1000quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel vet dat sziget festival midden in de stad boedapest zit![]()
hoeveel namen ken je ook nog daadwerkelijk van de ongeveer 200?
zijn het er 1000quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1000
Ik denk een stuk of 40. Sowieso staan op de grote podia veel bekenden artiesten.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn het er 1000![]()
!?
caramba
heb je al een plan gemaakt wat je wilt gaan zien?
Statief.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:04 schreef iszinloos het volgende:
Zit te kloten met een HDR foto programma.
Is nog alleen best lastig om drie foto''s te maken, 2 maal de instellingen te wijzigen . Zonder dat kut ding te bewegen.
Ja die heb ik dus niet.quote:
Voor geld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
joo, weer een potje poker gewonnen van mijn onderdanige kornuiten.
Dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef iszinloos het volgende:
Met wat ik nu voor elkaar krijg is HDR echt de moeite niet.![]()
De foto's zijn lelijker als normale.
3 moet je er hebben. Maar dat was net gelukt hoor gewoon camera tegen het bureau geklemd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan.
En een statief lijkt me gewoon een vereiste als je twee dezelfde foto's, maar met andere instellingen wil nemen.Eentje aanschaffen dus.
Juicyhil bood me een kaartje voor 't Sziget aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.1000 artiesten.
Nee, nog niet echt. Vrijdagavond sta ik sowieso voor de mainstage Pendulum en The Prodigy achter elkaar.
Doet me totaal nietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STACEY/STEPHANIE!
Damm de foto nerds hier op ut forum doen er doodleuk 5 uit de hand en maken dan een HDR.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan.
En een statief lijkt me gewoon een vereiste als je twee dezelfde foto's, maar met andere instellingen wil nemen.Eentje aanschaffen dus.
In de films was ze veel geiler.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om de herinneringen en associaties.
quote:
Dat zeg/bedoel ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In de films was ze veel geiler.
Dat wist ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juicyhil bood me een kaartje voor 't Sziget aanmaar ik kan niet want het is tegelijk met de Groningse introductieweek
!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STACEY/STEPHANIE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |