Dag WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga, doei.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
Je hebt heel wat gemist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
Gastquote:
heb jij ze allemaal genuked?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Ik begin wel weer even met een goede post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k zet m wel in je notesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem hier maar weer ff anders raak ik hem weer kwijt
Ashlyn Brookequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je hebt heel wat gemist.
[..]
Gast
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Hey Jordy, ook weer terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
Je gaat eindelijk eens werken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Ga eens aan het werk dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
He dat is Michellequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?quote:
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus swarma wtf, waarom mag dat niet?
Dan kan hij nog wel genote wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt me inderdaad bekend voor van iets. Meer info?
[..]
Hij staat er toch nog? Was een garpje denk ik.
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer nietquote:
Komt vast nog wel een keertje terug dat plaatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Naakte foto's van meiden onder de 16 mag wel, maar een grappig plaatje posten van iemand die hier toch nooit meer komt mag weer niet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zien
Mwoah, 't is meer om anderen bezig te houden / rustig te houden.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Remlof komt ook even langs
quote:
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?![]()
Daar was ik ook naar opzoek.quote:
Die rar is inmiddels verwijderd van rapidsherequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.
"Ik heb gelijk"-mania
Het vertrek van Emimich. #2
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Uploading...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
"Het" topic is helaas gesloten en verwijderd, staat vast wel nog een rar van in een van de topics, te lui om te zoeken.
Wat, wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef J.Herrer het volgende:
Wie is eigenlijk die trol links op die 1e foto?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IQM is erachter gekomen dat Emi een ontzettende schaaknerd is.
"Ik heb gelijk"-mania
Het vertrek van Emimich. #2
Je had het beter via pm kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Uploading...
http://rapidshare.com/files/263612546/Emimich.zip.html
Doe het wel snel voordat swarma het ziet, de post verwijdert en me een note geeft
Mssn wel idd...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had het beter via pm kunnen doen.
Enne... Swarma is ook niet heilig.
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.quote:
en dan nog quoten ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had het beter via pm kunnen doen.
Enne... Swarma is ook niet heilig.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.
?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gaat er happen?![]()
Visboer neemt een loopje met me
Wist je op welke bel je moest drukken dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik stond net voor je deur, maar ik kon de bel niet indrukken. Nu ben ik maar weer naar huis gegaan.
Gast, het is maar goed dat ik hier geen pm's mag plaatsen.quote:
Een note meer of minder...quote:
Dat kon ze niet door je modshieldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wist je op welke bel je moest drukken dan?
Voortaan gewoon bellen.
Ja maar mijn hand werd tegengehouden door een of ander krachtveld!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wist je op welke bel je moest drukken dan?
Voortaan gewoon bellen.
[..]
Juist!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kon ze niet door je modshieldNu zit ze hier huilend op de bank en ben ik weer de hele avond bezig haar te troosten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
neh, note ik niet, iedereen heeft het recht om het hoe en waarom romdom de mysterieuze verdwijning van deze user te weten
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d visquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja ik heb in dat topic gekeken, maar wat valt er te happen?
Wat Snoertje zegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d vis
De vissen, wellicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat een anti-grapquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kibbeling is geen vissoort maar n bijproduct van een deel v/d vis
neh, note ik niet, iedereen heeft het recht om het hoe en waarom romdom de mysterieuze verdwijning van deze user te weten
Jesus, ik ben toch niet de enige die weet dat een Kibbeling helemaal geen vis is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vissen, wellicht.
Ik zie het ook niet eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
kankernazis hier, ik woon te dicht bij de grens denk ik
[ afbeelding ]
Nee, maar je grap was dermate slecht dat niemand dat erachter zoekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jesus, ik ben toch niet de enige die weet dat een Kibbeling helemaal geen vis is?
Ik bedoel, op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kon ze niet door je modshieldNu zit ze hier huilend op de bank en ben ik weer de hele avond bezig haar te troosten.
Sorry poepie.quote:
en wat was er met pm's zotheid
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, maar je grap was dermate slecht dat niemand dat erachter zoekt.
Tja, Nijmegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
kankernazis hier, ik woon te dicht bij de grens denk ik
[ afbeelding ]
The fuck? Het is toch een overheidsinstelling of niet? Die mensen zitten daar om dit soort dingen te doen en daar worden ze al voor betaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
6 euro administratiekostenwat is dat nu weer voor onzin
quote:‘Bier beter houdbaar door nieuwe techniek’
Uitgegeven: 4 augustus 2009 14:56
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 15:04
AMSTERDAM - Duitse wetenschappers hebben een speciaal materiaal ontwikkeld, waarmee smaakbederf van bier kan worden voorkomen.
De onderzoekers aan de Technische Universiteit in Dortmund beweren bier langer houdbaar te kunnen maken met een materiaal, waarmee riboflavine, oftewel vitamine B2 uit bier kan worden gehaald.
De drank zou door de nieuwe techniek minder snel bederven onder invloed van zonlicht, zo meldt de BBC.
Reactie
Als bier in contact komt met zonlicht, ontketenen riboflavinemoleculen normaal gesproken een serie reacties die de kwaliteit van het bier aantast en zorgen voor een afwijkende smaak.
Het materiaal van de Duitse wetenschappers moet in het bier worden gedoopt. Een speciale molecuulverbinding zou er vervolgens voor zorgen dat riboflavinemoleculen worden verwijderd, zodat er minder snel smaakbederf optreedt.
Melk
Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van onder meer bierproducent Heineken.
Maar de techniek kan volgens de onderzoekers niet alleen worden gebruikt om bier te beschermen tegen zonlicht.
Ook andere dranken met vitamine B2 zoals melk zouden langer houdbaar kunnen blijven door een behandeling met het materiaal.
Voedsel
“Deze techniek kan in theorie zelfs ook worden gebruikt om ongewenste bestanddelen in voedsel te verwijderen”, aldus hoofdonderzoeker Borje Sellergren. “We moeten nu zorgen dat we bierbrouwers en voedselproducten ervan overtuigen dat we hiertoe in staat zijn.”
Ach ja, ze verzinnen iedere keer weer iets nieuws om mensen geld af te troggelen. Stelletje geldkloppers zijn het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een overheidsinstelling of niet? Die mensen zitten daar om dit soort dingen te doen en daar worden ze al voor betaald
Nee, dit gebeurt bij ieder biertje wat je in de zon zet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je gewoon goed bier koopt overkomt je dit niet
Omdat je niet weet welke bel van mij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor je deur gaan staan en je opbellen?
Maar wie zet z'n bier dan in de zon?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dit gebeurt bij ieder biertje wat je in de zon zet.
Tegen die tijd is het bier toch allang op.quote:
Wat is daar gek aan? Hier zitten ook mensen die je een mail sturen en vervolgens gaan bellen dat ze je een mail hebben gestuurd. Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor je deur gaan staan en je opbellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |