Dag WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga, doei.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
Je hebt heel wat gemist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
Gastquote:
heb jij ze allemaal genuked?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Ik begin wel weer even met een goede post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k zet m wel in je notesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem hier maar weer ff anders raak ik hem weer kwijt
Ashlyn Brookequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je hebt heel wat gemist.
[..]
Gast
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Hey Jordy, ook weer terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
Je gaat eindelijk eens werken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Ga eens aan het werk dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
He dat is Michellequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?quote:
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus swarma wtf, waarom mag dat niet?
Dan kan hij nog wel genote wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?
[..]
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer nietquote:
Komt vast nog wel een keertje terug dat plaatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer niet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zien
Mwoah, 't is meer om anderen bezig te houden / rustig te houden.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Remlof komt ook even langs
quote:
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?![]()
Daar was ik ook naar opzoek.quote:
Die rar is inmiddels verwijderd van rapidsherequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.
"Ik heb gelijk"-mania
Het vertrek van Emimich. #2
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Uploading...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |