InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ariana Richards
Wayne Knight
Vince Vaughn
Ik weet amper hoe ik ze uit moet spreken laat staan spellen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Graag zeven films met een Italiaanse titel die uit meer dan drie woorden bestaat. In het Italiaans. Zonder fouten (ook de accenten niet dus).
Daar zit nog ergens een accent opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
La Vita e Bella (of er accenten in zitten weet ik niet...)
Daar houdt mijn Italiaans toch opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar zit nog ergens een accent op
Geen idee maar ik kan iig geen italiaansquote:
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Flitspaal het volgende:
Il generale della Rovere
Ladri di bicicletta
Nuovo cinema Paradiso
La dolce vita
E le nave va
Pane e tulipani
La stanza del figlio
Ik krijg de neiging om zoals in Hunger de muren te bekleden, maar dan bij Intre.
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergeten
Zo niet![]()
Laat de volgende vraag ajb weer mainstream zijn....
Ik heb juist titels genomen, waarvan ik redelijk zeker denk dat er geen leestekens op hoeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog leestekens enzo vergeten
Zo niet![]()
Laat de volgende vraag ajb weer mainstream zijn....
Als ik een vraag stel, is die niet mainstreamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:56 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als ik een vraag stel, is die niet mainstream.
quote:
Met dank aan Fluffy_Augurk pakt Filtspaal het puntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Flitspaal het volgende:
Il generale della Rovere
Ladri di bicicletta(meervoudsvorm
)
Nuovo cinema Paradiso
La dolce vita
E le nave va
Pane e tulipani
La stanza del figlio
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan Fluffy_Augurk pakt Filtspaal het punt
Flitspaal +1
Het mag best een beetje op niveau vind ik. Er is een tijd geweest dat er vrijwel alleen gevraagd werd naar Japanse dichters die tevens een acteercarrière ambieerden, maar daar niet aan toekwamen doordat het regime van de shogun hen bevolen had om te werken op de rijstvelden en daar dan drie films van. Da's een beetje teveel van het goede, maar tegenwoordig is het allemaal weer wat simpel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo'n apart vraagje tussendoor moet kunnen maar de volgende idd weer mainstream ajb.
Ik ben voor de middenweg... meestal mainstream maar ook wel van dit soort aparte vragen. Hoe moeilijker je het niveau maakt hoe minder snel er nieuwe mensen mee zullen doen en hoe groter de kans is dat huidige deelnemers af gaan haken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het mag best een beetje op niveau vind ik. Er is een tijd geweest dat er vrijwel alleen gevraagd werd naar Japanse dichters die tevens een acteercarrière ambieerden, maar daar niet aan toekwamen doordat het regime van de shogun hen bevolen had om te werken op de rijstvelden en daar dan drie films van. Da's een beetje teveel van het goede, maar tegenwoordig is het allemaal weer wat simpel.
Ik hou mezelf altijd als maatstaf; als ik veel punten haal, dan ligt het niveau vrij laag
eens!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben voor de middenweg... meestal mainstream maar ook wel van dit soort aparte vragen. Hoe moeilijker je het niveau maakt hoe minder snel er nieuwe mensen mee zullen doen en hoe groter de kans is dat huidige deelnemers af gaan haken.
Clint Eastwoodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef Flitspaal het volgende:
Hoi!
Doe maar 25 acteurs/actrices, die meer dan 5 (dus 6+) westerns op hun naam hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |