En weer een toppost van een moderator. Lees even terug, ik heb geen zin om uit te leggen hoe kansloos deze post isquote:
Als PSV tegen een Bulgaarse club eruit gegooid wordt terwijl ze hierna nog een ronde moeten spelen spring ik nog een 7 gaten in het plafond naast de 3 die ik net heb gemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef EchoAlpha het volgende:
PSV mag van mij (overmorgen?) trouwens wel door![]()
Twente mag dan wel weer verliezen
Wij zijn dan ook de bestequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn altijd zo heerlijk bescheiden en vriendelijk richting andere clubs.
Kutrelkloon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef sportinguista het volgende:
Viva O Sporting !!!
[ afbeelding ]
Nu spreek je jezelf tegen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef EchoAlpha het volgende:
PSV mag van mij (overmorgen?) trouwens wel door![]()
Twente mag dan wel weer verliezen
Je zinkt wel heel erg diep als je hiervoor een kloon gaat makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef sportinguista het volgende:
Viva O Sporting !!!
[ afbeelding ]
Alle NL ploegen moeten gewoon door, redden wat er te redden valt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rot op man, ze spelen thuis tegen een tegenstander die nog minder is dan fc omniworld en zelfs dan nog een matige 1-0 in de allerlaatste minuut![]()
Die verdienen een 5-0 pak slaag met hun anti-voetbal
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.
Twente speelde vandaag gelukkig niet met 11 man op eigen helftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rot op man, ze spelen thuis tegen een tegenstander die nog minder is dan fc omniworld en zelfs dan nog een matige 1-0 in de allerlaatste minuut![]()
Die verdienen een 5-0 pak slaag met hun anti-voetbal
Dan ga ik jou, en alleen jou, enorm uitlachen bij elke nederlaag van Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als PSV tegen een Bulgaarse club eruit gegooid wordt terwijl ze hierna nog een ronde moeten spelen spring ik nog een 7 gaten in het plafond naast de 3 die ik net heb gemaakt![]()
Nog een stukje pleepapier die ik morgenochtend kan gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]Jullie? Ik ga langer naar Ajax dan jij.
Idd zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zinkt wel heel erg diep als je hiervoor een kloon gaat maken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt de afstandsbediening en de chips al klaar liggen?
jij springt maar, dan is de kans dat ajax volgend jaar europees speelt alleen maar kleiner, eens kijken of meneer dan nog springtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als PSV tegen een Bulgaarse club eruit gegooid wordt terwijl ze hierna nog een ronde moeten spelen spring ik nog een 7 gaten in het plafond naast de 3 die ik net heb gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |