quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 lggen
Mijn neef is echt stoer. Hij heeft zijn huis en auto verkocht en gaat samen met zijn vriendin 10 maanden reizen door Zuid Amerika... Hij is nu onderweg naar Schiphol..
quote:
Oeh. Dat zou heel rot zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Fuente het volgende:
Ieks PM, dat is nooit fijn!
B. mailt me net dat er donderdag een manager komt praten op zijn werk, er moet 30% bezuinigd worden en het kan dus zijn dat zijn afdeling gesloten wordt. Ik kan wel zeggen dat dit de worst timing ever zou zijn![]()
Maar goed, eerst maar afwachten...
En raad eens wie daar werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef PM-girl het volgende:
En wat een verademing, de service van kpn glas vergeleken met andere providers! Hulde voor kpn, nu moet het alleen nog even lukken om internet te laten werken.
B. werkt dus ook bij KPNquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Fuente, dat zou heel beroerd zijn inderdaad![]()
[..]
En raad eens wie daar werkt?
TARA zegt zelf ook dat glas ook véél leuker werken is omdat je geen belrobot bent, maar ook echt dingen mag oplossen voor de mensen
De werknemers hebben geen targets, ze moeten alleen zoveel mogelijk iedereen blij houden![]()
wat leuk! Werkt hij frontoffice, of Td?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Fuente, dat zou heel beroerd zijn inderdaad![]()
[..]
En raad eens wie daar werkt?
TARA zegt zelf ook dat glas ook véél leuker werken is omdat je geen belrobot bent, maar ook echt dingen mag oplossen voor de mensen
De werknemers hebben geen targets, ze moeten alleen zoveel mogelijk iedereen blij houden![]()
zo'n vent wil je toch niet als collegaquote:
Ik ben nu 3 weken aan het werk geweest en nog niet bij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Fuente, sterkte vast voor donderdag
Zo, weer thuisAltijd fijn zo'n eerste dag na de vakantie. Ik ben nóg niet door mijn mailtje heen
Bij deze niet van harte proficiat dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MamsX het volgende:
Ik ben jarig en feliciteren is niet nodig ik ben namelijk nu al veel te oud aan het worden![]()
Maar ik heb een kadobon voor de ikea en nu kan ik de ikea inlopen en wel alles kopen wat ik denk] nodig te hebben..
voeg dan wat zinnigs toe ipv een achterlijke tvp..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
tvp
Wat sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al zo dramatisch doet over ouder worden. Be warned, het wordt nog veel erger!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MamsX het volgende:
Ik ben jarig en feliciteren is niet nodig ik ben namelijk nu al veel te oud aan het worden![]()
Maar ik heb een kadobon voor de ikea en nu kan ik de ikea inlopen en wel alles kopen wat ik denk] nodig te hebben..
Weglopertje + zandgooiertje = zandlopertje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hatelijk gefeliciteerd MamsX
Strand was nicealleen een beetje veel gedoe met zo`n klein weglopertje annex zandgooiertje erbij
hahaha ik heb serieus mijn ouders etc meegegeven dat ik geen cadeau wilde hebben..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al zo dramatisch doet over ouder worden. Be warned, het wordt nog veel erger!
En verder: als je eigenlijk niet jarig wil zijn moet je ook geen kado's aannemen. Vind ik!
NIet het einde van de wereld? Wat dacht je van pas aan het begin staan van van alles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
En ik weet het ik ben nog piepjong en 22 is niet het einde van de wereld maar ik wil zo graag nog heel lang genieten van het leven en elk jaar is een jaartje dichter bij de dood![]()
Thnx, u2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee, ze zijn nu dus ik Valkenburg ook al, fannie!![]()
WB!
Klopt, dat was in Valkenburgquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:21 schreef Fannie het volgende:
Zo, ik ben weer terug van een paar dagen vakantie vieren bij vrienden op de camping in Zuid Limburg en ik wil zo wel weer terug, want het was zo gezellig
.
Maja, caravan maar weer zelf geboekt voor volgend jaar![]()
.
En Rewimo, waren jouw autoruitjes niet ingeslagen in Valkenburg laatst?
Gisteren een sigarenboer daar overvallen plus de rabobank, en vanmorgen hoorde ik dat er in een hotel een overval was geweest...... gaat lekker daar dus.
En nu ff in de tuin zitten op m'n nieuwe veranda
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Mogen we het alweer over eten hebben?
Wij eten kipshoarma. Zonder duim deze keer
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef phluphy het volgende:
Ik ben overigens benieuwd naar Kim's verslag van het bezoekje aan de computerstore!
Fijn dat het weer beter met je gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Weer thuis![]()
Heb een nachtje gelogeerd bij mijn ouders, was alles wat zat en ging niet helemaal lekker. Nu wel weer!
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef k_i_m het volgende:
Waar dacht je dat ik de afgelopen maand op heb zitten. rammelen
. Ik ben blij dat dat ding weer in de kast kan
.
THD, maar hij werkt bij Briljant, das 'oud' glasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wat leuk! Werkt hij frontoffice, of Td?
Ik word vandaag gebeld, en wellicht komt er dan meteen een monteur. Dat is wat anders dan zggo of dat klotige speedlinq!
Ik kan overigens niet pm'en nu, met de iPhone.
Neuh, gezien het geweld waarmee F. ze erin heeft moeten meppen zijn ze niet ongehavend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Rewimo het volgende:
BE, kan niet missen hè, zoiets... Kun je de sloten niet terugbrengen?
Ik heb wel ook een Apple.. maar ik háál het niet bij Snoopy natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:
Volgende keer iets eerder zo'n time-out nemen, rockaaaaatje! Zomaar een idee!
Ik ga Apple kopen. For sure! Snoopy heeft het ook.Ik mis haar.
![]()
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef E.T. het volgende:
Ik heb wel ook een Apple.. maar ik háál het niet bij Snoopy natuurlijk![]()
quote:Wij zijn vanmorgen gespot door een fokster.. terwijl we toeristje aan het uithangen waren
2 soorten vleesetende plantjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn eigenlijk happende dingesen en slurfjes?
Heb jij dat niet op school gehad vroeger?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn eigenlijk happende dingesen en slurfjes?
Ja sorry Phluph, maar hiermee kom je dus wel in Originele taal- en spelfouten #35quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef phluphy het volgende:
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.![]()
Febreze ken ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ah Free, wat ranzig! Je hebt toch van die speciale sprays om geurjtes in grodijnen/banken ed. te neutraliseren? Misschien dat zoiets ook voor je auto gaat. Weet alleen even niet hoe het heet...
Edit! Febreze ofzo! Ik ga even een linkje zoeken
Wij doen heul geen beschamende dingen in het openbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.![]()
[..]
!! Was het erg ehhh beschamend?
Dat wil ik niet horenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Freecellieuw
geen idee of je dat geurtje nog ooit wegkrijgt.
5,30 volgens de site, das best prima in dit gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
HG spul werkt inderdaad als de tierelier!! het is best wel duur maar het geld waard.
ik heb er 2 uur over nagedacht. Waar zit dat abces dat zappen minder pijnlijk maakt dan typen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef Stout het volgende:
Ik ga nog ff wat zappen, heb een heel fijn abces op een niet fijne plek dus auwie auwie awie
Ohquote:
Onder mijn borst, maar ook net weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:00 schreef fIoortje het volgende:thanks!
Stout, nou ben ik ook wel benieuwd naar je abces![]()
Prullenbak, vaatwasser, achter een kastje, koelkast?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
ergens onder of achter gekeken ? Hier heeft iemand ooit eens een mandarijn achter een houtplaat laten vallen en niet gemeld..ging ook behoorlijk meurenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
Doorgebrand stopcontact ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het is meer een beetje een smeulend luchtje. Alsof het handvat van je koekenpan verbrand.
Jaaa we gaan echo-en vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:23 schreef Stout het volgende:
ach we overleven het wel![]()
Iemand nog leuke plannen voor vandaag ?
ik heb toen wel aangegeven dat ik twitterde. Kan ik jou makkelijk vinden of moet je er net als bij mij echt om vragen ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
grappig, enige tijd terug vroeg ik eens of er nog meer twitteraars waren hier en toen kreeg ik als reactie![]()
* RockabeIIa is trots!
Net in mijn eentje een toiletbril vervangen. Dat zal er vast lollig uit gezien hebben, met die dikke buik.
Ik ga gelijk ff naar de winkel, welke heeft dat ??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom bij sommige dingen niet eens meer in de SC van OUD als ik echt de uitslag niet wil weten m@x.
En als we in de auto zitten blijft de radio ook uit.Dat was nog ten tijde van de big brother finales enzo.
Meestal zet ik dan de PC enzo ook niet aan voor ik kan gaan kijken. Zo vreselijk irritant als mensen dingen in sigs, TT's of hyves moeten gaan zetten idd.
Stout, Teatree-olie halen, op een steriel gaasje doen en dat op het abces plakken. Werkt bij mij altijd heel snel dan.
je kunt me vast wel vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Stout het volgende:
[..]
ik heb toen wel aangegeven dat ik twitterde. Kan ik jou makkelijk vinden of moet je er net als bij mij echt om vragen ?
Niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef pinquit het volgende:
oh rocka, super! ik houd van vrouwen die zelf toiletbrillen vervangen. enzo.nja
ja wel dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niet?Of ben ik nu een manwijf?
Of doe je het zelf dagelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iig bij kruiden/reform winkels maar tegenwoordig hebben ook Etos en kruidvat het volgens mij wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:37 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik ga gelijk ff naar de winkel, welke heeft dat ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twilight
Heb ze een tijd terug allemaal gelezen en ze zijn zo leuk!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Zoo net bij de huisarts geweest en we gaan vandaag gebeld worden door de kinderarts. Ik mag toch hopen dat hij dat ook daadwerkelijk snel doet want ik ben redelijk chagrijnig en agressief vandaag
Jeroen ook dus het is hier heel gezellig
Eva is zo dwars als wat, Iris huilt om alles, ow wat een feest in huize Lois
Chagrijnig en aggressief lijkt mij de juiste houding om dit gesprek aan te gaan Lois!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Zoo net bij de huisarts geweest en we gaan vandaag gebeld worden door de kinderarts. Ik mag toch hopen dat hij dat ook daadwerkelijk snel doet want ik ben redelijk chagrijnig en agressief vandaag
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef m@x het volgende:
Ja, dat is idd ook wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twilight
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef m@x het volgende:Ik ben echt een enorme Twilight fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twilight
![]()
![]()
Ik heb echt genoten van de boeken![]()
Ik zal mee hopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
heeeeuhquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Stout het volgende:
* Stout gaat naar de kruitvat of etos (tegen over elkaar hier)
WTF, dat heb ik ook gedaan twee dagen geleden, nadat mijn wederhelft erdoorheen was gezaktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
grappig, enige tijd terug vroeg ik eens of er nog meer twitteraars waren hier en toen kreeg ik als reactie![]()
* RockabeIIa is trots!
Net in mijn eentje een toiletbril vervangen. Dat zal er vast lollig uit gezien hebben, met die dikke buik.
Ik blijf dat zó apart vinden, dat die kinderartsen maar met fluwelen handschoenen moeten worden aangepakt. Toen wij een verwijzing voor Lilah d'r helm nodig hadden waarschuwde de fysiotherapeute dat we vooral geen eigen initiatief moesten tonen en ook vooral met hem mee moesten praten en al helemaaaaaal niet moesten vertellen dat we de afspraak met het orthopedisch centrum al hadden gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Wat een kl*tebericht Mefke, soms lijkt het maar niet op te houden met nare dingen he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef mefke79 het volgende:
Lois, met verbazing lees ik telkens de reacties van het ziekenhuis, hopelijk kom je nou wat verder, want dit schiet echt niet op natuurlijk. Succes!
Pffff..nog 2 dagen werken (vandaag en morgen) en vanochtend weer rotnieuws gehad over een collega, haar dochtertje is verongelukt tijdens de vakantie. Pff, we hebben afgelopen jaar iets te veel slecht nieuws gehad hier op het werk, ik had gehoopt dat we er nou klaar mee waren, maar niet dus.
Prinses, zo'n stank kwam bij mij ooit van een transformator van halogeenlampjes. Die lampjes bleven het vrolijk doen, maar de transformator lag ondertussen te smelten...is dat em?
Ik heb maar een klein tuintje hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:46 schreef MamsX het volgende:
oooh ik heb geen tuin ik ben er toe in staat om mijn dame naar je toe te slepen hoor
Ja! Dat is nou precies de reden waarom ik ook zo'n antipathie heb gekregen aan dat getwitter. Stond er ineens: Jammer dat Dennis eruit is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:25 schreef m@x het volgende:Ik twitter niet
ik heb een hekel aan twitter sinds de twitterende hyvers steeds de uitslag van Wie is de Mol verklapten voor ik de uitzending kon kijken
Wij zijn gisteren uit eten geweest bij een echt kinderrestaurant. Ideaal! Je kan als ouder gewoon rustig een voorgerechtje naar binnen schuiven terwijl je kind in een soort speeltuin bezig is. Geen irritaties meer maar gewoon gezellig lang tafelen zonder gepiep. Vandaag maar weer eens naar de speeltuin voor de verandering
jah, jij verveelde je toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Lees ik daar "zwembad-meet" bij TF?![]()
Blij dat jij er lol om hebt dan iig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:57 schreef dutchie het volgende:
BE, ik moet telkens wel lachen als ik je ditjes en datjes lees. Je bent zo vreselijk zwanger met die nesteldrang en je 'zorgen' om je beschuit etc. Het is gewoon aandoenlijk.![]()
Wel veel misschiens zag ik, maar inderdaad weinig echte Ja's.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef MamsX het volgende:
Peiltopic: OUD Utrecht meet as. zondag??
Wat is er weinig animo???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je geen kind hebt gebaard maakt je niet minder welkom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wel veel misschiens zag ik, maar inderdaad weinig echte Ja's.
Op zich zou het me wel leuk lijken om eens de gezichten bij de nicks te zien, en misschien wat lieve kindjes; en Utrecht is voor mij prima te doen.
Maar ja, officieel ben ik (nog?) geen echte ouder he...
Een broek die ze aan kan als ze haar kind eruit geknald heeft, vermoed ik. Ze is nogal wat van plan nl.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Pandora73 het volgende:
Huup, wat is in vredesnaam een apres-ontplofte-egel-broek?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Pandora73 het volgende:
Huup, wat is in vredesnaam een apres-ontplofte-egel-broek?
De drollenvangers zijn weer helemaal hip, dus dat is een hele goede optie volgens mij. Knelt niet op bepaalde plekken, haske handig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Een broek die ze aan kan als ze haar kind eruit geknald heeft, vermoed ik. Ze is nogal wat van plan nl.
die kun je zelfs voor je bevalling nog aan op weg naar t ziekenhuisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
De drollenvangers zijn weer helemaal hip, dus dat is een hele goede optie volgens mij. Knelt niet op bepaalde plekken, haske handig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef moussy het volgende:
Ik zag gister een vent in een witte drollenvanger
vooral observeren idd, haar in een beter ritme krijgen, eventueel kijken of er toch niet meer is zoals bijvoorbeeld koemelkallergie en ook om ons te ontlasten.. Amber is nu bijna dagelijks naar opa's en oma's omdat ik haar niet de aandacht kan geven die ze verdient omdat Tess bijna lle aandacht opeist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Lois het volgende:
Ow Vick..... wat moeilijk.....
Wat willen ze dan doen met zo'n opname? Observeren waarom ze zo huilt? Of jullie wat rust geven?
Wat een kutbeslissing... sterkte!
Nee, dat snap ik. Maar onderschap het gebrek aan slaap ook niet hoor!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Lois het volgende:
Jawel maar ik vind dat niet de hoofdmoot eerlijk gezegd. Ik wil geen slaapmiddel voor haar om zelf lekker te slapen, ik wil dat ze slaapt zodat ze beter in haar velletje komt te zitten. Als ik dan zelf beter kan slapen is mooi meegenomen.
dat is het idd.. misschien is het wel de doorbraak, misschien krijgen we er wel een heel ander kindje voor terug... maar als we het niet proberen komen we er nooit achter..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Vicky... wat een moeilijke beslissing toch. Maar ja... als het nou net wel de doorbraak kan betekenen...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is het idd.. misschien is het wel de doorbraak, misschien krijgen we er wel een heel ander kindje voor terug... maar als we het niet proberen komen we er nooit achter..
Ik denk hetquote:
Ik vind het ook wel erg vaag hoor. Dat overleg je toch gewoon even van te voren, of het goed is dat ze sms en/of mail gebruikt voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:
Moderne communicatie me reet! Ik heb haar teruggestuurd dat ze me de volgende keer gewoon kan mailen. Ik kreeg ook allemaal "leuke" vacatures van d'r die echt wat voor mij waren. Ik vraag mij altijd af hoe mensen dat weten zonder dat ze me gezien hebben.
ohnee, ik herinner me net dat ik die koeken er altijd superlekker uit vond zien, en heel mooi, maar ik lust geen vruchtenspul op koek met chocolaquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohnee, ik herinner me net dat ik die koeken er altijd superlekker uit vond zien, en heel mooi, maar ik lust geen vruchtenspul op koek met chocola
dus ik vind ze heelmaal niet lekker.
ja ik zag al op de wiki dat t er erg engels uitziet van origine zeg maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik vind dat ook vies hoor.
Van die stukjes sinasappelgelei met chocola eromheen. Why??? Ik wil sinaasappel óf chocola, maar niet allebei!
Huup, je ziet het hier in NL nauwelijks, het wordt vnml in Engeland gedronken.Ik ben altijd blij als ik weer eens ergens bij een slijter (niet gall en gall dus) een fles ontwaar. Maar we doen heel lang met zo'n fles hoor.
Want zo heel vaak is het niet mooi weer, en ik heb (nog) geen muntplantjes in de tuin en zo mist er eig. altijd wel een ingredient.
meloen in een open zak in de koelkast bewaren en zsm eten dan maar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het tuincentrumpje (of ze noemen zich eig. 'plantenkas' ) hier verkoopt trouwens geen happertjes of slurfjes...
Ik heb ze net weer een beetje onder controle, die vliegjes, maar ja... nu hadden ze meloen in de aanbieding en die moest ik toch weer meenemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |