abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71563738
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:11:49 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71563762
Mooie minuut stilte gisteren.
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:12:51 #3
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71563785
Eindelijk een waardige tt voor sir bobby robson!
Het rouwproces kan wel eens een week of 2 gaan duren, met twente uit, ajax thuis en de rest voor de deur.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71563791
Je lijkt de kromme wel met dat topic volposten.

Nu maar hopen dat de spelers wakkergeschud zijn voor de komende belangrijke wedstrijden na de blamage van gisteren.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:13:56 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_71563809
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk een waardige tt voor sir bobby robson!
Het rauwproces kan wel eens een week of 2 gaan duren, met twente uit, ajax thuis en de rest voor de deur.
rauwproces .
pi_71563819
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:

rauwproces
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef ruud.nl het volgende:
Je lijkt de kromme wel met dat topic volposten.
Bedankt
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:14:35 #7
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71563824
omg wat een fout

Changed.
pi_71563838
PSV zou vandaag contact hebben gehad met VVV over Honda.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71563919
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
Hadden ze dat maar vóór de wedstrijd van gisteren gedaan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:18:00 #10
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71563925
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben benieuwd
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71563943
Voorop gesteld dat PSV natuurlijk nooit tot twee keer toe een voorsprong weg had moeten geven, was VVV ws nergens geweest als het doelpunt van Engelaar gewoon was goedgekeurd en het 0-3 had gestaan bij de rust.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71564158
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef neilpad het volgende:
Voorop gesteld dat PSV natuurlijk nooit tot twee keer toe een voorsprong weg had moeten geven, was VVV ws nergens geweest als het doelpunt van Engelaar gewoon was goedgekeurd en het 0-3 had gestaan bij de rust.
Moeilijk te zeggen want wie weet was de 2-0 dan niet gevallen.
pi_71564440
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het trouwens ook super dubieus, die snelle Honda tegen Simons en Engelaar. Het is niet vreemd dat die jongen ze er drie dubbel uitloopt. En hem dan ook nog vrij laten bij de corner, hè.. Ongelofelijk.
Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.

Ik zie ook nog steeds in gedachten Honda die Engelaar van de bal afzet met een schouderduw voorbij komen, Orlando zal heel wat moeten doen voordat ik dat vergeet .

Ibi trouwens snel voor 15 miljoen verpatsen en dan Honda voor 8 miljoen halen, betere speler en nog geld op de koop toe
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71564543
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat vrij laten bij die corner is onvergeeflijk, dat is gewoon een kwestie van afspraken niet nakomen.

Ik zie ook nog steeds in gedachten Honda die Engelaar van de bal afzet met een schouderduw voorbij komen, Orlando zal heel wat moeten doen voordat ik dat vergeet .

Ibi trouwens snel voor 15 miljoen verpatsen en dan Honda voor 8 miljoen halen, betere speler en nog geld op de koop toe
Ze zijn natuurlijk niet te vergelijken. Ik vind Ibi nog steeds een stuk beter, maar Honda ook een bijzonder goede speler.

Bovendien moeten we echt gaan kappen met doemdenken en nu al over degradatie gaan ouwehoeren. Is gewoon flauwekul.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71564555
Die 2 dravers die wij aan de zijkant hebben lopen hè, daar word ik ook redelijk moedeloos van. Is een fatsoenlijke voorzet nu teveel gevraagd? Honda halen, Afellay als valse rechtsbuiten.
Ik typ straat.
pi_71564627
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Die 2 dravers die wij aan de zijkant hebben lopen hè, daar word ik ook redelijk moedeloos van. Is een fatsoenlijke voorzet nu teveel gevraagd? Honda halen, Afellay als valse rechtsbuiten.
De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?

Komop zeg, Zowel Balasz als Nordin hebben genoeg kwaliteit. Gaan we nu echt alles afbranden wat er zit? Laten we gewoon eens geduld hebben!
Wat een vrouw!
spits!
pi_71564905
D D
Amen!
pi_71564906
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De 1-0 vergeten? De 2-0 vergeten?

Komop zeg, Zowel Balasz als Nordin hebben genoeg kwaliteit. Gaan we nu echt alles afbranden wat er zit? Laten we gewoon eens geduld hebben!
Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.
Ik typ straat.
pi_71564968
Ik kan de twee buitenspelers ook echt níets verwijten. Het middenveld en de backs.
Het zijn zúlke weekdieren, da's niet te geloven.
Dit, dus.
pi_71565578
quote:
Zaakwaarnemer: 'Honda niet naar PSV'

Met een fraaie dribbel, een doelpunt en een assist gaf Keisuke Honda zondag tegen PSV (3-3) zijn visitekaartje meer dan af. De Japanner werd direct in verband gebracht met een overgang naar de Eindhovenaren. Volgens zijn zaakwaarnemer is dat echter niet aan de orde.

Kees Ploegsma junior laat aan Omroep Brabant namelijk weten dat een transfer van de VVV-speler vrijwel uitgesloten is. Volgens de zaakwaarnemer heeft PSV zich ook nog niet bij de promovendus gemeld.

PSV-trainer Fred Rutten liet zondag na afloop van de puntendeling met VVV-Venlo weten Honda een interessante speler te vinden. De rappe middenvelder wordt gezien als mogelijke opvolger van Ibrahim Afellay, mocht deze vertrekken uit Eindhoven.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-honda-niet-naar-psv
pi_71565590
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Balasz geeft één goede voorzet en daar komt direct een doelpunt uit voort, daar tegenover staan 20 voorzetten die niet in de buurt van een medespeler komen. Amrabat komt zijn man nauwelijks voorbij en loopt zich voortdurend vast.
2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.
Dribbel van Balasz die Ola naast tikt

Je kunt ook overdrijven.
Wat een vrouw!
spits!
pi_71566117
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...

Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor .
pi_71566229
quote:
Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

2 voorzetten van Nordin in de eerste helft die Ola mist.
Dribbel van Balasz die Ola naast tikt

Je kunt ook overdrijven.
Misschien overdreven, misschien is het niet direct de fout van de buitenspelers, maar ligt het aan het feit dat er buiten Toivonen gewoon niemand in het zestienmeter komt.
Ik typ straat.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:56:10 #24
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71566556
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Rucebo het volgende:
Iemand interesse in een stadionplattegrondje voor de OP? Of wedstrijdprogramma, het is nogal leeg zo...

[ afbeelding ]

Zoiets als dit dus, mijn paint/photoshop-skills zijn niet super, maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor .
Ik ben van ZZ verhuist naar VV.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:36:17 #25
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71567602
quote:

[ afbeelding ]

Ik weet mijn weg wel in Photoshop, maar ik ben echt ENORM lui.
Ik zal eens kijken of ik er iets van kan maken
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_71567678
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het gesprek tussen OB en Ploegsma zou gisteren plaats hebben gevonden en is dus al gedateerd.

Van Dijk was er gisteren bij Studio Voetbal best overtuigd van, dat Honda richting PSV zou gaan...
pi_71567930
quote:

[ afbeelding ]

Ik zit op GG!
pi_71567956
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Van Dijk was er gisteren bij Studio Voetbal best overtuigd van, dat Honda richting PSV zou gaan...
Idd... hij was continue bezig dat Honda naar psv zou gaan.
pi_71567963
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Ik zit op GG!
Ik ook . Wacht wel even of noxious er iets moois van kan maken, voordat ik zelf ga proberen .
pi_71569094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

[..]

Misschien overdreven, misschien is het niet direct de fout van de buitenspelers, maar ligt het aan het feit dat er buiten Toivonen gewoon niemand in het zestienmeter komt.
Kijk daar ben ik het mee eens. Twee oplossingen, één maatregel: Simons eruit (maatregel), Bakkal voor hem in de plek (meer diepgang - oplossing 1) of Honda voor hem in de plek (ietsjes duurdere oplossing 2).
Wat een vrouw!
spits!
pi_71569120
Is het jullie nog niet opgevallen dat Balasz een beetje een hekel heeft aan Ola?
Gisteren ook na zijn doelpunt dankzij een voorzet van Balasz. Ola loopt juichend naar hem toe maar Balasz houdt hem op afstand. Dit is me vaker opgevallen tussen die twee.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:09:08 #32
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71569984
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Ik zit op GG!
Ik zit op PR
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:13:11 #33
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71570091
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef -er1k het volgende:
Is het jullie nog niet opgevallen dat Balasz een beetje een hekel heeft aan Ola?
Gisteren ook na zijn doelpunt dankzij een voorzet van Balasz. Ola loopt juichend naar hem toe maar Balasz houdt hem op afstand. Dit is me vaker opgevallen tussen die twee.
Ja, ik vond ze ook al zo vijandelijk in de op.
pi_71570721
Haha, dat was me nog niet opgevallen :p. Nee, maar let er maar es op tijdens een wedstrijd. Het lijkt echt zo.
pi_71570730
Ik begrijp het negativisme niet helemaal. Gisteren was het gewoon een leuke pot met een goed VVV en op cruciale momenten pech (afgekeurd doelpunt, paal, lat, in de blessuretijd geen pingel). Ok, je kan de ploeg verwijten met een verkeerde instelling de tweede helft in te zijn gegaan, maar PSV was niet slecht.

Aan het begin van het seizoen kun je er nog niets van zeggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71570851
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef DS4 het volgende:
Ik begrijp het negativisme niet helemaal. Gisteren was het gewoon een leuke pot met een goed VVV en op cruciale momenten pech (afgekeurd doelpunt, paal, lat, in de blessuretijd geen pingel). Ok, je kan de ploeg verwijten met een verkeerde instelling de tweede helft in te zijn gegaan, maar PSV was niet slecht.

Ik sluit me hier bij aan.
Dit, dus.
pi_71571714
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef DS4 het volgende:

2 kutwedstrijden in 1 week. 2 keer laten zien dat je als team niet in staat bent om bal snel rond te laten gaan en 2 keer een slecht resultaat tegen een op papier veel mindere tegenstander.

En dat over die 2e helft is ook gelul, VVV had net zo goed na 25 minuten met 0-2 voor kunnen staan, kansen kregen ze genoeg. Verder vraag ik me af of je de wedstrijd gezien hebt als je durft te beweren dat we 'niet slecht' waren.

Als je dan ook nog ziet dat de 2 'grote' aankopen die stabiliteit, leiderschap en ervaring mee moesten brengen ook helemaal van hun stuk waren, wat wil je dan, dat we dit allemaal even met de mantel der liefde bedekken en doen alsof het een goede week was?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71571809
quote:
PSV aast op Japanner Honda

door Frans van den Nieuwenhof. maandag 03 augustus 2009

De bij PSV op de verlanglijst staande Japanner Keisuke Honda juicht nadat hij VVV Venlo op 2-2 heeft gebracht. De Limburgse nieuwkomer in de eredivisie hield PSV bij de seizoensstart op 3-3. Op de achtergrond kijkt PSV-aanvoerder Timmy Simons toe. foto Oranje Pictures

De bij PSV op de verlanglijst staande Japanner Keisuke Honda juicht nadat hij VVV Venlo op 2-2 heeft gebracht. De Limburgse nieuwkomer in de eredivisie hield PSV bij de seizoensstart op 3-3. Op de achtergrond kijkt PSV-aanvoerder Timmy Simons toe. foto Oranje Pictures

EINDHOVEN - Zijn eerste wedstrijd van het seizoen kan wel eens zijn laatste voor VVV-Venlo zijn geweest.
Zie ook:

* PSV stuntelt tegen VVV

Keisuke Honda speelde zich gistermiddag nog maar eens in de kijker bij de wat grotere clubs in Nederland. Met een doelpunt en een prachtige assist was hij in belangrijke mate verantwoordelijk voor de eerste grote domper die PSV beleefde. Het werd 3-3 in Eindhoven, een resultaat dat grote boosheid en irritatie bracht bij coach Fred Rutten. "Wij zijn niet volwassen geweest."

Wel was Rutten enthousiast over het spel dat Honda liet zien. Hij noemde de Japanse middenvelder een 'zeer interessante speler, ook voor PSV'. Rutten vertelde er niet bij, dat zijn club allang bij Honda's zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior heeft geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de speler. Ploegsma zegt dat zich al meer clubs voor Honda hebben gemeld. VVV-Venlo hanteert een vraagprijs van 10 miljoen euro voor de speler. PSV zou een constructie in gedachten hebben, waarbij VVV-Venlo later bij doorverkoop een groot percentage ontvangt.
Ben benieuwd...
pi_71571864
Kan PSV een transfersom van 5 a 6 miljoen op tafel leggen zonder dat Afellay vertrekt?
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:44:53 #40
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71572565
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik ook . Wacht wel even of noxious er iets moois van kan maken, voordat ik zelf ga proberen .
Alleen zijn al die plattegronden van het Philips Stadion zo ontzettend lelijk
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:25:08 #41
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_71573701
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Fok is goed vertegenwoordigd op GG, ik zit zo'n beetje midden in de linker G op de plattegrond. Wel een hele klim als je gewend bent om op rij 8 te zitten op de onderste ring

Wel een akelige wedstrijd gisteren. Ik dacht na de 3-2 dat we het wel rustig uit zouden spelen, maar blijkbaar zijn we al die volwassenheid uit de Hiddinktijd voorgoed verloren. Engelaar viel me tegen, erg langzaam en van zijn geroemde 1-keer-raken heb ik weinig gezien. En dat hij in de slotfase door Honda aan de kant werd gezet was om te huilen.

Isaksson is me meegevallen, heeft ons er toch doorgesleept in de beginfase waarin alle voorzetten vanaf de zijkant gevaarlijk werden. Salcido en Kromkamp voldoen gewoon niet als backs. Salcido is dan ook geen back en van Kromkamp kan ik niet geloven dat Liverpool hem ooit gekocht heeft, wat een slappe hap is dat zeg. Maar het meest teleurstellend vond ik dat er geen spirit in het team zat na de tegendoelpunten, geen vechtersmentaliteit, geen vuur.

Ik zie trouwens niet waarom Honda onze redding zou zijn dit seizoen, op zijn plaats staat Afellay, de beste speler van PSV. Een fatsoenlijke verdediger moet er komen (of 2). En ik hoop dat Van Bommel volgend seizoen snel terugkeert, een beetje vuur in het team mag wel.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:39:23 #42
79837 Lemming22
pi_71574112
quote:
Magath boos op Farfán

Schalke 04-trainer Felix Magath heeft het helemaal gehad met Jefferson Farfan. De oefenmeester wilde vrijdagavond, na de 4-0 winst op Germania Windeck om de Duitse beker een biertje drinken met de selectie ter bevordering van de teamspirit. Farfan had hier geen zin in. Volgens het Duitse Bild meldde de oud-PSV'er zich op het laatste moment ziek. Saillant detail was dat hij de hele wedstrijd tegen Germania op de bank moest zitten. Magath was niet te spreken over de actie van de spits, "waarschijnlijk was het te koud buiten voor Farfan". Dat de Peruviaan nog steeds geen Duits spreekt in zijn tweede seizoen voor Die Königsblauen zit Magath ook al niet lekker. Farfan scoorde vorig seizoen zes maal in 22 duels voor Schalke 04.
Dan zie ik liever Farfan terugkomen in plaats van het halen van Honda. Ze zijn even duur en met Farfan versterk je ook nog eens een positie die duidelijk versterkt moet worden.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:21:31 #43
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71575554
Zijn we al kampioen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_71576003
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef EvanderSno het volgende:
Kan PSV een transfersom van 5 a 6 miljoen op tafel leggen zonder dat Afellay vertrekt?
Wat denk je zelf? Psv haalt honda echt niet, tenzij Afellay vertrekt.
Afellay is de beste speler uit de eredivisie, en psv heeft al 8 middenvelders ofzo.
Er speelt zich iets af wat betreft afellay psv en arsenal zijn in gesprek.
Daroom zoekt Psv een vervanger : Honda
pi_71576048
AZ heeft PSV afgetroefd in de strijd om die Zweedse verdediger.
pi_71576635
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

En dat over die 2e helft is ook gelul, VVV had net zo goed na 25 minuten met 0-2 voor kunnen staan, kansen kregen ze genoeg.
Dat viel ook wel mee. Die kop"kans" van Honda... daar haalde hij het maximale uit en dat was veruit niet goed genoeg, het schot van afstand zag er gevaarlijker uit dan deze was en PSV had gewoon al na 1 minuut op 1-0 moeten staan.
quote:
Verder vraag ik me af of je de wedstrijd gezien hebt als je durft te beweren dat we 'niet slecht' waren.
De volle 90 minuten. Het spijt me voor je, maar het was niet dat PSV slecht was, het was VVV die gewoon heel goed voor de dag kwam. Het grote verschil met Ajax. Die vond ik niet geweldig spelen, maar Groningen viel gewoon tegen.
quote:
Als je dan ook nog ziet dat de 2 'grote' aankopen die stabiliteit, leiderschap en ervaring mee moesten brengen ook helemaal van hun stuk waren, wat wil je dan, dat we dit allemaal even met de mantel der liefde bedekken en doen alsof het een goede week was?
Ik zeg niet dat het een goede week was, maar vooral dat het oordeel veel te vroeg komt en de wedstrijd was gewoon leuk en de doelpunten van PSV stuk voor stuk van goede kwaliteit. Terwijl daar de angel zat vorig jaar: problemen met scoren. Hoewel het natuurlijk wat simpeler is tegen een VVV die ook wil voetballen, dus ook daar is het nog even afwachten.

Het was iig een aantrekkelijke wedstrijd en voor hetzelfde geld had PSV met 5-3 gewonnen en dan was iedereen weer aan het denken aan de schaal. Want zo opportunistisch zijn de "fans" dan ook weer wel.
pi_71576656
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef EvanderSno het volgende:
Ja. Als het moet kan het.

(maar men denkt aan een constructie waarbij bij doorverkoop VVV veel geld vangt)
pi_71576690
quote:
De volle 90 minuten. Het spijt me voor je, maar het was niet dat PSV slecht was, het was VVV die gewoon heel goed voor de dag kwam. Het grote verschil met Ajax. Die vond ik niet geweldig spelen, maar Groningen viel gewoon tegen.
Wel grappig.
PSV speelde niet slecht maar het was vooral VVV dat goed was.
Ajax speelde niet goed het was vooral Groningen dat slecht was.
pi_71576713
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Als het moet kan het.

(maar men denkt aan een constructie waarbij bij doorverkoop VVV veel geld vangt)
Dan zal het nog steeds rond de 5 miljoen denk ik zijn hoor aangezien de vraagprijs al 10 miljoen is.
pi_71576817
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef EvanderSno het volgende:

Wel grappig.
PSV speelde niet slecht maar het was vooral VVV dat goed was.
Ajax speelde niet goed het was vooral Groningen dat slecht was.
Het is maar hoe je het wil lezen. PSV vond ik bij vlagen goed spelen. Ajax vond ik vrij flets. Het verschil zat wel in de tegenstanders. VVV voetbalde gewoon erg goed. Groningen bracht gewoon erg weinig.
pi_71576842
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wil lezen. PSV vond ik bij vlagen goed spelen. Ajax vond ik vrij flets. Het verschil zat wel in de tegenstanders. VVV voetbalde gewoon erg goed. Groningen bracht gewoon erg weinig.
Maar zelfs een weinig brengend Groningen in de Euroborg lijkt mij toch lastiger dan een goed spelend VVV in he3t Philipsstadion??
pi_71576888
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef EvanderSno het volgende:

Dan zal het nog steeds rond de 5 miljoen denk ik zijn hoor aangezien de vraagprijs al 10 miljoen is.
Ach, vraagprijs... in de pers... Van mij hoeft Honda ook niet te komen hoor. Leuke speler, maar het is nog wel een verschil om in een elftal te spelen waar de anderen de hete kastanjes voor je uit het vuur halen, of in een elftal waar men verwacht dat ook jij je verdedigende taken uit voert.
pi_71576984
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef EvanderSno het volgende:

Maar zelfs een weinig brengend Groningen in de Euroborg lijkt mij toch lastiger dan een goed spelend VVV in he3t Philipsstadion??
Gisteren was dat gewoon niet zo. Groningen was echt heel flets. En VVV speelde boven kunnen. En natuurlijk stuntelde PSV bij de 2e en 3e van VVV, maar dat doet niet af aan het frisse spel van VVV.
pi_71577010
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gisteren was dat gewoon niet zo. Groningen was echt heel flets. En VVV speelde boven kunnen. En natuurlijk stuntelde PSV bij de 2e en 3e van VVV, maar dat doet niet af aan het frisse spel van VVV.
Zelfs dan moet PSV toch van ze kunnen winnen en zeker geen 3 goals tegen krijgen.
We hebben het hier niet over een topploeg laat staan een subtopper.
pi_71577100
'Arsenal nadert akkoord met PSV inzake Afellay'
Arsenal heeft volgens de Engelse krant The People bijna akkoord met PSV bereikt over de transfer van de 23-jarige Ibrahim Afellay.
3 aug. 2009 12:32:07

The Gunners hebben naar verluidt een bod van 8,2 miljoen euro uitgebracht op de aanvallende middenvelder van de Eindhovenaren en zijn de voornaamste kandidaat om de creatieveling binnen te halen.

Manager Arsène Wenger volgt de middenvelder al sinds vorig seizoen en lijkt zijn slag te gaan slaan na het vertrek van Emmanuel Adebayor en Kolo Touré, waardoor er geld is vrijgekomen.

Ook centrumverdediger Brede Hangeland van Fulham is een oogappeltje van de Franse oefenmeester. Hangeland lijkt echter een nieuwe verbintenis bij The Cottagers te gaan ondertekenen.

Mocht Arsenal Afellay weten te strikken, dan ligt het in de lijn der verwachting dat PSV Keisuke Honda van VVV-Venlo overneemt.

Hij zit met zijn hoofd bij Arsenal.
pi_71577183
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef EvanderSno het volgende:

Zelfs dan moet PSV toch van ze kunnen winnen en zeker geen 3 goals tegen krijgen.

Op zich heb je gelijk. Er treft ook wel een verwijt en dat is de instelling uit de kleedkamer in de tweede helft. PSV is nog niet zo ver als ze moeten zijn, maar van de andere kant: in het begin van de competitie zie je wel vaker gekke uitslagen. Vorig seizoen begon de kampioen ook met twee uitglijders... En in 87/88 verloor PSV ook in het begin al snel punten (om daarna een reeks neer te zetten waar je u tegen zegt) en was de voorbereiding dramatisch.

Het is te vroeg om negatief te zijn.
pi_71577237
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk. Er treft ook wel een verwijt en dat is de instelling uit de kleedkamer in de tweede helft. PSV is nog niet zo ver als ze moeten zijn, maar van de andere kant: in het begin van de competitie zie je wel vaker gekke uitslagen. Vorig seizoen begon de kampioen ook met twee uitglijders... En in 87/88 verloor PSV ook in het begin al snel punten (om daarna een reeks neer te zetten waar je u tegen zegt) en was de voorbereiding dramatisch.

Het is te vroeg om negatief te zijn.
Het probleem is dat in 87/88 PSV een internationaal topteam had en nu niet meer.
pi_71577469
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef EvanderSno het volgende:

Het probleem is dat in 87/88 PSV een internationaal topteam had en nu niet meer.
Het is ook erg uitzonderlijk dat een Nederlandse club een internationaal topteam heeft.
pi_71577497
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is ook erg uitzonderlijk dat een Nederlandse club een internationaal topteam heeft.
Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik deze selectie geen topteam in Nederland.
Ik acht AZ, Twente en Ajax hoger.
pi_71577834
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef EvanderSno het volgende:

Geen idee waarom dan. Het zal tussen Ajax en PSV gaan en ik schat PSV het hoogst in.
pi_71578981
PSV

Hoop dat Afellay blijft!
pi_71580148
Hopelijk de volgende wedstrijd 3 punten
pi_71580388
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Geen idee waarom dan. Het zal tussen Ajax en PSV gaan en ik schat PSV het hoogst in.
Over 2 weken weten we het, als we dan 7 punten hebben en goede wedstrijden hebben laten zien doen we mee, hebben we er nog steeds maar 1 dan kan je je opmaken voor iig een paar seizoenen a la Feyenoord, aangezien je dan al meteen enorm achter de feiten aanloopt en we hoogstwaarschijnlijk weer CL mislopen. En daar is Reker altijd heel duidelijk in geweest, PSV kan NIET 2 seizoenen op rij CL missen en de begroting op peil houden.
pi_71581953
Afellay weg en Honda erbij, daar wordt PSV dus niet beter op !!

Nothing to see here, carry on
pi_71584488
8,2 miljoen... Als ze in godsnaam maar niet akkoord gaan. Da's wisselgeld voor die club!
Dit, dus.
pi_71585338
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik deze selectie geen topteam in Nederland.
Maar aan de andere kant: hoeveel waarde moet je hechten aan de mening van iemand met een Evander Sno usericon?
pi_71585660
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Over 2 weken weten we het, als we dan 7 punten hebben en goede wedstrijden hebben laten zien doen we mee, hebben we er nog steeds maar 1 dan kan je je opmaken voor iig een paar seizoenen a la Feyenoord, aangezien je dan al meteen enorm achter de feiten aanloopt en we hoogstwaarschijnlijk weer CL mislopen.
Zelfs dan is het te vroeg voor die conclusie. Je kan je wel blind willen staren op het aantal behaalde punten, maar het seizoen duurt 34 wedstrijden en het gaat er toch echt om hoe je er aan het eind voor staat.
quote:
En daar is Reker altijd heel duidelijk in geweest, PSV kan NIET 2 seizoenen op rij CL missen en de begroting op peil houden.
De begroting bij PSV is al gedaald.

Maar een vergelijk met feyenoord toont aan dat je of niet weet hoe het bij feyenoord er aan toe gaat, of niet weet hoe het bij PSV er aan toe gaat, of beiden.
pi_71586004
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zelfs dan is het te vroeg voor die conclusie. Je kan je wel blind willen staren op het aantal behaalde punten, maar het seizoen duurt 34 wedstrijden en het gaat er toch echt om hoe je er aan het eind voor staat.
[..]
Natuurlijk, Sparta kan ook nog kampioen worden, in theorie...
quote:
De begroting bij PSV is al gedaald.

Maar een vergelijk met feyenoord toont aan dat je of niet weet hoe het bij feyenoord er aan toe gaat, of niet weet hoe het bij PSV er aan toe gaat, of beiden.
De begroting is al gedaald idd maar Reker heeft al aangegeven dat we 1 jaar kunnen overbruggen zonder CL, daarna moet het mes er verder in.
pi_71586174
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Natuurlijk, Sparta kan ook nog kampioen worden, in theorie...
Is Waldorf geen betere nick voor jou eigenlijk?
quote:
De begroting is al gedaald idd maar Reker heeft al aangegeven dat we 1 jaar kunnen overbruggen zonder CL, daarna moet het mes er verder in.
Dan nog zitten we niet op het niveau feyenoord. En voor de goede orde: PSV was de afgelopen jaren de enige NL club die in de CL mee mocht doen. Was dat een garantie voor ieder jaar kampioen worden? Hadden de clubs zonder CL geen schijn van kans?
pi_71586179
quote:
Hoewel Vergoossen op verzoek van Berden, die veel zakelijke belangen heeft in Azië, op zoek ging naar een jonge Japanse speler met potentie, werd de spelmaker ook bij PSV aangeboden. Berden: "We waren al met Honda bezig toen Sef nog bij Nagoya Grampus Eight in Japan werkte. Toen hij echter onverwachts naar PSV ging, vond Sef dat hij het niet kon maken hem niet bij zijn nieuwe club voor te stellen. Wij hebben een goede deal kunnen maken met Nagoya (VVV betaalde slechts een opleidingsvergoeding van ongeveer 150.000 euro, red.) maar gezien zijn salaris als niet-EU-speler was het al met al toch een flinke investering. We stonden daarom open voor een deal met PSV, maar de interesse was absoluut niet wederzijds."

Vergoossen organiseerde op 15 januari 2008 zelfs speciaal voor zijn tijdelijke werkgever een oefenduel tussen VVV en PSV, waarin Honda mocht proberen de scouts van PSV te overtuigen. Al na enkele minuten schoot de Japanner een vrije trap in de kruising. Sef Vergoossen: "PSV heeft hem verder ook nog enkele trainingen gevolgd. Daaruit maakten ze op dat hij niet goed genoeg was. Ze gingen voorbij aan mijn advies, ik had nota bene twee jaar met hem gewerkt! PSV had hem voor peanuts kunnen halen. Eeuwig zonde voor PSV, maar ik ben wel blij voor VVV."
Bron: De Telegraaf
pi_71586226
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Bron: De Telegraaf
nuff said
Wat een vrouw!
spits!
pi_71586634
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

nuff said
Beetje triest he? Omdat de Telegraaf Amsterdams is lult Vergoossen uit zijn nek?
pi_71587549
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:03 schreef Buitendam het volgende:
8,2 miljoen... Als ze in godsnaam maar niet akkoord gaan. Da's wisselgeld voor die club!
Zou inderdaad triest zijn als ze Afellay voor zo'n schijntje laten gaan. Maar ik zie ze er wel voor aan ...
pi_71587567
quote:
'Transfer PSV'er Mendez naar LDU Quito rond'

Het medium El Commercio claimt dat de transfer van middenvelder Edison Mendez van PSV naar LDU Quito rond is.

Mendez zou volgens El Commercio een akkoord hebben bereikt met de topclub uit Ecuador, die onlangs deelnam aan de Peace Cup. De middenvelder zou voor anderhalf jaar tekenen bij LDU Quito.
Namens de club uit Ecuador bevestigde Esteban Paz de deal tegenover eerdergenoemd medium. Over de transfervoorwaarden wilde Paz geen details geven.

Mendez aast al een tijdje op een vertrek bij PSV. De Ecuadoriaan heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2010, maar wil terugkeren naar zijn vaderland. Sinds de zomer van 2006 verdedigt Mendez de clubkleuren van PSV.
Wat mij betreft een speler met twee gezichten, in de grote wedstrijden stond hij er meestal wel, maar in de overige wedstrijden had je niet bijster veel aan hem.
pi_71587588
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wat mij betreft een speler met twee gezichten, in de grote wedstrijden stond hij er meestal wel, maar in de overige wedstrijden had je niet bijster veel aan hem.
Dat klopt, maar ik ga hem niet missen in ieder geval . En hij wil al anderhalf jaar weg, dus laat hem nu maar gaan...
pi_71587590
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:

nuff said
Nee, want het klopt. Alleen klopt de reden niet helemaal: met Aissati en Afellay zag men Honda niet als toegevoegde waarde.
pi_71588186
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Beetje triest he? Omdat de Telegraaf Amsterdams is lult Vergoossen uit zijn nek?
Nee hoor! Het is alleen algemeen bekend dat De Telegraaf weliswaar berichten brengt die feitelijk kloppen, maar het altijd wel zo draait dat het anders lijkt. De Telegraaf maakt vaak van een mug een olifant. Geeft niks, is Telegraaf-stijl, maar ik heb een AD hoger staan qua tone of voice.
Wat een vrouw!
spits!
pi_71588249
Ik heb dat Suf Vergoossen een jaar geleden al horen vertellen, oud nieuws.
Ik typ straat.
pi_71588686
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb dat Suf Vergoossen een jaar geleden al horen vertellen, oud nieuws.
Dat bedoel ik dus.
Wat een vrouw!
spits!
pi_71590877
quote:
Dure Zonneveld geen optie voor FC Groningen

FC Groningen heeft de onderhandelingen met PSV over een overgang van Mike Zonneveld gestaakt. Volgens algemeen directeur Hans Nijland vragen de Eindhovenaren 'een belachelijk hoog' bedrag voor de linkspoot.
Ik snap niet dat ze zo veel geld vragen voor Zonneveld. Verhuur hem gewoon voor wat minder. Net alsof hij nog speelminuten krijgt dit seizoen .
pi_71591087
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik ga hem niet missen in ieder geval . En hij wil al anderhalf jaar weg, dus laat hem nu maar gaan...
Inderdaad, nou Salcido nog lozen, die wil eigenlijk ook niks liever dan vertrekken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:24:43 #82
11102 knep
Mountainfreak
pi_71591762
Uitverkoop bij PSV .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:32:44 #83
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71595713
pi_71596984
quote:
Dat filmpje , dat dikkerdje op het begin .
De enige goal van die amateurs gaat er trouwens ook erg fraai in.
pi_71597089
Allemaal leuk en aardig, dat Jong PSV maar veel doorstroming lijkt er niet in te zitten wel?
pi_71597448
Ojo is dit jaar bij de selectie gehaald maar hij had de pech dat hij geblesseerd raakte in de voorbereiding.
Volgend jaar mss Ter Horst, Velda, Romario Sabajo ofzo.
pi_71603383
quote:
Edison Méndez weg bij PSV

EINDHOVEN - Edison Méndez is weg bij PSV. De Ecuadoriaan is dinsdag verkocht aan zijn oude cub LDU Quito in zijn moederland.

De 30-jarige middenvelder leverde naar verluidt een bedrag op van ongeveer 300.000 euro. Zijn contract bij PSV zou over een jaar aflopen. Méndez kwam in 2006 naar Eindhoven.

Voor de terugwedstrijd in de Europa League tegen Cherno More Varna heeft trainer Fred Rutten Funso Ojo opgeroepen als vervanger.
pi_71603412
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:

[..]
¤300.000.
Ik typ straat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:07:01 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71603446
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

¤300.000.
Meteen Honda halen!
pi_71603505
quote:
Mike Zonneveld naar FC Groningen

GRONINGEN - FC Groningen heeft zich versterkt met Mike Zonneveld. De linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen.

Zonneveld is de opvolger van Evgeniy Levchenko wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71603516
Schijntje natuurlijk voor zo'n speler. Daar gaan ze in Equacor nog veel plezier aan beleven.
pi_71603523
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dus toch....
pi_71603540
quote:

[..]

Nijland
Eerst in de media allemaal lopen huilen en hem dan alsnog halen .
pi_71603547
quote:

[..]
Je mag hem houden. Ze zitten niet stil iig.
Ik typ straat.
pi_71603726
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:18:15 #96
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71603834
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Dus we hebben verdedigend een rampjaar gehad, en dus besluit PSV Zonneveld, Culina, Van Eijden, Addo en Brechet van de hand te doen en alleen Manolev ervoor terug te halen. Niet dat je de vingers nou aflikt bij die spelers, maar dit is vragen om problemen.
Dus dat.
pi_71603880
quote:
Je vergeet Ooijer, daarnaast kan Wuytens er spelen. Plus de interesse in die Bengsston(?) geeft aan dat ze toch ook nog naar verdedigers kijken. Maar breed is het niet nee.
Ik typ straat.
pi_71604138
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

¤300.000.
Reker stelt financieel orde op zaken, zo wordt het gemis van de CL en het geblunder van Hiddink, van Raaij, Lemic, Valckx en de Visser eindelijk eens aangepakt! HOERA VOOR JAN!!!

Maar dan kan je hem net zo goed voor niks laten gaan ja
pi_71604200
quote:
Culina en Brechet hoefden niet weg. Culina was niet tegen te houden, want transfervrij. In de zaak Brechet heeft PSV zich netjes opgesteld naar de speler toe.
Addo is duidelijk geen basisplaats waard bij PSV, dus dat hij eindelijk weg is, is ook niet erg.
Zonneveld heeft ook niet het niveau wat PSV nastreeft en daarnaast is hij meer middenvelder dan verdediger.
Van Eijden wilde graag veel spelen, die garantie kon hij niet krijgen bij PSV. Jammer genoeg verkocht en niet verhuurd.

Het wordt nu wel tijd om naast Manolev en Ooijer een aantal defensieve versterkingen te halen.
pi_71605480
Waarom is die rajkovic eigenlijk weg bij psv ?
pi_71606526
gehuurd van chelsea etcetra
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:54:52 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71607151
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:

[..]
3 ton
Ben toch altijd verbaast hoe PSV dat toch steeds voor elkaar krijgt..
pi_71609314
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef appelsientje het volgende:

[..]

3 ton
WAT PRAAT JE GEK!1! ALLEMAAL ONDERDEEL VAN REKERS MASTERPLAN!!11!
pi_71610093
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef appelsientje het volgende:

[..]

3 ton
Jezus inderdaad

Schijntje, zelfs voor Mendez. Daar hadden ze toch wel een paar miljoen uit kunnen slepen toch
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:14:10 #105
11102 knep
Mountainfreak
pi_71610446
Alles om in een goede sfeer uit elkaar te kunnen gaan.
Mendez wilde graag naar zijn moeder dus mocht hij van Ome Reker & co voor een schijntje naar zijn favoriete club.
pi_71614665
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Schijntje, zelfs voor Mendez. Daar hadden ze toch wel een paar miljoen uit kunnen slepen toch
Een paar miljoen? Wat denk je zelf? Hij gaat terug naar Ecuador (dat zullen geen rijke clubs zijn) en had nog een contract voor een jaar. PSV hoefde hem niet meer en hij wilde weg en het liefst naar zijn geboorteland. Dan kun je volgens mij niet veel verwachten.
We sure are cute for two ugly people.
pi_71615311
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef knep het volgende:
Alles om in een goede sfeer uit elkaar te kunnen gaan.
Mendez wilde graag naar zijn moeder dus mocht hij van Ome Reker & co voor een schijntje naar zijn favoriete club.
Beetje vreemd is het toch wel, zeker als je bedenkt dat ze hem 2 maanden geleden ab-so-luut niet wouden laten gaan. Nu loopt ie feitelijk gratis de deur uit
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:22:15 #108
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71615624
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beetje vreemd is het toch wel, zeker als je bedenkt dat ze hem 2 maanden geleden ab-so-luut niet wouden laten gaan. Nu loopt ie feitelijk gratis de deur uit
pi_71615832
Romeo!
Wat een vrouw!
spits!
pi_71616126
Krijgt 'ie nog een mooi afscheid?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:00:55 #111
11102 knep
Mountainfreak
pi_71616356
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
DJ Sash komt langs
pi_71616358
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
proest
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:02:04 #113
11102 knep
Mountainfreak
pi_71616373
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Spreektaal .
pi_71616513
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

proest
Een afscheidswedstrijd, met Jason Culina, Eric Addo, Zonneveld, Vayrynen en Brechet ofzo?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71616760
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 07:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Een paar miljoen? Wat denk je zelf? Hij gaat terug naar Ecuador (dat zullen geen rijke clubs zijn) en had nog een contract voor een jaar. PSV hoefde hem niet meer en hij wilde weg en het liefst naar zijn geboorteland. Dan kun je volgens mij niet veel verwachten.
1 tot 1,5 miljoen had me toch wel te doen geleken. Maar goed, ik vind drie ton wel echt weinig. Tot wanneer liep z'n contract?
pi_71617070
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

1 tot 1,5 miljoen had me toch wel te doen geleken. Maar goed, ik vind drie ton wel echt weinig. Tot wanneer liep z'n contract?
Einde van dit seizoen.
pi_71617175
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Een afscheidswedstrijd, met Jason Culina, Eric Addo, Zonneveld, Vayrynen en Brechet ofzo?
Leuk! En dan 25 euro entree vragen?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:41:41 #118
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71617287
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Leuk! En dan 25 euro entree vragen?
Eerder 25 euro kado krijgen als je naar zo'n draak van een elftal gaat kijken.
pi_71618843
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Romeo!
pi_71618923
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef dndiek het volgende:

[..]

pi_71619838
Beter nu voor 3 ton verkopen dan dat hij nog een jaar op de bank een riant salaris opstrijkt. Ik snap niet dat er weer gezeurd wordt, eerst kan Mendez niks goed doen, dan wordt hij verkocht en is het nog niet goed. Er is gewoon geen interesse geweest uit Europa anders hadden ze hem wel voor meer geld verkocht.
Nu maak je ook nog eens plaats voor een jeugdspeler. Rutten heeft Ojo opgeroepen als vervanger om mee te reizen naar Bulgarije.
pi_71621731
Die ouwe knar die alles regelde bij Cherno is geblesseerd Alexandur Alexandrov Alex of zo.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 augustus 2009 @ 14:26:15 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71623299
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

als hij naar een club buiten Ecuador was gegaan dan hadden ze meer gevraagd maar voor zijn thuisland wilden ze niet zo moeilijk doen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71623626
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef neilpad het volgende:
Beter nu voor 3 ton verkopen dan dat hij nog een jaar op de bank een riant salaris opstrijkt. Ik snap niet dat er weer gezeurd wordt, eerst kan Mendez niks goed doen, dan wordt hij verkocht en is het nog niet goed. Er is gewoon geen interesse geweest uit Europa anders hadden ze hem wel voor meer geld verkocht.
Nu maak je ook nog eens plaats voor een jeugdspeler. Rutten heeft Ojo opgeroepen als vervanger om mee te reizen naar Bulgarije.
Op de PSV website staat Wuytens er wel bij en Ojo niet.. dus Ojo niet mee naar Bulgarije. Wuytens was afgelopen zondag ook de vervanger op de bank, vanwege de schorsing van Mendez.
pi_71624096
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Op de PSV website staat Wuytens er wel bij en Ojo niet.. dus Ojo niet mee naar Bulgarije. Wuytens was afgelopen zondag ook de vervanger op de bank, vanwege de schorsing van Mendez.
Ok kan ook. Las Ojo vanmorgen in het ED. Mss dat er stond Ojo bij de selectie, niet persee Bulgarije. Er zal iig een jeugdspeler zijn plek gaan invullen.
pi_71631323
quote:
Rutten over vertrekkende Méndez: “Echte prof”
05 augustus 2009 17:00

Edison Méndez keert terug naar zijn vaderland Ecuador, waar hij gaat spelen voor zijn oude club LDU Quito. De middenvelder koestert mooie herinneringen aan PSV en zegt dankbaar te zijn voor de mogelijkheid die de club geeft om hem naar huis te laten gaan. Hoofdcoach Fred Rutten noemt Méndez ‘een echte prof’. Vanavond vliegt hij terug naar Zuid-Amerika.

Kampioen in 2007 en 2008
“We wisten dat hij terug naar huis wilde, naar zijn familie. Daar heeft PSV begrip voor gehad”, reageert hoofdcoach Fred Rutten vanuit Bulgarije op het nieuws dat al een aantal dagen rondging. “In de korte tijd dat ik met hem heb gewerkt, is heeft hij zich gemanifesteerd als een echte prof. Door privéomstandigheden is dit het moment voor hem om terug te gaan. PSV heeft daarin meegedacht”, aldus Rutten. Méndez verlaat PSV na drie jaar, waarin hij kampioen werd in 2007 en 2008. De international gaat terug naar zijn oude club LDU Quito, een topclub in Ecuador.

“Warme gevoelens voor PSV”
“Ik heb hier drie hele mooie jaren meegemaakt. PSV is een fantastisch warme club. We zijn kampioen geworden, we hebben mooie wedstrijden gespeeld in de Champions League. Ik ben erg dankbaar dat PSV mij nu de mogelijkheid geeft om terug naar huis te gaan. Ik heb hier vrienden overgehouden en zal PSV altijd herinneren met warme gevoelens”, aldus Méndez.
pi_71631355
Had hij geen bonje met reker?
pi_71631373
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Chadi het volgende:
Had hij geen bonje met reker?
Volgens mij niet, wel met Stevens.....
pi_71631447
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Niks mis mee.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:47:40 #130
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71632891
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks mis mee.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
Het is spreektaal.. je weet toch
pi_71634276
Terugkeer van Gomes zou bijna rond zijn
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71634349
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je die "kennis" vandaan?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:48:19 #133
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71636526
quote:
Hey Digger, dat is een tijd geleden..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:05:56 #134
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71637133
quote:

Dat zou een héle goede zaak zijn voor PSV
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71637327
Messi aantrekken ook...

Ik acht de kans dat Van Nistelrooy komt groter eerlijk gezegd.
pi_71640282
quote:
Hoe kom je daarbij inderdaad?
Zou echt geniaal zijn though!
pi_71640583
Heb ik het nou goed of wordt Cherno more varna - PSV niet live uitgezonden?

kan nergens vinden welke zender enzo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:20:31 #138
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71640604
quote:
DIGGER is over het algemeen goed geinformeerd over Engels voetbal... zou mooi zijn.
Al hoop ik inderdaad ook op een bron voor ik echt blij word
pi_71640730
quote:
Je doelt toch niet op dit bericht hè?
quote:
PSV keen to re-sign Tottenham keeper Gomes

05.08.09 | tribalfootball.com
PSV Eindhoven are being linked with Tottenham goalkeeper Heurelho Gomes.

The Daily Mail says Spurs boss Harry Redknapp is eyeing Portsmouth keeper David James.

And Gomes has had plenty of interest and could return to PSV on loan for now.
Ik typ straat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 03:13:50 #140
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71641518
Zou leuk zijn.
Maar geruchten he....
pi_71642002
Hoelaat is PSV vandaag?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:07:15 #142
79837 Lemming22
pi_71642271
Gomes-komt-terug-bericht-nummer-12. De eerste keer had ik hoop dat het ook echt zo zou zijn. De volgende 10 keer geloofde ik er niets van. Net zoals deze keer.

PSV speelt vanavond om 18.00 uur en wordt voor zo ver ik weet alleen uitgezonden op Eredivisie Live. Dat wordt teletekstsupporteren dus.
pi_71642365
Als Gomes terugkomt zitten er 5 keepers in de selectie.
pi_71642785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:07 schreef Lemming22 het volgende:
Gomes-komt-terug-bericht-nummer-12. De eerste keer had ik hoop dat het ook echt zo zou zijn. De volgende 10 keer geloofde ik er niets van. Net zoals deze keer.

PSV speelt vanavond om 18.00 uur en wordt voor zo ver ik weet alleen uitgezonden op Eredivisie Live. Dat wordt teletekstsupporteren dus.
Welnee.. Eredvisie Live
pi_71643051
quote:
PSV maakt werk van Turkse recordhouder Karadeniz
06/08/2009 08:34

Batuhan Karadeniz staat in de belangstelling van PSV. De Turkse international heeft een eerste onderhoud gehad met de Eindhovense club.

'Het klopt, ik ben in gesprek met mensen van PSV', bevestigde zaakwaarnemer Ahmet Bulut in Voetbal International de Eindhovense toenadering. 'Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen, daar is het nog te vroeg voor.'

Karadeniz staat onder contract bij Besiktas, maar die club wil hem na een spraakmakende start elders ervaring laten opdoen. Hij was op 19 augustus 2007 bij zijn debuut in de Süper Lig met zestien jaar en 115 dagen de jongste speler ooit. Een week later kroonde hij zich met een Goal tegen Gaziantespor tot jongste doelpuntenmaker in Turkije.

Ondanks de voortvarende start bleef een doorbraak bij Besiktas achterwege. Afgelopen seizoen was de achttienjarige aanvaller op huurbasis actief voor Eskisehirspor, terwijl plannen zijn hem komend jaar te stallen bij Gaziantespor. Voorlopig staat de tweevoudig international buitenspel door een schouderblessure.

Wie
pi_71643179
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:08 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Wie

Dit werd een tijdje geleden ook al gemeld, blijkbaar is de interesse dus toch serieus. Verder het volgende bericht, wat me nog meer bevalt:
quote:
'Linksbenige verdediger heeft prioriteit'

Ook De Telegraaf meldt dat PSV interesse heeft getoond voor de jonge aanvaller Batuhan Karadeniz van Besiktas. De komst van de Turk zou echter niet de hoogste prioriteit hebben. PSV wil zich volgens de krant eerst versterken met een linker centrale verdediger en/of een linksback.
http://psv.netwerk.to/nie(...)%20prioriteit%27.php
pi_71643198
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:20 schreef noxious het volgende:

[..]

DIGGER is over het algemeen goed geinformeerd over Engels voetbal... zou mooi zijn.
Al hoop ik inderdaad ook op een bron voor ik echt blij word
Het Italiaans voetbal bedoel jij
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:08 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Wie
Volgens mij heeft een linker centrale verdediger of een linksback meer prioriteit.....
pi_71644083
Ik zou willen dat PSV eens op hield met het kopen van talentvolle spitsen van rond de 18 jaar. Een Ronaldo krijgt men niet meer en wat men wel kan krijgen is te onervaren om bij PSV een goede kans te krijgen. Goed geld naar kwaad geld gooien als je het mij vraagt.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:53:15 #149
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71644160
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 07:18 schreef Ytereo het volgende:
Hoelaat is PSV vandaag?
Volgens NOS-TT om 18:00 uur. Maar ik meen me te herinneren dat het duel een uur eerder al was.
pi_71644514
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Volgens NOS-TT om 18:00 uur. Maar ik meen me te herinneren dat het duel een uur eerder al was.
Klopt het duel stond eerst om 19.00 gepland Uur eerder is dus 18.00
pi_71644751
Nou hopen dat PSV die gasten oprolt
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:17:18 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71644769
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:07 schreef Lemming22 het volgende:

Hmm en het wordt zeker ook niet op Radio 1 uitgezonden...
pi_71644780
Het zal wel weer een beroerde wedstrijd worden die met 0-1 wordt gewonnen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:21:21 #154
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71644862
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef ruud.nl het volgende:

Ach ik ben niet meer zo kritisch... als we maar doorgaan.. dan ben ik allang blij.
pi_71646258
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
Ik zou willen dat PSV eens op hield met het kopen van talentvolle spitsen van rond de 18 jaar. Een Ronaldo krijgt men niet meer en wat men wel kan krijgen is te onervaren om bij PSV een goede kans te krijgen. Goed geld naar kwaad geld gooien als je het mij vraagt.
Talenten kopen om ze vervolgens te verhuren voor een fooi
pi_71647120
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Talenten kopen om ze vervolgens te verhuren voor een fooi
En daarna te verkopen... Denk aan b.v. Huntelaar.
pi_71647165
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Sj0rSz het volgende:

18.00u.

Te volgen op EL.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:52:12 #158
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71648936
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het Italiaans voetbal bedoel jij
[..]
Uuh ja...

En wanneer houden we eens op met spitsen en keepers kopen? We hebben 5 verdedigers in de selectie, misschien een optie om daar ook eens voor versterking te zorgen ipv een bejaarde ex-PSVer?
pi_71648945
Misschien dat Ruud van Nistelrooij wil komen aangezien die pelligrini het niet zo ziet zitten in hem.
pi_71649066
Prioriteit ligt ook bij een linksbenige verdediger, aldus het ED.
pi_71650746
Die Bengtsson trouwens !!!!
Eerst medische keuring in Alkmaar dan toch maar naar Lazio en nu lijkt hij vervolgens bij Hertha te gaan tekenen. Fysiek zal het wel in order zijn met deze speler na al die keuringen, zijn bankrekening zal ook wel aardig gespekt zijn ondertussen maar hij lijkt wel het onderste uit de kan te willen halen ipv gewoon te kijken naar waar hij zichzelf het beste kan ontwikkelen. Bij PSV had hij direct in de basis gestaan ten kosten van Salcido toch jammer.
pi_71651324
Kut, alleen te zien op eredivisie live dus?

Dat heb ik niet
pi_71651605
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut, alleen te zien op eredivisie live dus?

Dat heb ik niet
Zal wel ergens een brak streampje zijn. Ik kijk normaal altijd EL bij een vriend van me, maar die is gisteren vertrokken op vakantie .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:33:50 #164
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71653385
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef neilpad het volgende:

[..]

Zal wel ergens een brak streampje zijn. Ik kijk normaal altijd EL bij een vriend van me, maar die is gisteren vertrokken op vakantie .
Dan moet ik toch eens batterijen voor de afstandsbediening gaan zoeken, anders geen EL op mijn tv
pi_71653429
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dan moet ik toch eens batterijen voor de afstandsbediening gaan zoeken, anders geen EL op mijn tv
pi_71653641
Ik wil de wedstrijd ook zien EL doet het nog niet hier, kutZiggo
Noot noot.
pi_71653651
Kon je bij dat EL niet ook per wedstrijd betalen en gewoon op je pc kijken of iets?
pi_71653681
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kon je bij dat EL niet ook per wedstrijd betalen en gewoon op je pc kijken of iets?
Ja bijvoorbeeld met zo'n kaartje ofzo...
Noot noot.
pi_71653766
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja bijvoorbeeld met zo'n kaartje ofzo...
Wel fijn dat er geen zak over te vinden is op Eredivisielive.nl
pi_71653890
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hmm weird.

Je kunt iemand zo'n kaartje cadeau doen, is best leuk voor iemand die geen EL heeft.

Anyway, succes vanavond supporters.
Noot noot.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:54:45 #171
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71653894
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1774

Daar kan je live kijken, maar moet je wel betalen.
pi_71654289
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:54 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1774

Daar kan je live kijken, maar moet je wel betalen.
eens kijken of ik het aan de slag kan krijgen straks
pi_71654300
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Welke rij zit jij?
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:09:54 #174
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71654324
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Welke rij zit jij?
Hoe bedoel je?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:31:03 #175
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71654903
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef neilpad het volgende:

[..]

Het lag niet aan de afstandsbediening Maar aan het feit dat er al een tijdje niet meer naar het HDMI-kanaal is gekeken. Een reset van het kastje deed wonderen. Nu kan ik vanavond toch live kijken
pi_71654927
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ins ons mooie stadion bedoel ik. Je zit in mijn vak (of ik in het jouwe...)
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:38:07 #177
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71655087
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ins ons mooie stadion bedoel ik. Je zit in mijn vak (of ik in het jouwe...)
Rij 44
pi_71655104
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Rij 44
en Stoel?
Wat een vrouw!
spits!
pi_71655177
Ik vind het nogal wat geld 6 euro voor een wedstrijd die waarschijnlijk geen reet aan is.
I am the mountain the forest and the earth.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:44:58 #180
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71655249
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

en Stoel?
23
pi_71655312
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

23
OK.

Hup Ola
Wat een vrouw!
spits!
pi_71655980
Opstelling PSV:
Isaksson, Manolev, Marcellis, Ooijer, Salcido, Simons, Engelaar, Afellay, Amrabat, Toivonen, Dzsudzsák.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Lazovic, Koevermans, Pieters, Wuytens en Bakkal.
pi_71656112
Simons vind ik toch verrassend.
Wat een vrouw!
spits!
pi_71656132
Of je schaft een schotel aan kan je hem ook op ring kijken. En met wat aanpassingen ook op EL
pi_71656270
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Simons vind ik toch verrassend.
Hoezo?
Ik typ straat.
pi_71656502
Kromkamp op de bank is wel verrassend. Had hem in de basis of juist thuis verwacht.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71656919
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:33 schreef mcyodogg het volgende:
Kromkamp op de bank is wel verrassend.
Nee hoor. Kunstgras.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:50:19 #188
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71656925
Dat EL-online gezeik werkt alleen op Windows.
Zit je dan met je Mac
pi_71656942
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef noxious het volgende:
Dat EL-online gezeik werkt alleen op Windows.
Zit je dan met je Mac
Justin.tv.
Ik typ straat.
pi_71657028
Spannend man die wedstrijd dadelijk, jammer dat ik hem niet kan volgen.

Is die Manolev ofzo trouwens iets of heeft 'ie nog niks gespeeld?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71657446
Hup PSV

Sopcast
Channel - 74174
pi_71657964
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Spannend man die wedstrijd dadelijk, jammer dat ik hem niet kan volgen.

Is die Manolev ofzo trouwens iets of heeft 'ie nog niks gespeeld?
Net een half uurtje en het ziet er best aardig uit moet ik zeggen .

Heeft wel al geel te pakken...
pi_71657996
quote:
Ja? Er staat hier toch nergens een link? Linkjes kan je op klikken, jeweetz!
pi_71658044
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja? Er staat hier toch nergens een link? Linkjes kan je op klikken, jeweetz!
Oh, dacht dat je zelfs 'justin.tv' niet mocht posten
Noot noot.
pi_71658315
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Net een half uurtje en het ziet er best aardig uit moet ik zeggen .

Heeft wel al geel te pakken...
Maak er maar rood van . En het zal de laatste PSV'er niet zijn die vroegtijdig moet vertrekken als het zo doorgaat .
pi_71658355
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maak er maar rood van . En het zal de laatste PSV'er niet zijn die vroegtijdig moet vertrekken als het zo doorgaat .
Niet onterecht, maar die scheids trekt ze verder ook wel makkelijk...
pi_71658416
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Niet onterecht, maar die scheids trekt ze verder ook wel makkelijk...
Klopt, maar het was idd gewoon rood, lomp van Manolev. Ik zie Issakson nog wel een 2e pakken...
pi_71658530
Volgens mij is die scheidsrechter door de hitte bevangen...

Verder gewoon lekker op de counter afmaken. Meer niet.
pi_71658599
Engelaar is weer kut naar ik begrijp?
Ik typ straat.
pi_71658628
Die Manolev is wel heel aanvallend ingesteld. Vond hem niet slecht op die domme rode kaart na. Maar zal hij van leren.
pi_71658710
Hoeveel kaarten hebben we nu? Een stuk of 6?

Krijgen scheidsrechters per kaart betaald in het buitenland?
Patat Friet
pi_71658771
Oja we moeten het positief zien. Door die rode kaart zien we Bakkal tenminste ooit nog een keer spelen

Edit:

Britse commentator zegt dat Wuytens erin is gekomen, raawr

Edit2:

2 wissels dus als ik het goed begrijp
Patat Friet
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:07:08 #204
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71658890
Toch vind ik het uitshirt maar niks.. lijkt net of we voor Kroatië zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 augustus 2009 @ 19:09:56 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71658973
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef appelsientje het volgende:
Toch vind ik het uitshirt maar niks.. lijkt net of we voor Kroatië zijn
juist prachtig met de Brabantse vlag erin.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71659219
Ja, het zal allemaal wel. Ik lees straks wel of ze het nog gered hebben. Wat een dodelijk saaie kutwedstrijd.
Ik typ straat.
pi_71659232
Wuytens wisselen. Verdomme zeg.
Ik typ straat.
pi_71659284
Toivonen
Patat Friet
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:21:11 #209
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71659315
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

juist prachtig met de Brabantse vlag erin.
oo maar vind ik ook wel grappig.. maar toch toen ik hem voor het eerst zag dacht ik meteen aan kroatie

Echt heel origineel is het dus niet.
pi_71659507
best wel een van de mooiste shirtjes van de afgelopen jaren!
pi_71659556
Zou zo'n kunstgras licht ontvlambaar zijn dat ze het stilleggen?
Patat Friet
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:36:35 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71659813
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
best wel een van de mooiste shirtjes van de afgelopen jaren!
Dat vond ik dus van de witte
smaken verschillen
pi_71660175
Wanneer is de loting?
Patat Friet
pi_71660392
Jippie!
Ik typ straat.
pi_71660434
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat vond ik dus van de witte
smaken verschillen
samen met de witte maar dan zou je zeggen.. misschien is grijs wel vet! maar die waren dus afzichtelijk
pi_71660446
KAMPIOENEN!!
Ik heb alleen de tweede helft kunnen kijken op een matige stream.
Denk dat het wel goed is voor PSV dat ze met tien man kwamen te staan. Even wat meer druk op de verdediging, die nog wel wat getest moet worden, bleek afgelopen weekend maar weer.
Minpuntje: Ik heb onze Bulgaar niet kunnen aanschouwen .
pi_71660479
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef ruud.nl het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar naar het casino ga.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:55:11 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_71660492
Paar mooie acties weer van "Effelee".

Maar die ene had Toivonen wel moeten maken...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:56:39 #219
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_71660542
En nu? Wanneer loting? Mogelijke tegenstanders? Geplaatst?
pi_71660577
Nou gefeliciteerd PSV. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het was niet al te best zo te lezen.
PSV is nog niet in een bloedvorm. Dan is het dus deze keer niet nodig om de grasmat te vervangen in de Grolsch Veste.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:02:49 #221
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71660737
Ik vond het vanavond evenmin denderend.

Fred Rutten gaat vroeg of laat problemen krijgen...
pi_71660800
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Neleos het volgende:
maar het was niet al te best zo te lezen.
Niet goed, niet slecht. De counters goed uitspelen en je wint met 0-3. Maar goed, wat kun je hier van zeggen? Mindere tegenstander, kunstgras, zondag belangrijke wedstrijd. Ik had weinig anders verwacht.
pi_71660908
Morgen de loting, als nummer 4 de koker in als AS Roma ook doorgaat volgens mij....

edit: niet 2
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:09:49 #224
242666 BeamofLight
pi_71660959
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Morgen de loting, als nummer 2 de koker in als AS Roma ook doorgaat volgens mij....
Mogelijke tegenstanders?

Vrijdagmiddag vanaf 13.30 uur zal in Nyon de loting voor de vierde voorronde van de Europa League, ook wel de playoffs genoemd, plaatsvinden. PSV is daarin als vierde geplaatst achter Werder Bremen, Villarreal en AS Roma.
PSV Netwerk
Er van uitgaande dat alle ploegen met de hoogste UEFA coefficient doorgaan in de derde voorronde, dan zijn de volgende clubs bij de loting de ongeplaatste ploegen. Deze zijn dan dus mogelijke tegenstanders van PSV:
OB Odense
Lech Poznan
Genoa
Slovan Liberec
Red Star Belgrado
Hearts
Aberdeen
Krylia Sovetov
Brøndby IF
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
En Avant Guingamp
Helsingborg IF
FC Vaslui
PAOK Thessaloniki
Amkar Perm
Dinamo Moscow
MSK Zilina
Tromsø IL
Rapid Wien
Vorskla Poltava
Paços de Ferreira
FC Sion
NAC Breda
BATE Borisov
Nacional Funchal
Sivasspor
Racing Genk
FK Teplice
Stabæk IF
Slovan Bratislava
NK Maribor
Slavija Sarajevo
Garabag Agdam
FK Baku
Levadia Tallinn
FK Aktobe
OFK Petrovac
pi_71661048
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet goed, niet slecht. De counters goed uitspelen en je wint met 0-3. Maar goed, wat kun je hier van zeggen? Mindere tegenstander, kunstgras, zondag belangrijke wedstrijd. Ik had weinig anders verwacht.
Van dit PSV verwachtte niemand anders denk ik.

Er zaten wel wat vermakelijke momenten in de 2e helft maar door het gebrek aan afwerking was het eigenlijk gewoon weer kut met peren. Maar goed, we zijn een ronde verder.
pi_71661141
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Van dit PSV verwachtte niemand anders denk ik.

Wat ben jij toch een heerlijke zeiksnor...
pi_71661350
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, PSV speelt goed voetbal op het moment en er mag niet geklaagd worden dus
Patat Friet
pi_71661496
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je niet anders verwacht had, maakt dat jou dan ook geen zeiksnor?
pi_71661736
Wat zou die miskleun uit Rotterdam op jaarbasis verdienen? Ik vermoed dat de prijs/kwaliteitsverhouding van Engelaar nog bedroevender is dan die van Jan K.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:47:23 #230
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71662055
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Morgen de loting, als nummer 4 de koker in als AS Roma ook doorgaat volgens mij....

edit: niet 2
Hoezo dat laatste? Heeft AS Roma het niet gehaald?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:49:02 #231
242666 BeamofLight
pi_71662108
Hij dacht dat PSV 2e geplaatst was, maar blijkt 4e te zijn.
pi_71662443
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef cultheld het volgende:
Wat zou die miskleun uit Rotterdam op jaarbasis verdienen? Ik vermoed dat de prijs/kwaliteitsverhouding van Engelaar nog bedroevender is dan die van Jan K.
Tja hij heeft duidelijk zijn draai nog niet gevonden. Hopen dat het nog beter wordt de komende periode .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:20:10 #233
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71662939
Leuk om er een kwartier voor tijd achter te komen, dat PSV al om 18:00 moest spelen.
Ah fijn, ik heb in ieder geval vast niet veel gemist.
pi_71666286
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Mogelijke tegenstanders?

Vrijdagmiddag vanaf 13.30 uur zal in Nyon de loting voor de vierde voorronde van de Europa League, ook wel de playoffs genoemd, plaatsvinden. PSV is daarin als vierde geplaatst achter Werder Bremen, Villarreal en AS Roma.
PSV Netwerk
Er van uitgaande dat alle ploegen met de hoogste UEFA coefficient doorgaan in de derde voorronde, dan zijn de volgende clubs bij de loting de ongeplaatste ploegen. Deze zijn dan dus mogelijke tegenstanders van PSV:
OB Odense
Lech Poznan
Genoa
Slovan Liberec
Red Star Belgrado
Hearts
Aberdeen
Krylia Sovetov
Brøndby IF
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
En Avant Guingamp
Helsingborg IF
FC Vaslui
PAOK Thessaloniki
Amkar Perm
Dinamo Moscow
MSK Zilina
Tromsø IL
Rapid Wien
Vorskla Poltava
Paços de Ferreira
FC Sion
NAC Breda
BATE Borisov
Nacional Funchal
Sivasspor
Racing Genk
FK Teplice
Stabæk IF
Slovan Bratislava
NK Maribor
Slavija Sarajevo
Garabag Agdam
FK Baku
Levadia Tallinn
FK Aktobe
OFK Petrovac
PSV kan heul niet tegen NAC...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:14:43 #235
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71666768
Engelaar en Salcido geblesseerd?? Das wel minder dan.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71669573
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

PSV kan heul niet tegen NAC...
De moeilijkere clubs zijn dikgedrukt als ik het goed begrijp?

Het leek me eerst alsof PSV alleen tegen dikgedrukte clubs kon spelen namelijk
Patat Friet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 07:26:06 #237
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71672263
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

De moeilijkere clubs zijn dikgedrukt als ik het goed begrijp?

Het leek me eerst alsof PSV alleen tegen dikgedrukte clubs kon spelen namelijk
Lijkt me sterk, Lech Poznan, Racing Genk en Sivasspor kunnen echt wel beter voetballen dan Hearts o.i.d.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:06:51 #238
79837 Lemming22
pi_71672481
PSV heeft niet geleerd van het halfvolle stadion vorige week:
quote:
Prijzen normale vakken:
Tribune Oost en West ¤ 19,00
Vak M en U ¤ 21,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 24,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 27,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 32,50
Vak CD en PR ¤ 35,00
Vak C, D, P en R ¤ 42,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 45,00
Gewoon even een prijsverhoging er tegenaan gooien terwijl we nog steeds maar in een voorronde zitten tegen een waarschijnlijk maar matig interessante club. Ben benieuwd wat de wedstrijden in een eventuele poulefase zouden gaan kosten
pi_71672569
35 euro om een wedstrijd te mogen bezoeken in de test ronde
pi_71673343
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof dat Gomes ook wel een paar wedstrijden nodig had om de beste keeper in de eredivisie te worden......huid nog niet verkopen enz.

Prima prijzen voor die match weer. Tjonge, jonge, zak er eens in zeg.
pi_71673644
Sjesus wat een armetierige kutploeg is dit psv zeg.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:41:27 #242
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71673772
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vond het vanavond evenmin denderend.

Fred Rutten gaat vroeg of laat problemen krijgen...
Eerst maar even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Het is in elk geval nog niet veel goeds wat PSV heeft laten zien.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:18:22 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71674623
Mogelijke tegenstanders PSV

Trabzonspor (TUR)
M¦K ´ilina (SVK)
IF Elfsborg (SWE)
Bnei Yehuda Tel-Aviv FC (ISR)
FK Bakı (AZE)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71674654
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]

Gewoon even een prijsverhoging er tegenaan gooien terwijl we nog steeds maar in een voorronde zitten tegen een waarschijnlijk maar matig interessante club. Ben benieuwd wat de wedstrijden in een eventuele poulefase zouden gaan kosten
Dat wordt weer een ronde overslaan, zoveel ga ik niet betalen tegen een van die vijf clubs uit de voorloting...
pi_71674878
Ah, een club uit Azerbeidzjan, altijd gezellig.
Zul je weer net zien dat we daar tegen loten.
pi_71674917
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef ruud.nl het volgende:
Of lekker naar Tel-Aviv.
Wat een vrouw!
spits!
pi_71674957
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef ruud.nl het volgende:
Elfsborg zou nog het leukste zijn qua tegenstander. Liever niet tegen die Turken...
pi_71677487
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:30 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Liever niet tegen die Turken...
Jawel. En dan met 10-0 naar huis sturen.

Dan ga ik lekker claxonerend naar huis.
pi_71680543
Zit de trekking te volgen:

- PAOK vs. Heerenveen.
- NAC vs. Villarreal
- FC Twente vs. FK Qarabag

[ Bericht 19% gewijzigd door Morrigun99 op 07-08-2009 13:46:42 ]
pi_71680747
quote:
[..]

Dikke kans dat ik ook deze over ga slaan.
pi_71680969
PSV - Bnei Yehude (Tel Aviv)

ZEKER 30 euro waard.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:53:24 #252
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71681136
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Morrigun99 het volgende:
PSV - Bnei Yehude (Tel Aviv)

ZEKER 30 euro waard.
En moet ook zeker wel te doen zijn.
pi_71681232
1
2
3
First qualifying round        Simurq Zaqatala       3-0  1-0  4-0
Second qualifying round        Dinaburg            4-0    1-0    5-0
Third qualifying round        Paços de Ferreira    1-0    1-0    2-0

Nog geen doelpunt tegen gehad dus. Spannend .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:56:46 #254
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71681272
Hmm, die namen zijn net zo nietszeggend als de tegenstander van PSV
pi_71681324
Bnei Yehude, die heb ik altijd al een keer aan het werk willen zien.
pi_71681354
Tegen die bulgaren zou het ook effe een makkie worden. Naja we zien wel. Ik ga geen 30 euro betalen voor een europese wedstrijd tegen een club uit Tel Aviv.
pi_71681360
Leuk uitwedstrijdje meepakken
pi_71681642
Israel
pi_71681668
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, die namen zijn net zo nietszeggend als de tegenstander van PSV
AZ is die laatste uit Portugal twee seizoenen geleden tegengekomen. Een erg moeizame 0-1, 0-0 om vervolgens door te gaan. Bnei Yehude heeft het dus beter gedaan .
pi_71683627
quote:
Revolinho
Legende

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004

Gepost op 7 augustus 2009 om 14:22:40.

Schijnt maandag te worden gepresenteerd.
Over Honda..
Ik typ straat.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:36:36 #261
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71684369
Ik begin steeds meer te hopen dat Rutten eens 4-4-2 gaat spelen.
Onze buitenspelers zijn toch 3 keer niks momenteel, en Ola is beter als schaduwspits dan als diepe spits.

Aan de andere kant zijn onze spitsen ook huilen met de pet op, dus dan schiet je met 4-4-2 ook niet heel veel op eigenlijk

Ah well... Honda is zeer welkom. Creatieve speler, die wél van te voren een idee heeft wat ie in godsnaam met de bal wil doen. Ik zag en zie hem nog steeds graag komen
pi_71684764
Overigens nog meer 'insiders' bezig op het PN.
quote:
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001

Gepost op 7 augustus 2009 om 14:31:19.

Huidige ontwikkelingen binnen de selectie van PSV:

(zie ook de verschillende topics van de diverse spelers)

- Reis staat/stond in de belangstelling van FC Groningen voor een huurperiode.
- Salcido staat in de belangstelling van Espanyol.
- Voor Lazovic is geinformeerd door: Sunderland, Bolton, Wigan en Blackburn Rovers. Vraagprijskaartje dat door PSV is aangegeven 3,5 miljoen.
- Ook Koevermans schermt met interesse van Chievo en Napoli.
Zou niet verkeerd zijn wanneer deze middelmaat eindelijk vertrekt.
Ik typ straat.
pi_71684978
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]

Als dit waar is dan zou het echt geniaal zijn.
Het meest hoop ik op een vertrek van Salcido.
Lazovic is een goede tweede .
pi_71684997
Maar het zou ook weer niet erg handig zijn om zowel Koevermans, Reis als Lazovic van de hand te doen.
pi_71685332
quote:
[..]

Idd dan heeft PSV nieuw geld
pi_71685427
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik geloof dat Gomes ook wel een paar wedstrijden nodig had om de beste keeper in de eredivisie te worden......huid nog niet verkopen enz.

Prima prijzen voor die match weer. Tjonge, jonge, zak er eens in zeg.
Ik volg Engelaar al een paar seizoenen. Die vent was, is en blijft een prutser.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71685753
quote:
[..]

Dat zou enorm goed nieuws zijn. Het feit dat er interesse is voor Salcido, Koef en Lazo is briljant.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_71685894
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik volg Engelaar al een paar seizoenen. Die vent was, is en blijft een prutser.
Dan zal je blij zijn dat hij er dit weekend niet bij is .
Ik ben wel benieuwd hoe Wuytens het doet in zijn plek. Al zal Bakkal wel spelen.
pi_71685929
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef neilpad het volgende:

[..]

Dan zal je blij zijn dat hij er dit weekend niet bij is .
Ik ben wel benieuwd hoe Wuytens het doet in zijn plek. Al zal Bakkal wel spelen.
Bakkal verdient het ook om te spelen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:10:42 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71687155
quote:
[..]

volgens mij betaalde we dat wat jaren terug voor een CL wedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:13:49 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71687230
Ja we zitten lekker breed in de spelers voor links, laten we Salcido verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_71687733
Volgens de clubsite is het omgedraaid. PSV gaat nu eerst naar Isreal.
pi_71687761
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Volgens de clubsite is het omgedraaid. PSV gaat nu eerst naar Isreal.
Was te verwachten dat er nog geschoven ging worden
pi_71689452
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Tegen die bulgaren zou het ook effe een makkie worden. Naja we zien wel. Ik ga geen 30 euro betalen voor een europese wedstrijd tegen een club uit Tel Aviv.
ik zie toch echt 19euro staan voor een kaartje
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:02:56 #275
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71690008
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Israel
Tegen de Joden doen we het meestal wel goed
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:05:58 #276
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71690103
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef appelsientje het volgende:

[..]

pi_71690170
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Israel
Prachtig land man

Tel Aviv
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:10:26 #278
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71690236
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat mogen ze op 16 augustus eerst nog bewijzen
pi_71696055

Geen verkeerde uit wedstrijd
pi_71696131
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Prachtig land man

Tel Aviv
Staatsterroristen!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:58:30 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71700320
quote:
Fans boos over prijzen PSV-Bnei Yehuda

7 augustus 2009 A

Op de PSV Forums is met boosheid en verontwaardiging gereageerd op de bekendmaking van de entreeprijzen voor de wedstrijd PSV-Bnei Yehuda. De goedkoopste kaarten achter de doelen kosten ¤ 19, vergeleken met ¤ 16 tegen Cherno More. Tegen de Bulgaren was het stadion al nauwelijks vol te krijgen en werd de tweede ring niet geopend.
PSV Netwerk
Een aantal fans roept op tot een boycot om PSV op die manier te bewegen lagere toegangsprijzen te gaan hanteren. Anderen vergelijken de prijzen met die in het buitenland of een ander avondje uit en vinden het wel meevallen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_71701730
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Het slaat ook echt nergens op inderdaad. Het is gewoon duidelijk dat mensen niet zoveel geld overhebben voor zo'n wedstrijd. En wat doen ze? Ze verhogen de prijzen zelfs
Patat Friet
pi_71703034
De prijzen zijn idd belachelijk. Ze weten het van de vorige wedstrijd dat er niet veel mensen op af kwamen. Gaan ze dan de prijzen nog een keer verhogen. Ik ga er in ieder geval niet naartoe voor dat geld. Wacht liever op de volgende ronde, als we die halen.
pi_71704654
Vreemd dat ze de prijzen al vaststellen voordat de tegenstander bekend is. Ze kijken dus alleen puur naar de ronde waarin ze zich bevinden...
pi_71704788
19 euro. Dat valt toch wel mee voor een Europese wedstrijd?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:15:16 #286
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71705339
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:43 schreef Neleos het volgende:
Dan zit je achter het doel.
Als je op de lange zijde zit, ben je veel meer geld kwijt. Maximum ligt op 45 euro.
pi_71706184
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Staatsterroristen!!
Ik ga er maar niet op in .
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:48:37 #288
11102 knep
Mountainfreak
pi_71708253
Belachelijke prijzen, de vorige ronde was ik erbij.
Nu sla ik deze geweldige wedstrijd maar over, denk ik.
pi_71712688
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:02 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik ga er maar niet op in .
Aaaah, hap nou..
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:48:04 #290
79837 Lemming22
pi_71715785
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:43 schreef Neleos het volgende:
Wel teveel voor een voorronde tegen een tegenstander waar ik voor de loting nog nooit van heb gehoord....
pi_71716022
Ik snap dat hele psv echt niet. Vorig jaar was het slechtste seizoen in jaren en wat haal je dan aan versterkingen voor je selectie? Geen kont. Engelaar zakte hard door het ijs op het EK, zodra het tempo wat omhoog ging kon die het niet meer bijhouden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:20:19 #292
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71716492
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:57 schreef Harlon het volgende:
Ik snap dat hele psv echt niet. Vorig jaar was het slechtste seizoen in jaren en wat haal je dan aan versterkingen voor je selectie? Geen kont. Engelaar zakte hard door het ijs op het EK, zodra het tempo wat omhoog ging kon die het niet meer bijhouden.
Je klinkt alsof je denkt dat wij het wel snappen... ?
pi_71716755
Ik interesseer me meestal niet zo in provenciaalse aangelegenheden, maar voor de Nederlandse competitie en in europees verband is het wel beter dat PSV weer wat voor gaat stellen. Momenteel is het affelay, bakkal, marcellis en toivonen wat een beetje kwaliteit heeft. De rest komt toch echt wel even tekort.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_71719559
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Aaaah, hap nou..
Sorry Venom
Porcupine Tee - Normal
pi_71721088
Wat een uiterst interessante loting weer.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71726033
Zou Manolev spelen ? Vond hem in ieder geval al beter ogen als Kromkamp. Maar daar hoef je ook niet veel voor te doen. Amrabat was toch ook geblesseerd ofzoiets ?
pi_71726110
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Zou Manolev spelen ? Vond hem in ieder geval al beter ogen als Kromkamp. Maar daar hoef je ook niet veel voor te doen. Amrabat was toch ook geblesseerd ofzoiets ?
Engelaar is er niet bij, volgens mij is Amrabat er gewoon bij.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:38:43 #298
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71728030
Ik ben benieuwd wat er vanmiddag in de Grolsch Veste gaat gebeuren.
pi_71728110
Ik weet niet waarom maar ik verwacht vandaag een goede wedstrijd van PSV. Vorig seizoen speelden we ook heel sterk bij Twente uit en waren ze nergens. Totaal onverdiend gelijk gespeeld toen. De wedstrijden daarvoor waren ook niet al te overtuigend van PSV.
pi_71728969
Nou... dan heb je een ander gevoels als mij. Ik heb er echt een slecht gevoel over
pi_71729387
Ik heb gedroomd dat ze met 4-3 verloren

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen gezien het spel de laatste wedstrijden
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')