SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BlackLining het volgende:Stiekem vond ik dit wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een schrijffout hooguit. Niet dit soort achterlijke stijlfouten.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BlackLining het volgende:
Next!
Verder wel terechte klacht hoor, daar niet van. Het is zowiezo irritant
Zoizo goede klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Next!
SowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hoe onthoud jij je username als je inlogt?quote:
Next!
Je maakt een grapje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct is 'de topic', dus ook 'deze topic'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Bakkerbier het volgende:
Deze topic, kan ik me ook zo aan ergeren
Het is DIT topic mensen!
Oooh schrijf je dat zo, dat wist ik nietquote:
Het mag allebei.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Bakkerbier het volgende:
Het is DIT topic mensen!
Jij bent daar het voorbeeld van?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Remake het volgende:
wen er maar aan, nederland gaat de straattaal op.
Vind het overigens geen probleem 'het topic' en 'dit topic' te zeggen. Maar er over zeiken terwijl je geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Correct is 'de topic', dus ook 'deze topic'.
Zie ook: DE topic vs. HET topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Mensen die denken dat mensen op Fok! ontzettend slim zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent daar het voorbeeld van?
Ik dacht dat mensen hier op Fok! zo ontzettend slim waren maar dat valt dus vies tegen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:28 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Vind het overigens geen probleem 'het topic' en 'dit topic' te zeggen. Maar er over zeiken terwijl je geen gelijk heeft.Dat was mijn punt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAWOL HERR ZOTHEIDquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Om te janken.
Wat ik vandaag alleen al niet ben tegengekomen:
-Me auto
-Meer als
-Die schaap
Kom op zeg, dat je een schrijffout maakt kan ik begrijpen maar dit soort domme fouten zijn echt verschrikkelijk. Voor iedereen die z'n basisschool heeft afgemaakt mag dit geen probleem meer zijn.
Mocht je je aangesproken voelen, klik dan hier.
Dat is niet fout. Werd net gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Nagel mij aan de schandpaalIk zei net ergens in ONZ: De zoveelste smiley-topic
Kutjes, dat is waarquote:
Niet. Chrome vult 'm automatisch voor me in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:24 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
hoe onthoud jij je username als je inlogt?
Jouw zinsopbouw klopt ook niet ergquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:50 schreef misteriks het volgende:
ik ben al blij dat ik sommige users niet moet aanhoren. is waarschijnlijk nog pakken erger dan hun geschreven spinsels
Die is van mij!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Om te janken.
Wat ik vandaag alleen al niet ben tegengekomen:
-Me auto
Destemeer reden om het wel te doen dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:02 schreef MaxC het volgende:
Article 72) A Bro never spell-checks.
Je reageert er anders wel lekker opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die is van mij!Het was trouwens "me wagen" en ik wist dat het fout was vond het alleen lekker pauperig klinken. Als je de OP leest of al mijn posts hier op Fok! zul je bar weinig spelfouten ontdekken, aangezien ik er ook een hekel aan heb.
Je doet het met opzet hè?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Dat is me ook wel is opgevallen ja
Next!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowiezo of sowieso?
Gast, denk je serieus dat i... ach laat trouwens maarquote:
Ja en daar kwam je nu pas achterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gast, denk je serieus dat i... ach laat trouwens maar![]()
Ja, dat vind ik namelijk één van de ergere fouten en die zag ik nog niet in dit topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je doet het met opzet hè?
...
Toch...?
Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik namelijk één van de ergere fouten en die zag ik nog niet in dit topic
Omdat simpelweg toegeven dat je verkeerd zit geen optie is voor veel mensen (vaak de minder begaafden, overigens). Het is dus ook niet verwonderlijk dat juist mensen, die spelfouten, zoals genoemd in dit topic, maken, er meestal niet sportief op in gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Biels het volgende:
Terechte klacht. Nog ergen zijn mensen die gaan huilen over spellingnazi's zodra ze de miljoenste stijlfout hebben gemaakt.
er zijn ook mensen die er daadwerkelijk op geilen iemand andres te wijzen op een spelfoutjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Omdat simpelweg toegeven dat je verkeerd zit geen optie is voor veel mensen (vaak de minder begaafden, overigens). Het is dus ook niet verwonderlijk dat juist mensen, die spelfouten, zoals genoemd in dit topic, maken, er meestal niet sportief op in gaan
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die er daadwerkelijk op geilen iemand andres te wijzen op een spelfoutje_!
Dus als iemand als een syndroom van down patient tegen jou aan praat, maar jij kunt er, zij het met moeite, wel uit halen wat hij/zij wil zeggen, dan heb jij dat net zo lief als wanneer iemand gewoon normaal en duidelijk spreekt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Martinovibes het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan taalpuristen
Taal heeft tot doel datgene over te brengen wat je bedoelt en of iemand nou die of dit schaap zegt, ik weet wat hij wil overbrengen , daar heb ik taalpuristen niet voor nodig
Het is: dit soort domme fouten IS echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
maar dit soort domme fouten zijn echt verschrikkelijk. hier.
Een auto heeft ook als doel je van het ene naar het andere punt te brengen, en daar zijn ook regels voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Martinovibes het volgende:
Taal heeft tot doel datgene over te brengen wat je bedoelt en of iemand nou die of dit schaap zegt, ik weet wat hij wil overbrengen , daar heb ik taalpuristen niet voor nodig
http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.phpquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Bakkerbier het volgende:
Het is DIT topic mensen!
Nuances kunnen een wereld van verschil betekenenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Martinovibes het volgende:
Dat vroeg ik me ook een keer af maar dan bij de user ..-._---_-.-.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:24 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
hoe onthoud jij je username als je inlogt?
Die is blind en heeft een brailletoetsenbord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:31 schreef Real_Gangster. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook een keer al maar dan bij de user ..-._---_-.-..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |