M'n ouders willen naar de kermis, ik heb niks in te brengenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Bt zegt: ga uit eten ofzo.
Mja, ik heb gewoon niks met kermissen.Ik vond het vroeger wel leuk, maar als ik nu zie wat voor volk er rondloopt...
![]()
Ik liep een tijdje terug door een soort kermis in Gent. En dat was gewoon tof, want er liepen eigenlijk alleen maar gezinnen rond. Geen tokkie- of mocrovolk.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon gedwongen om mee te gaan naar de kermis. Daar wil je toch niet dood noch levend gevonden worden?
Dat gingen we ook nog doen trouwens, maar dit is een soort van traditie voor hun, waar ik nu dus helaas ook bij moet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha wat schattig![]()
je kunt ook voorstellen om iets anders te doen, uit eten gaan ofzo?
Jezus.quote:
quote:Sophie0202 (2 weken geleden)
kon ik de tijd maar terugdraaien. Dit lied is gewoon mooi!
ado misschienquote:
:'D!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee gekkie, niet zo oud.
Ow, ik heb ook nog een broer warempel!
Hoezo, da's toch ver na jouw tijdquote:
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
:'D!
Ja dat weet ik, die woont toch in Tillie?
Gadverdamme, wat is dat redbullspul toch goor.
1991.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, da's toch ver na jouw tijd?
waarom drink je het danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
:'D!
Ja dat weet ik, die woont toch in Tillie?
Gadverdamme, wat is dat redbullspul toch goor.
Kan ook zijn dat ik het gelezen heb in je fobo, weet 't niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Ik wist niet dat ik dat verteld had.
Nee, lekker. Waarom drink je het eigenlijk
?
quote:
gewoon een bakkie pleur nemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het gelezen heb in je fobo, weet 't niet meer.
Hmm, ik wil zo nog wat gaan leren en heb de hele dag gewerkt, misschien kan ik me dan beter concentreren, volgens het blikje wel iig.
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.quote:1. Er zit meer in een liedje (3:38)
2. Ik wil niet in bad (3:45)
3. Slaapliedje (3:50)
4. Vissen (3:02)
5. Samsonrock (2:28)
6. Niet ver weg (3:14)
7. Feest vandaag (3:24)
8. Ik ben de sigaar (3:25)
9. De wijde wereld (3:25)
10. Verliefd zijn (3:11)
11. Neefje Kwik (2:40)
12. Samsonlied (2:58)
Met zo'n ranzige smaak in je mond kun je je echt niet beter concentrerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik wil zo nog wat gaan leren en heb de hele dag gewerkt, misschien kan ik me dan beter concentreren, volgens het blikje wel iig.
hehe die had ik op cassettequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hè, dit is nou goede muziek:
[..]
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.
*album downloadt*
Ik denk dat dat aannemelijker isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, neh.quote:
Ik ken "in de disco" nog.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hè, dit is nou goede muziek:
[..]
Wat ze tegenwoordig maken is van het niveau 'jippie ja' 'beh beh knor' en 'fietfieuw la la la'.
*album downloadt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |