?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die straks dan ook gevonden wordt bij een frans produktiehuis ?
Hij werd zo populier en gewild dat ze hem daar bij Photobucket voor eigen gebruik uit je poll gehaald hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja!![]()
Photobucket heeft mijn meneer 1 verwijderd!
Ja daar tref je tegenwoordig de gekste dingen aan zoals mensen die zo maar spontaal op een stapel autobanden gaan liggen.quote:
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar tref je tegenwoordig de gekste dingen aan zoals mensen die zo maar spontaal op een stapel autobanden gaan liggen.
Blijkbaar zijn die nog doodmoe ook, want ze hadde niet eens tijd om hun schoenen uit te doen
ik ook niet, maar er zijn wel eens screens langs gekomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezien
Hou het forum maar in de gaten,quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb die film verdorie nog steeds niet gezien
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zegt iets over etenstijd of iedereen weg, waarna opeens iedereen weer gaat posten
zo als nu ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zegt iets over etenstijd of iedereen weg, waarna opeens iedereen weer gaat posten
De rest kan elk moment komen (hihi ik zei komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij zijn dan ook niet iedereen
wat romantischquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik vermoord zijn broer als die toch opeens besluit niet mee te gaan met zijn ouders. Want dan kan ik niet naar hem toe. Dus als die lul van een broer besluit niet mee te gaan dan martel ik hem dood in mijn kelder.
Mmm. Weet je al hoe?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik vermoord zijn broer als die toch opeens besluit niet mee te gaan met zijn ouders. Want dan kan ik niet naar hem toe. Dus als die lul van een broer besluit niet mee te gaan dan martel ik hem dood in mijn kelder.
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.quote:
moet je dan ook nog naar binnen sluipen? want anders is het ook vreemd dat jullie met zn 2en naar binnen gaan en vervolgens niet meer te bekennen zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.![]()
Nah, ik wil gewoon woensdag alleen thuis zijn met mijn hunk.En dan moeten we ook nog eens heel veel boven zitten omdat mensen ons niet mogen zien vanaf buiten enzo.
![]()
![]()
Wel een beetje tam hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik trek eerst één voor één zijn nagels er uit, doe dan een wilde injectie in zijn oog, en knip daarna onverdoofd zijn zaadleider door om hem vervolgens te laten doodbloeden.![]()
Nah, ik wil gewoon woensdag alleen thuis zijn met mijn hunk.En dan moeten we ook nog eens heel veel boven zitten omdat mensen ons niet mogen zien vanaf buiten enzo.
![]()
![]()
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je dan ook nog naar binnen sluipen? want anders is het ook vreemd dat jullie met zn 2en naar binnen gaan en vervolgens niet meer te bekennen zijn
en dan geht es löss?, valt t niet op als de gordijnen ineens dicht gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.
Precieeees! Fuck photobucket!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@ photobucket
Vriendjes van wie je je moet verstoppenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |