quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dolle_Hond(13 - 39)
Patch(03 - 61)
SOK(01 - 65)
Mr_Anonimous(17 - 33)
InTrePidIvity(02 - 62)
Scanman(38 - 18)
Khalein(30 - 21)
Sokolsky(25 - 27)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Blaatschaap(39 - 18)
OscarWilde(58 - 11)
Mamamiep(48 - 13 )
Lonewolf2003(08 - 50)
Mike(24 - 30)
Gorro(23 - 30)
FMT in de huidige opzet is 79 maanden bezig. De getallen tussen haakjes zijn respectievelijk de positie op de lijst en het aantal maanddeelnames van de betreffende user.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
maanden zullen de verschillende maanden (bv augustus 2009) zijn, de getallen zijn de rang en hoeveel topics...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
Dat maakt zes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ranja(07 - 51)
California(04 - 56)
GFP(31 - 21)
SODA(37 - 19)
Doff(12 - 40)
tombolafan +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef tombolafan het volgende:
eeeeeeeeeeeeeh...
wyccie???(09 - 47)
fluffy_augurk???(218 - 1)
Mennoson???(55 - 12)
dyonvbaal???(28 - 24)
(ik roep alleen namen die ik heb langs horen komen ivm de film...)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Artyshock (76 - 7)
EricusMaximus (14 - 38)
Falco (40 - 17)
Die telt nog niet meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Heb ik nog niet in augustus meegedaan?
Vast geen Alan Rickman.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:(Hammersmith, Londen, 21 februari 1946) is een Engelse toneel- en filmacteur. Hij won meer dan tien filmprijzen gedurende zijn acteerloopbaan, waaronder een Golden Globe, een BAFTA Award en een Emmy Award.
Hij werd geboren als zoon van een Ierse katholieke vader en een Methodistische moeder uit Wales. In het gezin was met andere woorden een constante geloofsstrijd gaande. Zijn vader stierf toen hij acht jaar oud was en daarna werd hij alleen door zijn moeder opgevoed.
werkte als grafisch ontwerper voordat hij begin jaren zeventig werd toegelaten tot de Royal Academy of Dramatic Art in Londen. Sindsdien is hij niet meer weg te denken van het Engelse toneel. Hij maakte in het bijzonder indruk met zijn interpretatie van de mannelijke hoofdrol in Les Liaisons Dangereuses, dat de Royal Shakespeare Company in 1985 op de planken bracht.
Het brede Britse publiek leerde hem in de jaren tachtig kennen als Mr. Slope in de BBC-serie Barchester Towers, maar buiten Engeland is hij vooral bekend van zijn filmrollen. Hij speelt in Britse films meestal in kostuumdrama, terwijl Hollywood hem doorgaans de rol van slechterik toebedeelt.
Wie zoek ik???
quote:
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halenquote:
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halen
Nog even een leuke vraag stellen en zometeen maar gaan slapen
Morgen natuurlijk weer werken.. en anderhalf uur reistijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |