het zit hier ook in de becel maar dat eet ik ook al nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat ze omega 3 tegenwoordig in vanalles stoppen dus dat scheelt weer (ook brood enzo). Ik weet alleen niet of dat in Nederland ook is.
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boterquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het zit hier ook in de becel maar dat eet ik ook al niet
vandaag was je de klos met werkende mic tochquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
En hier verder.
HIer kwamen we vandaan: [HOMO] 2514 Met een nutteloze TT
Maar als jij aan de pil bent slik je niet regelmatig want anders kan jij nooit de liefdesbaby van Tibo dragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boter
Kortom: ik ben aan de pil. Anders krijg ik het gewoonweg niet binnen.
Yeah, eerst trainen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vandaag was je de klos met werkende mic toch
en noten? zijn ook goedjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boter
Kortom: ik ben aan de pil. Anders krijg ik het gewoonweg niet binnen.
procrastination *whistle*quote:
Ja, daar had ik bannacht met Brad nog een heel gesprek overquote:
whaha..quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik bannacht met Brad nog een heel gesprek over
Ik drink van die flesjes met zogenaamd aloë vera stukjesquote:
dat zit toch in de shampoo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
omega 3 is de nieuwe aloë vera
[mikemodus]quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Hij is woensdag de hele dag alleen thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in zo'n beetje elke huidcreme. samen met vitamine E.quote:
NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Nou die baby wordt erg schattig hoor, foliumzuur of nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als jij aan de pil bent slik je niet regelmatig want anders kan jij nooit de liefdesbaby van Tibo dragen
slik je daar wel foliumzuur voor ?
en jij durft daar wel op bezoek, niet bang dat de buren daar later een opmerking over maken zo van hij had bezoek van een jongeman?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Het kan ana mijn versie liggen, maar die tests slaat ie niet op.quote:
en een enorme schare aan peet ooms en tantes die allemaal straks om beurten komen babysitten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die baby wordt erg schattig hoor, foliumzuur of niet
Groene ogen en blonde krullen!
Ja zit het ook in. Daar zou ik 't inderdaad wel een beetje van binnen kunnen krrijgen, maar zo vaak eet ik die niet.quote:
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
En dan terwijl het helemaal niet zo gezond is voor een mens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
als zoon van een melkveehouder is dagelijks zuivel consumeren mij met de paplepel ingegeven
Nee?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?
Daar mag hij zich zorgen over maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij durft daar wel op bezoek, niet bang dat de buren daar later een opmerking over maken zo van hij had bezoek van een jongeman?
Weird. Heb je wel de gekraakte versie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan ana mijn versie liggen, maar die tests slaat ie niet op.
Ik moet iedere keer maar handmatig noteren waar ik gebleven ben ook al log ik in.
En punten of zo kun je ook niet zien, dus ik gok maar dat ik geslaagd ben
Inmiddels Level 1, hoofdstuk 5, oefening 4 of zo.
nee, snel vertel, niet te snel we schrijven meequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?
ik wil ze ook wel voor je eten en je ze op andere wijze toedienenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit het ook in. Daar zou ik 't inderdaad wel een beetje van binnen kunnen krrijgen, maar zo vaak eet ik die niet.
Heb ik op TWEE fora reclame gemaakt, heb je nog mijn boek niet gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Daar mag hij zich zorgen over maken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een enorme schare aan peet ooms en tantes die allemaal straks om beurten komen babysitten?
ik schreef zuivelquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan terwijl het helemaal niet zo gezond is voor een mens.
Waarom denk je dat dieren er na hun zoogperiode mee stoppen?
Tis niet natuurlijk om melk te blijven drinken eigenlijk.
Ja zou dat zo nog werken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik wil ze ook wel voor je eten en je ze op andere wijze toedienen
O ja, ik ging meteen uit van melkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schreef zuivel
dus magere melk maar meestal karnemelk (daar is het vet al voor gebruikt om boter van te maken) en verder heel veel yoghurt en kwark en zo maar ook kaas en dergelijke
Dus Eustace mag alleen op pad als de zon schijnt er er geen regen voorspelt isquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
haha ja,quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou dat zo nog werken?
Is ook eens soort met de pap-lepel binnenkrrijgen he?
Denk 'tquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weird. Heb je wel de gekraakte versie?
daarom, worden er niet slechter van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja,
weet niet,..baad het niet schaad het niet he :-P
Lees jij eens gewoon sel de avonturen van Arthur Hartman in Cadansquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, snel vertel, niet te snel we schrijven mee
Kijk, er let tenminste IEMAND opquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Eustace mag alleen op pad als de zon schijnt er er geen regen voorspelt is
anders parapluie horror
Ik wacht wel tot ik de film kan downloadenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees jij eens gewoon sel de avonturen van Arthur Hartman in Cadans
Lijkt me gezonde doseringquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daarom, worden er niet slechter van.
Wekelijkse basis dan maar?
wat liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word trouwens ook peeetoom!
Npu ja, het kindje is nog in de maak, maar ik word er wel peetoom van
Lief he! EN ik heb niet eens broers of zussen of zo en niet een supergoede band met familie verder.
Daarom dat mijn Turkse collega mij peetoom maakt van d'r aanstaande baby
die straks dan ook gevonden wordt bij een frans produktiehuis ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik de film kan downloaden
?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die straks dan ook gevonden wordt bij een frans produktiehuis ?
Hij werd zo populier en gewild dat ze hem daar bij Photobucket voor eigen gebruik uit je poll gehaald hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja!![]()
Photobucket heeft mijn meneer 1 verwijderd!
Ja daar tref je tegenwoordig de gekste dingen aan zoals mensen die zo maar spontaal op een stapel autobanden gaan liggen.quote:
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar tref je tegenwoordig de gekste dingen aan zoals mensen die zo maar spontaal op een stapel autobanden gaan liggen.
Blijkbaar zijn die nog doodmoe ook, want ze hadde niet eens tijd om hun schoenen uit te doen
ik ook niet, maar er zijn wel eens screens langs gekomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezien
Hou het forum maar in de gaten,quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezien
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zegt iets over etenstijd of iedereen weg, waarna opeens iedereen weer gaat posten
zo als nu ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zegt iets over etenstijd of iedereen weg, waarna opeens iedereen weer gaat posten
De rest kan elk moment komen (hihi ik zei komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij zijn dan ook niet iedereen
wat romantischquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik vermoord zijn broer als die toch opeens besluit niet mee te gaan met zijn ouders. Want dan kan ik niet naar hem toe. Dus als die lul van een broer besluit niet mee te gaan dan martel ik hem dood in mijn kelder.
Mmm. Weet je al hoe?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik vermoord zijn broer als die toch opeens besluit niet mee te gaan met zijn ouders. Want dan kan ik niet naar hem toe. Dus als die lul van een broer besluit niet mee te gaan dan martel ik hem dood in mijn kelder.
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.quote:
moet je dan ook nog naar binnen sluipen? want anders is het ook vreemd dat jullie met zn 2en naar binnen gaan en vervolgens niet meer te bekennen zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.![]()
Nah, ik wil gewoon woensdag alleen thuis zijn met mijn hunk.En dan moeten we ook nog eens heel veel boven zitten omdat mensen ons niet mogen zien vanaf buiten enzo.
![]()
![]()
Wel een beetje tam hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.![]()
Nah, ik wil gewoon woensdag alleen thuis zijn met mijn hunk.En dan moeten we ook nog eens heel veel boven zitten omdat mensen ons niet mogen zien vanaf buiten enzo.
![]()
![]()
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je dan ook nog naar binnen sluipen? want anders is het ook vreemd dat jullie met zn 2en naar binnen gaan en vervolgens niet meer te bekennen zijn
en dan geht es löss?, valt t niet op als de gordijnen ineens dicht gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.
Precieeees! Fuck photobucket!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@ photobucket
Vriendjes van wie je je moet verstoppenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precieeees! Fuck photobucket!
Jij rebel, jij!
Het irritante is dat mijn G_L al beter Japans spreekt en verstaat dan wat je met dat Rosetta Stone in de eerste lessen leert. Gewoon omdat hij dingen heeft oppikt uit films enzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef wonderer het volgende:
Romaanse talen gaan wat makkelijker lijkt me
Jah!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Het is toch ook triest dat een foto wordt verwijderd omdat je een halve schaamhaar ziet..
Die had ik niet eens gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Het is toch ook triest dat een foto wordt verwijderd omdat je een halve schaamhaar ziet..
Ik vind nog steeds dat ik met die Rosetta stone niets leer spreken. Geen zinnen maken etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het irritante is dat mijn G_L al beter Japans spreekt en verstaat dan wat je met dat Rosetta Stone in de eerste lessen leert. Gewoon omdat hij dingen heeft oppikt uit films enzo..
Hij lacht omdat ik alleen maar van die rare dingen kan zeggen als Het meisje zit op een ponyquote:
Later, denk ik? Als je als klein kind nederlands leert, zijn het toch ook losse woordjes en geen volzinnen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ik met die Rosetta stone niets leer spreken. Geen zinnen maken etc.
Alleen maar losse woordjes leert herkennen.
Dat is geen photobucket.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
Waarom staan die van jou er dan nog wel?
De gordijnen beneden kunne toch ook dicht tegen de zon?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mja, wellicht. Maar ik vind het echt een vreemde methode waarbij ik zelf het gevoel heb dat niets blijft zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Later, denk ik? Als je als klein kind nederlands leert, zijn het toch ook losse woordjes en geen volzinnen?
Mja, je bent niet verplicht het te gebruiken, natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, wellicht. Maar ik vind het echt een vreemde methode waarbij ik zelf het gevoel heb dat niets blijft zitten.
Waarop hij dan weer zegt dat de kameel uit z'n bek stinkt, maar ik wist niet wat oler was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
El camello ha abierto la boca
Who the fuck cares wat die kameel doet!
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarop hij dan weer zegt dat de kameel uit z'n bek stinkt, maar ik wist niet wat oler was.
Nou ik vind 't wel leuk hoor, maar heb niet echt het idee dat ik er veel van opsteek. Die lessen Spaans (2u in de week) gingen veel sneller vooruit. Maar goed, ik heb geen zin meer in school en dit is best grappig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, je bent niet verplicht het te gebruiken, natuurlijkBrad heeft het voor z'n Nederlands, omdat hij het beste leert van iemand die het voordoet (en dus niet uit een boek), en ik ben te lui om een boek te gebruiken dus lekker op de pc.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vanaf donderdag ruim twee weken alleen thuis als mijn ouders op vakantie zijn, en er hoef niet verstopt te worden.
Ik moet steeds aan die moeder van Eek the Cat denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springen
Wanneer kom ik langs?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vanaf donderdag ruim twee weken alleen thuis als mijn ouders op vakantie zijn, en er hoef niet verstopt te worden.
Neuken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hell yeahquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
Dat wordt vaseline inslaan Tha_Erikquote:
Maar het was nog nooit zo makkelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik ben de rest van het jaar ook vaak zat alleen thuis geweest hoor.
Wat dramatisch allemaal toch weer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
![]()
![]()
![]()
.
Tenminste, als je onder een party verstaat dat er één iemand is die in zijn eentje hele karige maaltijden klaarmaakt en alleen een filmpje opzet....
je moet heel facebook/myspace uitnodigenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
![]()
![]()
![]()
.
Tenminste, als je onder een party verstaat dat er één iemand is die in zijn eentje hele karige maaltijden klaarmaakt en alleen een filmpje opzet....
Old habits die hard...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat dramatisch allemaal toch weer.
going to pop a cherry?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Eustace. het volgende:
Omg, ik ga woensdag waarschijnlijk euh, nou, jeweetwellen.
Ben net thuis, Ik voel me belachelijk moe. De date van zaterdagavond is wat uitgelopenquote:
date was leuk dus? maar je hebt de kamer niet gekregen begreep ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben net thuis, Ik voel me belachelijk moe. De date van zaterdagavond is wat uitgelopen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben net thuis, Ik voel me belachelijk moe. De date van zaterdagavond is wat uitgelopen
We zijn hier niet in Engelandquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet heel facebook/myspace uitnodigen
Kun je niet wat lessen overslaan en meteen met level 3 beginnen of zoiets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Tengo demasiados hombres calientes para contar
Ik maak mijn eigen zinnen wel
Kamer niet gekregen neequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
date was leuk dus? maar je hebt de kamer niet gekregen begreep ik?
Jullie hebben gewoon gezellig een disney film marathon gehouden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kamer niet gekregen nee![]()
2e date was erg gezellig. We zouden zaterdagnacht de stad in, hebben we niet uiteindelijk niet gedaan. Toen zondag bij hem geblven, zouden we zondagavond de stad in gaan, uiteindelijk ook maar niet gedaan. en nu niet gaan doordenken![]()
Ja kan wel, maar op het tempo dat dit gaat ben ik voor Parijs echt wel er doorheenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je niet wat lessen overslaan en meteen met level 3 beginnen of zoiets?
Jij snapt hem! We hebben zelfs meegezongenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon gezellig een disney film marathon gehouden?
Ik bedoelde meer dat dat massa uitnodigen een engesle hype schijnt te zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
facebook/myspace klinken stoerder dan hyves
Ik haalde niet eens het einde van Oliver & Coquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij snapt hem! We hebben zelfs meegezongen
heb je ook wel in Amerika en die ene vent in Australiëquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dat massa uitnodigen een engesle hype schijnt te zijnveroorzaakt nogal problemen.
Wie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haalde niet eens het einde van Oliver & Co
op elkaars microfoon?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij snapt hem! We hebben zelfs meegezongen
a mí me gusta la torre de eifelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar op het tempo dat dit gaat ben ik voor Parijs echt wel er doorheenDus dan doe ik maar gewoon alles.
Oliver & Co = Disney Classicquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie?
We hebben zelfs naar Singin Bee gekeken
Nou jaquote:
quote:
No me gusta la torre de eifel... mi gusta la Louvre y el cuarto latino!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
a mí me gusta la torre de eifel
Vind het wel 1 van de mindere, al zit er 1 erg leuk numme rinquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
ken ik niet eens! volgende keer maar kijken dan.
Vrijdag: Shoppen voor een verjaardagquote:En, hoe was jouw weekend? wat heb je uiteindelijk gedaan??
¿Guacala?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Guacala, ese gato esta vomitando bolas de pelos!
(Eeeew, de kat is haarballen aan 't uitkotsen!!)
Nee dat kwam van Mexicoquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
¿Guacala?
komt dat van jouw Spaans-spaans?
jajajajajajquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No me gusta la torre de eifel... me gusta la Louvre y el cuarto latino!
Y Le Marias tambien, con los maricones calientes!
ah dacht al we don't use thatquote:
Improvisatiequote:
Hmmz, ok. Wat is het Spaanse woord dan?quote:[..]
ah dacht al we don't use that
Erik maakt net wel een facebook aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je ook wel in Amerika en die ene vent in Australië
Doe ik niet aan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk maar porno daar leer je ook van
ja goeie vraag...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Improvisatie
[..]
Hmmz, ok. Wat is het Spaanse woord dan?
'al doende leert men'quote:
i.p adres?quote:
bummerquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het ene prive show
misschien woont ie wel in het big brother huis, of in zo'n cam huis waar elke kamer een ander thema heeftquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft die mexicaan overal in zijn huis webcams hangen ofzo?
Nu-uhquote:
Laptops zijn mobielquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft die mexicaan overal in zijn huis webcams hangen ofzo?
Neuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien woont ie wel in het big brother huis, of in zo'n cam huis waar elke kamer een ander thema heeft
en die ouders maar denken wat lult die vent toch steeds onder de douchequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuhmaar hij neemt altijd de laptop me naar de badkamer en dan kletsen we verder terwijl ie aan het douchen is. Al kan ik hem soms niet verstaan door dat gekletter
Ach misschien zingt ie normaal welquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en die ouders maar denken wat lult die vent toch steeds onder de douche
hahaha grappig man nice nicequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuhmaar hij neemt altijd de laptop me naar de badkamer en dan kletsen we verder terwijl ie aan het douchen is. Al kan ik hem soms niet verstaan door dat gekletter
ow maar wel daarbuiten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik doe niet aan scene's in de douche
and...what's the verdict?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Zo, alle gemiste spraaklessen tot nu toe bijgewerkt. En nu doen mijn oren pijn van de koptelefoon.
whahaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En soms ben ik vals en maak ik screenshots, maar dat hoort ie dan
voorspelbaar met vertragingquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht al waar bleef je met die vraag
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voorspelbaar met vertraging
Mijn Spaanse uitspraak is beter dan mijn Engelsequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn Spaanse uitspraak is beter dan mijn Engelse
Je hoort 'm gewoon keihard tegen de deur aanbonken met z'n kop... en z'n vleugels hoor je tegen de muren aanschuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAGH er vliegt hier net echt een HUGE ass libelle naar binnen!
Holy crap die is groot
krant/tijdschift/vliegenmepper en patssssquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap die is groot
Pluk moet maar op jacht dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoort 'm gewoon keihard tegen de deur aanbonken met z'n kop... en z'n vleugels hoor je tegen de muren aanschuren.
Wat zit je er warm bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En soms ben ik vals en maak ik screenshots, maar dat hoort ie dan
Ben je er eindelijk achter dat het noorden echt helemaal niks is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij ga ik maar naar Amsterdam verhuizen
op sommige vlakken is amsterdam handiger jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben je er eindelijk achter dat het noorden echt helemaal niks is?
Wgehehe, Pluk die rent dan volgens mij weg.quote:
Foto was niet van deze keerquote:
morgen moet je toch je sexkennis opfrissenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef Eustace. het volgende:
Morgen niksdoen, woensdag naar me lief en donderdag me Canon EOS 450D.
www.woningnet.nlquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij ga ik maar naar Amsterdam verhuizen
Ja nou.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morgen moet je toch je sexkennis opfrissen
Zeg Vlarp, is die halve crew gay of zo?quote:
fietsen verleer je ook niet dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja nou.Het is gewoon alweer een tijdje geleden dat ik op dat gebied actief ben geweest enzo.
Maar je wordt er wel roestiger inquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
fietsen verleer je ook niet dus
Door een afwijking aan me rug, en de daarbij horende evenwichtsstoornis, heb ik nooit kunnen fietsen dus dat voorbeeld gaat niet echt op voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
fietsen verleer je ook niet dus
neemt niet weg dat je het niet verleerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Door een afwijking aan me rug, en de daarbij horende evenwichtsstoornis, heb ik nooit kunnen fietsen dus dat voorbeeld gaat niet echt op voor mij.![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap die is groot
Waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://frostii.com/2009/04/13/naked-cellphone-1/ lijkt me wel iets voor jou..
Naked guys, cell phones, Washington DC, a prince, mass destruction, and mass media. Lijkt me echt iets voor jou.quote:
Ik vond 'm wel leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:17 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net 28 days later gezien. Wat een boutfilm.
Als je ook maar in de buurt komt van mij en zo mijn Lowlands en parijs verziekt dan vlieg ik je naar je strot, als je dat maar weet. Naked cellphones of niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik weet alleen nou niet goed wat ik moet doen als ik griepverschijnselen zou krijgen. Naar de huisarts? Bellen dat ik Tamilflu wil hebben? Niets doen en gewoon uitzieken? Naar een bejaardentehuis gaan om iets te doen aan de vergrijzing? Mensen die ik haat in het gezicht gaan niezen en hoesten?.
In hun nek hoesten? Dat schiet niet op nie...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik weet alleen nou niet goed wat ik moet doen als ik griepverschijnselen zou krijgen. Naar de huisarts? Bellen dat ik Tamilflu wil hebben? Niets doen en gewoon uitzieken? Naar een bejaardentehuis gaan om iets te doen aan de vergrijzing? Mensen die ik haat in het gezicht gaan niezen en hoesten?.
Eustac (ofzo) heeft nog wel marteltrucks voor jequote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ook maar in de buurt komt van mij en zo mijn Lowlands en parijs verziekt dan vlieg ik je naar je strot, als je dat maar weet. Naked cellphones of niet!
Tamilflu is toch geen geneesmiddel, maar een vaccin? Als je het al hebt, lijkt me dat nutteloos.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
afgelopen vrijdag griep aangetoond in veldhovens bejaardenhuisquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok het eerste geval van Mexicaanse griep in mijn zeer directe omgeving is een feit, ben benieuwd wat de gevolgen van mijn feestje zaterdag zullen zijn
Stom plot.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk
28 weeks nog niet gezien
Tamiflu is een remmer geloof ik. En zou volgens mij wel nuttig zijn als je het al hebt. Of zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tamilflu is toch geen geneesmiddel, maar een vaccin? Als je het al hebt, lijkt me dat nutteloos.
Naar de huisarts om je te laten testen (kan ook gewone griep zijn tenslotte) en uitzieken. Met zo min mogelijk mensen in aanraking komen terwijl je ziek bent.
Maar wat zijn dan "alle verschijnselen", want zoals Wonderer zegt is het een griep. Dus kan het ook nog steeds gewone griep zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In hun nek hoesten? Dat schiet niet op nie...
Maar het is sowieso wel aan te raden om even contact op te nemen met je huisarts. Telefonisch, tenzij je die kerel ook niet mag
Maar ik geloof dat je wel alle verschijnselen moet hebben voordat je het pas echt hebt zeg maar
I'm surroundedquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag griep aangetoond in veldhovens bejaardenhuis
Lieve schatquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ook maar in de buurt komt van mij en zo mijn Lowlands en parijs verziekt dan vlieg ik je naar je strot, als je dat maar weet. Naked cellphones of niet!
Tamilflu is een griepremmend middel, het vaccin (de griepprik) is nog in ontwikkeling.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tamilflu is toch geen geneesmiddel, maar een vaccin? Als je het al hebt, lijkt me dat nutteloos.
Naar de huisarts om je te laten testen (kan ook gewone griep zijn tenslotte) en uitzieken. Met zo min mogelijk mensen in aanraking komen terwijl je ziek bent.
tis een virus remmer dus geen geneesmiddel of vaccinquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tamiflu is een remmer geloof ik. En zou volgens mij wel nuttig zijn als je het al hebt. Of zo
Ahh.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tamilflu is een griepremmend middel, het vaccin (de griepprik) is nog in ontwikkeling.
Nee mijn tweety vindt Parijs niet lief dus ik ga met de trein jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lieve schatzelfs als ik gezond ben durf ik niet op gezichtsafstand bij je in de buurt te komen, soms loop ik langs je flat op weg naar de Kleine Berg, maar daar lopen wel meer mensen voorbij. En ik kom uit een familie waar het verboden was om boeken uit de bibliotheek te lenen, omdat je daar TBC van zou kunnen krijgen, dus als iemand ultra-hygiënisch met z'n snotterigheden omgaat dan ben ik het wel.
En ga je dan met de auto naar Parijs? Want als iets een verzamelplaats is van kinderen (broeinesten van ziektekiemen bij uitstek) dan is het wel een 2e klas Thalyescoupé vol toeristische families..
Een koorts van zeker 38C voor een aantal dagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan "alle verschijnselen", want zoals Wonderer zegt is het een griep. Dus kan het ook nog steeds gewone griep zijn.
Oei. Heb je al mondkapjes en een spuitbus met Dettol gekocht?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mijn tweety vindt Parijs niet lief dus ik ga met de trein ja
Maar een "gewone griep" openbaart blijkbaar niet perse al die verschijnselen? En inderdaad, zodra je de verschijnselen hebt, is de reden om te testen een stukje groterquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb het al een keer gelezen, maar al die dingen kunnen ook voorkomen bij gewone griep. Ik vidn het nog steeds maar een beetje vaag dus. Al zijn die symptomen zeker nu wel een reden om je te laten testen natuurlijk, jut in case.
Ik zag jouw avatar gisterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.pg.ru/things/s/chugging.wav
dan eet je toch gewoon watquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
Hoofdpijn en honger. Sonja, ik haat je. Mijn eigen fucking 'dieet' werkt toch beter.
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan eet je toch gewoon watof is er nog iemand wakker?
lol hoe oud ben je 15quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.
morgen gewoon wat te vreten kopen en dat op je kamer leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.
Wat wil je horen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Eustace. het volgende:
En please heeft niemand dan tips voor woensdag.
Gewoon wat minderen met koolhydraten, als je geen frisdrank meer drinkt, geen choco, snoep, chips, junk-food. Scheelt het al behoorlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
Hoofdpijn en honger. Sonja, ik haat je. Mijn eigen fucking 'dieet' werkt toch beter.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben een zestienjarige die wel aan interpunctie doet.
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?hoe je een condoom om moet doen?
Vooooooorspel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.
Doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.
Welke mama?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Te bang voor papa en mama om even beneden een boterham te halen, maar wel willen neuken..
Nou vooruit dna maar als het echt niks wordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben een zestienjarige die wel aan interpunctie doet.
Stiefmama is geen mama?quote:
olsof je neuktips aan je ouders gaat vragenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je hebt twee papa's, maar dan zou je niet hier aan ons neuktips vragen..
de scene uit QaF waar je plaatje vandaan komt. Ik herkende hem ineensquote:
Pa-dam-tsj. Wil je een sticker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je het over ouderSSSSsch hebt, dan heb je een papa en een mama. Of je bent een schimmel of een ander lagere levensvorm. Wat ik niet uitsluit, hoewel het dan redelijk knap is dat je hier kunt fok!en. Voor een schimmel.
Hij krijgt een OK stickerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Leuke meneer
Dezelfde meneer.
http://weljongniethetero.be/submenu.asp?anch=15quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
olsof je neuktips aan je ouders gaat vragen
Dat proberen we al tijden uit te vindenquote:
Slaapsequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Eustace. het volgende:
Ik weet wel dat ik n u ga slapen. Jullie ook alvast Slaaplekker.
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat proberen we al tijden uit te vinden
Ik ging meestal slapen als Brad ook naar bed ging.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dus
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dus
Hup, telefoon uit en slapen jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +
nope, mara being eind van de maand weer met school dus dan moet k weer vroeg(er) naar bedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +
maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging meestal slapen als Brad ook naar bed ging.
Nee, die verhuist rond een uur of tien al naar boven om in bed tv (op z'n laptop) te kijken en/of nog wat te werken.quote:
das al wat vroeg jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die verhuist rond een uur of tien al naar boven om in bed tv (op z'n laptop) te kijken en/of nog wat te werken.
waar kom jij zo laat vandaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:15 schreef mike_hunt het volgende:
wat is het stil hier, hoerrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
ik was effe watr drinken met Ricardo en Carlos. We zijn net terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
Wie gaat er face down ass up?
[/mikemodus]you bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?quote:
Daarom, en ik kan wel met mijn laptop bij hem gaan liggen, maar als ik dan zelf ook wat wil kijken, moet een van de twee weer een koptelefoon gebruiken en alles.quote:
to moeilijk is wakker blijven nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?![]()
Als je per etmaal gewoon acht uur of zo slaapt, boeit het toch niet wanneer je slaapt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?![]()
Nee hoor, 't is komkommer tijd.. ik zou rustig een dagje weg kunnen blijvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zonder je aanwezigheid loopt daar alles in de soep ?
en dat kan jij gewoon doen s ochtends bellen zo van ik kom vandaag niet naar kantoor toe ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is komkommer tijd.. ik zou rustig een dagje weg kunnen blijven
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen Bonnies![]()
rise and shine, c*nts![]()
coffee please (met een zoetje)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |