Vreemd gaan is vaak lekkerder dan gewoon gaan.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
hij is inderdaad fantastisch! En nu een vraag!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!Leuke film, met de kerst nog gezien...
En hij is zo'n gave acteur. Die stem, machtig
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
While You Were Sleeping
Independence Day
...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Brilletje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, van één van de films. Ik dacht van allebei. Nouja.
The Flyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Cats and Dogsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Ik dacht, ik doe geen vervolgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cats and Dogs
The life aquatic with steve zissou
The lost World: Jurassic Park 2
Mogge
Ik ben het iig welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was
Jurassic Park is gaaf
Dwz de 1e is de beste en de leukste
Heb hem zelfs op DVD en op VHS
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvd
Jurassic Park was vroeger bij uitstek mijn favoriete film
Bij mij ook nog hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorieten
Net als Independance Day en The Abyss
Dino's zijn nog steeds fascinerendquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bij mij ook nog hoor
Alleen vroeger was ik er echt zwaar fan van. Dinosaurussen in het algemeen natuurlijkIk was 7 denk ik toen de film uitkwam.
Ik spaarde ook van die tijdschriften met dinosaurusbotten dat je je eigen skelet kon maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |