quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
En cliffy gaat geen vraag stellen want die heeft geen tijd
Dat zei nog in z'n laatste post in een edit
Een makkelijkequote:
Niet bepaaldquote:
Ik durf 1000 % zeker te zeggen dat je de naam kentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk haast geen films met Owen Wilson.....dus ik denk dat Patch deze maar moet raden....
dat was em!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyatt Earp?
Het tale gedeelte vergeef ik je mr_anonimous+1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fight Club
The curious tale of Benjamin Button
Zodiac
Se7en
Panic Room
Clint Eastwoodquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke persoon en noem tenminste 25 van de titels
Met een vuist vol dollars ging ik op pad met de goede, de slechte en de lelijke. We hadden brieven ontvangen uit Iwo Jima. We konden daar rijk worden voor een paar dollars meer. Miljoen dollar, liefje stond er in de brief. We hadden ook twee ezels voor zuster Sarah bij ons. Ik de bleke ruiter werd ook wel de witte jager met het zwarte hart genoemd. Maar meestal noemen ze mij vieze Harry of de geweldige vreemdeling. op weg naar een volmaakte wereld moesten we eerst langs de afgrond van Coogan en de gebroken hartberg. Het groentje stond in de vuurlinie en werd dus getroffen door de plotselinge inslag. De schutters waren Donderslag en Lichtvoet in hun roze cadillac. Ik moest hem wreken op welke manier ik maar kon, want ik ben de handhaver. Ik kreeg ze te pakken en hing ze hoog met een strak touw. Ik hoorde dat ze ontsnapt waren uit alcatraz we kwamen bij de bruggen van Madison graafschap waar ik en Honky Tonk man vroeg om Misty voor me te spelen ondertussen hesen ze de vlag van onze vaders ter ere van Kelly's helden die gingen waar adelaars durven op zoek naar absolute macht.
Nog 4 titels en je hebt hem.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:00 schreef Asap het volgende:
[..]
Clint Eastwood
Fist full of Dollars
Good, bad and Ugly
Letters from Iwo Jima
For a few dollars more
Million Dollar Baby
Two mules for sister Sarah
Dirty Harry
Heartbreak Ridge
Coogan Bluff
Pale Rider
The Rookie
In the line of fire
Pink Cadillac
Sudden Impact
Thunderbolt and lightfoot
Escape from Alcatraz
Bridges of Madison County
Flags of our Fathers
Honky Tonk man
Kelly's Heroes
Absolute Power
Where the Eagles Dare
A fistfull of dollarsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke persoon en noem tenminste 25 van de titels
Met een vuist vol dollars ging ik op pad met de goede, de slechte en de lelijke. We hadden brieven ontvangen uit Iwo Jima. We konden daar rijk worden voor een paar dollars meer. Miljoen dollar, liefje stond er in de brief. We hadden ook twee ezels voor zuster Sarah bij ons. Ik de bleke ruiter werd ook wel de witte jager met het zwarte hart genoemd. Maar meestal noemen ze mij vieze Harry of de geweldige vreemdeling. op weg naar een volmaakte wereld moesten we eerst langs de afgrond van Coogan en de gebroken hartberg. Het groentje stond in de vuurlinie en werd dus getroffen door de plotselinge inslag. De schutters waren Donderslag en Lichtvoet in hun roze cadillac. Ik moest hem wreken op welke manier ik maar kon, want ik ben de handhaver. Ik kreeg ze te pakken en hing ze hoog met een strak touw. Ik hoorde dat ze ontsnapt waren uit alcatraz we kwamen bij de bruggen van Madison graafschap waar ik en Honky Tonk man vroeg om Misty voor me te spelen ondertussen hesen ze de vlag van onze vaders ter ere van Kelly's helden die gingen waar adelaars durven op zoek naar absolute macht.
Play misty for me, Any wich way you can en The magnificent stranger waren er ook nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:02 schreef Asap het volgende:
Perfect World?
White hunter?
Black Heart?
Tight Rope
Hung em up high?
The Enforcer
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
is dat leatherface van texas chainsaw massacre
gi jane...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:28 schreef Asap het volgende:
Viggo Mortensen toch?
American Yakuza
Perfect Murder
28 days
en ???
Dat maakt vier samen met die van Sam. De afbeelding is afkomstig uit The Reflecting Skin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:28 schreef Asap het volgende:
Viggo Mortensen toch?
American Yakuza
Perfect Murder
28 days
en ???
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch niet die lesbian vampire dinges?
Hey, het was maar om iemand anders een hint te gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Asap het volgende:
[..]
![]()
Ik keur hem gewoon goed! Lesbian Vampire Killers! (Overigens niet de moeite waard...)
dyonvbaal +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |