quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef donroyco het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square Premier
2009 - 2010: 1e Coca Cola League 2
2010 - 2011: 15e Coca Cola League 1, na 9 wedstrijden.
Mijn carrière met Torquay United tot nu toe.
quote:
Nog mooier is bijna zijn hele carriere bij Heerenveen tot hij een buitenlandse avontuurtje wilde en naar Lyon ging om nog geen jaar later ineens bij Fortuna Sittard op te duikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Dat moment mag bij mij ook wel eens aanbrekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square North
2009 - 2010: 3e Blue Square Premier
2010 - 2011: 2e Blue Square Premier, promotie in play-offs
2011 - 2012: 1e Coca Cola League 2, na 13 wedstrijden
Mijn carrière met Vauxhall tot nu toe.
Er mogen toch geen 2 clubs uit dezelfde land in 1 poule zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond ff een update posten van mijn Heerenveen seizoen 2013/2014. Sta weliswaar eerste, maar makkelijk gaat dat niet. Heel veel blessures.
Merkwaardig genoeg speel ik in de CL de sterren van de hemel; Barcelona uit gewonnen met 1-0, Zenith en CSKA Moskou thuis met 3-1 afgedroogd, en uit bij Zenith wederom met 2-0 gewonnen waardoor ik bovenaan in kopgroep A sta.
Team kan de druk niet aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na kampioen te zijn geworden nu een rampzalig begin van mijn seizoen.
8 wedstrijden, maar 2 gewonnen
Mja toen de media prediction 11e was, werd ik kampioen...nu is de media prediction 2e en sta ik 11equote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Team kan de druk niet aan?![]()
Soort van TVP dus. Gisteren paar wedstrijdjes met Leeds gespeeld.
Sta nu in de kwartfinale van de UEFA Cup, mag ik tegen Tottenham aantreden.
Daarna tegen de winnaar van Man City of Barcelona.
Competitie sta ik iets van 5e geloof ik.
Een ding is zeker, Leeds is echt een geweldige FM club![]()
Dat is karigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Overdrijf ik nou als ik m'n bestuur wat aan de gierige kant vind? Ik krijg ieder jaar met een beetje geluk 300.000 euro te besteden. Dat heb ik nu kunnen verhogen door een speler te verkopen, maar van dat bedrag krijg ik maar 1/4 om te investeren in nieuwe spelers.
Mooie boel is dat. Verkoop je je beste speler en moet je een vervanger halen voor een kwart van de opbrengst.
Hoe liggen de verhoudingen bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |