1000quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel vet dat sziget festival midden in de stad boedapest zit![]()
hoeveel namen ken je ook nog daadwerkelijk van de ongeveer 200?
zijn het er 1000quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1000
Ik denk een stuk of 40. Sowieso staan op de grote podia veel bekenden artiesten.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn het er 1000![]()
!?
caramba
heb je al een plan gemaakt wat je wilt gaan zien?
Statief.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:04 schreef iszinloos het volgende:
Zit te kloten met een HDR foto programma.
Is nog alleen best lastig om drie foto''s te maken, 2 maal de instellingen te wijzigen . Zonder dat kut ding te bewegen.
Ja die heb ik dus niet.quote:
Voor geld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
joo, weer een potje poker gewonnen van mijn onderdanige kornuiten.
Dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef iszinloos het volgende:
Met wat ik nu voor elkaar krijg is HDR echt de moeite niet.![]()
De foto's zijn lelijker als normale.
3 moet je er hebben. Maar dat was net gelukt hoor gewoon camera tegen het bureau geklemd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan.
En een statief lijkt me gewoon een vereiste als je twee dezelfde foto's, maar met andere instellingen wil nemen.Eentje aanschaffen dus.
Juicyhil bood me een kaartje voor 't Sziget aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.1000 artiesten.
Nee, nog niet echt. Vrijdagavond sta ik sowieso voor de mainstage Pendulum en The Prodigy achter elkaar.
Doet me totaal nietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STACEY/STEPHANIE!
Damm de foto nerds hier op ut forum doen er doodleuk 5 uit de hand en maken dan een HDR.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan.
En een statief lijkt me gewoon een vereiste als je twee dezelfde foto's, maar met andere instellingen wil nemen.Eentje aanschaffen dus.
In de films was ze veel geiler.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om de herinneringen en associaties.
quote:
Dat zeg/bedoel ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In de films was ze veel geiler.
Dat wist ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juicyhil bood me een kaartje voor 't Sziget aanmaar ik kan niet want het is tegelijk met de Groningse introductieweek
!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STACEY/STEPHANIE!
bijna grappigquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
It's gonna be stupid - wait for it - as hell.
You should have a lobo - wait for it - tomy.quote:
Lekker met de stoere sjonnies bij de botsauto's hangen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon gedwongen om mee te gaan naar de kermis. Daar wil je toch niet dood noch levend gevonden worden?
Stoere marokkanen in dit geval.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker met de stoere sjonnies bij de botsauto's hangen.
Ik over een maand ofzo ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon gedwongen om mee te gaan naar de kermis. Daar wil je toch niet dood noch levend gevonden worden?
Haha ja dat zei hij zelf ook al.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij heeft Juicyhil het kaartje aan iedereen aageboden.
Ga dan niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stoere marokkanen in dit geval.
Ik heb hier zo geen zin in.
Aan mij niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat zei hij zelf ook al.
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrektquote:
Hahaha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrekt.
Ik mis de grapquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
Met je ouders naar de kermis?![]()
WHAHAHAHAAH.
Haal een suikerspin en stop met huilen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Haha wat schattigquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrekt.
Gezien het beeld dat ik heb van kermissen vind ik het niet iets waar je met je ouders naartoe gaat.quote:
Waar ga je wel met je ouders heen danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Gezien het beeld dat ik heb van kermissen vind ik het niet iets waar je met je ouders naartoe gaat.
Alles behalve de kermis.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga je wel met je ouders heen dan?
Ik ga ook niet tegen ze zeggen 'nee tief op, ik wil niet naar de kermis met jullie boehoe'. Het scheelt dat mijn lieve zuster meegaat ter ondersteuning.
Te oud voor jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles behalve de kermis.
Ik wist heul niet dat je een zus hebt? Hoe oud is ze?
Wat Bt zegt: ga uit eten ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga je wel met je ouders heen dan?
Ik ga ook niet tegen ze zeggen 'nee tief op, ik wil niet naar de kermis met jullie boehoe'. Het scheelt dat mijn lieve zuster meegaat ter ondersteuning.
van wiequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest ook naar de kermis, verplicht, maar goed, ze hadden wel heel lekker fruit met chocolade er omheen
M'n ouders willen naar de kermis, ik heb niks in te brengenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Bt zegt: ga uit eten ofzo.
Mja, ik heb gewoon niks met kermissen.Ik vond het vroeger wel leuk, maar als ik nu zie wat voor volk er rondloopt...
![]()
Ik liep een tijdje terug door een soort kermis in Gent. En dat was gewoon tof, want er liepen eigenlijk alleen maar gezinnen rond. Geen tokkie- of mocrovolk.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Dat gingen we ook nog doen trouwens, maar dit is een soort van traditie voor hun, waar ik nu dus helaas ook bij moet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha wat schattig![]()
je kunt ook voorstellen om iets anders te doen, uit eten gaan ofzo?
Jezus.quote:
quote:Sophie0202 (2 weken geleden)
kon ik de tijd maar terugdraaien. Dit lied is gewoon mooi!
ado misschienquote:
:'D!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee gekkie, niet zo oud.
Ow, ik heb ook nog een broer warempel!
Hoezo, da's toch ver na jouw tijdquote:
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
:'D!
Ja dat weet ik, die woont toch in Tillie?
Gadverdamme, wat is dat redbullspul toch goor.
1991.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, da's toch ver na jouw tijd?
waarom drink je het danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
:'D!
Ja dat weet ik, die woont toch in Tillie?
Gadverdamme, wat is dat redbullspul toch goor.
Kan ook zijn dat ik het gelezen heb in je fobo, weet 't niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Ik wist niet dat ik dat verteld had.
Nee, lekker. Waarom drink je het eigenlijk
?
quote:
gewoon een bakkie pleur nemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het gelezen heb in je fobo, weet 't niet meer.
Hmm, ik wil zo nog wat gaan leren en heb de hele dag gewerkt, misschien kan ik me dan beter concentreren, volgens het blikje wel iig.
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.quote:1. Er zit meer in een liedje (3:38)
2. Ik wil niet in bad (3:45)
3. Slaapliedje (3:50)
4. Vissen (3:02)
5. Samsonrock (2:28)
6. Niet ver weg (3:14)
7. Feest vandaag (3:24)
8. Ik ben de sigaar (3:25)
9. De wijde wereld (3:25)
10. Verliefd zijn (3:11)
11. Neefje Kwik (2:40)
12. Samsonlied (2:58)
Met zo'n ranzige smaak in je mond kun je je echt niet beter concentrerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik wil zo nog wat gaan leren en heb de hele dag gewerkt, misschien kan ik me dan beter concentreren, volgens het blikje wel iig.
hehe die had ik op cassettequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hè, dit is nou goede muziek:
[..]
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.
*album downloadt*
Ik denk dat dat aannemelijker isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, neh.quote:
Ik ken "in de disco" nog.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hè, dit is nou goede muziek:
[..]
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.
*album downloadt*
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Die swarmaKANKERhoer heeft me vandaag alweer een stuk of 5 notes geven, zurejood!
Wat ben ik toch een sadface.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aannemelijker is.
Oja, herkansingen! Ik leef oprecht met je mee. Ik wil wel ruilen? Jij naar de kermis, en dan leer ik wel even voor je
.
Doei, je banmelding doe ik later vanavond wel, ik ben nu mobiel onlinequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Die swarmaKANKERhoer heeft me vandaag alweer een stuk of 5 notes geven, zurejood!
Ik vond dat wat je gisteren zei nog meer sadface danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een sadface.![]()
Wat lief van je.Nee ik leer nog liever dan dat ik naar de kermis ga denk ik.
en dan nog moderatenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei, je banmelding doe ik later vanavond wel, ik ben nu mobiel online
Dan is er geen ontkomen aan nee, ach joh maak er het beste van. Niets mis met een beetje rondslenteren over de kermis!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat gingen we ook nog doen trouwens, maar dit is een soort van traditie voor hun, waar ik nu dus helaas ook bij moet zijn.
hoe wist je dan dit topic zo snel te vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef remlof het volgende:
Treinreis, en ik mod alleen exreme gevallen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond dat wat je gisteren zei nog meer sadface dan. Ga je nou straks bekennen dat het er niet bij 1 is gebleven
?
Zou ik ook zeggen.
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is er geen ontkomen aan nee, ach joh maak er het beste van. Niets mis met een beetje rondslenteren over de kermis!
En jij bent dus de jongste thuis? Ik heb ook een broer en zus, maar die zijn jonger dan ik.
Doeg, veel plezier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaat.
Yep, de jongste. Hehe oke, lijkt me vermoeiend.
Anyway, ik ben weg.
Jij vindt iedereen aardig die bitchy is. Het is waar, geef maar toe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! I can't help it, there's something about you.
Valt wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaat.
Yep, de jongste. Hehe oke, lijkt me vermoeiend.
Anyway, ik ben weg.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen aardig die bitchy is. Het is waar, geef maar toe.
Allure_, Harajuku., ik, allemaal A-class kutwijven op z'n tijd en dat intrigeert je.
Je zou willen dat je zo A-class kutwijf als hen was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allure_, Harajuku., ik, allemaal A-class kutwijven op z'n tijd en dat intrigeert je.
Ik ben veel liever jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo A-class kutwijf als hen was.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben veel liever jadat is waar.
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
die meiden willen alleen maar ruige schaarseksquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.
Huis-, tuin- en keukenpsychologie ftw.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |