quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dolle_Hond(13 - 39)
Patch(03 - 61)
SOK(01 - 65)
Mr_Anonimous(17 - 33)
InTrePidIvity(02 - 62)
Scanman(38 - 18)
Khalein(30 - 21)
Sokolsky(25 - 27)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Blaatschaap(39 - 18)
OscarWilde(58 - 11)
Mamamiep(48 - 13 )
Lonewolf2003(08 - 50)
Mike(24 - 30)
Gorro(23 - 30)
FMT in de huidige opzet is 79 maanden bezig. De getallen tussen haakjes zijn respectievelijk de positie op de lijst en het aantal maanddeelnames van de betreffende user.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
maanden zullen de verschillende maanden (bv augustus 2009) zijn, de getallen zijn de rang en hoeveel topics...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de vraag niet echt.
Wat zijn maanden met een eigen FMT-topic? En de getallen achter de namen?
Dat maakt zes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ranja(07 - 51)
California(04 - 56)
GFP(31 - 21)
SODA(37 - 19)
Doff(12 - 40)
tombolafan +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef tombolafan het volgende:
eeeeeeeeeeeeeh...
wyccie???(09 - 47)
fluffy_augurk???(218 - 1)
Mennoson???(55 - 12)
dyonvbaal???(28 - 24)
(ik roep alleen namen die ik heb langs horen komen ivm de film...)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Artyshock (76 - 7)
EricusMaximus (14 - 38)
Falco (40 - 17)
Die telt nog niet meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Heb ik nog niet in augustus meegedaan?
Vast geen Alan Rickman.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:(Hammersmith, Londen, 21 februari 1946) is een Engelse toneel- en filmacteur. Hij won meer dan tien filmprijzen gedurende zijn acteerloopbaan, waaronder een Golden Globe, een BAFTA Award en een Emmy Award.
Hij werd geboren als zoon van een Ierse katholieke vader en een Methodistische moeder uit Wales. In het gezin was met andere woorden een constante geloofsstrijd gaande. Zijn vader stierf toen hij acht jaar oud was en daarna werd hij alleen door zijn moeder opgevoed.
werkte als grafisch ontwerper voordat hij begin jaren zeventig werd toegelaten tot de Royal Academy of Dramatic Art in Londen. Sindsdien is hij niet meer weg te denken van het Engelse toneel. Hij maakte in het bijzonder indruk met zijn interpretatie van de mannelijke hoofdrol in Les Liaisons Dangereuses, dat de Royal Shakespeare Company in 1985 op de planken bracht.
Het brede Britse publiek leerde hem in de jaren tachtig kennen als Mr. Slope in de BBC-serie Barchester Towers, maar buiten Engeland is hij vooral bekend van zijn filmrollen. Hij speelt in Britse films meestal in kostuumdrama, terwijl Hollywood hem doorgaans de rol van slechterik toebedeelt.
Wie zoek ik???
quote:
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halenquote:
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Echt waar? Gokte het alleen maar omdat ik toevallig weet dat hij veel toneel doet. Maar kan me niet veel rollen als slechterik voor de geest halen
Nog even een leuke vraag stellen en zometeen maar gaan slapen
Morgen natuurlijk weer werken.. en anderhalf uur reistijd
Vreemd gaan is vaak lekkerder dan gewoon gaan.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso in harry potter lijkt ie slecht, en in robin hood is hij ook niet de leukste. en in love actually gaat ie soort van vreemd (dat moet jij als romanticus toch slecht vinden...)
hij is inderdaad fantastisch! En nu een vraag!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel hij niet echt vreemd gaat!Leuke film, met de kerst nog gezien...
En hij is zo'n gave acteur. Die stem, machtig
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
While You Were Sleeping
Independence Day
...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Brilletje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, van één van de films. Ik dacht van allebei. Nouja.
The Flyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Cats and Dogsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 andere films van Jeff Goldblum
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef tombolafan het volgende:
eeeehm... sam neill, is dat niet die van Jurassic Park ()???
geen idee wat de koppeling is...
Ik dacht, ik doe geen vervolgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cats and Dogs
The life aquatic with steve zissou
The lost World: Jurassic Park 2
Mogge
Ik ben het iig welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was
Jurassic Park is gaaf
Dwz de 1e is de beste en de leukste
Heb hem zelfs op DVD en op VHS
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik had hem vroeger op VHS en nu op dvd
Jurassic Park was vroeger bij uitstek mijn favoriete film
Bij mij ook nog hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij staat nu ook nog steeds bij mijn favorieten
Net als Independance Day en The Abyss
Dino's zijn nog steeds fascinerendquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bij mij ook nog hoor
Alleen vroeger was ik er echt zwaar fan van. Dinosaurussen in het algemeen natuurlijkIk was 7 denk ik toen de film uitkwam.
Ik spaarde ook van die tijdschriften met dinosaurusbotten dat je je eigen skelet kon maken
Dopekoe+1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cats and Dogs
The life aquatic with steve zissou
The lost World: Jurassic Park 2
Mogge
Jurassic Park museum??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dino's zijn nog steeds fascinerend
Ben altijd benieuwd of ze nog iets levends zullen vinden of iig een soort van nieuw fossiel ofzo
Die tijdschriften heb ik nooit gehad, wel de boeken van Crichton gelezen en natuurlijk naar het Jurassic Park Museum geweest in 1993
Pssstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pssst
FMT-Slowchat - Over films, liefde en kassameisjes...
Dat kan niet, daar ben ik ook al bezig en dan lopen er 2 onderwerpen door elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pssst
FMT-Slowchat - Over films, liefde en kassameisjes...
Testje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Pssst
We willen toch een deeltje X halen?
[SC] Oh, daar dacht ik niet aan. Dat is wel irritant natuurlijk. Helpt het zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Testje.
-edit-
Niks aan de hand.
Maar ik moet met tellen door al die slowchat heenlezen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
[SC] Oh, daar dacht ik niet aan. Dat is wel irritant natuurlijk. Helpt het zo?![]()
En ondertussen tikken de reacties door
Dinosaursquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
Nu we toch zo met Jurassic Park bezig zijn
Doe mij maar 7 keywords volgens imdb
Ik ben rebels en heb geen pak aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
spoor liever dopekoe-in-pak aan om een vraag te bedenken!!!
dinosaurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
Nu we toch zo met Jurassic Park bezig zijn
Doe mij maar 7 keywords volgens imdb
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben rebels en heb geen pak aan
Gewoon spijkerbroek en een pall mall blouse
En sneakers
Science was de 7e die werd genoemdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dinosaurs
Monsters
Island
Disaster
Science
DNA
Cloning
History
Amusement Park
Helicopter
Jeeps
T-Rex
Raptor
Zit er iets tussen?
Sam Neillquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ben nu fitnessen, dus doe een makkelijke:
12 acteurs die in 1 of meer van de JP films hebben gespeeld.
Zeker? Speel door!
Natuurlijk, Wayne Knight..... Dat was Dennis Nedryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ariana Richards
Wayne Knight
Vince Vaughn
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ariana Richards
Wayne Knight
Vince Vaughn
Ik weet amper hoe ik ze uit moet spreken laat staan spellen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Graag zeven films met een Italiaanse titel die uit meer dan drie woorden bestaat. In het Italiaans. Zonder fouten (ook de accenten niet dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |