Welke mama?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Te bang voor papa en mama om even beneden een boterham te halen, maar wel willen neuken..
Nou vooruit dna maar als het echt niks wordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben een zestienjarige die wel aan interpunctie doet.
Stiefmama is geen mama?quote:
olsof je neuktips aan je ouders gaat vragenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je hebt twee papa's, maar dan zou je niet hier aan ons neuktips vragen..
de scene uit QaF waar je plaatje vandaan komt. Ik herkende hem ineensquote:
Pa-dam-tsj. Wil je een sticker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je het over ouderSSSSsch hebt, dan heb je een papa en een mama. Of je bent een schimmel of een ander lagere levensvorm. Wat ik niet uitsluit, hoewel het dan redelijk knap is dat je hier kunt fok!en. Voor een schimmel.
Hij krijgt een OK stickerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Leuke meneer
Dezelfde meneer.
http://weljongniethetero.be/submenu.asp?anch=15quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
olsof je neuktips aan je ouders gaat vragen
Dat proberen we al tijden uit te vindenquote:
Slaapsequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Eustace. het volgende:
Ik weet wel dat ik n u ga slapen. Jullie ook alvast Slaaplekker.
eerder ging ik altijd slapen na dora maar dat kijk ik al een tijdje niet meer dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat proberen we al tijden uit te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |