Ik ging meestal slapen als Brad ook naar bed ging.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dus
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dus
Hup, telefoon uit en slapen jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +
nope, mara being eind van de maand weer met school dus dan moet k weer vroeg(er) naar bedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb jij, like, een baan? Of ben je nog niet zo oud? +
maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging meestal slapen als Brad ook naar bed ging.
Nee, die verhuist rond een uur of tien al naar boven om in bed tv (op z'n laptop) te kijken en/of nog wat te werken.quote:
das al wat vroeg jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die verhuist rond een uur of tien al naar boven om in bed tv (op z'n laptop) te kijken en/of nog wat te werken.
waar kom jij zo laat vandaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:15 schreef mike_hunt het volgende:
wat is het stil hier, hoerrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
ik was effe watr drinken met Ricardo en Carlos. We zijn net terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
Wie gaat er face down ass up?
[/mikemodus]you bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?quote:
Daarom, en ik kan wel met mijn laptop bij hem gaan liggen, maar als ik dan zelf ook wat wil kijken, moet een van de twee weer een koptelefoon gebruiken en alles.quote:
to moeilijk is wakker blijven nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?![]()
Als je per etmaal gewoon acht uur of zo slaapt, boeit het toch niet wanneer je slaapt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Xag je ook nog rond 6 uur voorbij komen gisteren. Je draait echt de dag en nacht om. Hoe houd je het uit? Gebruik je coke ofzo...?![]()
Nee hoor, 't is komkommer tijd.. ik zou rustig een dagje weg kunnen blijvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zonder je aanwezigheid loopt daar alles in de soep ?
en dat kan jij gewoon doen s ochtends bellen zo van ik kom vandaag niet naar kantoor toe ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is komkommer tijd.. ik zou rustig een dagje weg kunnen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |