bijna grappigquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
It's gonna be stupid - wait for it - as hell.
You should have a lobo - wait for it - tomy.quote:
Lekker met de stoere sjonnies bij de botsauto's hangen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon gedwongen om mee te gaan naar de kermis. Daar wil je toch niet dood noch levend gevonden worden?
Stoere marokkanen in dit geval.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker met de stoere sjonnies bij de botsauto's hangen.
Ik over een maand ofzo ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon gedwongen om mee te gaan naar de kermis. Daar wil je toch niet dood noch levend gevonden worden?
Haha ja dat zei hij zelf ook al.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij heeft Juicyhil het kaartje aan iedereen aageboden.
Ga dan niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stoere marokkanen in dit geval.
Ik heb hier zo geen zin in.
Aan mij niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat zei hij zelf ook al.
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrektquote:
Hahaha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrekt.
Ik mis de grapquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
Met je ouders naar de kermis?![]()
WHAHAHAHAAH.
Haal een suikerspin en stop met huilen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Haha wat schattigquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n ouders zien dit als een van de laatste uitjes die ze samen met hun lieve dochter ondernemen voordat ze uit huis vertrekt.
Gezien het beeld dat ik heb van kermissen vind ik het niet iets waar je met je ouders naartoe gaat.quote:
Waar ga je wel met je ouders heen danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Gezien het beeld dat ik heb van kermissen vind ik het niet iets waar je met je ouders naartoe gaat.
Alles behalve de kermis.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga je wel met je ouders heen dan?
Ik ga ook niet tegen ze zeggen 'nee tief op, ik wil niet naar de kermis met jullie boehoe'. Het scheelt dat mijn lieve zuster meegaat ter ondersteuning.
Te oud voor jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles behalve de kermis.
Ik wist heul niet dat je een zus hebt? Hoe oud is ze?
Wat Bt zegt: ga uit eten ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga je wel met je ouders heen dan?
Ik ga ook niet tegen ze zeggen 'nee tief op, ik wil niet naar de kermis met jullie boehoe'. Het scheelt dat mijn lieve zuster meegaat ter ondersteuning.
van wiequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest ook naar de kermis, verplicht, maar goed, ze hadden wel heel lekker fruit met chocolade er omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |