Dank u buurvrouwmeisje.quote:
Goedemorgen Jojoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry dat ik te laat ben voor de sessie,![]()
Ja, ik weet het, volgende keer appelflappen meenenemen....
G'morning Babe of AKQquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
Meuningnet lekker ontbeten zodat ik mijn antibiotica in kon nemen en zo weer lekker
![]()
![]()
wat voor gesprek heb je PS?
Morning hunkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
G'morning Babe of AKQ![]()
PS heeft dat gesprek met Mentrum vandaag.
Doel je op het weer of omdat je gezellig iets met je vriendje gaat doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morning hunkhet ziet er naar uit dat het een mooi dagje gaat worden
Ik ga eens slapenquote:
Ik ga eens ontbijtenquote:
Ik ga eens fietsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenslijpsel op 04-08-2009 11:30:01 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja. Dus. Het is geen ADHDJe weet het nu in elk gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ja dat klopt. Maakt het toch allemaal wat gecompliceerder...quote:
maar het lijkt me in ieder geval niet verkeerd dat je dat gesprek hebt gehad. Toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maakt het toch allemaal wat gecompliceerder...
nopequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar het lijkt me in ieder geval niet verkeerd dat je dat gesprek hebt gehad. Toch?
Goed punt Jojoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry dat ik te laat ben voor de sessie,![]()
Ja, ik weet het, volgende keer appelflappen meenenemen....
Ga hier nog ritaline proberen, maar als ik daar mee door wil moeten ze het me in de USA voor schrijven, zij mogen dat niet hier voor daar doen. Verder vond de psych het slim dat ik naar Amerika ging vanwege de structuur die ze daar op de uni hebben. De psych was erg tevreden met hoe ik het tot nu toe zelf had aangepakt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, je hebt je gesprek gehad PS, goedzo.
En nu? Is er een plan voor hoe je hiermee om kunt gaan als je in Amerika bent? Want hoogsensitief en dan naar een compleet nieuwe omgeving, is wel fijn als je dan een beetje voorbereid bent zeker.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja. Dus. Het is geen ADHDOeh dat is een lastige bundel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Okay dus je was al gewoon op de goede weg!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga hier nog ritaline proberen, maar als ik daar mee door wil moeten ze het me in de USA voor schrijven, zij mogen dat niet hier voor daar doen. Verder vond de psych het slim dat ik naar Amerika ging vanwege de structuur die ze daar op de uni hebben. De psych was erg tevreden met hoe ik het tot nu toe zelf had aangepakt!
Jah tel dr hoogebgaafdheid bij op en ik maak het cirkeltje rond. Grappig hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is een lastige bundel....
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus je was al gewoon op de goede weg!
Je bent een bijzonder mens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah tel dr hoogebgaafdheid bij op en ik maak het cirkeltje rond. Grappig he
Dat vind ik nog het meest lollige er aan dat je dus al aanvoelde wat voor jou de beste manier was. Eer ik die ontdekte was ik al iets van 25 ofzo.....quote:Ja
Jeej mag ik bij de clubquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef MaJo het volgende:
Jee PS gefeliciteerd met je ADD![]()
Nu hoor je er echt bij
Vanwaar geen H trouwens?
![]()
Ik ga met mijn pappie en de hondjes wandelen![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah we kunnen een bandje beginnen... Andy and the Concertas
Helaas dan, want jij kan wel zingen meen ik gelezen te hebben. Misschien is LadyBlack and the SlowChatters beter dan. TradeMarkie op keyboard, MaJo, Tanjaa en Puntenslijpsel als achtergrondzangeressen, Nem op gitaar, Cobra basgitaar en Ofyles met saxofoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Not that I know of![]()
Maar ik weet wel wat Concerta is
MaJo kan goed zingen, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas dan, want jij kan wel zingen meen ik gelezen te hebben. Misschien is LadyBlack and the SlowChatters beter dan. TradeMarkie op keyboard, MaJo, Tanjaa en Puntenslijpsel als achtergrondzangeressen, Nem op gitaar, Cobra basgitaar en Ofyles met saxofoon.
Je zingt in een koor toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan wel zingen ja, maar niet als lead
Heb laatst wel met een paar vrienden nog wat zitten zingen 's avonds, en ik was de enige sopraan, maar dat ging heel goedWas wel even trots op mezelf
Okay geniet ze. Ciaoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga even een mooie bak cappuccino maken en daarmee voor het huis in het zonnetje zitten
Bis später
Dan kunnen we samen zingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo kan goed zingen, weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zingt in een koor toch?
jij had dus eigenlijk de Sopranoaward moeten winnen...![]()
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Straks hebben we echt een band zeg.....quote:
Je broertje is geen SC'er hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Ah LadyBlack als de vrouwelijke Jack Johnson?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Gitaar heb ik ook een tijdje gespeeld, maar nooit het doorzettingsvermogen gehad om goed te oefenen, en dus nooit echt goed leren spelen... ik kan wat akkoorden aanslaan, en noten lezen wil dus ook wel, maar verder....
Ik zou echt graag bij een kampvuur evergreens willen kunnen spelen
En piano wil ik ook heel graag lerenmaar dan wil ik ook een mooie piano thuis hebben
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....quote:
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleeptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.quote:
Nou dat is lekker lief van hem..... Je mag hem wel bij mij neerzetten..... Vind je vriend dat wel goed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleept![]()
![]()
Dat wil ik ook.quote:
Suzukimethode.... harde leerschool maar ze worden wel net zo goed als Alicia Keys.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.![]()
Alleen weet ik nu al dat ik het toch nooit ga leren.Later als ik kinderen heb dwing ik ze gewoon op muziekles.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.Maar sommige mensen kunnen echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, met alleen maar wat posts.
[ afbeelding ]
![]()
Hoe is het bij jou?
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha idee. Ik ga bij wijze van verrassing mijn grote broer van schiphol halenHeb hem nu een paar maanden niet gezien. Hopen dat het wel snel gaat, want vanavond komt ook het meisje eten dat ook naar Knox gaat volgend jaar
Jep. Hij werkt bij het Belfast Community Circus en woont derhalve ook in Belfastquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?
Ik ben daar jaren geleden eens geweest. Aardige mensen daar ondanks alle Troubles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jep. Hij werkt bij het Belfast Community Circus en woont derhalve ook in Belfast
Een mama-oefening?quote:
Ciao PSquote:
Altijdquote:
Wanneer jullie toekomstige kinderen geboren worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had net een bestuurslid van het studentenkoor aan de telefoon, en ze willen op de komende ALV mn vriend voordragen als erelid!!!Of ik wat data en jaartallen voor m had, dan konden ze het een beetje fatsoenlijk voorbereiden
Ik hoop dan nooit dat mijn toekomstige kinderen niet op mijn gaan lijken.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Onze retemuzikale kinderen zul je bedoelen
Nee, wanneer ie lid is geworden enzo. Zit ik even te rekenen, is ie net in zn 9e jaar gestoptsufferd.
Klopt... maar hij kan aardig drummenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je broertje is geen SC'er hoorIk heb gitaar gespeeld, wil altijd nog piano en drum leren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het er vorige week eens serieus over gehad met mn vriendIk loop namelijk altijd maar te verkondigen dat ik over een jaar wel kinderen wil (of: al een jaar kinderen had willen hebben) maar ik had nog nooit gevraagd hoe hij dat precies voor zich zag
(hij wist er wel van en grapt altijd gezellig mee hoor)
We vonden allebei dat het nu nog een beetje vroeg was (qua ons), maar hij ziet het wel zitten![]()
![]()
Dus...... over een jaartje ofzo
Hij is echt multitalented, nietwaar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik kan zingen, piano spelen en een beetje gitaar. Mijnis gitaarleraar en hij gaat me les geven
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik heb het er vorige week eens serieus over gehad met mn vriendIk loop namelijk altijd maar te verkondigen dat ik over een jaar wel kinderen wil (of: al een jaar kinderen had willen hebben) maar ik had nog nooit gevraagd hoe hij dat precies voor zich zag
(hij wist er wel van en grapt altijd gezellig mee hoor)
We vonden allebei dat het nu nog een beetje vroeg was (qua ons), maar hij ziet het wel zitten![]()
![]()
Dus...... over een jaartje ofzo
Uhuhquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is echt multitalented, nietwaar?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik kan zingen, piano spelen en een beetje gitaar. Mijnis gitaarleraar en hij gaat me les geven
![]()
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
Hoe heb je dat gesprek aangepakt? Hoe begin je over zoiets?
Morning Cobraquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gieren![]()
Je hebt toch alleen Lots of Lots?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar, honestly, ik heb al genoeg H's
Eerst mij lekker maken en dan voor mijn neus het punt weggeven. Da's lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morning CobraJij kan nu een wakkerwordpuntje pakken in AKQ.
Je had eerst moeten antwoorden en daarna pas naar je sigaretten moeten zoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst mij lekker maken en dan voor mijn neus het punt weggeven. Da's lekker.![]()
Polyvalent, ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is echt multitalented, nietwaar?
Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had eerst moeten antwoorden en daarna pas naar je sigaretten moeten zoeken.
Een shagroker dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rammelende eierstokken
![]()
Ouder(s) <-- daar verder
quote:
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....quote:
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gierenDus ik heb hem op de man af gevraagd of hij al kinderen zou willen (puur voor zichzelf, niet afhankelijk van hoe onze situatie nu is) en hoe hij dat voor zich zag.
Nou, hij zou best kinderen willen nu, maar het leek hem (en mij ook) nog wat vroeg in onze relatie, maar we dachten allebei dat het over een jaartje wel prima zou zijn![]()
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.![]()
Ik ben erg a-ritmisch.
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.
Maar het beste schijnt helemaal niet roken te zijn
quote:
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dom!!!
Nog 3 jaar, dat is toch nog heel lang!Gewoon een keertje vragen, wanneer hij ze dan zou willen. Misschien bedoelde hij dat hij voor zn dertigste kinderen (dus echt meervoud) wilde hebben
dat lijkt me wel wat kort dag, maar de eerste voor die tijd? Moet kunnen toch....?
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....
Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat die meid in R&P nu beledigd een borrel zit te drinken Soempie
Zag je dat in dr profiel? 1981, ze is nauwelijks ouder dan jij maar ze klinkt alsof ze zelf 50 is en 3 kinderen heeft
Op een dag doe je het gewoon. Omdat je dan genoeg hebt gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.![]()
Straks is hij helemaal niet zo zeker van ons ofzo. Ik wil hem in elk geval niet onder druk zetten of afschrikken.
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat laatste lijkt me goed, maar ik zou hierdoor niet gaan twijfelen over jullie hoor!
![]()
Dan kun je beter gewoon nog even wachten
Wel een goeie eigenschap voor een maatschappelijk werkster!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Soempie het volgende:
En ik vind mezelf ook altijd irritant bij zulke topics. Ik kan het gewoon niet loslaten.En dan ben ik dus net zo'n grote wijsneus en betweter.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.![]()
Dus komt allemaal wel goed. Geduld is een schone zaak.
![]()
Jij ook kinderwensen Cobra?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik voorspel een AKQSC Babyboom over een jaar of twee.
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah gelukkig
En een huis dat groot genoeg is, is wel een voorwaardeMaarja, in dit huis is een kamertje dat nog de baby-aankleding heeft die de vorige bewoonster eraan heeft gegeven
Dus verleidelijk....
Oh, en vrienden die zelf kindjes hebben/krijgen en zeggen dat wij ook maar snel speelmaatjes moeten gaan maken helpt natuurlijk ook niet
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Ach, zo erg is het hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.
Maar je weet maar nooit. Als de juiste vrouw je op de juiste wijze in de ogen kijkt en het vraagt...... wie weet.
ai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het hopelijk niet
Trouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ik ben de trotse bezitter van een zgan basgitaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.
whish ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Een nibbitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?
quote:
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er vandoor...even een zakje nibbit kopen.....
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.quote:
Patton en Holloway lijken niet echt op elkaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie, ik heb moeite om Cobra en Andy uit elkaar te houden, dat komt door die avatars!!
Is dat zo? Dames, klopt dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.
Ben ik 21. Moet lukkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik voorspel een AKQSC Babyboom over een jaar of twee.
Ja dat kan hilarisch zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
over onze kinderen later en van die grappige toekomstschetsen.
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.
Zijn jullie Theo en Thea!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat kan hilarisch zijn![]()
Onze kinderen zullen retemuzikaal zijn, altijd hun bek houden in ruzies (of nooit ruzie maken), erg veel lezen, praten en muziek maken, en vooral hele grote voortanden hebbenOhja, en of ze dan goed kunnen rekenen of juist goed zijn in taal... ik hoop maar allebei
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.
Mannen doen vervolgens met gezonde tegenzin mee aan de poppenkast zo lang aan het eind van de avond er maar goed geketst kan worden
Jij, Soempie, LB, MaJo. Gaat gezellig worden.quote:
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ikquote:
Ik hoor juist van getrouwde mensen dat dat laatste er nou juist niet van komt omdat je na zo'n dag bekaf bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.
Mannen doen vervolgens met gezonde tegenzin mee aan de poppenkast zo lang aan het eind van de avond er maar goed geketst kan worden
Mocht ik ooit gaan trouwen dan kan ik iig besparen op de kleding. Ik trouw dan wel in mijn nette uniform. ;quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ik
Trouwen lijkt me hartstikke leuk vanwege de clichéromantiek die er omheen hangt: witte jurk, koets, ringen, rijst/bloemblaadjes, boeket, etc etc. Maar of ik dat ook allemaal echt wil? Eigenlijk is me dat veel te veel gedoe en veel te veel geld voor 1 dag. En we weten zo ook wel dat we van elkaar houden![]()
Dilemma dus.... maar ik zou alleen trouwen als ik er dan echt een mooie dag van kan maken. Ik hoef niet perse die status 'getrouwd'
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ik
Trouwen lijkt me hartstikke leuk vanwege de clichéromantiek die er omheen hangt: witte jurk, koets, ringen, rijst/bloemblaadjes, boeket, etc etc. Maar of ik dat ook allemaal echt wil? Eigenlijk is me dat veel te veel gedoe en veel te veel geld voor 1 dag. En we weten zo ook wel dat we van elkaar houden![]()
Dilemma dus.... maar ik zou alleen trouwen als ik er dan echt een mooie dag van kan maken. Ik hoef niet perse die status 'getrouwd'
Klinkt als een toffe hoogleraar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik eten maken
Straks gaan we een nieuwe hoogleraar van de faculteit van mn vriend wakker houden op het terras
De man is net aan komen vliegen en is bang dat ie anders vanavond al in slaap valt en morgen te gaar is op zn nieuwe werkEn dus vroeg ie mn vriend en nog wat aio's om m gezelschap te houden in de stad. Wel een toffe manier om je jetlag tegen te gaan
![]()
Is er nog steeds zo'n groot verschil? Ik dacht dat dat met de huidige wetgeving en samenlevingscontracten wel gelijk getrokken zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.
Eigenlijk vind ik het een best ouderwets en achterhaald idee dat getrouwde mensen vaak voordelen hebben die samenwonende koppels niet hebben...
Dan is het volgens mij nog veel slimmer om een geregistreerd partnerschap te doen, of samenlevingscontract. Dan krijg je namelijk meteen de kans om je testament op te maken, en bij een huwelijk niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.
Eigenlijk vind ik het een best ouderwets en achterhaald idee dat getrouwde mensen vaak voordelen hebben die samenwonende koppels niet hebben...
Ik doe er in ieder geval niet aan mee. Kost alleen maar klauwen vol met geld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor juist van getrouwde mensen dat dat laatste er nou juist niet van komt omdat je na zo'n dag bekaf bent
Lijkt mij ook een domper
Ik wil ooit wel graag trouwen. Maar dan wel met alleen de belangrijkste vrienden en familie, lekker besloten. Omdat het toch anders 'voelt' te kunnen zeggen dat de ander je man is. En om met vrienden en familie te vieren dat je echt voor elkaar kiest op die manier: voor altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit gaan trouwen dan kan ik iig besparen op de kleding. Ik trouw dan wel in mijn nette uniform. ;
En het kost zeker veel te veel geld. Als ik soms hoor wat men aan een bruiloft heeft uitgeven. Verschrikkelijk.
En dat idd alleen voor de "getrouwd" status.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We kunnen het hier maar 1 iemand vragen toch....?
dat kwam door de zenuwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
whish ?
Heb jij toevallig ook de tickertape gemaakt voor de prince of whales
[ afbeelding ]
MadMaster ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We kunnen het hier maar 1 iemand vragen toch....?
En IARL.quote:
ik zie dat je het weer via een omweg ter sprake brengtquote:
Als je een vrouw zou zijn wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik uniek als het me lukt door de IKEA te lopen en niets te kopen
En!?quote:
volgens mij heb je dan wel zo'n beetje de hele Nederlandse helicoptervloot nodig om die scene na te kunnen doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.
Hij leest hier -vrijwel- nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat je het weer via een omweg ter sprake brengt
Ze had denk ik weer pauze.....quote:
NL heeft binnen Defensie 75 helicopters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan wel zo'n beetje de hele Nederlandse helicoptervloot nodig om die scene na te kunnen doen
En toen heb je natuurlijk aan een collega van haar gevraagd wanneer ze er weer is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze had denk ik weer pauze.....
en hoeveel zijn er niet in onderhoud/ paraat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NL heeft binnen Defensie 75 helicopters.
Nee, maar ik ga gewoon morgen weer langs.....als ik het via collega's speel denkt ze dat ik een stalker ben....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk aan een collega van haar gevraagd wanneer ze er weer is?
Momentje, even checken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er niet in onderhoud/ paraat?
Jij gaat morgen gewoon met Ofyles op pad. Eerst naar de supermarkt voor jouw kassameisje en dan naar de kiosk voor zijn kassameisje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga gewoon morgen weer langs.....als ik het via collega's speel denkt ze dat ik een stalker ben....
Okay elkaar een beetje opstoken? Dat zou nog best werken ook. Ofyles waar werk jouw dame?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij gaat morgen gewoon met Ofyles op pad. Eerst naar de supermarkt voor jouw kassameisje en dan naar de kiosk voor zijn kassameisje.
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.quote:
Waar zijn die overige 16 voor dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.
Die zijn in onderhoud of worden gebruikt voor opleidingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar zijn die overige 16 voor dan?
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Shit, voor ik het vergeetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?
Hahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....
Da's raar. Ik hoor Giethoorn nooit tijdens de file meldingen van de ANWB.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Echt een hele leuke film idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.
Patser.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Het is echt verschrikkelijk om dan te varen, ik ga echt nooit met onze boot in die grachtjes als het warm en druk is, je boot gaat eraan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
Ik voel een rituele verbranding aankomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb er 1 welgeteld..... en inderdaad er lopen te veel foute figuren in....... die veel in de sportschool komen.....
Ben het ook wel hoor.... Maar ik ben wel ondeugend dus dat maakt weer wat goed toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
quote:
quote:
Dat is waar.... we zijn gewoon patsers idd maar wel met zelfspot.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Dat kun je toch ook zonder er als patser uit te zien?
Als je het zelf maar weet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... we zijn gewoon patsers idd maar wel met zelfspot.....
Ja ik weet het hoor.quote:
Whereto?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm we zien er uit als patsers maar toch zijn we het niet echt..... We hebben zelfspot.... daarom gaan we op oubollig uitje....
Dit jaar zijn we naar het drielandenpunt en Margraten geweest. Vorig jaar naar Giethoorn, jaar daarvoor naar een Duitse kerstmarkt en het jaar daarvoor naar een volksdansfestival.quote:
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh.... wat zijn nu je plannen mbt het kassamesije?
Dus het plan met de bloemen gaat niet door?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Je zou het haar eigenlijk moeten vragen als ze op weg is naar haar pauze zeg maar, dus in de wandelgangen van de winkel
Als ik achter die kassa zat en er kwam een gozer naar me toe en zei dat ie met me uit eten wilde zou ik zeggen: nou hartstikke leuk.... (om in de AKQSC sferen te blijven)
Wyccie zei dat dat te opdringerig staat.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het plan met de bloemen gaat niet door?
Dat zou kunnen idd maar dan moet ik dus of heel lang rondhangen of haar rooster uit mijn hoofd kennen. Misschien moet ik haar opwachten voor ze aan het werk gaat.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Je zou het haar eigenlijk moeten vragen als ze op weg is naar haar pauze zeg maar, dus in de wandelgangen van de winkel
Als ik achter die kassa zat en er kwam een gozer naar me toe en zei dat ie met me uit eten wilde zou ik zeggen: nou hartstikke leuk.... (om in de AKQSC sferen te blijven)
Voor de supermarkt wachten als ze bijna klaar is met werken en wachten tot ze je busje in stapt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de supermarkt wachten als ze bijna klaar is met werken en wachten tot ze je busje in stapt...
[ afbeelding ]
Ik gok op te warm en te druk voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het in Pattaya, Gary Glitter?
Heb je het zo druk joh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op te warm en te druk voor mij![]()
Inmiddels wel echte 'vakantie' plannen gemaakt, ga deze zomer welgeteld een weekendje naar Duitsland
Ik ben blij als collegejaar weer begint jaquote:
Meer niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Ja dat is niet zo leuk idd. Dus college is vakantie voor jou?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben blij als collegejaar weer begint ja
Dat is lekker paar daagjes in de week een paar uurtjes richting uni...
'Vakantie' is voor mij 6 dagen in de week bikkelen op werk omdat anderen wel vakantie vieren
Ik kan niet zeggen dat ik de meest actieve student ben die er rondlooptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo leuk idd. Dus college is vakantie voor jou?
Ik hoop toch niet dat je voor oncoloog studeert ofzo.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik de meest actieve student ben die er rondloopt
Neehoor. En het is niet dat ik mn werk niet goed doe, ik neem alleen mn tijd er voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je voor oncoloog studeert ofzo.....
Nou als ik hartaanval of een beroerte krijg dan hoop ik niet dat de dienstdoende arts ook even zijn tijd neemt....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neehoor. En het is niet dat ik mn werk niet goed doe, ik neem alleen mn tijd er voor.
-> PMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou als ik hartaanval of een beroerte krijg dan hoop ik niet dat de dienstdoende arts ook even zijn tijd neemt....![]()
Maar wat studeer je?
Gezien!quote:
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Boze vrouw weigert hulp
Dat gebeurt hier dan weer voor de kust
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittig
Zelf rijden of als bijrijder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen naar Parijs
wel met een vrachtwagen vol groente, maar toch, gaat wel een leuk ritje worden
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig wasquote:
Das kut!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig was
Jullie hebben voor mijn vrachtwagenrijbewijs betaald.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou m'n vrachtwagenrijbewijs ook ngo wel eens willen halen, maar ik heb er geen geld voor over. Dus het zal nog wel even duren.
Ach, ik heb het nu ook echt niet nodig, maar ik had hem ook wel willen hebben, nu is het me ook te duur om zelf 'even' te halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das kut!![]()
Maar wel leuk een rit naar Parijs. Misschien mag je wel even aan de zijne Seine zitten.
Dat komt goed uit. Want mijn fiets is "geleend" door iemand die ik niet ken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe fiets: Halfords heeft nu een actie dat als je meer meuk koopt, je een hoger kortingspercentage op het totaal krijgt. Er zijn maar weinig producten die niet mee doen aan deze actie, dus je mag best een vrij dure fiets kopen met drie fietsbellen er bij. 2 producten geeft 10% korting, 3 15 en 4 20%. Paar producten er bij nemen die minder dan 5% van het dure product kosten en het kan uit
Tijdens dienst uren heb ik een MB met chauffeur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je geen dienstfiets dan?
Klopt, want soms heb ik een chauffeusequote:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het meisje dat ook naar Knox gaat is héél tof!Ik heb met haar en mijn broer gegeten in het meet-restaurant
Spontane actie
Je vraagt dit aan mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat de afdeling luizenbaantjes? Iemand de hele dag rondrijden. Lijkt me nogal een saai baantje.
Is ie weer gevallen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Weer aan de waterpijp gezeten?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Weer aan de waterpijp gezeten?
Nice!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Tuurlijk.
![]()
Dat was ook eigenlijk de reden. We liepen er langs op weg naar de grote AH en ik vroeg of ze het wel es gedaan had. Niet, dus ik dacht doen we nu even. Toen dacht ik, we kunnen hier ook wel eten en toen heb ik mijn broer gebeld
de trap op, 2e deur links, rechts om de hoek staat je bed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen..... ik ben een beetje weg kwijt geloof ik......
Dan ben ik pas echt de weg kwijt want ik woon gelijksvloers.... dan zou ik dus bij de bovenbuurman in bed gaan liggen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de trap op, 2e deur links, rechts om de hoek staat je bed.
trusten
Toch je verdediging verbeten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen..... ik ben een beetje weg kwijt geloof ik......
Nee ik leg morgen nog wel uit waarom.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch je verdediging verbeten.![]()
Truste
Ok, tot morgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik leg morgen nog wel uit waarom.....
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zegquote:Moslims boos over clublied Schalke
Na ernstige kritiek van moslims, laat Schalke 04 het clublied eens kritisch bekijken door experts. De clubleiding liet dit vandaag weten. Het onderzoek moet uitwijzen of het lied wel of niet kwetsend is voor moslims. Na dit onderzoek zal de Duitse club zich over de kwestie uitlaten.
De laatste dagen kwamen er honderden protestmails van moslims binnen bij de club. De moslims uiten in de mails hun ongenoegen over het clublied, dat overigens al ruim tachtig jaar bestaat. De moslims struikelen over de regels: "Mohammed was een profeet, die van voetbal niets weet. Maar uit de mooie kleurenpracht heeft hij blauw en wit bedacht."
De voetbalclub heeft contact gezocht met de politie over de kwestie, maar volgens de politie is er nog geen sprake van een dreigende situatie. Een zegsman van Schalke heeft laten weten: "Pas daarna (na het onderzoek door experts, red.) zullen we ons over de zaak uitlaten."
omdat ze zo graag denken dat ze in een hoek geplaatst wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zeg
Die hebben zich gewoon door één persoon laten opjutten. Schijnen moslims nogal gevoelig voor te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zeg
En het zijn niet altijd die moslims. Roep eens iets over Israël.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat religieuzen over het algemeen vrij snel op de kast zitten, maar de moslims maken het wel een stuk bonter dan anderen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het zijn niet altijd die moslims. Roep eens iets over Israël.
Stel je voor.. een grap..quote:Guido Weijers is boos op de EO, dat maandag de stekker uit het programma Loopt een man over het water… trok. Het nieuws stond maandag op de voorpagi- na van het Reformatorisch Dagblad, dat om vier uur ’s middags op de mat lag. De EO lichtte de christelijke krant dus al vroeg in, terwijl Weijers en presentator Arie Boomsma nieuws het pas laat in de middag te horen kregen. “Toen zij aan het drukken waren, lag ik nog de bijbel te lezen in bed voor dat programma“, zegt Guido in Boulevard.
In het nieuwe programma zou Guido Weijers grappen maken over Jezus. De EO vond het format achteraf ‘te risicovol’. Weijers: “In de media heeft groots gestaan dat we platte grappen zouden gaan maken over Jezus. De achterban van de EO heeft massaal hun lidmaatschap opgezegd en is kwaad geworden. De EO heeft gezegd dat ze vasthouden aan de achterban, aan mensen die met oogkleppen vasthouden aan hun eigen geloof. Het programma is veroordeeld voordat er iets is geweest.”
http://www.tvgids.nl/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben moooeeeee
maar heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Had door de TT opeens een vraagstuk.
Gaat iemand met meerdere persoonlijkheden in groepstherapie en krijg hij dan ook groepskorting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |