en een enorme schare aan peet ooms en tantes die allemaal straks om beurten komen babysitten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die baby wordt erg schattig hoor, foliumzuur of niet
Groene ogen en blonde krullen!
Ja zit het ook in. Daar zou ik 't inderdaad wel een beetje van binnen kunnen krrijgen, maar zo vaak eet ik die niet.quote:
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Hij is woensdag de hele dag alleen thuis.
En dan terwijl het helemaal niet zo gezond is voor een mens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
als zoon van een melkveehouder is dagelijks zuivel consumeren mij met de paplepel ingegeven
Nee?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?
Daar mag hij zich zorgen over maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij durft daar wel op bezoek, niet bang dat de buren daar later een opmerking over maken zo van hij had bezoek van een jongeman?
Weird. Heb je wel de gekraakte versie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan ana mijn versie liggen, maar die tests slaat ie niet op.
Ik moet iedere keer maar handmatig noteren waar ik gebleven ben ook al log ik in.
En punten of zo kun je ook niet zien, dus ik gok maar dat ik geslaagd ben
Inmiddels Level 1, hoofdstuk 5, oefening 4 of zo.
nee, snel vertel, niet te snel we schrijven meequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou toch voorzichtig doen, je weet wat er met Arthur en SIeger is gebeurd. Toch?
ik wil ze ook wel voor je eten en je ze op andere wijze toedienenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit het ook in. Daar zou ik 't inderdaad wel een beetje van binnen kunnen krrijgen, maar zo vaak eet ik die niet.
Heb ik op TWEE fora reclame gemaakt, heb je nog mijn boek niet gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Daar mag hij zich zorgen over maken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een enorme schare aan peet ooms en tantes die allemaal straks om beurten komen babysitten?
ik schreef zuivelquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan terwijl het helemaal niet zo gezond is voor een mens.
Waarom denk je dat dieren er na hun zoogperiode mee stoppen?
Tis niet natuurlijk om melk te blijven drinken eigenlijk.
Ja zou dat zo nog werken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik wil ze ook wel voor je eten en je ze op andere wijze toedienen
O ja, ik ging meteen uit van melkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schreef zuivel
dus magere melk maar meestal karnemelk (daar is het vet al voor gebruikt om boter van te maken) en verder heel veel yoghurt en kwark en zo maar ook kaas en dergelijke
Dus Eustace mag alleen op pad als de zon schijnt er er geen regen voorspelt isquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
haha ja,quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou dat zo nog werken?
Is ook eens soort met de pap-lepel binnenkrrijgen he?
Denk 'tquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weird. Heb je wel de gekraakte versie?
daarom, worden er niet slechter van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja,
weet niet,..baad het niet schaad het niet he :-P
Lees jij eens gewoon sel de avonturen van Arthur Hartman in Cadansquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, snel vertel, niet te snel we schrijven mee
Kijk, er let tenminste IEMAND opquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Eustace mag alleen op pad als de zon schijnt er er geen regen voorspelt is
anders parapluie horror
Ik wacht wel tot ik de film kan downloadenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees jij eens gewoon sel de avonturen van Arthur Hartman in Cadans
Lijkt me gezonde doseringquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daarom, worden er niet slechter van.
Wekelijkse basis dan maar?
wat liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word trouwens ook peeetoom!
Npu ja, het kindje is nog in de maak, maar ik word er wel peetoom van
Lief he! EN ik heb niet eens broers of zussen of zo en niet een supergoede band met familie verder.
Daarom dat mijn Turkse collega mij peetoom maakt van d'r aanstaande baby
die straks dan ook gevonden wordt bij een frans produktiehuis ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik de film kan downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |