Oei. Heb je al mondkapjes en een spuitbus met Dettol gekocht?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mijn tweety vindt Parijs niet lief dus ik ga met de trein ja
Maar een "gewone griep" openbaart blijkbaar niet perse al die verschijnselen? En inderdaad, zodra je de verschijnselen hebt, is de reden om te testen een stukje groterquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb het al een keer gelezen, maar al die dingen kunnen ook voorkomen bij gewone griep. Ik vidn het nog steeds maar een beetje vaag dus. Al zijn die symptomen zeker nu wel een reden om je te laten testen natuurlijk, jut in case.
Ik zag jouw avatar gisterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.pg.ru/things/s/chugging.wav
dan eet je toch gewoon watquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
Hoofdpijn en honger. Sonja, ik haat je. Mijn eigen fucking 'dieet' werkt toch beter.
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan eet je toch gewoon watof is er nog iemand wakker?
lol hoe oud ben je 15quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.
morgen gewoon wat te vreten kopen en dat op je kamer leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden sneaken en daarvoor is het nog te vroeg want dat merken me ouders.
Wat wil je horen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Eustace. het volgende:
En please heeft niemand dan tips voor woensdag.
Gewoon wat minderen met koolhydraten, als je geen frisdrank meer drinkt, geen choco, snoep, chips, junk-food. Scheelt het al behoorlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
Hoofdpijn en honger. Sonja, ik haat je. Mijn eigen fucking 'dieet' werkt toch beter.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben een zestienjarige die wel aan interpunctie doet.
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?hoe je een condoom om moet doen?
Vooooooorspel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.
Doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:
G
[..]
Het wordt niet me eerste keer hoor maar tja, ik dacht dat jullie batsveteranen wel handige tips hadden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |