quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
En cliffy gaat geen vraag stellen want die heeft geen tijd
Dat zei nog in z'n laatste post in een edit
Een makkelijkequote:
Niet bepaaldquote:
Ik durf 1000 % zeker te zeggen dat je de naam kentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk haast geen films met Owen Wilson.....dus ik denk dat Patch deze maar moet raden....
dat was em!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyatt Earp?
Het tale gedeelte vergeef ik je mr_anonimous+1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fight Club
The curious tale of Benjamin Button
Zodiac
Se7en
Panic Room
Clint Eastwoodquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke persoon en noem tenminste 25 van de titels
Met een vuist vol dollars ging ik op pad met de goede, de slechte en de lelijke. We hadden brieven ontvangen uit Iwo Jima. We konden daar rijk worden voor een paar dollars meer. Miljoen dollar, liefje stond er in de brief. We hadden ook twee ezels voor zuster Sarah bij ons. Ik de bleke ruiter werd ook wel de witte jager met het zwarte hart genoemd. Maar meestal noemen ze mij vieze Harry of de geweldige vreemdeling. op weg naar een volmaakte wereld moesten we eerst langs de afgrond van Coogan en de gebroken hartberg. Het groentje stond in de vuurlinie en werd dus getroffen door de plotselinge inslag. De schutters waren Donderslag en Lichtvoet in hun roze cadillac. Ik moest hem wreken op welke manier ik maar kon, want ik ben de handhaver. Ik kreeg ze te pakken en hing ze hoog met een strak touw. Ik hoorde dat ze ontsnapt waren uit alcatraz we kwamen bij de bruggen van Madison graafschap waar ik en Honky Tonk man vroeg om Misty voor me te spelen ondertussen hesen ze de vlag van onze vaders ter ere van Kelly's helden die gingen waar adelaars durven op zoek naar absolute macht.
Nog 4 titels en je hebt hem.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:00 schreef Asap het volgende:
[..]
Clint Eastwood
Fist full of Dollars
Good, bad and Ugly
Letters from Iwo Jima
For a few dollars more
Million Dollar Baby
Two mules for sister Sarah
Dirty Harry
Heartbreak Ridge
Coogan Bluff
Pale Rider
The Rookie
In the line of fire
Pink Cadillac
Sudden Impact
Thunderbolt and lightfoot
Escape from Alcatraz
Bridges of Madison County
Flags of our Fathers
Honky Tonk man
Kelly's Heroes
Absolute Power
Where the Eagles Dare
A fistfull of dollarsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke persoon en noem tenminste 25 van de titels
Met een vuist vol dollars ging ik op pad met de goede, de slechte en de lelijke. We hadden brieven ontvangen uit Iwo Jima. We konden daar rijk worden voor een paar dollars meer. Miljoen dollar, liefje stond er in de brief. We hadden ook twee ezels voor zuster Sarah bij ons. Ik de bleke ruiter werd ook wel de witte jager met het zwarte hart genoemd. Maar meestal noemen ze mij vieze Harry of de geweldige vreemdeling. op weg naar een volmaakte wereld moesten we eerst langs de afgrond van Coogan en de gebroken hartberg. Het groentje stond in de vuurlinie en werd dus getroffen door de plotselinge inslag. De schutters waren Donderslag en Lichtvoet in hun roze cadillac. Ik moest hem wreken op welke manier ik maar kon, want ik ben de handhaver. Ik kreeg ze te pakken en hing ze hoog met een strak touw. Ik hoorde dat ze ontsnapt waren uit alcatraz we kwamen bij de bruggen van Madison graafschap waar ik en Honky Tonk man vroeg om Misty voor me te spelen ondertussen hesen ze de vlag van onze vaders ter ere van Kelly's helden die gingen waar adelaars durven op zoek naar absolute macht.
Play misty for me, Any wich way you can en The magnificent stranger waren er ook nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:02 schreef Asap het volgende:
Perfect World?
White hunter?
Black Heart?
Tight Rope
Hung em up high?
The Enforcer
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
is dat leatherface van texas chainsaw massacre
gi jane...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:28 schreef Asap het volgende:
Viggo Mortensen toch?
American Yakuza
Perfect Murder
28 days
en ???
Dat maakt vier samen met die van Sam. De afbeelding is afkomstig uit The Reflecting Skin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:28 schreef Asap het volgende:
Viggo Mortensen toch?
American Yakuza
Perfect Murder
28 days
en ???
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch niet die lesbian vampire dinges?
Hey, het was maar om iemand anders een hint te gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Asap het volgende:
[..]
![]()
Ik keur hem gewoon goed! Lesbian Vampire Killers! (Overigens niet de moeite waard...)
dyonvbaal +1
That's the questionquote:
Close, but no cigar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Asap het volgende:
Stone Cold Steve Austin... maar 7 films!?
The Condemned
Longest Yard
?
Een beetje, de persoon die ik zoek is iets langer, en toch moet ik zeggen iets meer een bullenbak type, breder, gespierder...quote:
Correct!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Asap het volgende:
Is het die gast uit Universal Soldier of is dat ook Stone Cold...
Hoe heet die kerel uit Troy ook alweer (ook van Fearless) die is ook wel bruut
Dan ken je ook wel de belangrijkste (nee, ok, zo belangrijk is die niet, maar ik vind em wel het grappigstquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef skittelman het volgende:
wwe-ers
ken alleen Hulk Hogan,stone cold steve, kane Rey Mysterio
Nog 6 films.... dat gaat me niet lukken, kan wel een American Football film herinneren, maar welke...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Correct!
Nog maar 6 films te gaan en een naam natuurlijk
Bill, aangenaam.quote:
Looney tunes back in action. das nummer 3. nog 4 te gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:31 schreef skittelman het volgende:
die looney tunes film (hangt een poster van in onze keuken)
Nou ok, omdat het de 5de is vandaag. En jij zojuist de laatste 2 voor de 5 gegeven hebt, mag jij de volgende vraag stellen. Is dat niet lief van me?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Santa Slay en Ready to rumble maar dan houdt het wel op.....
Intre +1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij slaat een bodyguard met z'n hoofd op het op de tafel staande potlood.
-edit-
Met zijn oog dus.
Dolle_Hondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even wat FMT-trivia! Er zijn tot nu toe 79 maanden geweest met een eigen FMT-topic. Graag zeven FOK!kers die in de top-10 van meeste deelnames staan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dolle_Hond(13 - 39)
Patch(03 - 61)
SOK(01 - 65)
Mr_Anonimous(17 - 33)
InTrePidIvity(02 - 62)
Scanman(38 - 18)
Khalein(30 - 21)
Sokolsky(25 - 27)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Blaatschaap(39 - 18)
OscarWilde(58 - 11)
Mamamiep(48 - 13 )
Lonewolf2003(08 - 50)
Mike(24 - 30)
Gorro(23 - 30)
FMT in de huidige opzet is 79 maanden bezig. De getallen tussen haakjes zijn respectievelijk de positie op de lijst en het aantal maanddeelnames van de betreffende user.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
maanden zullen de verschillende maanden (bv augustus 2009) zijn, de getallen zijn de rang en hoeveel topics...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
Dat maakt zes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ranja(07 - 51)
California(04 - 56)
GFP(31 - 21)
SODA(37 - 19)
Doff(12 - 40)
tombolafan +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef tombolafan het volgende:
eeeeeeeeeeeeeh...
wyccie???(09 - 47)
fluffy_augurk???(218 - 1)
Mennoson???(55 - 12)
dyonvbaal???(28 - 24)
(ik roep alleen namen die ik heb langs horen komen ivm de film...)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Artyshock (76 - 7)
EricusMaximus (14 - 38)
Falco (40 - 17)
Die telt nog niet meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Heb ik nog niet in augustus meegedaan?
Vast geen Alan Rickman.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:(Hammersmith, Londen, 21 februari 1946) is een Engelse toneel- en filmacteur. Hij won meer dan tien filmprijzen gedurende zijn acteerloopbaan, waaronder een Golden Globe, een BAFTA Award en een Emmy Award.
Hij werd geboren als zoon van een Ierse katholieke vader en een Methodistische moeder uit Wales. In het gezin was met andere woorden een constante geloofsstrijd gaande. Zijn vader stierf toen hij acht jaar oud was en daarna werd hij alleen door zijn moeder opgevoed.
werkte als grafisch ontwerper voordat hij begin jaren zeventig werd toegelaten tot de Royal Academy of Dramatic Art in Londen. Sindsdien is hij niet meer weg te denken van het Engelse toneel. Hij maakte in het bijzonder indruk met zijn interpretatie van de mannelijke hoofdrol in Les Liaisons Dangereuses, dat de Royal Shakespeare Company in 1985 op de planken bracht.
Het brede Britse publiek leerde hem in de jaren tachtig kennen als Mr. Slope in de BBC-serie Barchester Towers, maar buiten Engeland is hij vooral bekend van zijn filmrollen. Hij speelt in Britse films meestal in kostuumdrama, terwijl Hollywood hem doorgaans de rol van slechterik toebedeelt.
Wie zoek ik???
quote:
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halenquote:
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halen
Nog even een leuke vraag stellen en zometeen maar gaan slapen
Morgen natuurlijk weer werken.. en anderhalf uur reistijd
Vreemd gaan is vaak lekkerder dan gewoon gaan.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
hij is inderdaad fantastisch! En nu een vraag!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!Leuke film, met de kerst nog gezien...
En hij is zo'n gave acteur. Die stem, machtig
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
While You Were Sleeping
Independence Day
...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Brilletje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, van één van de films. Ik dacht van allebei. Nouja.
The Flyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Cats and Dogsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Ik dacht, ik doe geen vervolgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cats and Dogs
The life aquatic with steve zissou
The lost World: Jurassic Park 2
Mogge
Ik ben het iig welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was
Jurassic Park is gaaf
Dwz de 1e is de beste en de leukste
Heb hem zelfs op DVD en op VHS
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvd
Jurassic Park was vroeger bij uitstek mijn favoriete film
Bij mij ook nog hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorieten
Net als Independance Day en The Abyss
Dino's zijn nog steeds fascinerendquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bij mij ook nog hoor
Alleen vroeger was ik er echt zwaar fan van. Dinosaurussen in het algemeen natuurlijkIk was 7 denk ik toen de film uitkwam.
Ik spaarde ook van die tijdschriften met dinosaurusbotten dat je je eigen skelet kon maken
Dopekoe+1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cats and Dogs
The life aquatic with steve zissou
The lost World: Jurassic Park 2
Mogge
Jurassic Park museum??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dino's zijn nog steeds fascinerend
Ben altijd benieuwd of ze nog iets levends zullen vinden of iig een soort van nieuw fossiel ofzo
Die tijdschriften heb ik nooit gehad, wel de boeken van Crichton gelezen en natuurlijk naar het Jurassic Park Museum geweest in 1993
Pssstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pssst
FMT-Slowchat - Over films, liefde en kassameisjes...
Dat kan niet, daar ben ik ook al bezig en dan lopen er 2 onderwerpen door elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pssst
FMT-Slowchat - Over films, liefde en kassameisjes...
Testje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Pssst
We willen toch een deeltje X halen?
[SC] Oh, daar dacht ik niet aan. Dat is wel irritant natuurlijk. Helpt het zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Testje.
-edit-
Niks aan de hand.
Maar ik moet met tellen door al die slowchat heenlezen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
[SC] Oh, daar dacht ik niet aan. Dat is wel irritant natuurlijk. Helpt het zo?![]()
En ondertussen tikken de reacties door
Dinosaursquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
Nu we toch zo met Jurassic Park bezig zijn
Doe mij maar 7 keywords volgens imdb
Ik ben rebels en heb geen pak aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
spoor liever dopekoe-in-pak aan om een vraag te bedenken!!!
dinosaurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
Nu we toch zo met Jurassic Park bezig zijn
Doe mij maar 7 keywords volgens imdb
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben rebels en heb geen pak aan
Gewoon spijkerbroek en een pall mall blouse
En sneakers
Science was de 7e die werd genoemdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dinosaurs
Monsters
Island
Disaster
Science
DNA
Cloning
History
Amusement Park
Helicopter
Jeeps
T-Rex
Raptor
Zit er iets tussen?
Sam Neillquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ben nu fitnessen, dus doe een makkelijke:
12 acteurs die in 1 of meer van de JP films hebben gespeeld.
Zeker? Speel door!
Natuurlijk, Wayne Knight..... Dat was Dennis Nedryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ariana Richards
Wayne Knight
Vince Vaughn
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ariana Richards
Wayne Knight
Vince Vaughn
Ik weet amper hoe ik ze uit moet spreken laat staan spellen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Graag zeven films met een Italiaanse titel die uit meer dan drie woorden bestaat. In het Italiaans. Zonder fouten (ook de accenten niet dus).
Daar zit nog ergens een accent opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
La Vita e Bella (of er accenten in zitten weet ik niet...)
Daar houdt mijn Italiaans toch opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar zit nog ergens een accent op
Geen idee maar ik kan iig geen italiaansquote:
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Flitspaal het volgende:
Il generale della Rovere
Ladri di bicicletta
Nuovo cinema Paradiso
La dolce vita
E le nave va
Pane e tulipani
La stanza del figlio
Ik krijg de neiging om zoals in Hunger de muren te bekleden, maar dan bij Intre.
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergeten
Zo niet![]()
Laat de volgende vraag ajb weer mainstream zijn....
Ik heb juist titels genomen, waarvan ik redelijk zeker denk dat er geen leestekens op hoeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergeten
Zo niet![]()
Laat de volgende vraag ajb weer mainstream zijn....
Als ik een vraag stel, is die niet mainstreamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:56 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als ik een vraag stel, is die niet mainstream.
quote:
Met dank aan Fluffy_Augurk pakt Filtspaal het puntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Flitspaal het volgende:
Il generale della Rovere
Ladri di bicicletta(meervoudsvorm
)
Nuovo cinema Paradiso
La dolce vita
E le nave va
Pane e tulipani
La stanza del figlio
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan Fluffy_Augurk pakt Filtspaal het punt
Flitspaal +1
Het mag best een beetje op niveau vind ik. Er is een tijd geweest dat er vrijwel alleen gevraagd werd naar Japanse dichters die tevens een acteercarrière ambieerden, maar daar niet aan toekwamen doordat het regime van de shogun hen bevolen had om te werken op de rijstvelden en daar dan drie films van. Da's een beetje teveel van het goede, maar tegenwoordig is het allemaal weer wat simpel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.
Ik ben voor de middenweg... meestal mainstream maar ook wel van dit soort aparte vragen. Hoe moeilijker je het niveau maakt hoe minder snel er nieuwe mensen mee zullen doen en hoe groter de kans is dat huidige deelnemers af gaan haken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het mag best een beetje op niveau vind ik. Er is een tijd geweest dat er vrijwel alleen gevraagd werd naar Japanse dichters die tevens een acteercarrière ambieerden, maar daar niet aan toekwamen doordat het regime van de shogun hen bevolen had om te werken op de rijstvelden en daar dan drie films van. Da's een beetje teveel van het goede, maar tegenwoordig is het allemaal weer wat simpel.
Ik hou mezelf altijd als maatstaf; als ik veel punten haal, dan ligt het niveau vrij laag
eens!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben voor de middenweg... meestal mainstream maar ook wel van dit soort aparte vragen. Hoe moeilijker je het niveau maakt hoe minder snel er nieuwe mensen mee zullen doen en hoe groter de kans is dat huidige deelnemers af gaan haken.
Clint Eastwoodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef Flitspaal het volgende:
Hoi!
Doe maar 25 acteurs/actrices, die meer dan 5 (dus 6+) westerns op hun naam hebben.
1. Clint Eastwoodquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
15. Iron Eyes Cody
16. Gene Hackman
17. M. Emmett Walsh
18. Jack Elam
19. Gary Cooper
20. Franco Nero
21. Terence Hill
22. Bud Spencer
23. Sam Elliott
Dat is je probleemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Barbara Stanwyck
Olivia De Haviland
Het lijstje met Yul Brynner en consorten was er geen een goed van?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat is je probleem.
Je denkt nogal laat aan vrouwen.
mr_anonimous +1
Jawel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het lijstje met Yul Brynner en consorten was er geen een goed van?
Ik associeer westerns, oorlogsfilms en actiefilms met acteurs en romcoms en porno met actricesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:04 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dat verergert de zaak voor de verdachte, u dus, alleen maar.
De naam komt me bekend voor idd....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen ken wel acteur Yul Brynner maar in welke film zit een personage Yul Brynner?
Hey Chielus is back!quote:
Sportfilm.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De naam komt me bekend voor idd....
Maar waarvan.....
Nee, het was een 'zeer groot' acteurs laatste kunstje....quote:
Nee....ras is wel een issue in die film....quote:
Nee, groot acteur moet je letterlijk nemen.....quote:
Cool Runnings ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen.....
Malik Yoba's personage heet Yul Brynner in die film.quote:
De combinatie van groot acteur (John Candy) en het meedoen cliche deed het hemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Malik Yoba's personage heet Yul Brynner in die film.
Dopekoe +1
Er zitten er maar 12 inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gene Wilder / Richard Pryor
Charlie's Chocolate FactoryTitel is anders
The Little Prince
Which Way Up?
Woman In Red
Hear No Evil, See No Evil
Critical Condition
Young Frankenstein
The World's Best Loverniet best maar .........
Brewsters Millions
The Silver Streak
The Blue Hanger?niet hanger maar een halsband in het engels
Shanghai?
Hanky Panky?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charlie & The Chocolate Factory
The World's Greatest Lover
The Blue Collar
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Willie Wonka & The Chocolate Factory?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat gebeurt er met de kinderen in de snoepfabriek? In de oude versie.
Waren het niet eekhoorns ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
Eentje valt in de chocoladerivier, eentje wordt verkleind en geteleporteerd, eentje wordt paars, eentje wordt meegevoerd door de ganzen/kippen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
Eentje valt in de chocoladerivier(en wordt door de buizen heengezogen en zit daar vast)
eentje wordt verkleind en geteleporteerd
eentje wordt paarsIets specifieker graag.
eentje wordt meegevoerd door de ganzen/kippenOok niet helemaal juist, met haar gebeurt hetzelfde als een bepaald soort eieren.
Eentje probeert experimentele kauwgom en wordt een bosbes en moet geperst worden.quote:
Noten,Wyccie....Noten.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, de eekhoorns testen de eieren!
Ik haalde oud en nieuw doorelkaar!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef wyccie het volgende:
Oh. Hoe zit het dan met die kippen/ganzen en eieren?
Dat klopt en de bosbes klopt ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh in die oude gaat ze op zo'n legkussen zitten en omdat ze rot is zakt ze door dat gat!
Bingoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah dat frisdrankje waar je van gaat zweven moment. Ze vliegen bijna tegen een ventilator aan en door boeren landen ze weer....
En Eurotripquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Michelle Trachtenberg - Mysterious Skin
Dat was dan ook bewustquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:51 schreef California het volgende:
Anthony Stewart Head
...
Lindsay Crouse
House of Games
....
Eliza Dushku
The Alphabet Murders
...
James Marsters
...
Nicholas Brendon
...
Gast met moeilijke naam uit twee Star Trek-series en vast een paar films
...
Glenn Quinn
...
Wow, in een Whedon-show spelen is niet goed voor je filmcarrière.
Als er nou 20 afleveringen van Dollhouse waren, kwam ik er wel.
Marie Antoinette, Kirsten Dunst, ... ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef hornage het volgende:
Opstartertje dus.
Handen aan de knoppen.....
Welke film en 3 namen?
[ afbeelding ]
Das dan de derde naam jah!quote:
Er mag ook wel eens goed nagedacht moeten worden over één van mijn vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik neem aan dat iedereen wel de trivia begrijpt, maar ik zou nu zo snel niet even een link weten,
Groot gemis!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken de film Big Fish niet dus houdt het voor mij snel op
Absoluut, same herequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Wat Fluffy zegt; Zweep er over!
één van mijn favoriete films! kan hem keer op keer kijken.
vandaar dat ik zei alleen de combo van 4 films geldtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef hornage het volgende:
Down With Love? Dan heb je Cinderella Man al met Big Fish
California +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef California het volgende:
Gladiator (Russell Crowe) Cinderella Man (Paul Giamatti) The Illusionist (Edward Norton) Everyone Says I Love You (Natalie Portman) The Phantom Menace (Ewan McGregor) Big Fish
Ik gok zo'n domme dansfilm met Kirsten Dunst uit Virgin Suicides (Woods & Turner)?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef California het volgende:
Dushku is vanochtend nog voorbij gekomen, toen bleek al dat de keus beperkt is.
Ow, dan is het:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik gok zo'n domme dansfilm met Kirsten Dunst uit Virgin Suicides (Woods & Turner)?
inderdaadquote:
The Usual Suspects (De koffiemok aan het einde)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik werk op dit moment met Senseo's, dus graag twintig films waarop het keyword 'coffee' van toepassing is.
the devil wears prada?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niks goed.
Even wat tips.
Het gaat om films met:Bruce Willis Eddie Murphy Gina Gershon Pierce Brosnan James Dean Hank Azaria
Het gaat om films van:Steven Spielberg David Lynch Kevin Smith John Frankenheimer Billy Wilder Kurt Wimmer
Het gaat om films over:Eekhoorns Een modebitch De vakantie van een kluns Een vervolgfilm van een vieze vent
pfffffffffff nog 4 dus... iemand wakker die m weet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Coffee & Cigarettes
The Usual suspects
Spoorloos
Office Space
Pulp Fiction
A Nightmare On Elm Street
The Devil Wears Prada
The Apartment
Mr. Bean's Holiday
Bound
Ronin
Alvin and the Chipmunks