Ik heb maar een klein tuintje hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:46 schreef MamsX het volgende:
oooh ik heb geen tuin ik ben er toe in staat om mijn dame naar je toe te slepen hoor
Ja! Dat is nou precies de reden waarom ik ook zo'n antipathie heb gekregen aan dat getwitter. Stond er ineens: Jammer dat Dennis eruit is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:25 schreef m@x het volgende:Ik twitter niet
ik heb een hekel aan twitter sinds de twitterende hyvers steeds de uitslag van Wie is de Mol verklapten voor ik de uitzending kon kijken
Wij zijn gisteren uit eten geweest bij een echt kinderrestaurant. Ideaal! Je kan als ouder gewoon rustig een voorgerechtje naar binnen schuiven terwijl je kind in een soort speeltuin bezig is. Geen irritaties meer maar gewoon gezellig lang tafelen zonder gepiep. Vandaag maar weer eens naar de speeltuin voor de verandering
jah, jij verveelde je toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Lees ik daar "zwembad-meet" bij TF?![]()
Blij dat jij er lol om hebt dan iig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:57 schreef dutchie het volgende:
BE, ik moet telkens wel lachen als ik je ditjes en datjes lees. Je bent zo vreselijk zwanger met die nesteldrang en je 'zorgen' om je beschuit etc. Het is gewoon aandoenlijk.![]()
Wel veel misschiens zag ik, maar inderdaad weinig echte Ja's.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef MamsX het volgende:
Peiltopic: OUD Utrecht meet as. zondag??
Wat is er weinig animo???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je geen kind hebt gebaard maakt je niet minder welkom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wel veel misschiens zag ik, maar inderdaad weinig echte Ja's.
Op zich zou het me wel leuk lijken om eens de gezichten bij de nicks te zien, en misschien wat lieve kindjes; en Utrecht is voor mij prima te doen.
Maar ja, officieel ben ik (nog?) geen echte ouder he...
Een broek die ze aan kan als ze haar kind eruit geknald heeft, vermoed ik. Ze is nogal wat van plan nl.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Pandora73 het volgende:
Huup, wat is in vredesnaam een apres-ontplofte-egel-broek?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Pandora73 het volgende:
Huup, wat is in vredesnaam een apres-ontplofte-egel-broek?
De drollenvangers zijn weer helemaal hip, dus dat is een hele goede optie volgens mij. Knelt niet op bepaalde plekken, haske handig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Een broek die ze aan kan als ze haar kind eruit geknald heeft, vermoed ik. Ze is nogal wat van plan nl.
die kun je zelfs voor je bevalling nog aan op weg naar t ziekenhuisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
De drollenvangers zijn weer helemaal hip, dus dat is een hele goede optie volgens mij. Knelt niet op bepaalde plekken, haske handig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef moussy het volgende:
Ik zag gister een vent in een witte drollenvanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |