende:

[..]

Tuurlijk, haal de grote broer er maar weer bij

Hamdaoui is gewoon gefrustreerd dat er geen club voor hem is gekomen.
he als een ajacies gaat lopen narren dan laat ik het niet lopen..
Maar je hebt gelijk over je laatste zin.
Dan kan je beter met je voeten laten spreken ipv moeilijk lopen doen.
Maar die scoorde de laatste 4 wedstrijden op rij. Dus gewoon blijven scoren en dan werkt tijd in je voordeel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:27:15 #197
36461 Joppy
geen colaboy
pi_71899445
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef MB23 het volgende:
Scheringa Beetje interessant doen ofzo
Ach, interessant doen of gewoon praktisch? Scheringa gebruikt de helikopter zeer regelmatig voor zakelijke afspraken, net als wel meer mensen uit de top van de zakenwereld. Nu toevallig een keer naar een voetbalwedstrijd, lekker boeiend.

Misschien zet hij Luirink en Agustien er wel uit op de middenstip
Let the beat control your body!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:12:33 #198
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71900358
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ach, interessant doen of gewoon praktisch? Scheringa gebruikt de helikopter zeer regelmatig voor zakelijke afspraken, net als wel meer mensen uit de top van de zakenwereld. Nu toevallig een keer naar een voetbalwedstrijd, lekker boeiend.

Misschien zet hij Luirink en Agustien er wel uit op de middenstip
liever op open zee
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:04:39 #199
55709 Stereotomy
pi_71901543
Heb er zin in vanavond. Lekker goed beeld met Eredivisie Live streams

Volgens mij hebben ze trouwens een foutje gemaakt met mijn kijkcode. Ik mag maar 1 wedstrijd per weekend zien, maar tot nu toe merk ik niet veel van de beperkingen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:11:04 #200
55709 Stereotomy
pi_71906074
quote:
Opstelling RKC Waalwijk: Jurgen Wevers, Hans Mulder, Toni Varela, Frank van Mosselveld, Dustley Mulder, Gérard Lifondja, Ruud Berger, Shkodran Metaj, Fred Benson, Charlison Benschop, Derk Boerrigter.

Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Niklas Moisander, Héctor Moreno, Sébastien Pocognoli, Brett Holman, David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé.
Zelfde opstelling als vorige keer tegen Sparta. Ben benieuwd hoe het gaat. Holman misschien in de tweede helft eruit voor Lens? Van der Velden heeft een blessure.
pi_71909069
Lekkere uitslag! Goed voor het zelfvertrouwen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:44:01 #202
55709 Stereotomy
pi_71909157
Goeie uitslag, maar RKC was uiterst slap. Op naar de volgende wedstrijd.

El Hamdaoui weer topscorer momenteel
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:18:06 #203
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71909855
Pak op de broek, mooi zo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71910405
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:08:06 #205
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71911966
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tof dat jij alles van te voren al weet weet jongen. Het bouwen is af. Nu moet er gepresteerd worden. Dat die 35 platen voor je kop je in de weg zitten kan jij niks aan doen. Koeman heeft overal waar ie kwam resultaten neergezet. Noem 1 trainer in Nederland (nu bij een Nederlandse club) met dezelfde palmares
pi_71914156
Dembelee

Wat zijn die commentators toch achterlijke ballen
pi_71914602
Was een prima wedstrijd idd. Perfect voor het doelsaldo en mooi dat Mounir er weer 2 bij heeft. Die moet dit seizoen weer topscorer worden.
Dembele ook gescoord, die wilt er 20 maken dit seizoen (althans dat moet ie kunnen volgens Shota)

Als je met 6-0 wint moet je nergens over zeiken en tegen je team zeggen, top niets te klagen en op naar volgende wedstrijd.
Wernbloom is wel een lekkere strijder trouwens.

Zagen jullie ook het verschil dat de gedwongen wissel van Poulsen het verschil maakte
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:35:27 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71915400
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Zagen jullie ook het verschil dat de gedwongen wissel van Poulsen het verschil maakte
Hij lijkt me beter dan Pocognoli. Hij deed het gisteren in ieder geval beter.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:31:06 #209
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_71916329
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
... mooi dat Mounir er weer 2 bij heeft. ....
Je hebt gezien dat het tweede doelpunt van Mounir op naam van Mulder is gekomen (e.d.) ?
Als ik de NOS mag geloven
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:25:35 #210
55709 Stereotomy
pi_71919717
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef elcastel het volgende:

[..]

Je hebt gezien dat het tweede doelpunt van Mounir op naam van Mulder is gekomen (e.d.) ?
Als ik de NOS mag geloven
Tja, Suarez moet topscorder worden he
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:26:43 #211
55709 Stereotomy
pi_71919752
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 04:30 schreef uwbftp het volgende:
Dembelee

Wat zijn die commentators toch achterlijke ballen
Nee, die gast gisteren (Oldenburger toch?) was de eerste in lange tijd die het goed zei. Het is Dembeeeeleeee. Net als Makeeeleeeleee.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:26:12 #212
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71922162
Wou net zeggen, doen ze het een keer goed, alsnog gezeik.
Juist aan "Dembeeluh" zat ik me al tijden te ergeren.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71926541
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tja, Suarez moet topscorder worden he
Volgens mij hielp Ooijer Mounir vanmiddag door er eentje voor Suarez zijn neus in eigen goal te leggen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:35:50 #214
55709 Stereotomy
pi_71928171
Yes, we staan 5e! Op koers voor Europees voetbal! _!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:53:29 #215
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71935722
Yes. Ik heb niks gezien verder, maar 6-0 winnen is altijd goed. Volgende week Heerenveen toch? Dat wordt n handbalscore met twee zoekende verdedigingen.

5e is een mooie uitgangspositie. Als we dat de komende wedstrijden weten vast te houden hoeven we zeker niet te klagen toch?

En ondanks het feit dat volgens bepaalde mensen het Koeman-effect al was ingetreden staan we boven de club die zij adoreren . Blijkbaar is t Koeman-effect nog steeds n beter effect dan t Jol-effect .
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:09:27 #216
55709 Stereotomy
pi_71936295
Mét De Zeeuw stonden we eerste
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:12:31 #217
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71938084
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef wallofdolls het volgende:
En ondanks het feit dat volgens bepaalde mensen het Koeman-effect al was ingetreden staan we boven de club die zij adoreren . Blijkbaar is t Koeman-effect nog steeds n beter effect dan t Jol-effect .
Ja, Heracles, Sparta en RKC is idd hetzelfde als Groningen, RKC en Psv. .
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:13:18 #219
55709 Stereotomy
pi_71938166
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Groningen is een degradatie-kandidaat momenteel hoor.
pi_71938196
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Groningen is een degradatie-kandidaat momenteel hoor.
Klopt, maar tegen Ajax spelen ze nog steeds altijd de beste wedstrijd van het seizoen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71942248
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Klopt, maar tegen Ajax spelen ze nog steeds altijd de beste wedstrijd van het seizoen
Als dat dan hun beste wedstrijd is, zijn ze zeker een degradatie kandidaat.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
pi_71942290
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

maandag 17 augustus 2009 @ 10:33:16 #223
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71943360
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heracles uit is minstens zo lastig als PSV . voor de rest speelde Groningen net zo treurig als sparta en RKC = RKC dus waar praten we over . Ajax heeft nu z'n hoogtepunt van dit seizoen wel weer gehad, wij beginnen net op gang te komen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:26:20 #224
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71944441
quote:
Rasmus Elm staat in de concrete belangstelling van AZ, maar wil niet overhaast een beslissing nemen. De Zweedse middenvelder van Kalmar FF sluit een transfer naar het eveneens ge﮴eresseerde Manchester City echter uit.

"Daarvan is geen sprake meer", stelt hij in gesprek met Aftonbladet. Elm (21) was onlangs op bezoek bij AZ en kreeg ook een rondleiding bij Bayer Leverkusen. "Het zijn allebei mooie clubs met aardige mensen, maar ik weet nog niet waar ik naartoe ga. Er is ook nog belangstelling van Everton."

Bij AZ moet Elm de opvolger worden van Demy de Jew, die onlangs overstapte naar rivaal ajax. Een andere telg uit de Elm-familie, Viktor, speelt sinds vorig seizoen in Friesland voor sc Heerenveen.
quote:
HHWaard @ 17-08-2009 10:21
Komt niet naar AZ, Marcel B is net zo daadkrachting met aankopen als Kew Jaliens verdedigt.
Mwehehe, wat n mafkezeen zijn t ook
pi_71944556
Demy de Jew.... Ik vind het een leuke. Tering wat heb ik een kater.
Kermis gisteren en straks weer (w'huizen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')