quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Die swarmaKANKERhoer heeft me vandaag alweer een stuk of 5 notes geven, zurejood!
Wat ben ik toch een sadface.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aannemelijker is.
Oja, herkansingen! Ik leef oprecht met je mee. Ik wil wel ruilen? Jij naar de kermis, en dan leer ik wel even voor je
.
Doei, je banmelding doe ik later vanavond wel, ik ben nu mobiel onlinequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Die swarmaKANKERhoer heeft me vandaag alweer een stuk of 5 notes geven, zurejood!
Ik vond dat wat je gisteren zei nog meer sadface danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een sadface.![]()
Wat lief van je.Nee ik leer nog liever dan dat ik naar de kermis ga denk ik.
en dan nog moderatenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei, je banmelding doe ik later vanavond wel, ik ben nu mobiel online
Dan is er geen ontkomen aan nee, ach joh maak er het beste van. Niets mis met een beetje rondslenteren over de kermis!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat gingen we ook nog doen trouwens, maar dit is een soort van traditie voor hun, waar ik nu dus helaas ook bij moet zijn.
hoe wist je dan dit topic zo snel te vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef remlof het volgende:
Treinreis, en ik mod alleen exreme gevallen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond dat wat je gisteren zei nog meer sadface dan. Ga je nou straks bekennen dat het er niet bij 1 is gebleven
?
Zou ik ook zeggen.
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is er geen ontkomen aan nee, ach joh maak er het beste van. Niets mis met een beetje rondslenteren over de kermis!
En jij bent dus de jongste thuis? Ik heb ook een broer en zus, maar die zijn jonger dan ik.
Doeg, veel plezier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaat.
Yep, de jongste. Hehe oke, lijkt me vermoeiend.
Anyway, ik ben weg.
Jij vindt iedereen aardig die bitchy is. Het is waar, geef maar toe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! I can't help it, there's something about you.
Valt wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal vast niet lang duren, aangezien niemand toch ergens ingaat.
Yep, de jongste. Hehe oke, lijkt me vermoeiend.
Anyway, ik ben weg.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen aardig die bitchy is. Het is waar, geef maar toe.
Allure_, Harajuku., ik, allemaal A-class kutwijven op z'n tijd en dat intrigeert je.
Je zou willen dat je zo A-class kutwijf als hen was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allure_, Harajuku., ik, allemaal A-class kutwijven op z'n tijd en dat intrigeert je.
Ik ben veel liever jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo A-class kutwijf als hen was.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben veel liever jadat is waar.
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
die meiden willen alleen maar ruige schaarseksquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.
Huis-, tuin- en keukenpsychologie ftw.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |