Dag WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga, doei.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
Je hebt heel wat gemist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
Gastquote:
heb jij ze allemaal genuked?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Ik begin wel weer even met een goede post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k zet m wel in je notesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem hier maar weer ff anders raak ik hem weer kwijt
Ashlyn Brookequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je hebt heel wat gemist.
[..]
Gast
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Hey Jordy, ook weer terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
Je gaat eindelijk eens werken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Ga eens aan het werk dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
He dat is Michellequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?quote:
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus swarma wtf, waarom mag dat niet?
Dan kan hij nog wel genote wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?
[..]
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer nietquote:
Komt vast nog wel een keertje terug dat plaatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer niet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zien
Mwoah, 't is meer om anderen bezig te houden / rustig te houden.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Remlof komt ook even langs
quote:
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?![]()
Daar was ik ook naar opzoek.quote:
Die rar is inmiddels verwijderd van rapidsherequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.
"Ik heb gelijk"-mania
Het vertrek van Emimich. #2
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Uploading...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Wat, wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef J.Herrer het volgende:
Wie is eigenlijk die trol links op die 1e foto?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.
"Ik heb gelijk"-mania
Het vertrek van Emimich. #2
Je had het beter via pm kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Uploading...
http://rapidshare.com/files/263612546/Emimich.zip.html
Doe het wel snel voordat swarma het ziet, de post verwijdert en me een note geeft
Mssn wel idd...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had het beter via pm kunnen doen.
Enne... Swarma is ook niet heilig.
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.quote:
en dan nog quoten ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had het beter via pm kunnen doen.
Enne... Swarma is ook niet heilig.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.
?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gaat er happen?![]()
Visboer neemt een loopje met me
Wist je op welke bel je moest drukken dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.
Gast, het is maar goed dat ik hier geen pm's mag plaatsen.quote:
Een note meer of minder...quote:
Dat kon ze niet door je modshieldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wist je op welke bel je moest drukken dan?
Voortaan gewoon bellen.
Ja maar mijn hand werd tegengehouden door een of ander krachtveld!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wist je op welke bel je moest drukken dan?
Voortaan gewoon bellen.
[..]
Juist!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kon ze niet door je modshieldNu zit ze hier huilend op de bank en ben ik weer de hele avond bezig haar te troosten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
neh, note ik niet, iedereen heeft het recht om het hoe en waarom romdom de mysterieuze verdwijning van deze user te weten
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d visquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja ik heb in dat topic gekeken, maar wat valt er te happen?
Wat Snoertje zegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d vis
De vissen, wellicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat een anti-grapquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d vis
neh, note ik niet, iedereen heeft het recht om het hoe en waarom romdom de mysterieuze verdwijning van deze user te weten
Jesus, ik ben toch niet de enige die weet dat een Kibbeling helemaal geen vis is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vissen, wellicht.
Ik zie het ook niet eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
kankernazis hier, ik woon te dicht bij de grens denk ik
[ afbeelding ]
Nee, maar je grap was dermate slecht dat niemand dat erachter zoekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jesus, ik ben toch niet de enige die weet dat een Kibbeling helemaal geen vis is?
Ik bedoel, op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kon ze niet door je modshieldNu zit ze hier huilend op de bank en ben ik weer de hele avond bezig haar te troosten.
Sorry poepie.quote:
en wat was er met pm's zotheid
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, maar je grap was dermate slecht dat niemand dat erachter zoekt.
Tja, Nijmegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
kankernazis hier, ik woon te dicht bij de grens denk ik
[ afbeelding ]
The fuck? Het is toch een overheidsinstelling of niet? Die mensen zitten daar om dit soort dingen te doen en daar worden ze al voor betaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
6 euro administratiekostenwat is dat nu weer voor onzin
quote:‘Bier beter houdbaar door nieuwe techniek’
Uitgegeven: 4 augustus 2009 14:56
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 15:04
AMSTERDAM - Duitse wetenschappers hebben een speciaal materiaal ontwikkeld, waarmee smaakbederf van bier kan worden voorkomen.
De onderzoekers aan de Technische Universiteit in Dortmund beweren bier langer houdbaar te kunnen maken met een materiaal, waarmee riboflavine, oftewel vitamine B2 uit bier kan worden gehaald.
De drank zou door de nieuwe techniek minder snel bederven onder invloed van zonlicht, zo meldt de BBC.
Reactie
Als bier in contact komt met zonlicht, ontketenen riboflavinemoleculen normaal gesproken een serie reacties die de kwaliteit van het bier aantast en zorgen voor een afwijkende smaak.
Het materiaal van de Duitse wetenschappers moet in het bier worden gedoopt. Een speciale molecuulverbinding zou er vervolgens voor zorgen dat riboflavinemoleculen worden verwijderd, zodat er minder snel smaakbederf optreedt.
Melk
Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van onder meer bierproducent Heineken.
Maar de techniek kan volgens de onderzoekers niet alleen worden gebruikt om bier te beschermen tegen zonlicht.
Ook andere dranken met vitamine B2 zoals melk zouden langer houdbaar kunnen blijven door een behandeling met het materiaal.
Voedsel
“Deze techniek kan in theorie zelfs ook worden gebruikt om ongewenste bestanddelen in voedsel te verwijderen”, aldus hoofdonderzoeker Borje Sellergren. “We moeten nu zorgen dat we bierbrouwers en voedselproducten ervan overtuigen dat we hiertoe in staat zijn.”
Ach ja, ze verzinnen iedere keer weer iets nieuws om mensen geld af te troggelen. Stelletje geldkloppers zijn het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een overheidsinstelling of niet? Die mensen zitten daar om dit soort dingen te doen en daar worden ze al voor betaald
Nee, dit gebeurt bij ieder biertje wat je in de zon zet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je gewoon goed bier koopt overkomt je dit niet
Omdat je niet weet welke bel van mij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor je deur gaan staan en je opbellen?
Maar wie zet z'n bier dan in de zon?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dit gebeurt bij ieder biertje wat je in de zon zet.
Tegen die tijd is het bier toch allang op.quote:
Wat is daar gek aan? Hier zitten ook mensen die je een mail sturen en vervolgens gaan bellen dat ze je een mail hebben gestuurd. Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor je deur gaan staan en je opbellen?
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar wie zet z'n bier dan in de zon?
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het bier toch allang op.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Hier zitten ook mensen die je een mail sturen en vervolgens gaan bellen dat ze je een mail hebben gestuurd. Zo gek is dat niet.
Tuurlijk weet ik dat wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat je niet weet welke bel van mij is.
Op mijn huisnummer zitten 8 studio's oid, met elk een eigen bel.
wat dan, ik heb gewoon te hard gereden, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg snoertje, kijk eens op www.flitsservice.nl daar staan allemaal werkwijzen en tips om bezwaar in te dienen.
Hier bellen mensen en dan zeg ik dat ze moeten mailenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Hier zitten ook mensen die je een mail sturen en vervolgens gaan bellen dat ze je een mail hebben gestuurd. Zo gek is dat niet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien was die flitspaal niet meer geijkt, of had de controleur zijn waggel verkeerd geparkeerd/uitgelijnd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat dan, ik heb gewoon te hard gereden, dat is duidelijk
Oke.quote:
Er was eens zo'n piraat met een stuur aan z'n ballen en die kwam zo'n andere piraat tegenquote:
Ja, die lui kan ik ook wel schieten.quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kwam nog wat leuke plaatjes tegen
Deze moet ik gewoon quotenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hier een ban voor krijgen? Anders moet hij zo snel mogelijk weer weg
Heh wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
Het bewijs staat er nog. Bovendien kunnen mods de originiele post zien.quote:
Ja ik weet ik weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het bewijs staat er nog. Bovendien kunnen mods de originiele post zien.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het bewijs staat er nog. Bovendien kunnen mods de originiele post zien.
Wat waren de kosten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wou ook gifs maken van yvonne, maar toen ik foto's zag moest ik kosten en toen heb ik het maar niet gedaan
Nu je het toch over nazi's hebt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
De kapsalon waar ik altijd ging om mijn haar te laten doen is een nazi kapper; 146 euro. Dus ik ben weggegaan en verder gaan vragen bij kapsalons. Cosmo, 73 euro. Michell's, 80 euro. Baaij, 79 euro.
Cosmo is de winnaar, jeej. Nu m'n vader overhalen.
Jezus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
De kapsalon waar ik altijd ging om mijn haar te laten doen is een nazi kapper; 146 euro. Dus ik ben weggegaan en verder gaan vragen bij kapsalons. Cosmo, 73 euro. Michell's, 80 euro. Baaij, 79 euro.
146 euro.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus.
Ik ben klaar voor 25 euro.
En kom maar met de opmerkingen over dat ze bij mij toch weinig hoeven te doen...
25 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus.
En kom maar met de opmerkingen over dat ze bij mij toch weinig hoeven te doen...
wtf ik betaal gewoon 9 euro ofzo voor die tondeuse eroverheen en klaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus.
Nee, ik bedoelde dat die kapper duur is.quote:
15 hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
25 euro12.50 hier (thuiskapper)
Thuis kan je ook bellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
Anyways, ik moet even naar de winkel om het nummer op het pakje van mijn haarverf te bellen.
Ja, kankermongool, ik heb het nummer niet hè.quote:
Google, kankerbitch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kankermongool, ik heb het nummer niet hè.
JOH, ALSOF IK DAT NOG NIET HAD GEPROBEERD MAAR DAAR STAAT GEEN NUMMER OP DE NEDERLANDSE SITE EN IK GA NIET NAAR AMERIKA BELLENquote:
Hij kan al niet meer antwoordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
bloodysunday ik heb je echt nog nooit normaal zien posten, heb je n stoornis ofzoof is je opa duits
Da's minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
Stel fuckers, ik moet m'n haar toch laten ontkleuren en dan weer kleuren
Why not?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH, ALSOF IK DAT NOG NIET HAD GEPROBEERD MAAR DAAR STAAT GEEN NUMMER OP DE NEDERLANDSE SITE EN IK GA NIET NAAR AMERIKA BELLEN
quote:
Omdat er bij Amerikaanse centrales nog meer retards zitten dan bij Nederlandse centralesquote:
dan gok ik maarquote:
Dat komt omdat je gewoon wordt doorverbonden naar India.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat er bij Amerikaanse centrales nog meer retards zitten dan bij Nederlandse centrales
WAT EEN FAAL DAN, NIET?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH, ALSOF IK DAT NOG NIET HAD GEPROBEERD MAAR DAAR STAAT GEEN NUMMER OP DE NEDERLANDSE SITE EN IK GA NIET NAAR AMERIKA BELLEN
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Zit ik op YouTube ff een filmpje te kijken over de blackout in New York, staat er deze koningenreactie
"We had a black out in our street last night, fortunatley the police arrested him after an hour."
Configuratiescherm --> software --> de installeren --> et voila.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch voor iets kansloos dat je geen programma meer kan opstarten zonder dat het begint te janken over updates.
Zit ik op YouTube ff een filmpje te kijken over de blackout in New York, staat er deze koningenreactie
"We had a black out in our street last night, fortunatley the police arrested him after an hour."
Leukemie dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mijn zusje net de bloedkanker toegewenst omdat ze mijn sleutel niet naar huis wil komen brengen. Zegt ze: "Kom hem maar halen ik ben bij een vriendin"
IK WEET DE TYVUS NIET WAAR DIE KUTHOER WOONT
Ik heb geen configuratie scherm op deze Mac.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Configuratiescherm --> software --> de installeren --> et voila.
Ow.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat die kapper duur is.
Op vakantie.quote:
Mac --> raam (open) --> grond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen configuratie scherm op deze Mac.
Dan sleep je hem toch naar je prullenbakquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen configuratie scherm op deze Mac.
Er zitten ook geen ramen op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mac --> raam (open) --> grond.
Subfail!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Op vakantie.
[sub]In mijn kelder.[s/ub]
Wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch voor iets kansloos dat je geen programma meer kan opstarten zonder dat het begint te janken over updates.
Ja, dat weet ik ook wel, maar dat is toch geen oplossing. 13.gifquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan sleep je hem toch naar je prullenbak
Firefox net... nieuwe update. Start ik iTunes op... nieuwe update... en vervolgens staat de Software Update te huppelen in m'n dock.quote:
Oke, van beide heb ik geen last.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Firefox net... nieuwe update. Start ik iTunes op... nieuwe update... en vervolgens staat de Software Update te huppelen in m'n dock.
Komt nog wel.quote:
Dat doe ik jullie niet aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, neem is een stukje piano kunst van jezelf op en post het eens.
Je maakt me bang.quote:
Ik betaal 10 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus.
Dat was z'n vriendin niet. Dat was z'n moeder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook tegen me vanmorgen.
Oh fuckquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was z'n vriendin niet. Dat was z'n moeder.
Geen last van, installeer 'AppFresh'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Dank je wel, lieverd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen last van, installeer 'AppFresh'.
Je zou ook geen Firefox en iTunes moeten gebruikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dank je wel, lieverd.![]()
Daar heb ik tenminste wat aan in plaats van die waardeloze prullenbak tips.
Firefox gebruiken we vanwege de handige dev tools. Als jij een handige browser weet die dingen kan als met Firebug hoor ik het graag. En iTunes gebruik ik omdat ik geen zin heb om wat anders te zoeken en toch amper muziek op het werk luister. Beetje onzinnige post natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je zou ook geen Firefox en iTunes moeten gebruiken
genrequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die nog een goede film weet?
Laatst 12 rounds gezien, was wel leuk (maar is meer actie). Fired Up! (comedy) was wel lachen. The Echelon Conspiracy (thriller) was ook wel aardig. Verder weet ik het niet momenteelquote:
Hangoverquote:
Joah. Ik had hem kennelijk al geïnstalleerd.quote:
Die moet ik ook nog zien.quote:
Dan ga ik naar huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga Requiem for a Dream nogmaals kijken
Ik heb het nog gezegd, maar ja toen was het weekend en dan heb ik wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
Plaatjesjosti's SC
Kutnerds, jullie zijn het jubilieum vergeten.
Kusje voor jou.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het nog gezegd, maar ja toen was het weekend en dan heb ik wel wat beters te doen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al de hele dag zin en het zit er verdorie voorlopig niet in
Ik zag het toen ik het tikte..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je dat stuk letterlijk neemt, jeweets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
En ook zo leuk dat je de grapjes uitlegt...Dat bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het zo gewend dat mensen het allemaal niet begrijpen, dat ik dat automatisch doe
Ik moet nog wennen aan het feit dat dat in deze SC meestal niet nodig is
IK HOU VAN JULLIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Die heb ik jou ooit aangeraden, ik heb je nog een plaatje gestuurd van het kruisje wat hij omheeft.quote:
had ik autopsy al n keer genoemd? best grappige filmquote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik jou ooit aangeraden, ik heb je nog een plaatje gestuurd van het kruisje wat hij omheeft.
Ik heb trouwens zo'n kruisje van mijn moeder gehad nadat ze wist dat ik er graag 1 wilde hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja!
En toen had ik die film al wel gezien, geloof ik.Jij hebt sowieso wel een puike filmsmaak.
Tof!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n kruisje van mijn moeder gehad nadat ze wist dat ik er graag 1 wilde hebben.
Hij is precies hetzelfde, ik maak er zo wel een foto van. EERST BLOEMKOOOOOOOLquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tof!Was die wel (nagenoeg) hetzelfde dan? Want ik weet nog wel dat wij een tijd lang gezocht hebben.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is precies hetzelfde, ik maak er zo wel een foto van. EERST BLOEMKOOOOOOOL
Is je "massage staaf" nog niet bezorgd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga nu kijken.
Ooh en de tip van de dag: Bestel nooit iets bij de Wehkamp.
Das de enige postorderdinges waar ik ooit in mn leven iets besteld hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga nu kijken.
Ooh en de tip van de dag: Bestel nooit iets bij de Wehkamp.
Eigenlijk is IQM mijn held en kijk ik enorm tegen hem op.quote:
Komt voor de bakker. Geef je nummer maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een smsje van elfzesendertig en die laat ik dan op m'n longen tatoeëren
Ga jij naar de reunie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een smsje van elfzesendertig en die laat ik dan op m'n longen tatoeëren
ik kan er niks aan doen dat niemand op je reageertquote:
Zwaar vervelend is dat, al die newbsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat niemand op je reageert
Ja sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwaar vervelend is dat, al die newbs
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwaar vervelend is dat, al die newbs
Jouw naam is anders ook niet alles, had je niet in de gaten dat die al van iemand was?quote:
Nee, pas toen ik een jaar deze username had, ontdekte ik dat er ook nog een gitarist/zanger was die ook zo heette, vet toevallig meng.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw naam is anders ook niet alles, had je niet in de gaten dat die al van iemand was?
We hebben het er over gehadquote:
O das wel cool danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, pas toen ik een jaar deze username had, ontdekte ik dat er ook nog een gitarist/zanger was die ook zo heette, vet toevallig meng.
Dat deed je zeker wel.quote:
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Is je "massage staaf" nog niet bezorgd.
Heuy, niet haten tegen 1136.quote:
Jij bent lang wezen zwemmen.quote:
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doenquote:
Jaaa, heerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?waar was je naar toe?
Mijn vader zat daar altijd op het naaktgedeeltequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doen.
[..]
Jaaa, heerlijk. Ik was naar het E3 strand.
Het leven is zwaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doen.
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader zat daar altijd op het naaktgedeelte
Van het zwemmen. En dergelijkequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het leven is zwaarhoezo ben je gaar?
Hoe was de kermis?quote:
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Whehe, net op het werk bij de mededelingen van de hoofdcaissière even de taalfouten verbeterd.Misschien ben ik wel een mierenneuker, maar het staat zo amateuristisch.
En hallo allemaal.
M'n pa betaald het maar ik moet op die dag ook op mijn vereniging gaan frituren dus weet nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hebben het er over gehadmet vrienden, maar kwamen tot de conclusie dat we elkaar vooral toch nog veel zien, en dat 30 euro echt fucking veel is (15 euro gaat naar zo'n beeld!)
Ik ben daar vanmiddag nog langs gefietstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
Nou, heel leukquote:
Dat weet ik zo niet, volgens mij niet, alhoewel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeld
Hoi
Omg, had je bijna m'n tieten gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben daar vanmiddag nog langs gefietst
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, volgens mij niet, alhoewel.![]()
Is dat Kirstin Dunst in je ava?
Gelukkig had ik een zonnebril op met extra donkere glazen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, had je bijna m'n tieten gezien!
En toen heb je ze maar in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, heel leuk. Ik had 1 rondje gelopen met m'n lieve ouders, maar ik was vergeten dat ze daar altijd een lounge gedeelte bouwen met een hele grote 'dance/house' tent. Dus ik kwam toevallig wat matties tegen en toen ben ik daar gebleven met drank en knappe man(nen)
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een zonnebril op met extra donkere glazen.
Is dat zo'n gave film?quote:
Nee joh, vonden ze niet ergquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen heb je ze maar in de steek gelaten.Da's niet zo netjes he.
Maar ja als je het maar leuk hebt gehad.
Jij bent niet zo'n topless-typje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, had je bijna m'n tieten gezien!
Okequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n topless-typje.
Nee meer het type gewoon helemaal naakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n topless-typje.
Eerlijk gezegd gebeurd alles in een best traag tempo. Maar wat je te zien krijgt is zo mooi weergegeven, de kostuums, de aankleding, de hele sfeer is echt geweldig. En de hoofdboodschap van de film wordt ook wel goed doorgegevenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Tenminste, het verhaal is niet heel boeiend hoor, maar de jurken en de sfeer enzo
![]()
Zon jij echt topless?quote:
Oké, hij was eens op tv en toen wilde ik 'm al kijken, maar toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Tenminste, het verhaal is niet heel boeiend hoor, maar de jurken en de sfeer enzo
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zon jij echt topless?
[..]
Oké, hij was eens op tv en toen wilde ik 'm al kijken, maar toch niet gedaan.
Nee, zo ben jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee meer het type gewoon helemaal naakt.
In de achtertuin hoef je niet op je buikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan lig ik wel op m'n buik, want ik vind het goor als mannen naar je staren.
Oke, nu boodschappen.
Ik heb 2 vieze buurmannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In de achtertuin hoef je niet op je buik
Ahh oké. Het liefst wil ik ook naakt zonnen zodat alles mooi bruin wordt, maar no way dat ik dat ga doen als iemand me kan zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan lig ik wel op m'n buik, want ik vind het goor als mannen naar je staren.
Oke, nu boodschappen.
Hahahaquote:
Ik ook wel eens gewoon op m'n rug, als ik ergens een verlaten stuk strand heb gevonden (die bestaan hier nog in de zomer)!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Oke, nu boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |